PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Poster
Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 
Luciano_Azevedo043
Aanstormend talent

Uit: Maastricht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 maart 2008
Gepost op 19 juli 2008 om 13:37:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zonde...jan_koudijs
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-5 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.473,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jan_Koudijs
Jeugdspeler

Uit: Valkenburg (lb)
Vak: West - L
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 19 juli 2008 om 13:54:54.       MSN: jan_koudijs@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom zou dat zonde zijn ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
SVSIBBE
rkvvm
Lid 2e elftal

Uit: SIBBE - VALKENBURG Lb.
Vak: Oost - XX
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 19 juli 2008 om 14:16:58.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 20 juli 2008 05:02:25).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jan_Koudijs
Jeugdspeler

Uit: Valkenburg (lb)
Vak: West - L
Reg.: 28 oktober 2007
Gepost op 19 juli 2008 om 17:41:29.       MSN: jan_koudijs@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb via de voorzitter van de zonnebloem hier 2 kaartjes geregeld. Deze voorzitter heeft ze rechtstreeks van het hoofdkantoor in Breda. Hier waren geen kaarten afgenomen dus er zijn er hier nog genoeg.

Verder geef ik geen antwoord op de incinuaties die een SVSIBBE hier rond ligt te bazuinen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Huubke Stevens

Toeschouwer

Uit: Geldrop
Vak: Oost - X
Reg.: 1 juli 2008
Gepost op 19 juli 2008 om 18:07:15.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jan_Koudijs schreef:

Verder geef ik geen antwoord op de incinuaties die een SVSIBBE hier rond ligt te bazuinen.

Ligt het zo gevoelig dan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
David Garcia
Aanstormend talent

Uit: Hellemond
Vak: -
Reg.: 20 februari 2007
Gepost op 19 juli 2008 om 20:28:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kokkie schreef:

(...)

Nieuw begrip: x-gasje... Vraag me af hoe oud jij bent, ben met mijn bijna 27 jaar ook niet meer een gastje denk ik zo.

Hoeveel invloed heb ik daar nou weer op? Ik ken redelijk wat mensen bij PSV en weet dat de vaste groep die ik ken er altijd bij is bij uitwedstrijden. Alleen de JC schaal niet, totaal niet boeiend en onacceptabele vervoersregelingen.

Ik dacht dat mannen van jou of ik bedoel sorry..'uw' leeftijd graag liever jong willen zijn.

quote:
Berk schreef:

(...)

Wat een klets. Koop een seizoenkaart als je achter je club wilt staan.
Dit is echt de grootste boutwedstrijd van het jaar. Tis een schande dat er ieder jaar nog mensen als jij naar toe willen!

Een seizoenskaart halen is tegenwoordig heel wat moeilijker bij Philips. Voor kwalitatief hoogwaardig voetbal raad ik hem dan ook een seizoenskaart bij Helmond Sport aan, aangezien die nog wel beschikbaar zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Voor Rood Wit Gezongen
Nationale topspeler

Uit: eraard dit jaar weer de schaal!
Vak: Noord - TT
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 19 juli 2008 om 21:09:20.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@Luciano_Azevedo043: Je kan beter een boycot organiseren, daar krijg je meer voorstanders mee

Vorige editie waren er +/- 300 man en toen konden we nog met eigen vervoer (auto-combi). Nu er een buscombi is gaat het grootste deel van die 300 ook niet. je mag van geluk spreken als er straks 100 man in het vak zit denk ik
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Luciano_Azevedo043
Aanstormend talent

Gepost op 20 juli 2008 om 10:40:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja dit wordt echt gaar.. pff

Maarja ik ben er gewoon zowiezo bij, dan neem ik toch een gewoon een grote molukse vlag.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-5 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.473,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 20 juli 2008 om 10:46:29.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luciano_Azevedo043 schreef:

Maarja ik ben er gewoon zowiezo bij, dan neem ik toch een gewoon een grote molukse vlag.

Dat zal Van Bronckhorst deugd doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.851,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSVfanatic
Lid 2e elftal
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Nuenen
Vak: Oost - V
Reg.: 14 mei 2004
Gepost op 20 juli 2008 om 15:34:13.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vergeet ONZE Denny niet!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Luciano_Azevedo043
Aanstormend talent

Gepost op 20 juli 2008 om 16:46:29.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou dan weten jullie dat die van mij komt, want ik doe het echt brothers..
 Help mods!
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Reg.: 11 januari 2000
Gepost op 21 juli 2008 om 14:21:41.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oke dan Swa!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Verrulo (psv-emm)
Vaste waarde in elftal

Uit: BEST
Reg.: 29 november 2004
Gepost op 22 juli 2008 om 22:21:17.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op zaterdag 23 augustus 2008 speelt PSV in de Amsterdam Arena om de Johan Cruijff Schaal, aanvang 18.00 uur.
Voor deze wedstrijd zijn uitsluitend kaarten beschikbaar voor een buscombi.

Om kaarten te kopen voor de buscombi moet je in het bezit zijn van een PSV Uitkaart. Klik hier voor meer informatie over de PSV Uitkaart. Je kunt per PSV Uitkaart één toegangskaart kopen.

De verkoop voor de buscombi vindt plaats via http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de eigen PSV (Seizoen/Supporters) Club Card bij de hand te hebben (de Club Card dient op eigen naam te staan). Het is daarnaast mogelijk om kaarten voor andere PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouders te boeken indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV (Seizoen/Supporters) Club Card.

De verkoop start zaterdag 26 juli om 09.00 uur en eindigt op vrijdag 22 augustus om 14.00 uur. De verkoop voor de buscombi stopt eerder als de laatste bus is volgeboekt. Bij voldoende belangstelling rijdt er ook een Randstadbus vanuit Woerden.

Voor PSV-supporters zijn op de 1e ring de vakken 128 +129 beschikbaar. Klik hier voor een plattegrond van de Amsterdam ArenA.

Prijzen:
Buscombi PSV Supporters Club Cardhouders € 25,20
Buscombi PSV (Seizoen) Club Cardhouders € 35,20

Buscombi:
Om kaarten te boeken voor de buscombi vanuit Eindhoven selecteer je op http://www.psvuitwedstrijd.nl de wedstrijd ‘Feyenoord - PSV buscombi vertrek Eindhoven’. De bussen vertrekken om 15.00 uur vanaf het parkeerterrein P2 aan de Oostzijde van het Philips Stadion.

Er zijn alternatieve opstappunten in Hedel (Parkeerterrein “de Luchtâ€, tussen afslag 17 en 18 van de A2) en Vianen (Parkeerterrein restaurant van der Valk, afslag 11 van de A2). Indien je hiervan gebruik wilt maken, dan kun je dit bij het boeken vermelden.

Om kaarten te boeken voor de buscombi vanuit Woerden selecteer je op http://www.psvuitwedstrijd.nl de wedstrijd ‘Feyenoord - PSV Randstadbus’. De bussen vertrekken om 16.00 uur vanaf het parkeerterrein aan de achterzijde van het NS-station.

Opmerking Seizoen Club Cardhouders:
Alle supporters die de Seizoen Club Card tijdig hebben betaald, en die dezelfde plaats behouden als vorig seizoen, daarvan wordt de bestaande Seizoen Club Card weer opnieuw geactiveerd. Deze kan dus worden gebruikt voor het aankopen van het omwisselbiljet.

Seizoen Club Cardhouders die in het nieuwe seizoen een andere plaats krijgen of voor de eerste keer een Seizoen Club Card hebben, krijgen deze nieuwe Seizoen Club Card rond 10 augustus per post toegestuurd.

Met vriendelijke groeten,
Supportersvereniging PSV
http://www.supver-psv.nl
info@supver-psv.nl

Wij hebben dus twee klote vakken
128 & 129

Plattegrond arena

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Ronus
Talentje

Uit: Steensel
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 22 juli 2008 om 23:06:38.       MSN: ronus_steensel@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Verrulo (psv-emm) schreef:
Wij hebben dus twee klote vakken
128 & 129

Vind ik eik wel meevallen. Vanuit dat zicht zie je bijna elke uitwedstrijd. Zo slecht vink het nie....
Maar beetje jammer dat de kaarten zo duur zijn. Was al niet van plan om erheen te gaan maar dit zou alsnog de druppel zijn
Lekker voor de TV kijken deze match, met een pilsje in de hand. En de week erop mooi naar Utrecht voor het eggie!

Voor degene die wel gaan, veel plezier
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Voor Rood Wit Gezongen
Nationale topspeler

Gepost op 23 juli 2008 om 08:33:01.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorige editie hadden we vakkie 127. Lekker in het midden achter het doel.
Zullen bij jakkes wel gedacht hebben, die komen toch maar met een paar man, hoeven ze dat grote vak ook niet te hebben en stoppen ze ons in de kleinere hoekvakken.

Kijk de wedstrijd ook voor de buis, dus heb er niet zo'n last van. Als je het vergelijkt met de reguliere uitwedstrijd maakt het inderdaad weinig uit. Denk dat er maar weinig supporters aanwezig zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.468,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 23 juli 2008 om 09:41:33.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Voor Rood Wit Gezongen schreef:

Vorige editie hadden we vakkie 127. Lekker in het midden achter het doel.

Was het gezellig tussen die Ajacieden dan?
Volgens mij meende ik een aantal PSVers aan de andere kant (rond 114) gezien te hebben..
Ook toen was ik er niet. Week later tegen Heracles weer wel.

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 23 juli 2008 09:42:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Voor Rood Wit Gezongen
Nationale topspeler

Gepost op 23 juli 2008 om 10:55:32.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

(...)

Was het gezellig tussen die Ajacieden dan?
Volgens mij meende ik een aantal PSVers aan de andere kant (rond 114) gezien te hebben..
Ook toen was ik er niet. Week later tegen Heracles weer wel.

Je hebt gelijk, was inderdaad vakkie 114, aan de andere kant dus. Ken de vakken van de Arena nog niet uit mijn hoofd

Was in ieder geval plek genoeg om te staan, kunnen denk ik zo'n 800 man in en we zaten er met 300..
 Help mods!
TheBass
Internationale topspeler
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: vlijmen
Vak: Noord - T
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 24 juli 2008 om 19:18:35.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Man man het seizoen is nog niet begonnen of we worden weer belazerd. Wat een onzinnige trip. En wat de uitslag ook wordt, het maakt niet uit. We hebben deze de laatste jaren verloren, waardoor onze vrindjes dachten dat ze ook wel ff de andere schaal erbij gingen pakken. Helaas het lukte ze beide keren niet. Niet dat het affiche niet aantrekkelijk is, ik ga graag naar Feyenoord kijken, maar de mogelijkheden die gesteld worden maken deze wedstrijd belachelijk. Tis van de zotte. Lekker allemaal thuisblijven en de KNVB met een tekort opschepen. Finale moet een finale zijn. Zowel voor de voetballers als supporters. Helaas dat de KNVB alleen denkt dat zij bepalen hoe en wanneer iets een finale is..

KNVB rot eens op met deze onzin..

[Dit bericht is veranderd door TheBass (op 24 juli 2008 19:19:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: incompleet
davey1981
Toeschouwer

Uit: Amersfoort
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 25 juli 2008 om 12:51:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet dat sommigen zich zo druk maken om de verplichte combi.
Lijkt me toch logisch?

Als psv-ers en feyenoorders allemaal met de auto naar amsterdam gaan, daar komen alleen maar rellen van.

Ik vind het in elk geval leuk om n prijs te pakken, eerste officiele wedstrijd van ons nieuwe team, en ook nog n leuke tegenstander om te verslaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Voor Rood Wit Gezongen
Nationale topspeler

Gepost op 25 juli 2008 om 13:20:57.     MSN: neapow23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
davey1981 schreef:

Ik snap niet dat sommigen zich zo druk maken om de verplichte combi.
Lijkt me toch logisch?

Als psv-ers en feyenoorders allemaal met de auto naar amsterdam gaan, daar komen alleen maar rellen van.

Ik vind het in elk geval leuk om n prijs te pakken, eerste officiele wedstrijd van ons nieuwe team, en ook nog n leuke tegenstander om te verslaan

Waarom kon dat de afgelopen jaren dan wel, een autocombi????
Dus zo logisch is het niet
 Help mods!
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 25 juli 2008 om 19:10:27.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
En als ik jou nu zeg dat ik heb vernomen enkele weken geleden, dat er toch vele kaarten in omloop zijn in rotterdam via vrije losse verkoop.
En met velen bedoel ik ook velen
Hoe raar is dat dan.
strange verry strange
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
rdk89

Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 30 juni 2008
Gepost op 25 juli 2008 om 22:16:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze hebben de PSV supporters weer de beste vakken gegeven..uhm
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 26 juli 2008 om 10:07:01.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even kijken of er geboekt kan worden

quote:

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Niet dus
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
davey1981
Toeschouwer

Uit: Amersfoort
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 26 juli 2008 om 10:38:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

Even kijken of er geboekt kan worden

(...)

Niet dus

Lekker handig)
 Help mods!
AKI
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Swirt
Uploads: 1
Reg.: 19 juli 2000
Gepost op 26 juli 2008 om 11:12:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk blijft die melding staan tot en met 23 augustus. Ik snap niet dat mensen nog naar deze wedstrijd willen. Ga daar maar lekker voor lul staan met 250 man... joehhhhhhhoe!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk