PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Uitwedstrijd supporters Forum » Fc Groningen - PSV

HR

Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »

HR

Casuals Uden
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 16 september 2000

Op zondag 19 februari (thans over 3 weken) zal de "carnavals"-wedstrijd in Groningen om 12:30 uur worden gehouden.

Naar ik de verkoopinformatie van Groningen gelezen te hebben verwacht ik maar 1 vak (QQ) tegen een schamel prijsje (aangezien die gasten ook voor een prikkie naar Eindhoven konden, zag je wel aan het volle uitvak).

Echter zijn de verkoopvoorwaarden voor deze wedstrijd helaas (nog) (steeds) niet bekend, nog even afwachten dus.

Verkoop voor de thuisvakken is hedenochtend al gestart voor de liefhebbers.

Zal dit de 1e keer in Euroborg worden (afhankelijk van de voorwaarden)? Of wordt het EL in de kroeg :pul

[Dit bericht is veranderd door Casuals Uden (op 30 januari 2012 17:47:55).]
HR
HR

MantelPSV
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2012 om 13:49:48.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zal zoals gewoonlijk aanwezig zijn! Met carnaval meegaan betekent winst! Nog geen carnavals wedstrijd met puntverlies gezien :B
Desondanks zal het een zwaar tripje worden: zaterdagnacht natuurlijk op het Stratumseind te vinden om vervolgens om een uurtje of +-8(?) weer naar Groningen te gaan!
HR
HR

REUSEL
Legende

Uit: Reusel
Vak: Noord - U
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 15 augustus 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2012 om 17:28:43.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 126  MSN: rv_rac@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Is het toeval dat we juist met carnaval de verste uitwedstrijd in het jaar spelen? En dan ook nog om 12.30...

Ben het kitsbeu, dat achterlijke supportertje pesten van de KNVB. Ze willen ons gewoon niet met carnaval bij een uitwedstrijd hebben. Wat wordt het voetbal toch verkloot door die mafiosi in Zeist.

De KNVB zal zich wel verschuilen achter het excuus 'het kan niet anders', maar het kan wel degelijk anders... Wissel onze wedstrijd met FC Utrecht - AZ van 14.30 of desnoods met Vitesse - Twente van 16.30. In de regio bij beide clubs viert men geen carnaval, en de af te leggen afstand is tamelijk kort voor de uitspelende clubs..

Kut KNVB :kwaad
HR
HR

Neede
Vedette

Reg.: 20 juli 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2012 om 17:38:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kan uit ervaring spreken dat er in de omgeving van Enschede zeer zeker carnaval wordt gevierd.
HR
HR

Miele84
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Wijchen
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2012 om 17:41:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Reusel, die wedstrijd stond voor zaterdagavond gepland zoals meerdere carnavalswedstrijden de afgelopen jaren maar is door de wedstrijd PSV-Trabzon noodgedwongen verplaatst. Half 1 vind ik ook een rottijd maar opzich begrijpelijk aangezien hier nog geen wedstrijd gepland stond. Bovendien is het logisch dat je wat verder weg speelt met carnavalsweekend alle Brabantse en Limburgse clubs niet thuis spelen. Het komt hier dus duidelijk niet door de KNVB die die 300 à 400 supporters die PSV gemiddeld meeneemt eens wil pesten.

[Dit bericht is veranderd door Miele84 (op 28 januari 2012 17:46:46).]
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

Reg.: 13 februari 2009

Sorry Miele, kleine correctie: FC Groningen-PSV staat al het gehele seizoen gepland op 'zondagochtend' (12.30 uur). Bron VI competitiegids. Wel is het zo dat toen ook de EL-data al vaststonden en men bij de bond er toch wel vanuit kon gaan dat PSV dan op donderdagavond Europese verplichtingen zou hebben. Een aanvangsttijdstip van 16.30 uur was dan wat socialer geweest. Iets onbenulligs als carnaval moet natuurlijk geen invloed hebben op een competitieprogramma. Aangezien ik dus helemaal niks heb met carnaval, ben ik bij de juiste voorwaarden wellicht aanwezig. Binnenkort maar eens kijken.
HR
HR

Trucker
Nationale topspeler

Uit: m'n moeder
Vak: Oost - X
Reg.: 9 mei 2005

Ben er zeker niet bij, waarschijnlijk lig ik dan net 4 uurtjes in mn bedje.

forumillustratie
HR
HR

Miele84
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Wijchen
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 november 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 januari 2012 om 18:57:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
killermfc schreef:

Sorry Miele, kleine correctie: FC Groningen-PSV staat al het gehele seizoen gepland op 'zondagochtend' (12.30 uur). Bron VI competitiegids. Wel is het zo dat toen ook de EL-data al vaststonden en men bij de bond er toch wel vanuit kon gaan dat PSV dan op donderdagavond Europese verplichtingen zou hebben. Een aanvangsttijdstip van 16.30 uur was dan wat socialer geweest. Iets onbenulligs als carnaval moet natuurlijk geen invloed hebben op een competitieprogramma. Aangezien ik dus helemaal niks heb met carnaval, ben ik bij de juiste voorwaarden wellicht aanwezig. Binnenkort maar eens kijken.
HR
Excuses en dank voor de correctie, ik waande me in de Heracles-PSV topic. Kun je nagaan! De discussie over carnaval voeren we wel een andere keer. :D
HR
HR

killermfc
Internationale topspeler

Reg.: 13 februari 2009

:offtopic Heracles-PSV is naar de zondag verplaatst vanwege PSV-NEC die ook gewoon op dinsdag of woensdag had kunnen worden ingeroosterd... ;)
HR
HR

Markellis
Legende
Lid van verdienste

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 januari 2012 om 11:43:38.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: mark.van.keulen@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Verheug me altijd op de carnavalsuitswedstrijden op zaterdag, deze op zondag ga ik overslaan. Dan begint het carnaval officieel in Den bosch en dat ga ik niet missen.. Jammer dus :\(
HR
HR

RRepsaj
International

Reg.: 3 maart 2007

Ach, als de KNVB al rekening moet gaan houden met carnaval, dan wordt het helemaal onmogelijk om een fatsoenlijk competitieprogramma te maken.

Anawayz, als Grunniger ben ik hier uiteraard aanwezig. Eindelijk weer eens een 'thuiswedstrijd.' :ja :psv
HR
HR

knorretje2008
Veelbelovend talent

Uit: borculo
Vak: Zuid - C
Reg.: 29 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 januari 2012 om 13:13:45.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ligt aan de prijs anders ben ik er ook bij
HR
HR

Pro pyro
Vedette

Reg.: 28 januari 2008

Benieuwd wat een buscombi zonder sv lidmaatschap moet gaan kosten dan, waarschijnlijk nog veel te veel.

Edit: denk 35 euro, iets in die richting.

[Dit bericht is veranderd door Pro pyro (op 29 januari 2012 14:49:38).]
HRHR
HR

REUSEL
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 januari 2012 om 14:47:28.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 126  MSN: rv_rac@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoezo 'als' de KNVB rekening houdt met carnaval? Dat doen ze, ze proberen het juist extra tegen te werken. Ze plannen de wedstrijd expres om 12.30 in Groningen met carnaval, zodat er maar weinig supporters gaan.. En ja, ze mogen met iets 'onbenulligs' als carnaval (onbenullig, heel brabant en omstreken viert 4 dagen feest?) best wel rekening houden, bijvoorbeeld onze wedstrijd op 14.30 of 16.30 zetten. Of desnoods geen 12.30 wedstrijd, maar gewoon een extra 14.30 wedstrijd. Kut KNVB kut commercie
HR
HR

RRepsaj
International

Reg.: 3 maart 2007

REUSEL schreef:

Hoezo 'als' de KNVB rekening houdt met carnaval? Dat doen ze, ze proberen het juist extra tegen te werken. Ze plannen de wedstrijd expres om 12.30 in Groningen met carnaval, zodat er maar weinig supporters gaan.. En ja, ze mogen met iets 'onbenulligs' als carnaval (onbenullig, heel brabant en omstreken viert 4 dagen feest?) best wel rekening houden, bijvoorbeeld onze wedstrijd op 14.30 of 16.30 zetten. Of desnoods geen 12.30 wedstrijd, maar gewoon een extra 14.30 wedstrijd. Kut KNVB kut commercie
HR
Als er iets commercie is, dan is het carnaval wel....
HR
HR

Café BAC
Legende

Uit: Best
Vak: Oost - V
Reg.: 19 februari 2000

Ga lekker met de auto, is een stuk later opstaan dan met de bus en weer lekker op tijd terug voor het bier. :ja

Carnaval = 3 punten :cool
HR
HR

zo trots als een Fries
Internationale topspeler

Uit: Wolvega
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 mei 2002

Bullshit dit tijdstip, wel aanwezig. Geen carnaval voor mij dit jaar, ja in het uitvak :cool
HR
HR

Navi
Legende

Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

Met carnaval kan de KNVB geen rekening houden, wel met het tijdstip waarop deze wedstrijd wordt gespeeld. 12:30 is absurd als je van ver moet komen.
Dus ik blijf thuis.

16:30 is te laat Killer, 14:30 is perfect :ja
HR
HR

StefPSV
Toeschouwer

Uit: Budel
Reg.: 16 augustus 2011

Ben er weer bij zin in :psv
HR
HR

REUSEL
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 januari 2012 om 17:40:24.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 126  MSN: rv_rac@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Navi schreef:

Met carnaval kan de KNVB geen rekening houden, wel met het tijdstip waarop deze wedstrijd wordt gespeeld. 12:30 is absurd als je van ver moet komen.
Dus ik blijf thuis.

16:30 is te laat Killer, 14:30 is perfect :ja
HR
Precies.. De KNVB realiseert zich maar al te goed dat we nu om 8.00 moeten vertrekken, en daarom plannen ze het juist met carnaval.

En voor diegene die zeggen dat carnaval commercie is, dan moette keertje carnaval in ons mooie Reusel komen vieren :pul
HR
HR

Navi
Legende

Reg.: 12 november 2006

REUSEL schreef:

(...)

Precies.. De KNVB realiseert zich maar al te goed dat we nu om 8.00 moeten vertrekken, en daarom plannen ze het juist met carnaval.
HR
Het gaat niet eens zo om carnaval, het gaat om het feit dat de KNVB samen met Groningen geen :psv supporters in de Euroborg wil hebben. Wedstrijd had namelijk ook een week later gespeeld kunnen worden op hetzelfde tijdstip.

Hier zou trouwens een leuke uitdaging voor de SV kunnen liggen om het aanvangstijdstip proberen te verschuiven. Ze maken weinig kans maar niet geschoten is altijd mis...
Ik neem aan dat er al vooroverleg is geweest?

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 29 januari 2012 21:30:17).]
HR
HR

PSV-Keuten
Bankzitter

Uit: Eindhoven / Strijp
Droomaankoop: Gerald Sibon
Reg.: 14 maart 2005

RRepsaj schreef:

Ach, als de KNVB al rekening moet gaan houden met carnaval, dan wordt het helemaal onmogelijk om een fatsoenlijk competitieprogramma te maken.

Anawayz, als Grunniger ben ik hier uiteraard aanwezig. Eindelijk weer eens een 'thuiswedstrijd.' :ja :psv
HR
Gezellig! dan zie ik jou ook weer eens.. ondanks carnaval ben ik van de partij...
HR
HR

j.w.b de gekste
Veelbelovend talent

Uit: Soerendonk
Reg.: 13 augustus 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 januari 2012 om 10:52:29.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: Jur_voetbal90@hotmail  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ook weer aanwezig met een mannetje of 15!
HR
HR

REUSEL
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 januari 2012 om 15:48:54.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 126  MSN: rv_rac@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heb besloten om toch te gaan.. Alleen een probleem: ik heb geen vervoer om om half 8 in ehv te zijn die zondagochtend. Heeft iemand heel toevallig een idee hoe ik dat kan regelen? Of heeft iemand heel misschien een plekje vrij in de auto die ongeveer langs Reusel komt? :pul een vergoeding is geen probleem!

Edit: die korting, is dat alleen voor AC of ook voor BC? :pul

[Dit bericht is veranderd door REUSEL (op 30 januari 2012 16:19:28).]
HR
HR

simontje96
Talentje

Reg.: 26 juli 2011

nooit van mijn leven niet dat ik daar naartoe ga!!! dan lig ik nog brak in men bed om de volgende middag/avond/nacht weer er tegen aan te gaan
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Uitwedstrijd supporters Forum » Fc Groningen - PSV

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.