| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2675 Reg.: 13 september 2004 | FC Twente wil in toekomst op kunstgras spelen
Gepubliceerd op 14-03-07 om 17:07 door Stefan Ashouwer
FC Twente zou in de toekomst op kunstgras willen gaan spelen. De club uit Enschede heeft het helemaal gehad met de grasmat die nu in het Arke Stadion ligt. Mocht FC Twente op kunstgras gaan spelen dan zijn de Tukkers de tweede club die in de Eredivisie de thuiswedstrijden op kunstgras afwerken. Heracles Almelo speelt op dit moment al op kunstgras.
''Eingelijk is ons huidige veld dodelijk voor het voetbal dat wij willen spelen'', aldus de voorzitter van FC Twente, Joop Munsterman, in het weekblad Voetbal International.
FC Twente zal in Engeland enkele kunstgrasvelden gaan bezoeken, om te kijken welk type veld het beste bij de Tukkers past. FC Twente zou een kunstgrasveld willen hebben dat voor de helft nog bestaat uit echt gras.
Bron:http://www.voetbalcentraal.nl/
Ik hoop dat twente gewoon op ECHT gras blijft spelen. Ik heb echt zo'n hekel aan kunstgras. Als je op kunstgras wilt spelen moet je maar gaan hockeyen. Voetbal hoort gewoon op ECHT gras!
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
quote: MarPSV schreef:
FC Twente wil in toekomst op kunstgras spelen
Gepubliceerd op 14-03-07 om 17:07 door Stefan Ashouwer
FC Twente zou in de toekomst op kunstgras willen gaan spelen. De club uit Enschede heeft het helemaal gehad met de grasmat die nu in het Arke Stadion ligt. Mocht FC Twente op kunstgras gaan spelen dan zijn de Tukkers de tweede club die in de Eredivisie de thuiswedstrijden op kunstgras afwerken. Heracles Almelo speelt op dit moment al op kunstgras.
''Eingelijk is ons huidige veld dodelijk voor het voetbal dat wij willen spelen'', aldus de voorzitter van FC Twente, Joop Munsterman, in het weekblad Voetbal International.
FC Twente zal in Engeland enkele kunstgrasvelden gaan bezoeken, om te kijken welk type veld het beste bij de Tukkers past. FC Twente zou een kunstgrasveld willen hebben dat voor de helft nog bestaat uit echt gras.
Bron:http://www.voetbalcentraal.nl/
Ik hoop dat twente gewoon op ECHT gras blijft spelen. Ik heb echt zo'n hekel aan kunstgras. Als je op kunstgras wilt spelen moet je maar gaan hockeyen. Voetbal hoort gewoon op ECHT gras!
Ik denk dat de mensen van VAK P er persoonlijk voor zullen zorgen dat er geen kunstgras in het stadion komt.
Voetbal is geen Hockey!
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 14 maart 2007 20:43:30).]
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2572 Reg.: 23 oktober 2001 | Ik mag het hopen! Op kunstgras doet PSV het nog niet bepaald denderend. Dus voor PSV zou het beter zijn als het echte gras blijft.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Denneboom gelukkig niet naar PSV, helaas wel naar Twente....

|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | ik denk dat denneboom een hele welkome versterking is voor Twente. Want naast N'Kufo is er geen goede spits voor handen. Ook Bakircioglu en Touma lopen als een malle te ballen op de zijkanten zeker voor de eerste is er denk ik wel intresse na dit seizoen, terwijl Bakkal/Aissati terug gaan naar ons.
Dan heeft Rutten vooral aanvallend gezien heel weinig opties nog maar over..
Shoukov/Gakokidze hebben gedurende dit seizoen hun voetbalschoenen aan de wilgen gehangen!
Afonso mocht weg van Twente, te weinig kwaliteiten!
Gerk heeft nog niets van zijn grote talent laten zien..
Gerritsen heeft waarschijnlijk niet genoeg kwaliteiten meent Rutten, aangezien hij Bakkal al graag wil overnemen maar heel graag aan het begin van het seizoen wilde huren.
Dan hou je alleen nog maar: N'Kufo/Bakircioglu/Touma/Gerk/Zijler over voor volgend seizoen. Dan lijkt Denneboom mij een prima versterking.
|
|
|
Bastie Legende
Uit: groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3096 Reg.: 8 september 2002 | **** FC Twente haalt Romano Denneboom
**FC Twente heeft zich voor het komende
seizoen versterkt met Romano Denneboom.
De aanvaller (26) tekende in Enschede
een contract voor drie jaar.Denneboom,
die in de eredivisie al voor Willem II
en sc Heerenveen speelde,is momenteel
bezig aan zijn derde seizoen voor NEC.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 |
quote: Bakircioglu heeft aanbieding Galatasaray
Het sterke seizoen van FC Twente in de Eredivisie is ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. AD Sportwereld weet vanochtend te melden dat aanvallende middenvelder Kennedy Bakircioglu een aanbieding van Galatasaray op zak heeft.
Ondanks dat de Zweedse international een contract tot medio 2008 in Enschede heeft, kan hij aankomende zomer al vertrekken. Bij de onderhandelingen had hij destijds een gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis op laten nemen, waardoor hij bij betaling van dat bedrag kan gaan en staan waar hij wil.
Bakircioglu, momenteel met het Zweedse nationale team op pad, zou de aanbieding in beraad hebben genomen. De Turkse topclub heeft echter wel één voorwaarde gesteld, zo moet hij zich bij een transfer wel tot Turk laten naturaliseren.
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8775 Reg.: 2 maart 2000 |
quote: KaleGek schreef:
(...)
Waarom moet hij zich nou weer tot Turk laten nationaliseren? Beetje een vage eis. Of hebben ze daar in Turkije ook een soort van maximum-buitenlandersregel?
Als hij er op in gaat is ie wel mooi zijn interlandcarrière kwijt. Ik zou lekker wachten op een andere aanbieding.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8053 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | In Turkije geldt een buitenlandersregel ja
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5927 Reg.: 6 juni 2001 |
quote: Lemming schreef:
(...)
Waarom moet hij zich nou weer tot Turk laten nationaliseren? Beetje een vage eis. Of hebben ze daar in Turkije ook een soort van maximum-buitenlandersregel?
Als hij er op in gaat is ie wel mooi zijn interlandcarrière kwijt. Ik zou lekker wachten op een andere aanbieding.
Jezelf tot Turk nationaliseren is volgens mij iets anders dan zijn Zweedse nationaliteit opgeven. Ronaldo, Roberto Carlos en vele andere Brazilianen zijn ook toch Italiaan of Spanjaard?
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3694 Reg.: 19 juli 2003 | Toch een knappe prestatie van de Tukkers om in de 30ste speelronde zich al definitief te plaatsen voor de play-offs die recht geven op een plaats in de voorronde van de Champions League.
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Idd erg netjes van men streek genoten! en zag aisatti gisteren weer voetballen! Echt wij missen hem zo wel heel erg! En Guus Hiddink zat ook weer op- de tribune zag ik gisteren op TV.
|
|
|
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Succes in de play ofs Twente!
|
|
|
canostra Internationale topspeler
Uit: Ede Vak: - Posts: 1078 Reg.: 18 mei 2005 | Ismail Aissati is in de 36e min vervangen. Iemand enig idee waarom? Toch niet wegens een blessure? 
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8669 Reg.: 15 januari 2002 | OP de radio hadden ze het over een rug blessure
Het beeld wat ik nu van de wedstrijd heb is dat twente z'n kruit verschoten heeft en uitgeblust is.
Jammer maar helaas, maar met UEFA cup denk ik dat ze ook erg tevreden zijn.
[Dit bericht is veranderd door driekes (op 9 mei 2007 20:56:44).]
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8053 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Hij leek meer last van zn hamstring te hebben
|
|
|
KoningKone KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8611 Reg.: 30 maart 2003 | Volgens de Telegraaf gaat Alfred Schreuder bij Twente tekenen. Hij is transfervrij bij Feyenoord.
|
|
|
Bastie Legende
Uit: groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3096 Reg.: 8 september 2002 | Van deze transfer snap ik werkelijk waar helemaal NIETS. Het enige dat hij in mijn ogen toevoegd is ervaring, meer niet.
Dat Bakircioglu naar Ajax vertrekt, is denk ik een beste domper voor Twente. Hij was toch een van de beter, zoniet de beste speler van Twente dit seizoen.
[Dit bericht is veranderd door Bastie (op 16 mei 2007 00:12:54).]
|
|
|
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Maar wat ik wel weer vreemd van hem vind dat hij Ajax met Twente verglijkt.. Dat is in mijn ogen echt niet zo..
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 |
quote: Lemming schreef:
(...)
geen flauw idee dat stond in het artikel!
Naast SChreurder/Denneboom/Hersi misschien weer een nieuwe speler voor Twente: Santi Kolk!
quote:
FC Twente akkoord met ADO over Kolk
Santi Kolk kan, indien hij een akkoord bereikt met FC Twente, komend seizoen zijn kunsten vertonen in Enschede, meldt De Telegraaf. ADO heeft het bod van de Tukkers geaccepteerd.
Kolk (25) bewees dit seizoen zich te hebben ontwikkeld tot Eredivisie-waardige speler. Bijna elke week was hij één van de spelers die uitblonk bij de verder slecht presterende Haagse club. Nadat ADO degradeerde werd dan ook al snel duidelijk dat daarmee het vertrek van Kolk was bezegeld.
Vraag was enkel nog welke naam de nieuwe club van de Hagenaar zou dragen. Lange tijd leek het erop dat dat Vitesse zou zijn, dat al snel om tafel ging met ADO. De Arnhemmers bereikten echter geen akkoord over de te betalen transfersom. Deze week mengde ook FC Twente zich in de strijd om Kolk en deed dat naar nu blijkt met succes.
Volgens de ochtendkrant hebben ADO en FC Twente vrijdag in Bunnik een akkoord bereikt over de transfer, waar naar verluidt zo'n 350.000 euro mee gemoeid is. Kolk, die reeds rond was met Vitesse, dient echter wel een persoonlijk akkoord te bereiken met de Enschedese ploeg.
heeft een goed seizoen gedraaid in Den Haag was met Delorge toch een van de weinig lichtpuntjes en natuurlijk dei clown van een Stefan Postma !!
Zo lijkt Twente in mijn ogen zich prima te versterken voor komend seizoen. Het vertrek van Niemeyer is met SChreurder opgevangen. Bakircioglu met Denneboom Touma met Santi Kolk. EN voor Bakkal en Aissati toch een goede nr10 binnen gehaald in de vorm van Youssouf Hersi.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | Rutten en Eijkelkamp zijn goed bezig bij de plaatselijke FC.
Met de eerdere berichten en de volgende berichten:
quote: Koenders wordt ook al gevolgd door FC Twente. De verdediger van RKC speelde een prima seizoen en volgens het Algemeen Dagblad wil ook AZ de jonge speler graag inlijven. Na de degradatie van RKC hebben veel clubs interesse in de spelers die natuurlijk liever in de Eredivisie spelen.
Een speler die zeker me geimponeerd heeft dit seizoen zelfs bij een clup die er dit jaar niets van bakte(RKC red.) Maar een goede aankoop ik denk dat hij prima als rechtsback in dit elftal zou kunnen functioneren om in de rol van Wielaert naar verloop van tijd te groeien!
quote: Elia tekent voor drie jaar bij FC Twente
De speculaties gingen al langere tijd, maar het is dan eindelijk definitief. Eljero Elia is speler van FC Twente. Vanmiddag zette de aanvaller zijn handtekening onder een contract van drie jaar, met een optie voor nog een jaar.
Nadat Elia om 17.30 uur zijn krabbel zette, moest hij zich direct melden in Toulon, waar Oranje onder 21 jaar een toernooi gaat spelen.
Elia hield een tevreden gevoel over aan het gesprek dat hij had met de technische staf van de Tukkers. Ondanks zijn lopende contract bij ADO Den Haag en de interesse van meerdere clubs, koos de 20-jarige man uit Voorburg voor FC Twente.
Een goede jonge maar toch vooral grillige speler emt zijn snelheid en acties zorgt hij altijd voor gevaar bij een tegenstander. Dus krijgt meestal een dubbele mandekking, maar van meeverdedigen heeft hij nog steeds geen kaas gegeten en zijn rendement in assists en goals is veel telaag voor een aanvaller. Dus moet nog groeien maar wel een prima aankoop die op beide flanken goed uit de voeten kan!
----------------Boschker
Braafheid----Wielaert----Zomer----Heubach
----El Ahmadi----Hersi-----Engelaar
Denneboom------N'Kufo------Kolk
of
----------------Boschker
Braafheid----Wielaert----Zomer----Heubach
----El Ahmadi----Engelaar----Schreurder
Denneboom------N'Kufo------Kolk
Beide goede teams waarmee ze zeker voor Europees zouden moeten gaan spelen.
Vertrekkend”
Aissati(PSV) -------------- Hersi
Bakkal(PSV)
Bakircioglu(Ajax)--------- Denneboom
Touma(????)--------------- Kolk
Shoukov(stopt)------------ Elia
Schuurman (mag weg)--- Koenders(en ze hebben Wellenberg)
Sibum(tussentijds Roda)- Brama jong talent uit eigen opleiding
Niemeyer(Werder) -------
Oude Kamphuis(stopt)--- Schreurder
Afonso (Mag weg)-------- Arnautovic, Zijler. 2 Jonge spelers die dit seizoen bij de selectie zijn gekomen en Afonso in de rnagorde voor bij zijn gestreeft!
Gerk – weet niet of hij er nog speelt.
Gakhokidze is dit seizoen gestopt.
Ik denk dat er dus nog 1 a 2 versterkingen voor het middenveld van Twente bijkomen.
Mocht Schuurman ook weg gaan dan houd je alleen nog maar:
Schreurder/Hersi/El Ahmadi/Engelaar/Brama/ en bij nood Wilkshire/Braafheid
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Om te beginnen is Braafheid links en zal hij lb of cv spelen. Zomeris al lang niet meer zeker van zijn plaats. Op rechts komt Wilkshire gewoon te spelen. En een goede CV naast Wielaert wordt ook nog gezocht.
Gerk loopt er nog rond, maar zal weggaan. Zat niet eens bij de selectie meer.
Schuurman heeft al getekend bij Den Graafschap, zijn contract liep sowieso af. Ook vidarsson is verhuurd aan De Graafschap.
Wellenberg wordt gebruikt als back up voor de backs positie(voornamelijk rechts).
Twentes probleem is op dit moment dat ze maar 1 spits hebben N;Kufo. En dan die Oostenrijker van 18(ben zijn naam ff kwijt). Dus daar zullen de pijlen op gericht worden naast de extra CV.
Geen dank.
|
|
|
seddes Jeugdspeler
Uit: Nijverdal Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 54 Reg.: 25 mei 2007 | Omdat ik zag dat Tim Vincken misschien zou vertrekken zat ik eens te denken welke club ik wel geschikt voor hem vind. Ik vind Twente wel een leuke club voor Tim Vincken. Denk dat hij hier kan groeien naar een zeer goede rechtsbuiten.
Wat vinden jullie ervan?
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1693 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: seddes schreef:
Omdat ik zag dat Tim Vincken misschien zou vertrekken zat ik eens te denken welke club ik wel geschikt voor hem vind. Ik vind Twente wel een leuke club voor Tim Vincken. Denk dat hij hier kan groeien naar een zeer goede rechtsbuiten.
Wat vinden jullie ervan?
Dit zou ik een mooie versterking vinden voor Twente! Hoop dat ze de lijn van vorig jaar nog een beetje kunnen doorzetten dit jaar.
|
|
|
El Jefecito Talentje
Vak: - Posts: 74 Reg.: 13 maart 2006 | Twente gaat een paar belangrijke keyspelers missen, hiervoor in de plaats hebben ze b garniatuur aangetrokken. Twente zal daarom komend seizoen weer zoals gewoonlijk buiten de top 5 vallen.
Hersi, Kolk,Denneboom,Elia, Schreuder. 
|
|
|