PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Uitwedstrijd supporters Forum
Oefenwedstrijden zomer 2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

Poster
Topic: Oefenwedstrijden zomer 2008 
lionel messi
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 3 juli 2005
Gepost op 6 juni 2008 om 15:33:25.       MSN: bryan_theking_9@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben van plan naar Everton te gaan,Weet iemand waar ik moet kijken voor goedkope tickets naar Liverpool?
 Help mods!
Pool: 3820eMotM: -Battle-rating: 1.433,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Vak: -
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 6 juni 2008 om 15:44:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van mij mag het nieuwe seizoen wel weer beginnen... Mis die spanning voor en tijdens uitwedstrijd veelste erg !
 Help mods!
Pool: 574eMotM: -Battle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
PSV4ever1
International

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006
Gepost op 6 juni 2008 om 16:07:10.     MSN: ...........................    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuke wedstr覺jden, 覺k had er alleen graag een 覺n du覺tsland gez覺en.
Heb een beetje rondgekeken naar vluchten

L覺verpool rond de 140 euro

L覺ssabon over de 300 maar als je het er voor over hebt dan moet je 覺ndd zoals eerder aangegeven naar TAP k覺jken had 覺k ook gedaan toen de kans er was om l覺ssabon te loten 覺n de UC.

Mallorca: kom 覺k op ong 100 euro

Ik k覺jk alt覺jd op cl覺cka覺r.nl voor vluchten je kan b覺j deze op een andere luchthaven vertrekken dan waarop je terugkomt zodat je dus goedkoper u覺t bent.
 Help mods!
Pool: 1025eMotM: -Battle-rating: 1.476,5VoVo: 2253e / - / 2412eOpstelling: -
ehvdgxt
Bankzitter

Vak: Noord - T
Reg.: 22 april 2004
Gepost op 6 juni 2008 om 16:35:50.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En WEER geen thuiswedstrijd..............
Wel leuk als je toevallig net op vakantie bent in Mallorca, ben er toen ook wezen kijken toen Mallorca oefende tegen een amateurclub in hun stadion. Bruggink speelde er toen nog. Maar helaas geen buitenlandse wedstrijden die met de auto te doen zijn, en WEER GEEN thuiswedstrijd, echt heel erg jammer weer.......
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.489,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Dave
Legende

Uit: sluitend in De Aftrap
Vak: Oost - W
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 6 juni 2008 om 17:21:32.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geboekt, paar dagen naar Mallorca
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSV-VAK-H
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: West - H
Uploads: 1
Reg.: 22 oktober 1999
Gepost op 6 juni 2008 om 17:37:41.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tegen die tijd even kijken of er een leuke last-minute te boeken is naar Mallorca! Heb wel zin in een weekje zon + wedstrijdje...

Help mods!
Pool: 3218eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
JesperPSV
Veelbelovend talent

Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 6 juni 2008 om 19:50:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naar lissabon kan natuurlijk altijd goedkoper dan 300 euro. Je kunt bijvoorbeeld 'overstappen' in madrid/londen..daar kom je gewoon vanaf Eindhoven.
 Help mods!
Kevin_psv
Geselecteerd voor Oranje

Uit: supp. groep : Rood-witten
Vak: Oost - X
Reg.: 21 januari 2007
Gepost op 7 juni 2008 om 11:38:21.       MSN: Kevin_psv_ehv@live.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-VAK-H schreef:

Tegen die tijd even kijken of er een leuke last-minute te boeken is naar Mallorca! Heb wel zin in een weekje zon + wedstrijdje...

Ik zit dit jaar (alweer voor de 5e keer) op mallorca. Ben al een aantal keren langs het stadion geweest. Een aantal voordelen van het Real Mallorca stadion is:
* Het ligt bij palma. Dat is de hoofdstad van het eiland en daar is ook het vliegveld.
* In palma kan je best gezellig zitten en er is een stukje verderop nog een PRACHTIGE haven. Een haven zeker te vergelijken met marbella. (deze heet puerto portals)
* Je zit ook nog best dicht bij het strand. Het is met de taxi ong. 10 minuten en dan ben je op platja de palma. Daar is het strad.
 Help mods!
Pool: 786eMotM: -Battle-rating: 1.409,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De arTies
Legende

Uit: Sapperdam
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 7 juni 2008 om 12:16:09.     MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je goed leest, staat er dat PSV nog een oefenwedstrijd wilt spelen, wie weet een topper in eigen huis?
 Help mods!
Pool: 751eMotM: -Battle-rating: 1.462,0VoVo: 507e / 968e / 471eOpstelling: incompleet
JordyPennings
Toeschouwer

Reg.: 27 december 2005
Gepost op 7 juni 2008 om 13:26:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij gaan al op vakantie naar Mallorca, maar zijn net een paar dagen te vroeg thuis.

Verder wel mooie wedstrijdtjes!
 Help mods!
Pool: 718eMotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: 875e / 1498e / 883eOpstelling: 4-3-3
de_boswachter
Aanstormend talent

Uit: In een huis
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 januari 2007
Gepost op 7 juni 2008 om 13:28:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lissabon is een aanrader. Prachtige stad, mooi weer en ook een mooi stadion.
Heb er vorig jaar de eerste wedstrijd van de competitie gezien. Makkelijk bereikbaar met de metro, aangezien het metrostation er 50 meter vandaan ligt
 Help mods!
Pool: 384eMotM: -Battle-rating: 1.483,5VoVo: 350e / 640e / 255eOpstelling: 4-4-2
Otje Rode kaart: waarschuwing
harmpie05
Vaste waarde in elftal

Uit: veldhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 15 maart 2006
Gepost op 9 juni 2008 om 12:39:43.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet nog niet welke wedstijd ik pak maar wel van plan om er een te gaan.
 Help mods!
Pool: 578eMotM: -Battle-rating: 1.491,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ronus
Jeugdspeler

Uit: Steensel
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 9 juni 2008 om 16:58:24.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop van die wedstrijden? Kheb naar PSV kaartverkoop gebeld en die wisten weinig te melden. Zou je die gewoon aan de deur kunnen kopen voor het uitvak. Aantal jaar geledne is er ook is een voorprogramma gespeeld in Engeland, mss dat iemand toen gegaan is en weet hoe die tickets toen te bemachtigen waren?
 Help mods!
Pool: 1107eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
machinegun
Basisspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 22 maart 2000
Gepost op 9 juni 2008 om 17:46:07.         MSN: t_van_kuringen@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ronus schreef:

Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop van die wedstrijden? Kheb naar PSV kaartverkoop gebeld en die wisten weinig te melden. Zou je die gewoon aan de deur kunnen kopen voor het uitvak. Aantal jaar geledne is er ook is een voorprogramma gespeeld in Engeland, mss dat iemand toen gegaan is en weet hoe die tickets toen te bemachtigen waren?

Ik ben in Londen geweest tegen Crystal Palace, West Ham en de Spurs. Daar kon je gewoon voor de wedstrijd kaartjes kopen voor het uitvak. Bij Crystal Palace waren we maar met 20 man of zo, West Ham en Spurs was wel iets drukker. Het jaar (of 2 jaar) daarna speelde PSV het Vodafone toernooi in Manchester, toen konden we vantevoren kaarten bestellen bij PSV.
 Help mods!
Pool: 3247eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2189e / - / 2444eOpstelling: incompleet
Dommelsch
Vedette
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 10 juni 2008 om 11:22:51.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarschijnlijk nog maar een vakantie extra boeken, weekje Mallorca zit er wel in
 Help mods!
Pool: 1364eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
harmpie05
Vaste waarde in elftal

Gepost op 10 juni 2008 om 11:59:44.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat het ook Mallorca wordt ja zonnig land namelijk.
 Help mods!
Ronus
Jeugdspeler

Gepost op 10 juni 2008 om 21:08:05.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij hebben iig nu geboekt. Amsterdam-Liverpool-Mallorca-Dusseldorf. Inclusief hostels 480 euro...
Niet weinig, maar heb er wel zin in....toch nog een mooie zomervakantie op de planning...

Voor de kaartjes in Mallorca ben ik niet zo bang. Dat gaat wel lukken. Everton ook wel wss. Fijnste zou idd zijn als er via PSV iets geregeld wordt. Kzal binnekort wel eens een mail sturen dat als er evt redelijke belangstelling is PSV misschien wat kan regelen, zodat je van tevoren wat zekerheid hebt over de kaarten. Maar komt allemaal wel goed
 Help mods!
harmpie05
Vaste waarde in elftal

Gepost op 11 juni 2008 om 12:11:32.       MSN: hva86@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ronus schreef:

Wij hebben iig nu geboekt. Amsterdam-Liverpool-Mallorca-Dusseldorf. Inclusief hostels 480 euro...
Niet weinig, maar heb er wel zin in....toch nog een mooie zomervakantie op de planning...

Voor de kaartjes in Mallorca ben ik niet zo bang. Dat gaat wel lukken. Everton ook wel wss. Fijnste zou idd zijn als er via PSV iets geregeld wordt. Kzal binnekort wel eens een mail sturen dat als er evt redelijke belangstelling is PSV misschien wat kan regelen, zodat je van tevoren wat zekerheid hebt over de kaarten. Maar komt allemaal wel goed

Ga je dan naar alle wedstrijden?

Ik zit nu te twijfelen want Engeland heb je meer als in Mallorca.
 Help mods!
Elm040
Veelbelovend talent

Uit: Limburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 5 maart 2008
Gepost op 11 juni 2008 om 16:08:59.         MSN: ralfinho_1991@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als er mensen zijn die een paar vluchten hebben gevonden voor naar Mallorca te gaan in de 2e week van augustus, laat het me ff weten. Lijkt me wel leuk om naar Mallorca te gaan om PSV te volgen, nog nooit gedaan met een oefenwedstrijdje, gelijk een weekje erbij
 Help mods!
Pool: 1793eMotM: -Battle-rating: 1.477,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ronus
Jeugdspeler

Gepost op 11 juni 2008 om 17:30:24.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Otje schreef:

(...)

Ga je dan naar alle wedstrijden?

Ik zit nu te twijfelen want Engeland heb je meer als in Mallorca.

Alleen naar Everton en Real Mallorca dus. Niet naar Sporting. Aangezien ik toch nog geen zomervakantie op de planning had staan, komt deze trip mooi uit. Vluchten voor Mallorca zou ik zo niet weten. Ik heb iig vanuit Liverpool een vlucht van 70 euro via easyjet.com...
 Help mods!
JesperPSV
Veelbelovend talent

Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 11 juni 2008 om 20:35:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga zelf niet naar deze wedstrijd, Maar heb wat rondgezocht. Met Ryanair kan je vanaf Weeze naar Palma mallorca. 13 aug heen. 16 aug trug. ongeveer 75 euro.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: « 1 2
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk