PSV Netwerk
zaterdag 30 augustus 2014 - 06:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Uitwedstrijd supporters Forum » Ajax - PSV 20:45 Zaterdag 1 December 2012

HR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 20 »

HR

Kyteman
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - M
Droomaankoop: -
Reg.: 9 juli 2006

Over bijna een maandje is het weer zo ver en kan de reis naar Duivendrecht beginnen.
Na een aantal moeilijke jaren in de ArenA, afgelopen zomer er weer eens gewonnen. Indien we deze wedstrijd weten te winnen kan dit een belangrijke slag betekenen.

Afgelopen 3 seizoenen helaas verhinderd om naar deze wedstrijd te kunnen gaan ( niet altijd door eigen toedoen, NS(B) :kots ).
Zullen we er weer eens met een vol uitvak zitten, of haken de nodige mensen weer af vanwege het 'niveau'.
Lijkt me een zeer belangrijke wedstrijd waar onze jongens alle steun kunnen gebruiken om zomaar eventjes aan je voorbij te laten gaan.

Zag trouwens dat Twente al 2 maanden van tevoren met de kaartverkoop was begonnen. Een idee dat PSV misschien ook eens vooruit denkt?

Vragen vragen vragen. :B

quote:HR
Informatie Ajax - PSV (01/12/2012)

Competitie:
Eredivisie

Datum en aanvang:
Zaterdag 1 december 2012, 20.45 uur

Verkoop:
De verkoop start zaterdag 10 november om 09.00 uur en eindigt uiterlijk vrijdag 30 november om 14.00 uur.

Verkoopvoorwaarden:
Voor deze wedstrijd zijn uitsluitend kaarten verkrijgbaar in combinatie met een treinreis. Er zijn 1200 kaarten beschikbaar voor PSV supporters.

Let op: voor deze wedstrijd dien je in het bezit te zijn van een PSV Uitkaart. Je kunt per persoon één toegangskaart kopen. Klik hier voor meer informatie over de PSV Uitkaart..

Online bestellen:
De verkoop vindt plaats via http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de eigen PSV Club Card bij de hand te hebben (de Club Card dient op eigen naam te staan). Het is daarnaast mogelijk om kaarten voor andere PSV Club Cardhouders te boeken indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV Club Card. Bij boeking dient ook het mobiel telefoonnummer te worden geregistreerd, als dit nog niet gedaan is. Bij een groepsboeking geldt dit ook voor de andere personen. Indien zij dus nog niet zelf het mobiele telefoonnummer hebben geregistreerd, dient dit alsnog bij het boeken te gebeuren.

Prijs:
Treincombi PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouders € 42,00

Opmerkingen treincombi:
Er wordt met 2 treinen naar Amsterdam gereisd. Er kan zelf worden gekozen met welke trein men wil reizen. De treinen vertrekken vanaf het station aan het Philips Stadion (ingang 36). Trein 1 vertrekt om 17.05 uur, trein 2 vertrekt om 17.35 uur.
In de Amsterdam Arena geldt een legitimatie plicht. Tevens geldt er in de Amsterdam Arena een rookverbod.

Rolstoelkaarten:
Er zijn voor deze wedstrijd een beperkt aantal rolstoelkaarten beschikbaar. Indien supporters hiervan gebruik wensen te maken, dan kan men contact opnemen met PSV kaartverkoop, via (040) 2 505 505 of kaartverkoop@psv.nl

Let op:
Alle boekingen zijn definitief. Het annuleren of wijzigen van de boeking, of restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk, ook niet achteraf als de wedstrijd niet is bijgewoond. De enige uitzondering geldt voor wedstrijdorganisatorische redenen zoals bijvoorbeeld wijziging speeldatum, aanvangstijdstip of vervoersvoorwaardenHR

05-08-2012 | 2 - 4 | Johan Cruijffschaal
25-03-2012 | 2 - 0 | Eredivisie
20-11-2010 | 0 - 0 | Eredivisie
14-03-2010 | 4 - 1 | EredivisieHR
[Dit bericht is veranderd door Kyteman (op 7 november 2012 15:03:11).]
HR
HR

stephan
Bankzitter

Uit: beers
Vak: Oost - VV
Reg.: 1 augustus 2003

Ik ga niet, Vooral omdat er in het uitvak dan mensen zitten die alleen gaan omdat het tegen ajax is en meer Anti-ajax zijn dan van hun club houden.
HR
HR

Brabantsetrots
Internationale topspeler
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Oost - Y
Reg.: 27 april 2007

Kyteman schreef:

Zullen we er weer eens met een vol uitvak zitten, of haken de nodige mensen weer af vanwege het 'niveau'.

HR
Ja, ik haak af vanwege het niveau.
Van de supporters, de supportersvereniging en PSV zelf.

Zie mijn posts van vorig jaar:

Brabantsetrots schreef:

1194 supporters onderweg naar Amsterdam.

6 supporters stonden om 14.20 voor een dicht rolluik van het stadion.
Zij waren volgens de reisinfo op tijd en konden toch niet mee.

Jan vd Voort stond erbij en keek er naar en deed er niks aan.
In een woord: schandalig.

Waarom was dat rolluik te vroeg dicht??
HR

Brabantsetrots schreef:

(...)

Inderdaad, de trein vertrekt om 14.25.
Als je om 14.20 jezelf op 100 meter afstand meld, zou je dus gewoon mee moeten kunnen!

Al hoef je na deze wanvertoning ook geen medelijden met hen te hebben.
Na 2 jaar geleden Ajax uit al afgezworen te hebben, toch gegaan vandaag.
Maar dit was dan toch echt de laatste keer.

- saaie treinreis, onze groep kwam overal verspreid in de trein terecht
- ajax-uit volk is weer eens opgetrommeld (wees eens pro PSV!)
- slechte sfeer (komt door irritante splitsing uitvak en ons uitpubliek bij Ajax uit)
- wachten in uitvak (al viel het me nog mee)
- slecht zicht
- Apathisch PSV

We zijn vandaag door de mand gevallen.
Dit PSV verdiend geen kampioen te worden, de club niet en de supporters niet.

Tot de volgende wedstrijd, want liefde maakt blind, zoveel is duidelijk.
HR

Brabantsetrots schreef:

Ik heb in ieder geval door de gebeurtenissen van afgelopen zondag (zie eerdere post van me) besloten om eens een jaartje niet te gaan naar PSV, of althans een heel stuk minder dan de 30 wedstrijden die ik nu per jaar zie.

Spelersmentaliteit tijdens voor mij dé belangrijkste wedstrijd van het seizoen, Jan van de Voort en het gedrag van enkele medesupporters hebben me doen besluiten om mijn tijd maar eens "beter" (lees: met minder frustratie) te besteden en mijn seizoenskaart lag zondagavond dan ook in 2 stukken in de keukenla. Mijn spreekwoordelijke emmer liep zondag over.

Ik zal vast wel eens een potje meepakken of op een thuisvak plaatsnemen tijdens een uitwedstrijd, maar ik ga er (minimaal) een jaartje de uitzondering van maken, niet meer de regel.

Kaartje voor Heracles had ik al gekocht, nog ff een keer de loterij voor dit seizoen.

Houdoe
HR

Kyteman schreef:

Lijkt me een zeer belangrijke wedstrijd waar onze jongens alle steun kunnen gebruiken om zomaar eventjes aan je voorbij te laten gaan.

HR
Ja, klopt.
Erg belangrijke wedstrijd, maar na aantal jaar ellende supporterstaferelen gezien te hebben en gezien het feit dat ik vorig jaar al na 20 seconden wist dat het totaal niks zou worden; 0,0 inzet!, voel ik mij niet meer geroepen om zaken af te zeggen voor deze wedstrijd.

Dit jaar: surprise-avond met vrienden!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 oktober 2012 om 21:09:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zal wel weer zo gek zijn om te gaan....gaat tijd worden dat we voor de competitie daar weer eens gaan winnen!
HR
HR

Ronnn
Basisspeler

Uit: Reuver
Vak: Oost - X
Reg.: 20 februari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 oktober 2012 om 21:33:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ronnn_92@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wij zijn ook aanwezig.. wat een onzin allemaal, support je club! dit jaar pakken we ze!
HR
HR

Navi
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

Besloten om niet te gaan. Dat Groningen ver weg is weet je van te voren maar dan kun je nog gezellig wat drinken in de bus. In de trein kun je helemaal niks. 4x Den Bosch-Eindhoven op 1 dag vind ik teveel van het goede.

Voor die 41 euro kan ik ook naar twee andere uitwedstrijden die net zo belangrijk zijn als deze.
HR
HR

RRepsaj
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Vak: -
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 3 maart 2007

Groningen-Eindhoven-Amsterdam-Eindhoven-Groningen

Neuh...
HR
HR

Nick.
Legende

Uit: Tilburg en Terneuzen
Vak: Oost - V
Reg.: 4 oktober 2006

Ik ben er bij. We moeten ze zeker pakken dit jaar!

Als je niet gaat omdat het niveau te laag is, weet je zeker dat het er ook nooit beter op wordt. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.
HR
HR

neva
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Vak: Oost - YY
Reg.: 28 april 2007

Nachtdienst Rotterdam - Hellevoetsluis - Eindhoven - Amsterdam - Eindhoven - Hellevoetsluis - Nachtdienst Rotterdam..

misschien, zal eventueel mijn eerste Ajax-PSV worden.. Maar wat een kutreis, zeker met werk erbij..
HR
HR

CU
Meervoudig international

Reg.: 16 september 2000

1x aRENa`tje tegen de (k)neusjes is al meer dan zat (supercupje); gaat hem niet worden; niet met de combi, ook niet op EG (aanbieding dit maal afgeslagen). Killetje suc6 of sterkte ;) :pul

[Dit bericht is veranderd door CU (op 29 oktober 2012 08:07:10).]
HR
HR

aztec
Bankzitter

Uit: Helmond
Vak: Noord - T
Reg.: 14 oktober 2006

iemand enig idee hoe laat je terug bent in Eindhoven als de wedstrijd pas om 20:45 uur begint?
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2012 om 11:23:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

aztec schreef:

iemand enig idee hoe laat je terug bent in Eindhoven als de wedstrijd pas om 20:45 uur begint?
HR
Als je wint, zal de eerste trein een half uur na de wedstrijd al vertrekken waardoor je ergens tussen 12u en half 1 Eindhoven binnen zal rijden.

Als je verliest kun je er zeker een uur bij op tellen ...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2012 om 11:24:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als je de 1e trein hebt zal die rond 11 uur vertrekken, dus ga uit van 1 uur, anders half 2
HRHR
HR

mitchellPSV
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Oost - XX
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 18 oktober 2009

Nijmegen-Eindhoven-Duivendrecht-Eindhoven-Nijmegen dat gaat een lange maar hopelijk een net zo mooie dag worden. Ik ben benieuwd hoeveel kaarten psv afneemt.
HR
HR

MantelPSV
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2012 om 11:51:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
1200 denk ik, zoals de afspraak is (toch?).

Ik ga ook niet. Gelukkig kan ik ook niet, want anders zou ik nog gaan twijfelen.
HR
HR

Young-Beasley
Basisspeler

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 27 april 2007

Ik ben erbij.
En niet omdat het Ajax uit is maar omdat het één van de belangrijkste wedstrijden van PSV is dit seizoen.
HR
HR

boiler
Toeschouwer

Uit: Urk
Reg.: 11 juni 2009

Het is gewoon klote dat een uitwedstrijd 75km verderop voor ons een afschuwelijk lange trip is Urk > eindhoven > amsterdam > eindhoven > urk
Dus nee ik niet puur alleen daardoor.
HR
HR

teunisrass
Toeschouwer

Uit: Urk
Reg.: 16 september 2010

Zit erg te twijfelen dikke 6 uur reizen voor een potje voetbal + nachtwerk om thuis te komen.. (terwijl het ook in anderhalf uur/ 2 uur kan)
HR
HR

Navi
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

Als je wint, zal de eerste trein een half uur na de wedstrijd al vertrekken waardoor je ergens tussen 12u en half 1 Eindhoven binnen zal rijden.

Als je verliest kun je er zeker een uur bij op tellen ...
HR
Vorig seizoen verloren we ook en was ik een uur na afloop weg in de tweede trein. Maw, of je nou wint of verliest, de dienstregeling van NS staat vast. Je moet er gewoon een beetje geluk mee hebben.

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 29 oktober 2012 14:43:15).]
HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Ronnn schreef:

Wij zijn ook aanwezig.. wat een onzin allemaal, support je club! dit jaar pakken we ze!
HR
Vermoeiend weer dit... als het goed is, is eergisteren (zaterdag) mijn kaartje geregeld, solo ditmaal waarschijnlijk.
HR
HR

jeffreymen
Internationale topspeler

Uit: Venlo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2012 om 15:32:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoe kan het eigenlijk dat de sfeer altijd zo slecht is in het uitvak? In de tunnel in Eindhoven of in de trein zit de sfeer er meestal nog wel in. Op het moment dat de wedstrijd begint is het vaak muisstil. Die scheiding in het midden helpt natuurlijk ook niet en het voetbal wat PSV de laatste drie jaar laat zien (buiten de JC schaal dit jaar) al helemaal niet!
HR
HR

Luctor et Emergo
Vedette

Vak: Oost - YY
Reg.: 28 augustus 2009

Aanwezig! Mooie tijd voor een lekker voetbalsfeertje, zal wel gezellig zijn vantevoren in EHV. Op naar de drie punten!
HR
HR

psv vak x
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Breda
Vak: Oost - X
Reg.: 7 november 2005

killermfc schreef:

(...)

Vermoeiend weer dit... als het goed is, is eergisteren (zaterdag) mijn kaartje geregeld, solo ditmaal waarschijnlijk.
HR
Vermoeiend weer dit...
HR
HR

Daniel_VB22
Lid 2e elftal

Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 13 augustus 2012

Aanrader of niet? Heb wel zin in een mooie, spannende pot met hopelijk PSV als winnaar.. Maar ik lees me toch een hoop nadelen op dit forum..
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2012 om 16:41:41.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Navi schreef:

(...)

Vorig seizoen verloren we ook en was ik een uur na afloop weg in de tweede trein. Maw, of je nou wint of verliest, de dienstregeling van NS staat vast. Je moet er gewoon een beetje geluk mee hebben.
HR
Dan nog scheelt het een hoop wat de uitslag is. Ze laten je toch pas gaan als het stadion helemaal leeg is. Wint PSV is iedereen in no-time naar huis. Als Ajax wint, duurt het wel 'even' voor iedereen weg is daar.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Uitwedstrijd supporters Forum » Ajax - PSV 20:45 Zaterdag 1 December 2012

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het goed om Andres Guardado te huren van Valencia?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 38,9% dat Excelsior wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Vitesse:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!