| Poster | | Topic: Atletico Madrid - PSV 26 november |  |
|
Psv-Poncho Veelbelovend talent
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 92 Reg.: 28 september 2007 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Twee persoonskamers zijn altijd goedkoper dan eenpersoonskamer.
Wij hebben een goedkoop hostelletje, hoeven er toch enkel te slapen en spullen te droppen.
Als het aan mij ligt slaap ik ook gewoon in een hostel, maar mijn vriendin gaat ook mee en die wil wat meer luxe.
Voor mij hoeft dat niet als ik mijn spullen ook ergens kan droppen en me kan wassen vindt ik het prima.
|
|
|
Randstad Phoolie Co Legende Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007; meer prijzen
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 4402 Reg.: 24 april 2000 |
quote: R-H schreef:
Wij houden t altijd op een pension. Lekker goedkoop en altijd gezellig! We zijn voor €17,50 per nacht klaar en dat is inclusief ontbijt!! En tot nog toe is het altijd goed bevallen. Nette kamers, goede bedden en goed ontbijt. Moet gewoon ff de recencies doorlezen. Enige nadeel ten opzichte van een hotel is dat je ook vreemde op de kamer kan krijgen als je met minder man bent. En je hebt natuurlijk wat minder privacy, maar dat boeit niet bij dit soort tripjes vind ik.
We boeken altijd via http://www.hostelbookers.com/.
Zo rond de 20 a 30 euro is mooi zat idd per nacht.
Het kost vaak toch al genoeg geld bovendien kom je er alleen maar om te slapen.
Maar ehh dat van die minder vreemde heb je ook zelf in de hand want als je een paar eurotjes meer dokt dan heb je gewoon een eigen kamer.
Wij hebben een hostel geboekt via http://www.hostelworld.com/
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 835 Reg.: 15 maart 2006 | Wij hebben hotel 3 personen een kamer we zijn voor 40 euro pp klaar voor een nacht.
|
|
|
pascalpsv Bankzitter
Uit: deurne Vak: Noord - U Posts: 239 Reg.: 19 november 2006 | Wat een gelul WEER hier...Wij hadden allang geboekt(sep)Wat intreseert ons nu de prijzen
FORZA en op naar Madrd
|
|
|
Capos Internationale topspeler
Uit: Dronten Vak: Oost - W Posts: 1024 Reg.: 31 januari 2001 |
quote: Wat een gelul WEER hier...Wij hadden allang geboekt(sep)Wat intreseert ons nu de prijzen
Erg stoer natuurlijk om te laten weten pascal! Denk alleen dat de meerderheid hier die prijzen wel degelijk interesseert, vooral als je door oorzaken pas later kan boeken... En denk dat die prijzen jou wel degelijk interesseren, anders had je niet zo snel een goedkope reis geboekt.
|
|
|
pascalpsv Bankzitter
Uit: deurne Vak: Noord - U Posts: 239 Reg.: 19 november 2006 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 oktober 2008 11:53:06).]
|
|
|
29.04.07 Forever Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4371 Reg.: 27 april 2001 | Zojuist geboekt, volgnummer 458 t/m 461.
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 835 Reg.: 15 maart 2006 | Het gaat de goede kant op met de kaartverkoop hopelijk gaan er veel man mee, heb er zin in!! 
|
|
|
Verbeek Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 58 Reg.: 14 april 2005 | 'UEFA sluit Vicente Calderón drie duels'
Geschreven op dinsdag, 14 oktober om 08:03
Atlético mag de komende drie thuisduels in de Champions League, of bij uitschakeling in de UEFA Cup, niet in het eigen Vicente Calderón afwerken. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca dinsdag. De ongeregeldheden in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille van begin deze maand zijn hier debet aan. Twintig minuten voor aanvang van de wedstrijd zag de politie zich genoodzaakt om op te treden tegen de meegereisde harde kern van de Fransen, nadat deze met fors geweld zittingen hadden vernield en de stewards hadden bedreigd. De politie slaagde er net voor aanvang van de wedstrijd in om de raddraaiers tot bedaren te brengen.
Alhoewel de uitspraak van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA nog niet officieel is, weet Marca te melden dat de tweede club uit Madrid nu de resterende Europese thuisduels op minimaal 300 kilometer van Madrid moet afwerken. Dat houdt in dat in ieder geval voor de resterende groepsduels tegen Liverpool (22 oktober) en PSV (26 november) een geschikte locatie moet worden gevonden.
|
|
|
Phoolie Tom Internationale topspeler
Vak: Oost - Y Posts: 1022 Reg.: 21 september 1999 | |
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1980 Reg.: 25 januari 2000 | 300 kilometer???
Wat is je bron? Beetje vreemd trouwens, moet volgens mij wat meer gebeuren voordat je 3 wedstrijden niet in je stadion mag spelen dan een opdringerige bezoekende supportersgroep...
Mocht het echt 300 kilometer verder zijn dan zoek ik lekker in Madrid een mooie ierse pub op met groot scherm 
|
|
|
Verbeek Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 58 Reg.: 14 april 2005 | Vanaf vandaag zou je toch met je gewone ClubCard een kaartje kunnen kopen voor Madrid uit?
Via psvuitwedstrijd.nl krijg ik een error, omdat er geen foto staat op deze CC. Het is ook geen uitkaart, maar dan kan ik toch wel een kaartje kopen?!
|
|
|
Elliemoped Toeschouwer
Uit: Geldrop Vak: West - H Posts: 2 Reg.: 7 mei 2007 | ik las het net ook inderdaad... ben er niet zo blij mee!
Calderon is een super mooi stadion waar altijd veel sfeer hangt... 60.000 man op een klein stukje grond! Geweldig! Het stadion lijkt van buiten niet zo groot, als je er eenmaal in staat veranderd deze gedachte...
Moet je voorstellen dat we straks vanuit Madrid naar La Coruna of Sevilla moeten... Zit ik niet echt op te wachten...
|
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1121 Reg.: 14 april 2005 | Valencia ligt er 360 km van vandaan. 
|
|
|
Swansea City AFC Basisspeler
Uit: het mooie Best Vak: Oost - W Posts: 325 Reg.: 16 januari 2002 | Nieuws
Zware eis tegen Atlético, PSV waarschijnlijk niet naar Madrid
14 oktober 2008 10:00
PSV MEDIA - De kans is aanzienlijk dat PSV de uitwedstrijd tegen Atlético niet in Madrid speelt. De Spaanse tegenstander uit de Champions League hangt een straf boven het hoofd na misstanden en racisme in het thuisduel met Olympique Marseille. De UEFA eist dat Atlético drie wedstrijden niet mag spelen in eigen huis.
De UEFA eist dat Atlético drie wedstrijden niet mag spelen in eigen huis.
Reeks van incidenten
De zogeheten UEFA Control and Disciplinary Body wil de club ten gevolge van een reeks incidenten tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille de komende drie Europese-thuiswedstrijden buiten het eigen stadion laten spelen, waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van vijf jaar. Tijdens en rond de wedstrijd tussen Atlético en Marseille, die door de thuisploeg met 2-1 werd gewonnen, vond een reeks van incidenten plaats. In het rapport van de UEFA staat onder meer het in gebreke blijven van goede wedstrijdorganisatie - veiligheid van bezoekers, racisme, het niet nakomen van afspraken richting de tegenpartij, onvoldoende faciliteiten voor Franse pers - en racisme en agressie van de Spaanse supporters. Het maken van oerwoudgeluiden en het gooien van een fles behoren tot de geconstateerde feiten; bij elkaar een lange lijst.
Eis: 150.000 euro boete, coach twee duels schorsing
Ook heeft de UEFA waargenomen dat de coach van Atlético, Javier Aguirre, een speler van Marseille heeft uitgescholden gedurende de wedstrijd. Ook zou hij onsportief de bal niet hebben teruggegeven aan een tegenstander. In de eis wordt de trainer dan ook een schorsing van twee Europese duels opgelegd. Atlético Madrid krijgt tot aanstaande vrijdag de tijd beroep aan te tekenen tegen deze eis. Fans die reeds een ticket hebben geboekt naar Madrid worden verzocht de berichtgeving hieromtrent goed in de gaten te houden, in het bijzonder via PSV.nl als officiële clubsite. Mocht de UEFA deze eis omzetten in een straf, dan moet Atlético zijn thuiswedstrijden spelen in een stadion dat minimaal 300 kilometer verwijderd is van het eigen Calderon in Madrid.
Bron: psv.nl
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3586 Reg.: 13 september 2004 | PSV legt kaartverkoop Atlético-uit tijdelijk stil
14 oktober 2008 10:15
Naar aanleiding van het onverwachte bericht van de UEFA dat tegenstander Atlético Madrid mogelijk moet uitwijken naar een andere stad, heeft PSV de kaartverkoop voor deze wedstrijd (woensdag 26 november) tijdelijk stilgelegd. In afwachting van verdere berichten wil PSV eerst kijken wat de consequenties kunnen zijn.
PSV Kaartverkoop had al bijna 500 toegangskaarten verkocht.
Gevolgen nog onduidelijk
PSV Kaartverkoop had al bijna 500 toegangskaarten verkocht voor de uitwedstrijd in de Spaanse hoofdstad, maar op dinsdagochtend kwam de UEFA naar buiten met een hoge strafeis richting Atlético Madrid. Wegens vele missstanden in de wedstrijd tegen Olympique Marseille moet de club mogelijk drie wedstrijden (waarvan één voorwaardelijk) in een stadion minstens 300 kilometer buiten Madrid spelen. Wat de gevolgen zijn voor onze supporters die reeds een kaart hebben gekocht of nog van plan zijn om er een te kopen, is op dit moment bij PSV nog onduidelijk. Supporters die al een vliegticket hebben geboekt, wordt geadviseerd om aanspraak te maken op de eigen (reis)verzekering indien de wedstrijd daadwerkelijk wordt geplaatst naar een andere stad in Spanje. PSV kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld, gezien het feit dat het geen vanuit PSV georganiseerde reis is. Mensen die een vliegreis hebben geboekt via de Supportersvereniging PSV, wordt geadviseerd om contact met hen op te nemen. PSV heeft momenteel niet meer informatie dan het bovenstaande en hetgeen gemeld in het vorige bericht op PSV.nl en vraagt daarom supporters om even af te wachten tot dat de UEFA nadere uitspraken doet. Verwacht wordt dat PSV na het weekeinde meer informatie beschikbaar heeft. Houd daarom PSV.nl nauwlettend in de gaten.
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5889 Reg.: 9 februari 2000 | Pffffff, hier word ik dus niet blij van.
|
|
|
Verbeek Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 58 Reg.: 14 april 2005 | Ben ik blij dat ik nog net een ticket had vanmorgen.....Of toch niet!
Wat een ellende!
Zit je straks met je vliegticket, hotel en kaartje!
Zal je zien dat er straks helemaal geen uit-supporters mee mogen!
Kan PSV niet een zooi Spaanse bussen regelen om een soort combi vanuit Madrid naar 300km verderop te regelen!
Kutzooi dit!
|
|
|
Vak X PsV simply the best Bankzitter
Uit: Oss Vak: Oost - X Posts: 184 Reg.: 27 juni 2007 | Dit is dus ontzettend klote voor de (minimaal) 500 supporters die inmiddels alles hebben geregeld. Ik wou zelf ook gaan, maar omdat ik niemand had die mee wilde, ben ik al naar Liverpool geweest.
Dit is echt heel slecht nieuws voor jullie .
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9185 Reg.: 9 december 1999 | Derde keer dit jaar dat een trip niet doorgaat....
Weer de hele klotezooi geregeld, voorniets..... 
|
|
|
Navi Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1293 Reg.: 12 november 2006 | Ik zou zelf niet gaan maar ik vind het wel vervelend voor de mensen die wel zouden gaan. Hopelijk komt er een goede oplossing.
Wat ik me dan wel afvraag is of dit soort dingen inderdaad onder een reis/annuleringsverzekering vallen. Zal denk ik erg moeilijk worden om hierop aanspraak te maken. Ik denk wel dat PSV hierin best tegemoet zou kunnen komen ook al is de reis op eigen gelegenheid.
quote: PSV Oisterwijk schreef:
Derde keer dit jaar dat een trip niet doorgaat....
Weer de hele klotezooi geregeld, voorniets..... 
Waar zou je dan heen gaan als ik vragen mag?
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 14 oktober 2008 11:00:03).]
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9185 Reg.: 9 december 1999 | Bonaire
London
Madrid.... 
|
|
|
g-stip Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 9 Reg.: 8 februari 2008 | Verdomme wilde juist vanmiddag de kaartjes halen, en dan was alles compleet
Pff ben er nu al ziek van! Mag hopen dat er bussen worden ingezet, maja we hebben een hotel in Madrid en niet ergens anders geboekt dus dat zal ook niet echt werken erg schraal allemaal!
|
|
|
El Sombrero Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 498 Reg.: 10 december 2003 |
quote: Verbeek schreef:
Ben ik blij dat ik nog net een ticket had vanmorgen.....Of toch niet!
Wat een ellende!
Kan PSV niet een zooi Spaanse bussen regelen om een soort combi vanuit Madrid naar 300km verderop te regelen!
Kutzooi dit!
Vloek scheld vloek en nog veel meer gevloek.
Dat wordt dan 2 dagen genieten van de binnenstad van Madrid........niet gaan en het geld door de plee spoelen is ook geen optie.
Misschien dat een of andere heldere geest bij PSV een bus/vlieg/trein/whatever combi van Madrid naar stad X kan regelen.
|
|
|
Markellis PSV4ever1  Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 721 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: Verbeek schreef:
Ben ik blij dat ik nog net een ticket had vanmorgen.....Of toch niet!
Wat een ellende!
Kutzooi dit!
Anti/ combi, ik heb ervaring met treinen in Spanje en dat is zeer goed te doen, en kost geen fuck ivm NEderland
|
|
|