| Poster | | Topic: Oefenwedstrijden zomer 2008 |  |
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1936 Reg.: 25 januari 2000 | Duurt nogal lang voordat er iets bekend wordt gemaakt over eventuele oefenwedstrijden komende zomer
Weer wat wedstrijdjes in de regio, misschien een leuke oefentrip naar het buitenland of eindelijk eens een topper in eigen huis???
Wanneer er iemand al info heeft, bv via een plaatselijke vereniging dan hoor ik het graag!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10430 Reg.: 8 augustus 2001 | Aangezien ik nog geen vakantieplannen heb lijkt het me wel leuk om psv ergens achterna te reizen in Europa, liefst naar een zonnig land.
Hopen dat psv de informatie snel bekend maakt, dan is het wat makkelijker plannen.
|
|
|
JordyPennings Toeschouwer
Vak: - Posts: 28 Reg.: 27 december 2005 | Ik heb gehoord dat er in Nijnsel een oefenwedstrijd komt. Wanneer weet ik niet.
Ik heb zojuist op de site van Nijnsel gekeken er staat er dit:
Nijnsel 1 – PSV 1 gaat niet door!
De eerder afgesproken jubileumwedstrijd tussen de vaandelteams van Nijnsel en PSV vindt geen doorgang. Helaas bleek het tot voor kort voor PSV niet mogelijk om een datum voor deze wedstrijd in de planning op te nemen. In de schriftelijke bevestiging die wij van PSV eind januari ontvingen, stond vermeld dat vv Nijnsel ‘begin maart’ de datum te horen zou krijgen. Dit bleef echter achterwege. Vervolgens hebben wij vanaf half maart regelmatig contact gezocht met PSV en getracht een datum te kunnen vernemen. Deze pogingen bleven tot op de dag van vandaag zonder succes. De jubileumcommissie heeft vervolgens, in overleg met het hoofdbestuur, besloten om PSV te laten weten dat wij ons niet meer in staat achten deze wedstrijd op zo korte termijn te organiseren. De risico’s hieraan verbonden zijn te hoog. Het moge iedereen duidelijk zijn dat, ervaringen vanuit het verleden hebben dit overigens ook uitgewezen, het organiseren van een dergelijk evenement veel tijd, menskracht en financiële middelen vergt. En als je daar half mei nog niet mee kunt beginnen, terwijl het lopende voetbalseizoen al bijna ten einde is, dan lijkt het verstandig om deze exercitie niet meer op te starten. Het is mogelijk dat je in een relatief laat stadium een datumvoorstel krijgt (eind juli-begin augustus) waarop veel leden, eerste elftalspelers en sponsoren met vakantie zijn. En dan schiet je, volgens ons, je doel voorbij. Wij zijn van mening dat een jubileumwedstrijd tegen PSV door zoveel mogelijk leden en supporters moet kunnen worden bezocht.
Wij zijn erg teleurgesteld over dit besluit maar, nogmaals, het is genomen op basis van rationele overwegingen. Overigens hebben wij PSV wel gevraagd of de wedstrijd mogelijk kan worden gespeeld aan het einde van ons jubileumjaar, dus in de zomer van 2009. Wij hopen dat PSV dit verzoek zal honoreren, mede gezien het feit dat wij ons niet debet achten aan het niet doorgaan van de wedstrijd. De spelers van de Nijnselse selectie zijn inmiddels op de hoogte gebracht. Wij vertrouwen erop dat zowel leden, supporters als sponsoren begrip hebben voor ons ingenomen standpunt.
Zodra er meer nieuws is over een mogelijk te spelen wedstrijd in een later stadium, dan zullen we daar meteen over communiceren.
[Dit bericht is veranderd door JordyPennings (op 16 mei 2008 16:39:20).]
|
|
|
harmpie05  Vaste waarde in elftal
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 411 Reg.: 15 maart 2006 | duurt idd wel heel lang ja Normaal is dat al lang en breed gepland maar we zien wel
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Jeugdspeler
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 49 Reg.: 28 maart 2008 | Ik hoop op MVV, in Limburg heb je ook veel PSV-Supporters namelijk en MVV is best een grote club voor de Jupiler league. Waar ze dus al seizoenen niet meer tegen hebben gespeeld.
|
|
|
Savage Vedette Goud + FPC PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: Walik. Vak: Oost - W Posts: 1441 Reg.: 19 mei 2002 |
quote: Gelderse Boer schreef:
Aangezien ik nog geen vakantieplannen heb lijkt het me wel leuk om psv ergens achterna te reizen in Europa, liefst naar een zonnig land.
Hopen dat psv de informatie snel bekend maakt, dan is het wat makkelijker plannen.
Hier nog iemand! Geen vakantie geboekt, hoop op een leuke reisje!
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 950 Reg.: 14 april 2005 | Zouden ze niet tegen de Bulgaarse kampioen eens oefenen: CSKA Sofia??? 
|
|
|
Harry v Raay jr. International
Uit: veldhoven Vak: West - K Posts: 627 Reg.: 28 maart 2002 |
quote: Dropshot schreef:
Zouden ze niet tegen de Bulgaarse kampioen eens oefenen: CSKA Sofia??? 
Nee volgens mij niet.. Heb geruchten gehoord dat ze tegen de Drachtense boys gaan spelen.. 
|
|
| Pool: 3379e | MotM: - | Battle-rating: 1.453,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1936 Reg.: 25 januari 2000 |
quote: Harry v Raay jr. schreef:
(...)
Nee volgens mij niet.. Heb geruchten gehoord dat ze tegen de Drachtense boys gaan spelen.. 
mmm, daar kan ik moeilijk een midweek van maken....
Hoop persoonlijk op een reisje ala Nurnberg, die erg geslaagd was
Of iets in Engeland, Stoke City ofzo 
|
|
|
Randstad Phoolie Co Legende Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007; meer prijzen
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 4317 Reg.: 24 april 2000 | Ze zullen ongetwijfeld ook wel weer een oefenwedstrijd spelen in Duisburg
|
|
|
Golden Stars Internationale topspeler
Uit: verkoren Vak: - Posts: 1177 Reg.: 20 april 2000 | Ipv Duisburg hoop ik dan maar op HSV (twente zal al wel tegen Schalke oefenen). 
|
|
|
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10430 Reg.: 8 augustus 2001 | Nurnberg was een heerlijk middagje. Heerlijk bier in de stralende zon, en de prijs van een kaartje was maar liefst 3 euro. Voor dat bedrag hebben we van elke euro een doelpunt gezien 
|
|
|
Joentje-Casual Bankzitter
Uit: Boxmeer Vak: Oost - V Posts: 207 Reg.: 24 juni 2004 | We kunnen wat oefenwedstrijden betreft wel jaloers zijn op Helmond Sport. Heb vernomen dat die tegen Steaue Boekarest en Millwall spelen.. mooie wedstrijdjes dacht ik zo.
|
|
|
psv reusel Veelbelovend talent
Uit: Reusel Vak: West - L Posts: 113 Reg.: 31 oktober 2007 | |
| Pool: 5033e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
ehvdgxt Bankzitter
Vak: Noord - T Posts: 197 Reg.: 22 april 2004 |
quote: Dave schreef:
of eindelijk eens een topper in eigen huis???
Dat mag van mij ook weleens gebeuren ja! In Amsterdam en Rotterdam hebben ze wat leuke toernooitjes, wij moeten de TV afstemmen op 1 of andere Spaanse zender om onze club in Moskou te zien winnen van Madrid.
Ik wil ze weleens in het Philips Stadion zien winnen van Madrid of AC Milan.
En al helemaal makkelijk te realiseren is een herhaling van 1 van de meest memorabele wedstrijden van PSV, namelijk PSV - Steaua Boekarest. Die lui zitten elke zomer in Mierlo. Schijnt dat Helmond Sport dit jaar thuis oefent tegen Millwall FC, die ook in Nederland zitten in de zomer.
Porto was afgelopen zomer ook in Nederland. Dus er moet toch wel iets te realiseren zijn???!?!
Wedstrijden tegen amateurclubs zijn leuk, maar een topper in eigen stadion zou toch mooi zijn.
Laatste jaren kan ik me alleen Hertha en Anderlecht ( 1998 ofzo ) herrineren......
|
|
|
Markpsv15 Toeschouwer
Vak: Oost - W Posts: 20 Reg.: 8 juli 2007 | Lijkt me ook wel leuker ja als ze even snel met de agenda komen van de oefenpotjes.
|
|
|
Boer 4 Life Basisspeler
Uit: Deurne Vak: Oost - V Posts: 318 Reg.: 28 mei 2003 | Waarom spelen ze niet net als Feijenoord nu nog wat oefenwedstrijden tegen amateurs, Brengt weer wat extra geld want met alleen trainen maak je alleen maar verlies. En het is een leuke mogelijkhijd voor suporters van verder om psv eens in het echt aan het werk te zien.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8193 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | PSV is al met vakantie, dus ze trainen ook niet meer
|
|
|
PSV4ever1 International
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 567 Reg.: 30 oktober 2006 | Dat ze maar iets bekend maken, heb eogenlijk wel weer win in een leuk reisje..
Misschien dat ze in de week van 14 tot 23 juli tegen Dinamo Zagreb kunnen spelen ofzo
|
|
|
Gosee Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Noord - T Posts: 954 Reg.: 16 november 2000 | Voorlopig programma voorbereiding PSV bekend
06 juni 2008 11:30
PSV MEDIA - Het voorlopige programma van de voorbereiding op het seizoen 2008-2009
is vrijdag officieel vrijgegeven. PSV speelt verschillende oefenwedstrijden in het
buitenland, de mogelijke trip naar de Verenigde Staten echter is uit het schema
geschrapt. Het eerste duel is op 19 juli tegen de amateurs van VV Gestel.

Vorig seizoen veroverde PSV de Herman Teeuwen-bokaal na strafschoppen.
Amateurduels en VVV-Venlo
Op zaterdag 19 juli, vijf dagen na de eerste training, begint PSV de oefencampagne
op het nieuwe seizoen met een wedstrijd tegen de amateurs van stadsgenoot VV Gestel.
Een week later gaat het team van hoofdcoach Huub Stevens op bezoek bij het Gelderse
SV Vaassen, in de gemeente Epe. In het kader van de Herman Teeuwen Memorial speelt
PSV vervolgens op woensdag 30 juli uit tegen VVV-Venlo. Die afspraak is meegenomen
in de transfer van Nordin Amrabat, die vanaf komend seizoen speelt in het shirt van
PSV. Vorig seizoen was PSV ook te gast in Venlo, toen werd de herdenkingswedstrijd
gewonnen na strafschoppen.
Sporting Lissabon en Everton
In de maand augustus gaat PSV voor het eerst de grens over. Op zaterdag 2 augustus
staat er een wedstrijd gepland uit tegen Sporting Lissabon, dat afgelopen seizoen
tweede werd in de Portugese competitie. De trip die mogelijk gepland stond om daarna
naar de Verenigde Staten te gaan, is definitief afgeblazen. PSV is nog wel in onder-
handeling met andere clubs om in diezelfde week een wedstrijd in te passen. Er worden
in elk geval veel vliegkilometers gemaakt, want kort daarna op zaterdag 9 augustus
speelt PSV uit tegen Everton.
Real Mallorca, Open Dag en Feyenoord
Donderdag 14 augustus is alweer de volgende Europese uitwedstrijd, wanneer PSV op
bezoek gaat bij Real Mallorca in Spanje. Twee dagen later op zaterdag is de jaarlijkse
Open Dag in het Philips Stadion, waarop de nieuwe selectie voor het seizoen 2008-2009
officieel aan de supporters wordt gepresenteerd. Daarna wil de club nog één oefen-
wedstrijd spelen, om vervolgens op zaterdag 23 augustus aan te treden tegen Feyenoord
in het duel om de Johan Cruijff Schaal. Het programma van PSV is onder wijzigingen
voorbehouden. De eerste speelronde van de nieuwe competitie is in het weekeinde van
30/31 augustus, één week na de Olympische spelen in Peking.
© PSV NV
[Dit bericht is veranderd door Gosee (op 6 juni 2008 12:59:32).]
|
|
|
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10430 Reg.: 8 augustus 2001 | Kijk, daar zitten een paar leuke tegenstanders bij.
Grote kans dat ik Everton en/of Real Mallorca mee ga pakken.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - T Posts: 954 Reg.: 16 november 2000 | Everton is inderdaad een leuke trip, weer eens iets anders als Liverpool
En als je nog geen vakantieplannen hebt kun je altijd nog naar Mallorca of Portugal.
|
|
|
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10430 Reg.: 8 augustus 2001 | Ik ben al een beetje aan het orienteren. Een weekje Mallorca lijkt me wel relaxed! Kijken of er nog ergens leuke aanbiedingen zijn, of wellicht last minute boeken.
Lissabon vliegen is vrij prijzig, Everton zou eventueel ook nog als extraatje kunnen.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - T Posts: 954 Reg.: 16 november 2000 | Lissabon is wel aardig, komen we in de CL toch niet tegen. Maar vanaf Amsterdam is het inmiddels over de 400 euro en vanaf Duitsland en België over de 300 euro. Beetje jammer...
|
|
|
Zeveraar Regelmatige invaller
Uit: Zevenaar ( Gelderland ) Vak: Oost - X Posts: 286 Reg.: 4 april 2006 | Als je naar Lissabon vliegt kun is de TAP misschien een optie. Ben ik vorig jaar ook mee gevlogen naar Lissabon en goedkoper dan de andere maatschappijen. Voor mallorca kun je met ryan air vanaf aiport weeze goedkoop vliegen.
|
|
|
|