PSV Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 08:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Uitwedstrijd supporters Forum » Roda JC - PSV Zondag 31 maart 2013, 12:30

HR

Deze topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »

HR

nortpsv
International

Vak: Noord - RR
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 15 december 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2013 om 10:22:51.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: nortpsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ondanks dat deze wedstrijd pas over 2maanden gespeeld wordt, kun je nu al goedkoop kaartjes kopen via ticketveiling. Doe er je voordeel mee..

http://www.ticketveiling.nl/sport/sport-voetbal/op-31-maart-2013-met-twee-personen-naar-roda-jc-kerkrade-psv/a3436
HR
HR

DRA
Basisspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - YY
Droomaankoop: -
Reg.: 16 april 2008

Kunnen ze dit wel controleren?

quote:HR
- Geen toegang voor supporters van PSV Eindhoven of mensen met een (Seizoen)ClubCard van een andere club.HR
HR
HR

HJB
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - Y
Reg.: 1 september 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2013 om 10:53:24.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bedankt voor de tip!!! Losse kaarten op de zuidtribune (lange zijde, links van het uitvak) kosten 20 euro per stuk.

DRA schreef:

Kunnen ze dit wel controleren?

(...)
HR
Natuurlijk niet, ze kunnen dit (bijna) niet controleren en gewoon zorgen dat je hem niet bij je hebt ;)

[Dit bericht is veranderd door HJB (op 6 februari 2013 10:56:24).]
HR
HR

Navi
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006

NB Uit veiligheidsoverwegingen behoudt Roda JC Kerkrade het recht om veilingen achteraf te annuleren.HR
Dus als je een kaartje hebt dan kan je er misschien toch niet heen :huh
Weggegooid geld lijkt me dan...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2013 om 11:23:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat is een standaard tekst die je overal leest. Als Roda JC achteraf besluit om die veiling te annuleren krijg je gewoon je geld terug
HR
HR

markvanderweide
Toeschouwer

Uit: Zoetermeer
Vak: -
Reg.: 23 december 2011

Misschien niet vertellen dat je uit Eindhoven komt :cool :pul
HR
HR

Ronnn
Basisspeler

Uit: Reuver
Vak: Oost - X
Reg.: 20 februari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2013 om 12:27:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ronnn_92@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waarom niet gewoon in t uitvak? laatste jaren echt heel slecht bezocht deze wedstrijd..max 300, das wel heel triest.
HR
HR

JesperPSV
Nationale topspeler

Uit: Westerhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 22 juni 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2013 om 12:29:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vanwege de onzinnige combi misschien? :idee
HR
HR

MarPSV
Legende

Uit: Betuwe
Reg.: 13 september 2004

JesperPSV schreef:

Vanwege de onzinnige combi misschien? :idee
HR
Vorig seizoen was het omwisselen bij het uitvak, ook toen was de wedstrijd volgens mij op het belachelijke tijdstip van half 1. Of het dan nou 'ev' is of ac met omwisselen bij het uitvak maakt voor mij niet veel uit. Overigens wel een uitzondering want normaal zijn de ac's belachelijk ;)
HR
HR

raymond13
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 16 januari 2013

Hoe duur kost de buscombi ongeveer en kan je bij ticigbox kope
HR
HR

JesperPSV
Nationale topspeler

Uit: Westerhoven
Reg.: 22 juni 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 februari 2013 om 23:53:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

MarPSV schreef:

(...)

Vorig seizoen was het omwisselen bij het uitvak, ook toen was de wedstrijd volgens mij op het belachelijke tijdstip van half 1. Of het dan nou 'ev' is of ac met omwisselen bij het uitvak maakt voor mij niet veel uit. Overigens wel een uitzondering want normaal zijn de ac's belachelijk ;)
HR
Vorig jaar was t inderdaad omwisselen bij het uitvak. Echter moest je Verplicht met de auto komen. Je kon dus niet met het ov komen en een hapje en drankje doen in het centrum van kerkrade. Gewoon een domme combi dus
HR
HR

Inferno Vak W
Legende

Uit: Hulsberg
Vak: Oost - W
Reg.: 3 mei 2002

JesperPSV schreef:

(...)

Vorig jaar was t inderdaad omwisselen bij het uitvak. Echter moest je Verplicht met de auto komen. Je kon dus niet met het ov komen en een hapje en drankje doen in het centrum van kerkrade. Gewoon een domme combi dus
HR
Ik snap je punt, maar een hapje en drankje doen in Kerkrade :denk :B
Dat doe je zelfs je grootste vijand niet aan, iets drinken in die bejaardensoos :B
HR
HR
Jammer dat het niet om 16:30 uur is, kunnen we biertjes gaan drinken in Hulsberg!
HRHR
HR

Inferno Vak W
Legende

Uit: Hulsberg
Reg.: 3 mei 2002

Gelderse Boer schreef:

Jammer dat het niet om 16:30 uur is, kunnen we biertjes gaan drinken in Hulsberg!
HR
Haha ... bij Cafe de Trepkes in Hulsberg is het wel altijd goed toeven :B :pul
HR
HR

Cristiano Ronaldo 7
Vedette

Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 februari 2013 om 10:54:30.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit wordt vermoedelijk een tripje in combinatie met een weekendje Maastricht!
HR
HR

justbart
Aanstormend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vaclav Kadlec
Reg.: 21 december 2010

Een half 1 wedstrijd. De ideale gelegenheid voor een EV wedstrijd? Of zou Kerkrade daar anders over denken?
HR
HR

basje99
Toeschouwer

Uit: veldhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 14 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 februari 2013 om 18:37:36.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ga zoiezo, hoop op vol uitvak maar ik hoor nu al mensen die in thuisvak gaan. jammer dat afgelopen jaren roda uit onpopulair is, zeer mooi uitvak niet te ver. prachtig dus, kijk er na uit hoop dat meerdere dat doen. :psv :pul
HR
HR

Tomm
Lid 2e elftal

Uit: Meterik
Vak: Zuid - F
Reg.: 9 februari 2012

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 februari 2013 om 23:25:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Roda en vvv zijn voor vele supporters zoals ik zowat thuiswedstrijden. Hopelijk gewoon een vol vak? Is altijd goed geregeld met weg rijden daar en de plaatsen zijn prima. Helaas is winnen vaak een lastig verhaal in kerkrade.
HR
HR

MarPSV
Legende

Uit: Betuwe
Reg.: 13 september 2004

Op 1e paasdag om 12.30 uur? Als jullie met alle Limburgers het uitvak vol willen krijgen, succes ermee. Ik denk dat ik de reis van 160 km. naar Kerkrade dit jaar even over sla ;)
HR
HR

Psvdownsouth045
Toeschouwer

Uit: Heerlen
Reg.: 22 augustus 2012

voor mij een (uit) thuis wedstrijd hahaha, hoop toch op eigen vervoer want 3km met de auto gaan is ook zoiets hahaha !

zit toch liever in het uitvak !

altijd zo jmmr andere grote clubs zijn altijd met grote getallen aanwezig in kerkrade. helaas laat echter de psv supporter het altijd aardig afweten. en waarom ? ver weg is het niet :P

vul dat uitvak !

[Dit bericht is veranderd door Psvdownsouth045 (op 13 februari 2013 14:54:08).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 februari 2013 om 12:30:24.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zuidtribune kun je normaal bezoeken, ipv uitvak waar je tot op je ballen gefouilleerd wordt, alles wat je bij hebt teveel is en afspraken met veiligheidsmensen worden genegeerd.

@NAVI Tuurlijk is het weggegooid geld haha, in welke wereld lees jij :slaap
Dat staat er alleen bij zodat bij eventuele problemen, ze (kerkrade) kunnen zeggen dat ze er alles aangedaan hebben omde groepen te scheiden.

Ik ben al aan het bieden :p
HR
HR

DRA
Basisspeler

Vak: Oost - YY
Reg.: 16 april 2008

Vorig jaar in de skybox, kijken of het dit jaar weer gaat lukken.
HR
HR

basje99
Toeschouwer

Uit: veldhoven
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 14 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 februari 2013 om 17:14:36.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik hoop echt dat dit een vol of bijna vol uitvak word, zeer mooi uitvak en wedstrijden tegen roda zijn altijd leuk! :psv :pul
HR
HR

David Villa
Aanstormend talent

Uit: Roermond
Vak: Zuid - F
Reg.: 14 juni 2009

Ik ben erbij heb gratis ticket kunnen regelen via via ik had liever op het uitvak gezeten maar gratis is gratis. :pul :psv
HR
HR

we zullen zien
Legende

Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 10 maart 2001

Ik wil hier graag met mijn broer heen, die geen scc of clubkaart heeft. Welke kan hij dan het beste aanschaffen? Ons PSV M of moet dat perse XL zijn?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Supporters » Uitwedstrijd supporters Forum » Roda JC - PSV Zondag 31 maart 2013, 12:30

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet PSV zich vooral richten op Nederlandstaligen bij het aankoopbeleid?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,6% dat Roda JC wint van RKC Waalwijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-SKN St Pölten:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!