| Poster | | Topic: PSV-Feyenoord Johan Cruijf Schaal 2008 |  |
|
wouter040psv Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 276 Reg.: 13 augustus 2007 | PSV won de landstitel.
Feyenoord won gisteren de beker.
Dat betekent dus de Johan Cruijff schaal strijd gaat tussen PSV en feyenoord.
Is er nou weer een boycot omdat het nog steeds JCS is.
Of omdat het feyenoord is dat we nu wel massaal kunnen gaan omdat hun dan ook een combi hebben enzo.
|
|
| Pool: 854e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
psv-vakt Toeschouwer
Uit: geldrop Vak: Noord - T Posts: 18 Reg.: 28 januari 2008 | het is in ieder geval feyenoord-psv
|
|
|
psvNeer Regelmatige invaller
Uit: Neer Vak: Noord - T Posts: 298 Reg.: 16 januari 2007 | Ik hoop dat er weer bijna niemand gaat, zolang het naar JC vernoemd is. 
|
|
| Pool: 1528e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
harmpie05 Lid 2e elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 174 Reg.: 15 maart 2006 | Kampioen speelt toch thuis of niet?
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2932 Reg.: 13 september 2004 |
quote: harmpie05 schreef:
Kampioen speelt toch thuis of niet?
Nee, bekerwinnaar speelt thuis. Het is dus Feyenoord-PSV. Leuk regeltje van de KNVB!
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 895 Reg.: 12 november 2006 | Het is het laatste weekend van mn vakantie dus waarschijnlijk zal ik er toch bij zijn. Ik heb nooit echt begrepen waarom mensen die schaal niks vinden. Ja ok, het is ook niet veel waard, de schaal die aan t einde van het seizoen wordt uitgereikt is belangrijker. Maar laten we gewoon met zn allen gaan en ons clubje aanmoedigen ook al rommelt het op dit moment.
Voor mij is het een leuk oefenpotje en de start van hopelijk weer een mooi seizoen waarin het record van 5 titels op een rij gebroken kan worden.
Helemaal niets in Amsterdam zongen de Feyenoord fans gisteren 
(en geef ze eens ongelijk )
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
fReek est 1913 Lid 2e elftal
Vak: Noord - OO Posts: 151 Reg.: 5 september 2007 | Heb je voor deze wedstrijd een uitkaart nodig?
|
|
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1242 Reg.: 1 juli 2005 | 3x raden wie er toevallig dit jaar weer niet aanwezig kan zijn bij deze wedstrijd..
Johan Cruijff 
|
|
|
kuiper International
Vak: Zuid - F Posts: 549 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: fReek est 1913 schreef:
Heb je voor deze wedstrijd een uitkaart nodig?
Dat lijkt me wel.
|
|
|
Ronus Jeugdspeler
Uit: Steensel Vak: - Posts: 37 Reg.: 31 juli 2006 | Was het niet nie ineens zo dat vanaf vorig jaar de bekerwinnaar 'thuis' speelt? Vond ik toen wel erg vreemd....konde de **** in een keer in thuisshirt spelen... 
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9700 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Nog slechts 4 maanden voordat deze wedstrijd wordt gespeeld en dan al een topic openen
Wellicht over een maandje of 3 heropenen... 
|
|
|
Koning Danko Basisspeler
Uit: Moergestel Vak: - Posts: 304 Reg.: 25 maart 2004 | Zeer oninteressante wedstrijd. Zal er dus ook niet bij zijn.
|
|
|
harmpie05 Lid 2e elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 174 Reg.: 15 maart 2006 | ik ben kampioen geworden met jeugdelftal dus zal er wel naar toe mogen
|
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3462 Reg.: 12 maart 1999 | Ben er ook niet bij.
Ben dan in Mexico op huwelijksreis. Gelukkig wel optijd terug voor de competitie!
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 146 Reg.: 2 januari 2008 | Ik ben er nooit bij maar misschien gaan wij dit jaar niet op vakantie omdat we gaan verhuizen tjaa.. als ik toch niks te doen heb ga ik maar Feyenoord-PSV kijken in het Ajax stadion 
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 2014 Reg.: 14 februari 2002 | Ik ga wel.
Dit jaar geloof ik zelfs op het veld omdat "mijn jeugdteam" kampioen is geworden. (al heb ik geen idee of dat ook geldt voor trainers) Anders weer gewoon braaf in het uitvak.
[Dit bericht is veranderd door markske (op 29 april 2008 13:01:53).]
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 895 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Reus schreef:
Ben er ook niet bij.
Ben dan in Mexico op huwelijksreis. Gelukkig wel optijd terug voor de competitie!
Bij deze gefeliciteerd hoor 

|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Slashydutchie Basisspeler
Uit: Steenwijk (bij Zwolle) Vak: - Posts: 370 Reg.: 7 juni 2007 | Ik wacht eerst even af wat er van onze selectie overblijft... indien ik het idee heb dat er iets komt te staan dat niet volledig vernedert gaat worden met dank aan de heer Reker ga ik misschien wel.
|
|
|
Vak_O Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - N Posts: 3609 Reg.: 14 januari 1999 | Amsterdam kennende zal de organisatie wel weer helemaal in paniek raken omdat ze nu zowel PSV als Feyenoord moeten ontvangen.
Zal wel weer samen gaan met de meest achtelijke regelingen (Combis etc), die het fatsoenlijk bijwonen van deze wedstrijd voor PSV-ers onmogelijk maakt.
Het enige voordeel is dat er dit keer geen klasse justitievoordelen voor de ajax fans zijn die normaal altijd zonder beperkingen deze wedstrijd mogen bijwonen...
|
|
|
MickMen Geselecteerd voor Oranje
Uit: Light town! Vak: Noordoost - UU Posts: 529 Reg.: 8 april 2006 | Wat is de datum van de wedstrijd?
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1929 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: MickMen schreef:
Wat is de datum van de wedstrijd?
23 augustus op een zaterdag
Ik ga in ieder geval niet! Fuck te fruit schaal
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1027 Reg.: 19 oktober 2004 | Als er een Auto Combi is zal ik ook maar eens overwegen om te gaan. Als ik eerst met de trein naar Eindhoven moet om dan van Eindhoven naar Amsterdam te rijden voor de JC schaal lijkt me een beetje overdreven (woon een kwartier van de ArenA vandaag). Het is te hopen dat men een Auto-Combi toestaat anders wordt het moeilijk..
|
|
|
kuiper International
Vak: Zuid - F Posts: 549 Reg.: 31 mei 2004 |
quote: elro schreef:
Als er een Auto Combi is zal ik ook maar eens overwegen om te gaan. Als ik eerst met de trein naar Eindhoven moet om dan van Eindhoven naar Amsterdam te rijden voor de JC schaal lijkt me een beetje overdreven (woon een kwartier van de ArenA vandaag). Het is te hopen dat men een Auto-Combi toestaat anders wordt het moeilijk..
Daar hoop ik ook op, alleen moet je dan nog ver van huis omwisselen (bij Utrecht) Ik woon ook bij de Ufo om de hoek
|
|
|
AKI Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Swirt Vak: Oost - X Posts: 9700 Uploads: 1 Reg.: 19 juli 2000 | Ik hoop dat het goed weer wordt.
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1027 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: kuiper schreef:
(...)
Daar hoop ik ook op, alleen moet je dan nog ver van huis omwisselen (bij Utrecht) Ik woon ook bij de Ufo om de hoek
2 jaar geleden konden we gewoon bij de ArenA omwisselen op een parkeerterrein hoor.
|
|
|