| Poster | | Topic: Atletico Madrid - PSV 26 november |  |
|
|
meijer Legende Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 4145 Reg.: 17 mei 2000 | Mooi affiche!
Zojuist voor een aantal man geboekt. Woensdag t/m vrijdag, vliegen vanaf Charleroi. Zoetermeer 3x, Leiden 2x, Pijnacker 1x, Utrecht 1x, A**dam 1x en ex-Boskoop 1x zullen van de partij zijn.
RANDSTAD PHOOLIES 
[Dit bericht is veranderd door meijer (op 28 augustus 2008 22:22:23).]
|
|
|
Zeveraar Basisspeler
Uit: Zevenaar ( Gelderland ) Vak: Oost - X Posts: 305 Reg.: 4 april 2006 | Ben d'r ook bij. Heb er zin in!
Wij vertrekken zondag 23 november vanaf Eindhoven (volgens mij) en komen donderdag de 27ste weer terug.
edit: lol, in augustus is het er tenminste wel fatsoenlijk weer 
[Dit bericht is veranderd door Zeveraar (op 28 augustus 2008 20:16:18).]
|
|
|
Psv-Poncho Talentje
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 75 Reg.: 28 september 2007 | Ik zoek welke vlucht ik het beste kan nemen.
Heeft iemand tips?
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3411 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Zeveraar schreef:
Ben d'r ook bij. Heb er zin in!
Wij vertrekken zondag 23 augustus vanaf Eindhoven (volgens mij) en komen donderdag de 27ste weer terug.
Was het gezellig in Madrid? 
|
|
|
bakkertjuhhh Bankzitter
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 218 Reg.: 2 januari 2008 | Wil erbij zijn zoek de goedkoopste vlucht als iemand voor mij een tip heeft PM me maar dan.
Alvast bedankt!
|
|
|
Mariahout Legende
Uit: ook altijd aanwezig Vak: Oost - V Posts: 1626 Reg.: 3 oktober 2002 | Ook wij hebben inmiddels met 7 personen geboekt. We vliegen dinsdagmorgen om 9.35uur heen(vanaf Eindhoven) en we vertrekken vrijdagmorgen om 6.35uur.
We hebben ook al een hotel geboekt. We zitten in het Petit Italia Hotel.
De kosten bedragen in totaal €250,- pp
|
|
|
Superbeest Vaste waarde in elftal
Uit: Woensel-Noord Vak: Oost - X Posts: 386 Reg.: 16 december 2004 | De Zuipsite zal ook een behoorlijk afvaardiging hebben. Zelf blijf ik 6 nachten, anderen 4 of 3. Nee, ik blijf niet alleen... 
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Lid 2e elftal
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 213 Reg.: 28 maart 2008 | zozo echt diehards he! Nja helaas heb ik het er niet voor over om een vliegtrip te maken. Echter had ik gehoopt op een duitse ploeg.. Dan had ik het wel overwogen.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777204 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
machinegun Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 310 Reg.: 22 maart 2000 |
quote: Mariahout schreef:
Ook wij hebben inmiddels met 7 personen geboekt. We vliegen dinsdagmorgen om 9.35uur heen(vanaf Eindhoven) en we vertrekken vrijdagmorgen om 6.35uur.
We hebben ook al een hotel geboekt. We zitten in het Petit Italia Hotel.
De kosten bedragen in totaal €250,- pp
We hebben dezelfde vluchten. Wel lekker makkelijk zo, vanuit Eindhoven. Naar Marseille ook al vanuit Eindhoven vliegen.
Hostel/hotel boeken wacht ik nog even mee, misschien willen er nog meer mee.
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3847 Reg.: 25 november 1999 |
quote: Superbeest schreef:
De Zuipsite zal ook een behoorlijk afvaardiging hebben. Zelf blijf ik 6 nachten, anderen 4 of 3. Nee, ik blijf niet alleen... 
Wordt mooi trippie Bist
Zondag t/m zaterdag, een heule week dus
Vliegen vanuit je achtertuin ole ole 
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14256 Reg.: 10 maart 2003 | Ook wij hebben voor 3 personen geboekt!
We vertrekken op de wedstrijd dag vroeg vanuit Dusseldorf en gaan donderdag ochtend terug.
Dit alles voor de mooie prijs van 120 euro!
|
|
|
bakkertjuhhh Bankzitter
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 218 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: Chrisjicek schreef:
Ook wij hebben voor 3 personen geboekt!
We vertrekken op de wedstrijd dag vroeg vanuit Dusseldorf en gaan donderdag ochtend terug.
Dit alles voor de mooie prijs van 120 euro!
Daar heb ik ook voor gekeken maar stond er ook een bij van 105
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14256 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: bakkertjuhhh schreef:
(...)
Daar heb ik ook voor gekeken maar stond er ook een bij van 105
Klopt, die hebben wij, er komen alleen nog reserverings kosten en dossier kosten(wat dit ook mag zijn) bij waardoor het op 120 euro uit kwam
|
|
|
Romario the Best! Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 90 Reg.: 26 augustus 2006 | Heeft iemand een idee wat een kaartje zal gaan kosten?
|
|
|
TPF Bankzitter Runner-up PSV Netwerk Pool 2005/2006
Uit: Drachten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 216 Reg.: 7 augustus 2002 | Ik heb voor drie man geboekt vanaf Brussel.
Dinsdag heen om 10.00 uur en donderdag rond 15.30 terug!!
130 eurie pp
|
|
|
meijer Legende Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 4145 Reg.: 17 mei 2000 | Zuipers >>> PM even weten welk hotel/appartement jullie boeken. Gaan we Moskou weer even overdoen 
[Dit bericht is veranderd door meijer (op 28 augustus 2008 22:12:36).]
|
|
|
Psv-Poncho Talentje
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 75 Reg.: 28 september 2007 | Tot nu toe kan ik een vlucht boeken vanaf Dusseldorf naar Madrid voor 2 personen 220euro's, als er nog ergens anders betere prijzen zijn dan hoor ik het wel.
|
|
|
Renee Vaste waarde in elftal Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 393 Reg.: 5 mei 2005 | Inmiddels voor Atletico geboekt vanaf Eindhoven. Woensdag tm zaterdag.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7656 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Psv-Poncho schreef:
Tot nu toe kan ik een vlucht boeken vanaf Dusseldorf naar Madrid voor 2 personen 220euro's, als er nog ergens anders betere prijzen zijn dan hoor ik het wel.
Volgens mij is dit al een aardige prijs, wij gaan zo ook boeken via Dusseldorf. Maandag t/m donderdag in Spanje vertoeven, om vervolgens nog een lang weekendje Friesland er achteraan te plakken 
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3511 Reg.: 12 maart 1999 |
quote: Renee schreef:
Inmiddels voor Atletico geboekt vanaf Eindhoven. Woensdag tm zaterdag.
Wij ook 
|
|
|
Huubke Stevens Jeugdspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 69 Reg.: 1 juli 2008 | Zal er ook een busreis georganiseerd worden ?
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3511 Reg.: 12 maart 1999 |
quote: Huubke Stevens schreef:
Zal er ook een busreis georganiseerd worden ?
Natuurlijk, evenals een vliegreisdoor de SV.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777204 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Superbeest Vaste waarde in elftal
Uit: Woensel-Noord Vak: Oost - X Posts: 386 Reg.: 16 december 2004 |
quote: meijer schreef:
Zuipers >>> PM even weten welk hotel/appartement jullie boeken. Gaan we Moskou weer even overdoen 
Ghe, komt goed.
We zijn nog aan het zoeken... Hebben jullie al iets?
|
|
|