PSV Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 05:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Uitwedstrijd supporters Forum » Heracles Almelo-PSV, zaterdag 26 januari 2013, 20.45 uur

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

killermfc
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2009

De eerste uitwedstrijd na de winterstop vindt nog plaats in de maand januari. Aangezien mijn zéér geachte confrère in crime, CU, mij vandaag met zijn aanwezigheid vereert en wij inmiddels druk aan het organiseren zijn geslagen voor een geslaagde e.g.-dag - sterker nog, alles is al op een oor na gevild! - hier ook maar meteen het nieuwe topic m.b.t. deze belangrijke 1e uitbeurt, PSV rekent op jou!

De vvk is inmiddels alweer ruim een week bezig, meer informatie is te vinden op de officiële website van Heracles Almelo.

Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door killermfc (op 30 december 2012 09:28:26).]
HR
HR

No Remorse
Nationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 29 januari 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 december 2012 om 16:06:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
killermfc schreef:
PSV rekent op jou!

HR
En dan nemen jullie plaats op het thuisvak? :huh :B
HR
HR

Prinske
International

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - OO
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 19 november 2004

En dan nemen jullie plaats op het thuisvak? :huh :BHR
jaaaaaaaa!!!! laten we die discussie voor de 649e keer starten! Hunnie is minder supporter dan ikke! :slaap :denk :O

Ook deze dag treed ik wederom toe tot chapter E.G., ondanks de traditionele broodjes (krentebollen? :B ) en koffie bij het uitvak.
HR
HR

CU
Meervoudig international

Reg.: 16 september 2000

Zoals Herman Finkers altijd zegt: in Almelo is altijd wat te doen.

Dan zal dat ook wel :ja :pul
HR
HR

29.04.2007
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Vak: Oost - YY
Reg.: 11 januari 2000

Prinske schreef:

(...)

jaaaaaaaa!!!! laten we die discussie voor de 649e keer starten! Hunnie is minder supporter dan ikke! :slaap :denk :O

Ook deze dag treed ik wederom toe tot chapter E.G., ondanks de traditionele broodjes (krentebollen? :B ) en koffie bij het uitvak.
HR
Prinske, volgens mij gaat No Remorse juist altijd op het thuisvak zitten met killer, dus ik denk dat je zn opmerking met een grote korrel zout moet nemen... ;)
HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Via de sms van CU vernomen dat het randgebeuren inmiddels is geboekt, nou alleen de kaarten nog. Of eigenlijk luidt de vraag of PSV inmiddels niet aan het verworden is tot het randgebeuren en dat het vertier dan tot doel verheven is... hm interessant perspectief. :denk
HR
HR

Navi
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

Bijna zeker dat dit een skip gaat worden. De volgende tegen Vitesse (waar nog geen topic voor is) wordt sowieso een skip.

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 1 januari 2013 22:13:02).]
HR
HR

Brabantsetrots
Internationale topspeler
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Oost - Y
Reg.: 27 april 2007

Ik hou me aanbevolen als iemand een kaartje EG/thuisvak over heeft.

Vitesse is hoe dan ook EG/thuisvak.
HR
HR

HJB
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 1 september 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 januari 2013 om 16:42:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ondanks de kou en het slechte resultaat was de autocombi vorig jaar (en de Almelose gastvrijheid) me goed bevallen.

Even de vervoersvoorwaarden afwachten, maar helaas is gezien het aanvangstijdstip geen optie om met de trein te gaan. :crap
HR
HR

PSVC
Bankzitter

Uit: Bergeijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 13 december 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 januari 2013 om 19:16:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heracles Almelo – PSV (26-01-2013)

Competitie:
Eredivisie

Datum en aanvang:
Zaterdag 26 januari 2013, 20.45 uur

Verkoop:
De verkoop start zaterdag 12 januari om 09.00 uur en eindigt vrijdag 25 januari om 14.00 uur. De verkoop voor de busreis stopt mogelijk eerder als kort voor het sluiten van de verkoop een complete bus is volgeboekt.

Verkoopvoorwaarden:
Er zijn voor deze wedstrijd 500 plaatsen beschikbaar. Voor deze wedstrijd zijn zowel kaarten verkrijgbaar voor een autocombi als een buscombi.

Let op: voor deze wedstrijd dien je in het bezit te zijn van een PSV Uitkaart. Je kunt per persoon één toegangskaart kopen. Klik hier voor meer informatie over de PSV Uitkaart.

Online bestellen:
De verkoop vindt plaats via http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de eigen PSV Club Card bij de hand te hebben (de Club Card dient op eigen naam te staan). Het is daarnaast mogelijk om kaarten voor andere PSV Club Cardhouders te boeken indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV Club Card. Bij boeking dient ook het mobiel telefoonnummer te worden geregistreerd, als dit nog niet gedaan is. Bij een groepsboeking geldt dit ook voor de andere personen. Indien zij dus nog niet zelf het mobiele telefoonnummer hebben geregistreerd, dient dit alsnog bij het boeken te gebeuren.

Prijzen:
Autocombi € 24,00
Buscombi PSV Supporters Club Cardhouders € 25,00
Buscombi PSV (Seizoen) Club Cardhouders € 35,00

Opmerkingen autocombi:
Het omwisselbiljet dient op de wedstrijddag te worden omgewisseld. Dit kan bij de ingang van het bezoekersvak.
Men dient verplicht met de auto naar Almelo te reizen, en de auto te parkeren bij het bezoekersvak (route: via A35 afrit 30, via H.R. Holstlaan, via Weezenbeeksingel, volg borden Parkeren bezoekers). De ingang is geopend vanaf 20.00 uur. Het is voor supporters van PSV niet toegestaan om vooraf de binnenstad van Almelo te bezoeken.
Voor de autocombi zijn maximaal 300 kaarten beschikbaar.

Opmerkingen buscombi:
De bussen vertrekken om 17.15 uur van het parkeerterrein P2 aan de oostzijde van het Philips Stadion.

Er zijn alternatieve opstappunten in opstappunten in Oss (Parkeerterrein Mc Donalds, afslag 52 van de A59), Arnhem (Parkeerterrein “de Waterberg”, afslag 26 van de A50), en Holten (Parkeerplaats “Bolder” tussen afslag 26 en 27 van de A1). Indien je hiervan gebruik wilt maken, dan kun je dit bij het boeken vermelden.

Er rijdt voor deze wedstrijd geen Randstadbus.

Voor meer informatie over de busreis en opstappunten kun je contact opnemen met de Supportersvereniging PSV, via (040) 257 47 82.

Supporters die gezamenlijk in dezelfde bus willen reizen dienen hiervoor bij het boeken gebruik te maken van een groepsboeking en niet ieder afzonderlijk te boeken. Bij een groepsboeking zit alle personen automatisch in dezelfde bus. Bij afzonderlijke boekingen bestaat de kans dat supporters in aparte bussen zitten. Het is niet mogelijk om dit na het boeken nog te laten corrigeren.

Rolstoelkaarten:
Er zijn voor deze wedstrijd een beperkt aantal rolstoelkaarten beschikbaar. Indien supporters hiervan gebruik wensen te maken, dan kan men contact opnemen met PSV kaartverkoop, via (040) 2 505 505 of kaartverkoop@psv.nl

Let op:
Alle boekingen zijn definitief. Het annuleren of wijzigen van de boeking, of restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk, ook niet achteraf als de wedstrijd niet is bijgewoond.
De enige uitzondering geldt voor wedstrijdorganisatorische redenen zoals bijvoorbeeld wijziging speeldatum, aanvangstijdstip of vervoersvoorwaarden.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 januari 2013 om 22:17:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
25 euro is behoorlijk aan de prijs... daar ga ik nog maar eens een nachtje over slapen!
HR
HR

Navi
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

ChrisSibon schreef:

25 euro is behoorlijk aan de prijs... daar ga ik nog maar eens een nachtje over slapen!
HR
Heb even de prijzen van vorig seizoen opgezocht en deze waren hetzelfde als dit seizoen. Waarom het daar zo duur is weet ik niet, Als je in dat zijvak staat richting lange zijde heb je in feite nog minder zicht ook. Achter de goal is het nog redelijk.
HR
HR

DRA
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - YY
Reg.: 16 april 2008

Navi schreef:

(...)

Heb even de prijzen van vorig seizoen opgezocht en deze waren hetzelfde als dit seizoen. Waarom het daar zo duur is weet ik niet, Als je in dat zijvak staat richting lange zijde heb je in feite nog minder zicht ook. Achter de goal is het nog redelijk.
HR
Het zullen de gratis broodjes en koffie zijn ;) .
HRHR
HR

MaxPSV
Talentje

Uit: eindhoven
Vak: Zuid - C
Reg.: 14 juli 2005

25 euro is veel maar toch gewoon aanwezig met busje :psv
HR
HR

marcie216
Talentje

Vak: Oost - XX
Reg.: 14 mei 2012

Ook weer eens aanwezig. 2 goed voetballende ploegen.

Maar hoezo gratis broodjes/koffie?
En is het uitvak redelijk?(zicht, stoelen etc)
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 januari 2013 om 16:43:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Navi schreef:

(...)

HR
Prijzen gaat omhoog als de grote clubs langs komen
HR
HR

Veldhoven-Zuid
Jeugdspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

Denken wel met een paar man aanwezig te zijn!

Eerste uitwedstrijd na winterstop vorig jaar gaf een vol uitvak.
Hopelijk is dat deze keer ook weer, hoewel kwaliteit natuurlijk altijd boven kwantiteit gaat!

Zin in in ieder geval!

Eendracht maakt macht :pul
HR
HR

MaxPSV
Talentje

Uit: eindhoven
Reg.: 14 juli 2005

Volgnummer 18 t/m 20 busje 1 :pul
HR
HR

trouwepsvfan
International

Uit: Apeldoorn
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 1 juli 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 januari 2013 om 09:59:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Blanca-delouw@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Had er graag heen willen gaan maar 25 is echt een exorbitante hoge prijs. sla ik over
HR
HR

Veldhoven-Zuid
Jeugdspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

Matchtickx zijn binnen, op naar Almeloooooo!

Eendracht maakt macht :pul !!
HR
HR

nilispsv1
Talentje

Uit: Utrecht
Vak: Noord - T
Reg.: 13 april 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 januari 2013 om 18:01:33.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 61340743  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voor 3 man geboekt vanmiddag! Leuke pot denkik, scheelt dat armenteros er niet bij is!
HR
HR

knorretje2008
Lid 2e elftal

Uit: borculo
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 januari 2013 om 22:07:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
voor 2 man geboekt zou volgnummer 49 en 50 ac

alleen heb ik wel betaald en de automatische boeking instantie krijg ik ook wel een mail van alleen van psv niet
heb al een mail naar de kaartverkoop gedaan zou wel goed komen
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 januari 2013 om 22:44:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als je een volgnummer hebt ben je geregistreerd, dus moet wel goed komen, kon je je kaartje al uitprinten?
HR
HR

knorretje2008
Lid 2e elftal

Uit: borculo
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 januari 2013 om 09:31:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

ChrisSibon schreef:

Als je een volgnummer hebt ben je geregistreerd, dus moet wel goed komen, kon je je kaartje al uitprinten?
HR
ik had er 1 uitgeprint die van mij alleen toen ik die van mijn kameraad wou uit printen toen lukte het niet toen ben ik naar herprint tickets gegaan en daar stond geen wedstrijd maar ik heb wel betaald en bevestiging gekregen alleen de 2de mail van psv niet
HR
HR

PatrickMatavz
Legende

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Mateja Kezman
Reg.: 27 augustus 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 januari 2013 om 13:20:55.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

knorretje2008 schreef:

voor 2 man geboekt zou volgnummer 49 en 50 ac

alleen heb ik wel betaald en de automatische boeking instantie krijg ik ook wel een mail van alleen van psv niet
heb al een mail naar de kaartverkoop gedaan zou wel goed komen
HR
dit probleem heb ik ook.. heb je al antwoord gekregen?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Uitwedstrijd supporters Forum » Heracles Almelo-PSV, zaterdag 26 januari 2013, 20.45 uur

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het terecht dat Cocu Depay een reprimande gaf voor het uittrekken van zijn shirt na zijn goal tegen Panathinaikos?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 0,0% dat Ajax wint van FC Barcelona. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-ADO Den Haag:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!