PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Uitwedstrijd supporters Forum » Atletico Madrid - PSV, 1/8 Finale Champions League

HR

Deze topic is open en bestaat uit 64 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 64 »

HR

Lits_1913
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 24 augustus 2008

Hier ook op de thuisvakken, weet iemand hoe het vak heet direct naast het uitvak?
HRHR
HR
HR
HR

Gestelnaar

Droomaankoop: Héctor Moreno
Reg.: 5 juli 2011

Neemt er iemand een zonnebril mee?

[Dit bericht is veranderd door Gestelnaar (op 25 december 2015 18:00:50).]
HR
HR

rolo1974
Jeugdspeler PSV

Uit: Eindhoven
Reg.: 21 juli 2009

quote:HR
Lits_1913 schreef:

Hier ook op de thuisvakken, weet iemand hoe het vak heet direct naast het uitvak?
HR
Volgens mijbis 134 135 uitvak
HR
HR

iam
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 2 november 2000

eindhovens_finest schreef:

(...)

Volgens mij kan dat ook wel met Nederlandse betaalmiddelen op bijv seatwave? meen gezien te hebben dat daar al kaarten aangeboden worden.
HR
Keus te over: http://www.viagogo.nl/Sportkaartjes/Voetbal/UEFA-Champions-League/UEFA-Champions-League-2015-16-Kaartjes/E-1426433
HR
HR

PCS
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Sydney
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Welke factor zonnebrand neemt iedereen mee en wat doen we als het gaat regenen, zijn er speciale PSV ponchos?
HR
HR

Psv_86
Jeugdspeler PSV

Uit: Best
Vak: Oost - WW
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 28 oktober 2014

PCS schreef:

Welke factor zonnebrand neemt iedereen mee en wat doen we als het gaat regenen, zijn er speciale PSV ponchos?
HR
grapjas, ze laten je nog in de stromende regen stikken...
oowja wacht je krijgt een chocolade letter :D
HR
HR

B Scholtens
Toeschouwer

Vak: Noord - T
Reg.: 6 juni 2013

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 december 2015 om 10:20:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

iam schreef:

(...)

Keus te over: http://www.viagogo.nl/Sportkaartjes/Voetbal/UEFA-Champions-League/UEFA-Champions-League-2015-16-Kaartjes/E-1426433
HR
:pul Handig linkje!

Voorkeur blijft natuurlijk wel om gewoon via PSV te gaan, telt het ten ook nog mee met het aantal bezochte uit wedstrijden.
Heb het gevoel dat de verkoop wat gestagneerd is. Ook al paar dagen lang geen volgnummers meer gezien.
Dinsdag zit ik er klaar voor..
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 december 2015 om 12:00:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

padjes schreef:

(...)

Maar als ze beide op mij naam staan wissel ik ze toch gewoon beide om met clubkaart en id en dan gewoon een half uurtje wachten tussendoor oid. Of is dat geen optie?
HR
Ik weet niet waarom dat inderdaad niet zou gaan lukken. Jij hebt 2 kaartjes op jouw naam gekocht dus je kunt gewoon je kaartje omwisselen met een tijdsbestek ertussen. Ze onthouden echt niet wie er allemaal een kaartje komt wisselen.
HR
HR

padjes
Talent jeugd PSV

Uit: Breda
Vak: Noord - RR
Reg.: 10 augustus 2013

PSVSorayatjuh schreef:

(...)

Ik weet niet waarom dat inderdaad niet zou gaan lukken. Jij hebt 2 kaartjes op jouw naam gekocht dus je kunt gewoon je kaartje omwisselen met een tijdsbestek ertussen. Ze onthouden echt niet wie er allemaal een kaartje komt wisselen.
HR
Idd, en bij binnenkomst van het stadion in madrid wordt je id niet gecheckt neem ik aan.
HR
HR

RAW_RWA

Reg.: 2 december 2014

B Scholtens schreef:

(...)

:pul Handig linkje!

Voorkeur blijft natuurlijk wel om gewoon via PSV te gaan, telt het ten ook nog mee met het aantal bezochte uit wedstrijden.
Heb het gevoel dat de verkoop wat gestagneerd is. Ook al paar dagen lang geen volgnummers meer gezien.
Dinsdag zit ik er klaar voor..
HR
Gisteren iemand geboekt en die zat rond de 1140 voor eigen vervoer.
HR
HR

Heurelho Da Silva Gomes
Debutant Oranje

Uit: Nieuwegein
Vak: Zuid - CD
Droomaankoop: Mateja Kezman
Reg.: 29 december 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 december 2015 om 16:19:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: noelv9dlaar@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

padjes schreef:

(...)

Idd, en bij binnenkomst van het stadion in madrid wordt je id niet gecheckt neem ik aan.
HR
In Manchester werd mijn ID wel gecheckt, maar lang niet van iedereen ivm de grote drukte daar.
HR
HR

Boeruh P.S.V.
Jeugdspeler PSV

Uit: Hulsel
Vak: Noord - M
Reg.: 19 mei 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 december 2015 om 17:11:36.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zijn er al mensen die de vliegreis van de supportersclub geboekt hebben?
HR
HR

lighttown1913
Talent jeugd PSV

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 23 maart 2014

Boeruh P.S.V. schreef:

Zijn er al mensen die de vliegreis van de supportersclub geboekt hebben?
HR
Een maat van mij hed laatst geboekt en had nummer 64
HR
HR

Voetbalfan31 Rode kaart: waarschuwing
Toeschouwer

Reg.: 27 december 2015

*

[Dit bericht is veranderd door Willem G (op 28 december 2015 00:14:01).]
HR
HR

ropke1973
Jeugdspeler PSV

Reg.: 26 maart 2012

Weet iemand hoeveel kaarten er morgen ongeveer nog in de verkoop komen?
HR
HR

RAW_RWA

ropke1973 schreef:

Weet iemand hoeveel kaarten er morgen ongeveer nog in de verkoop komen?
HR
Er zijn er nu +- 1300 verkocht gok ik zo, dus zal ergens rond de helft uitkomen wat nog in de verkoop gaat.
HR
HR

Bakker024
Jeugdspeler PSV

Reg.: 10 december 2015

Als het goed is en ik het goed lees gaat de verkoop morgen om 10.00 van start, dit is dus geen 09.00 aangezien dat de vorige 2 keer wel is geweest?
HR
HR

Hoogeveen
Jeugdspeler PSV

Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 15 september 2008

Bakker024 schreef:

Als het goed is en ik het goed lees gaat de verkoop morgen om 10.00 van start, dit is dus geen 09.00 aangezien dat de vorige 2 keer wel is geweest?
HR
De vorige keren ook gewoon 10 uur hoor..
HR
HR

Linda
Selectiespeler PSV 1

Vak: Oost - W
Reg.: 11 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 december 2015 om 17:58:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Hoogeveen schreef:

(...)

De vorige keren ook gewoon 10 uur hoor..
HR
Nee hoor, bij de voorrangsregelingen was het 9 uur. Maar nu inderdaad 10.00u.
HR
HR

L-PSV
Toeschouwer

Reg.: 28 december 2015

Ik vind het niet heel duidelijk staan op de website, maar als de vliegreis van de supportersvereniging niet doorgaat. Dan krijg je toch je geld terug?
HR
HR

Bakker024
Jeugdspeler PSV

Reg.: 10 december 2015

Prijs van ticket zit bij de reis in die je boekt, mocht de reis niet doorgaan ivm niet genoeg belangstelling dan kun je er voor kiezen om toch te gaan en dan betaal je alleen voor het ticket ( 40,00) en moet je zelf nog iets boeken of er voor kiezen om helemaal niet te gaan en dan betaal je ook nergens voor.
HR
HR

PSVCocu
Speler van het Jaar PSV 1

Vak: Noord - T
Droomaankoop: Lucas Piazón
Reg.: 28 december 2013

Ik vind het aantal kaarten dat verkocht is wel wat tegenvallen. Wellicht hebben veel mensen ervoor gekozen om naar Manchester te gaan omdat zij dachten dat dit de enige verre trip zou worden...?

Ik ben voor het Champions League avontuur ervan uitgegaan dat ik 2 'verre' (lees: vliegreizen) nodig had en een korte. Nu ben ik niet naar Moskou geweest waardoor ik op 1 'verre' en een 'dichtbij' reis uit kom.

Ik verwacht overigens wel dat we in een uitverkocht uitvak zitten. Er zijn genoeg mensen die geen kaartje voor Manchester hebben gekregen die nu nog een mooi tripje willen maken.

De stad Madrid kan ik in ieder geval zeker aanraden. Je moet alleen wel weten waar je moet zijn, aangezien doordeweeks niet alles open is.
HR
HR

SIM
Nationale topspeler

Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 8 september 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 december 2015 om 02:44:05.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Denk dat veel mensen eerst de thuiswedstrijd afwachten wat daar de uitslag van wordt.
HR
HR

RAW_RWA

SIM schreef:

Denk dat veel mensen eerst de thuiswedstrijd afwachten wat daar de uitslag van wordt.
HR
Lijkt me sterk dat er dan nog kaarten over zijn, ben heel benieuwd hoe de stand over een uur of drie is.. :pul
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 64 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » Uitwedstrijd supporters Forum » Atletico Madrid - PSV, 1/8 Finale Champions League

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!