| Poster | | Topic: Atletico Madrid - PSV 26 november |  |
|
Randstad Phoolie Co Legende Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007; meer prijzen
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 4379 Reg.: 24 april 2000 | Ryanair is ook nog steeds goed te doen vanaf Charleroi naar Madrid
Maandag 24 november heen 09.25 en vrijdag 28 november terug 15.40 voor maar € 76,17 p.p. 
[Dit bericht is veranderd door Randstad Phoolie Co (op 3 september 2008 20:46:32).]
|
|
|
JesperPSV Veelbelovend talent
quote: Randstad Phoolie Co schreef:
Ryanair is ook nog steeds goed te doen vanaf Charleroi naar Madrid
Maandag 24 november heen 09.25 en vrijdag 28 november terug 15.40 voor maar € 76,17 p.p. 
Ja haha. Als je onderhand een week blijft is het niet duur nee. Maar dan kom je uiteindelijk toch op een gelijk/hoger bedrag. Zo heb je met die vlucht 4 overnachtingen. wij maar 1.
|
|
|
Ben International
Uit: Echt Vak: Oost - Y Posts: 579 Reg.: 30 januari 1999 | Bij die prijzen van Ryanair die Co noemt, komt wel nog een toeslag van 20 euro voor de bagage en 10 euro creditcard kosten. Maar dan is het nog niet al te duur.
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 794 Reg.: 15 maart 2006 | Zit op Ryanair maar kan niks vinden van Charleroi hoe heb je dat gevonden. ik hoor het graag.
|
|
|
quote: Ben schreef:
Bij die prijzen van Ryanair die Co noemt, komt wel nog een toeslag van 20 euro voor de bagage en 10 euro creditcard kosten. Maar dan is het nog niet al te duur.
Bagage?. Gwoon 'handkoffer', kost niets
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 794 Reg.: 15 maart 2006 |
quote: Otje schreef:
Zit op Ryanair te zoeken maar mag ik weten hoe je aan dat bedrag komt zie alleen prijzen van boven de 150 euro.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777204 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Culpa Toeschouwer
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5 Reg.: 11 november 2005 |
Zit op Ryanair maar kan niks vinden van Charleroi hoe heb je dat gevonden. ik hoor het graag.
Otje, Otje...
Tip voor je: Boek gewoon via de supportersvereniging, want jij verdwaalt volgens mij nog in het City Centrum te Veldhoven .
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8983 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Randstad Phoolie Co schreef:
Ryanair is ook nog steeds goed te doen vanaf Charleroi naar Madrid
Dit heb ik dus ook... nette prijs vind ik.
@Otje, Ryanair op Brussels kijken dat is gelijk aan charleroi.
Edit: Onee ik vliegwel in de avond, dan is het maar EUR 69 .
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 3 september 2008 22:53:30).]
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13335 Reg.: 13 oktober 1999 |
quote:
Met welke vliegmaatschappij vliegen jullie kunnen jullie mij dat vertellen aub want ben druk aan het zoeken.
www.lerenlezen.nl
Of je een week gaat of niet doet er niet toe, het gaat om de vlucht zelf. Maar die van vrijdag zal minder populair zijn dan die van donderdag, en daarom goedkoper.
|
|
|
Café BAC Legende
Uit: Best Vak: Oost - V Posts: 1585 Reg.: 19 februari 2000 | We vliegen met Ryanair vanaf Parijs naar MAdrid, is wel een eindje rijden maar met een volle auto goed te betalen. Retourtje incl. toeslagen €51,=. Ik ging eigenlijk al uit van een autorit naar Marseille dus dit valt wel mee:P
|
|
|
Randstad Phoolie Co Legende Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007; meer prijzen
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 4379 Reg.: 24 april 2000 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Dit heb ik dus ook... nette prijs vind ik.
Zeg niet dat wij die vlucht hebben maar meld alleen dat het een nette prijs is en maak mijn medesupporters er even attent op
Wij gaan woensdag heen en vrijdag terug.
|
|
|
Flikkenstein Aanstormend talent
Uit: Nieuwendijk Vak: Oost - X Posts: 126 Reg.: 10 januari 2006 |
quote: Café BAC schreef:
We vliegen met Ryanair vanaf Parijs naar MAdrid, is wel een eindje rijden maar met een volle auto goed te betalen. Retourtje incl. toeslagen €51,=. Ik ging eigenlijk al uit van een autorit naar Marseille dus dit valt wel mee:P
O dan rijd ik wel met je mee om je auto vol te maken 
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1252 Reg.: 14 september 2005 | Zojuist ook geboekt voor 4 personen.
Misschien een goede tip voor mensen die nog zoeken naar goedkope vluchten:
Wij gaan vanaf Frankfurt. Retourtje madrid kost dan +/- €50,- per persoon.
Frankfurt is vanaf Eindhoven 3 uur rijden, maar het loon zich zeker! Wij waren €75 euro per persoon goedkoper uit in vergelijking met vliegen vanaf Brussel.
Wij hebben deze vluchten:
Heenreis
17,99 EUR
di, 25 nov 08
VluchtFR 5453
15:45 Vertrek
18:10 Aankomst
Terugreis
0,00 EUR
do, 27 nov 08
VluchtFR 5452
12:55 Vertrek
15:20 Aankomst
|
|
|
quote: R-H schreef:
Zojuist ook geboekt voor 4 personen.
Misschien een goede tip voor mensen die nog zoeken naar goedkope vluchten:
Wij gaan vanaf Frankfurt. Retourtje madrid kost dan +/- €50,- per persoon.
Frankfurt is vanaf Eindhoven 3 uur rijden, maar het loon zich zeker! Wij waren €75 euro per persoon goedkoper uit in vergelijking met vliegen vanaf Brussel.
Wij hebben deze vluchten:
Heenreis
17,99 EUR
di, 25 nov 08
VluchtFR 5453
15:45 Vertrek
18:10 Aankomst
Terugreis
0,00 EUR
do, 27 nov 08
VluchtFR 5452
12:55 Vertrek
15:20 Aankomst
Ik neem aan dat je vanaf Hahn vliegt?..en niet da enorme vliegveld
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 794 Reg.: 15 maart 2006 | Op welke site heb je geboekt want dan doen wij dat ook dan zit je met een groep in het vliegtuig is gezellig natuurlijk.
|
|
|
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1252 Reg.: 14 september 2005 |
quote: Ik neem aan dat je vanaf Hahn vliegt?..en niet da enorme vliegveld
Is idd vanaf Frankfurt Hahn!
Op welke site heb je geboekt want dan doen wij dat ook dan zit je met een groep in het vliegtuig is gezellig natuurlijk.
http://www.ryanair.com/site/NL/
|
|
|
Kokkie Legende Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 5850 Reg.: 9 februari 2000 | Otje,
TIP: Ga morgenvroeg naar de supporterswinkel en boek een busreis. Dan wordt je netjes in Madrid afgezet en zal je niet verdwalen.
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1341 Reg.: 1 januari 2003 |
quote: Kokkie schreef:
Otje,
TIP: Ga morgenvroeg naar de supporterswinkel en boek een busreis. Dan wordt je netjes in Madrid afgezet en zal je niet verdwalen.
CL: Géén busreis naar Madrid
Ivm met lange reistijd en -afstand
3 sep 2008 - Door: DvG
Op 26 november aanstaande speelt PSV een uitwedstrijd in de Champions League tegen Atletico Madrid.
Wij krijgen rond deze wedstrijd vragen of de Supportersvereniging PSV een busreis naar deze wedstrijd zal organiseren. Helaas moeten wij u mededelen dat dit niet mogelijk is.
In verband met de grote reisafstand van bijna 1800 kilometer zou een reis niet anders kunnen dan met twee overnachtingen. Dit zou betekenen dat men bijna van maandag tot en met vrijdag in die week onderweg zou zijn. Een dergelijke reistijd achten wij onverantwoord. Nog afgezien van de eventuele kosten die aan een dergelijke reis verbonden zouden zijn.
Bovenstaande heeft ons doen besluiten geen busreis te organiseren. Wel zal er een arrangement aangeboden worden in combinatie met een zelf te boeken vlucht via Brussels Airlines.
Overigens hopen wij nog deze week de informatie over de buspendel en de vliegreis naar Liverpool te kunnen publiceren. 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13335 Reg.: 13 oktober 1999 | Dan ga naar de supporterswinkel en boek een vlucht. Als je zelfs de site van Ryanair niet weet te vinden, komt het niet goed in de grote stad.
|
|
|
Otje Nationale topspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 794 Reg.: 15 maart 2006 | Heb het al lang gevonden we gaan vanavond boeken maar toch bedankt voor het mee zoken he jongens.
|
|
|
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1252 Reg.: 14 september 2005 |
Heb het al lang gevonden we gaan vanavond boeken maar toch bedankt voor het mee zoken he jongens.
Dus er zitten behalve wij nog meer PSV-supporters op de vlucht vanuit Frankfurt? 
Zijn er trouwens mensen die al bekend zijn in Madrid. Ik ben er ooit wel eens geweest, maar dat is al jaren geleden. Welk plein wordt "ons" plein?
Plaza Mayor?

[Dit bericht is veranderd door R-H (op 5 september 2008 15:13:48).]
|
|
|
Café BAC Legende
Uit: Best Vak: Oost - V Posts: 1585 Reg.: 19 februari 2000 | Het is wel eind november dan hè, misschien is dan iets dicht en overdekt wel beter geschikt. Maar wie weet hebben we geluk!
|
|
|
Werner Vaste waarde in elftal
Vak: Oost - V Posts: 430 Reg.: 1 februari 2007 | Inmiddels ook geboekt. Gaan met 6 man vanuit Eindhoven en Amsterdam op dinsdag heen en donderdag terug. Zag dat Real op dinsdag niet thuis speelt, dus dubbele wedstijd zit er niet, maar evengoed mooie trip lijkt me.
Komen rond middaguur aan op dinsdag, dus sightseeing behoort tot de mogelijkheden. Of niet natuurlijk 
|
|
|
pascalpsv Aanstormend talent
Uit: deurne Vak: Noord - U Posts: 139 Reg.: 19 november 2006 | ziezo...de reis en hotel naar Madrid zijn geboekt...
dinsdag 25-11-08 vliegen we om 12.10 uur vanuit Dusseldorf naar Madrid en vrijdag 28-11-08 vliegen we weer terug naar dusseldorf...
ook hebben we (denken wij) een goed hotel geboekt 200m van Puerta De Toledo (we hebben gehoord dat daar veel kroegen zitten of in ieder geval daar in de buurt) en op 3a4 km van t stadion van Atletico Madrid (Vicente Calderon)
Forza 
|
|
|