| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Philips Cocu Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1048 Reg.: 8 juli 2002 |
quote: El Jefecito schreef:
Twente gaat een paar belangrijke keyspelers missen, hiervoor in de plaats hebben ze b garniatuur aangetrokken. Twente zal daarom komend seizoen weer zoals gewoonlijk buiten de top 5 vallen.
Hersi, Kolk,Denneboom,Elia, Schreuder. 
Kolk heeft allang bij Vitesse getekend dus die komt niet naar Twente...
quote: Omdat ik zag dat Tim Vincken misschien zou vertrekken zat ik eens te denken welke club ik wel geschikt voor hem vind. Ik vind Twente wel een leuke club voor Tim Vincken. Denk dat hij hier kan groeien naar een zeer goede rechtsbuiten.
Wat vinden jullie ervan?
Ik denk niet dat dit een optie is voor Twente, aangezien ze voor de rechterflank al een aantal spelers hebben. Hersi, Denneboom en Elia kunnen daar allemaal spelen. Daarnaast hebben ze ook nog de talenten Zijler en Gerritsen rondlopen. Vooral Gerritsen vond ik voor zijn blessure een uitstekende rechtsbuiten, een stuk beter nog dan Vincken. Hopelijk kan hij weer op zijn niveau terugkomen als hij helemaal fit is!
|
|
|
J_ehv Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - CD Posts: 156 Reg.: 11 september 2006 | Mogelijke naamswijziging Arke Stadion
De thuiswedstrijden van FC Twente worden in de toekomst mogelijk niet meer in het Arke Stadion afgewerkt. Volgens TC/Tubantia hoopt de gemeenteraad van Enschede dat de naam van het stadion spoedig wordt veranderd in Stadion Enschede.
PvdA-raadslid Gerrie Dijkhuizen vindt de mogelijke naamswijziging een mooie koppeling van Enschede én de regio Twente. "Dat is goed voor het imago van stad en regio", aldus de fanatieke FC Twente-supporter.
----
Kijk dat is een mooi gebaar van FC twente aan de gemeente die als ik me niet vergis helpt met een nieuw stadion. PSV die helpt ook mee aan de bekendheid van Eindhoven en geloof me de gemeente verdient veel geld aan EIndhoven. Zou de gemeente geen deal met PSV kunnen sluiten zoals deze 
|
|
|
Philips Cocu Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1048 Reg.: 8 juli 2002 |
quote:
Eijkelkamp plotseling weg bij FC Twente
9/7/2007 13:30
Trainer Fred Rutten van FC Twente raakt zijn assistent kwijt. René Eijkelkamp gaat iets heel anders doen.
Eijkelkamp en Rutten vormden het afgelopen seizoen een succesvol debuut bij FC Twente. Zij leidden de club naar Europees voetbal. Insiders vermoedden een hechte twee-eenheid, maar die wordt nu abrupt verbroken. De 43-jarige Eijkelkamp gaat samen met zijn broer een bedrijf in spelersbegeleiding opzetten.
Het is nog onduidelijk door wie de Dalfsenaar bij de Enschedese club zal worden opgevolgd.
Verrassend nieuws moet ik zeggen.
|
|
|
Hoogstrate Vaste waarde in elftal
Uit: Berlicum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 360 Reg.: 26 augustus 2002 | Heel verrassend nieuws voor de buitenwereld ja, maar ik mag er toch wel van uit gaan dat men dit bij FC Twente al langer weet. In ieder geval dat de plannen er waren. Nu begint iedereen weer te trainen en kwam het aan het licht bij de media. Maar wel jammer voor Twente en Rutten, hopelijk vinden ze een waardig vervanger.
|
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1436 Reg.: 27 december 1999 | Eijkelkamp gaat dus voor het snelle geld?
|
|
|
Hoogstrate Vaste waarde in elftal
Uit: Berlicum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 360 Reg.: 26 augustus 2002 | Of hij gaat voor een nieuwe uitdaging, en iets voor hem zelf.
|
|
|
Berserk Vaste waarde in elftal
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 364 Reg.: 31 augustus 2006 | ChristenUnie: zondag géén voetbal
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 15 juli om 16:57
De ChristenUnie wil dat FC Twente zo weinig mogelijk wedstrijden speelt op zondag. De verplichtingen van de Tukkers dragen bij aan lege kerkbanken in Enschede, stelt de christelijke fractie.
Burgemeester Peter den Oudsten heeft toegezegd het voorstel met de club te bespreken, meldde de De Telegraaf vandaag. De Christenen zijn met twee zetels vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Enschede.
Voorzitter Jurgen van Houdt van de fractie zou het fijn vinden als christelijke voetballiefhebbers de mogelijkheid zouden hebben om de wedstrijd én de kerkdienst te bezoeken.
|
|
|
Frits - Philips Legende
Vak: Zuid - CD Posts: 1853 Reg.: 6 november 2000 |
quote: Voorzitter Jurgen van Houdt van de fractie zou het fijn vinden als christelijke voetballiefhebbers de mogelijkheid zouden hebben om de wedstrijd én de kerkdienst te bezoeken.
Blijkbaar zijn ze meer voetballiefhebber dan christen.
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Raalte Vak: - Posts: 2619 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Je kunt toch ook naar de kerk gaan op zaterdag? Of is er dan niks te vieren daar?
|
|
|
jantje oink Geselecteerd voor Oranje
Uit: Neede Vak: Oost - X Posts: 702 Reg.: 26 november 2006 |
quote: sweex schreef:
Je kunt toch ook naar de kerk gaan op zaterdag? Of is er dan niks te vieren daar?
Op Zaterdag moeten ze naar de kroeg,want dat mogen ze op Zondag niet.
Snapt u!? 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Zo naar Twente-Utreg.
Ik ben benieuwd. Iedereen heeft hoge verwachtingen naar vorig jaar. Terecht? Geen Bakkel, Aissati, Kennedy, Touma meer.
Daarvoor een luie Denneboom en luie Hersi terug. Een ervaren rot Schreuder.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | Wat vinden jullie van het huidige FC Twente na een aantal wedstrijden ten opzichte van het vorig seizoen!
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10195 Reg.: 8 augustus 2001 | Het is geen straf om naar Twente te kijken. Ze hebben een leuk aanvallend elftal, dat vooral in thuiswedstrijden de hele wedstrijd lang strijd levert. Zo leverde Twente-PSV een mooie partij voetbal op. Ik ben benieuwd of Twente constant kan blijven presteren.
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8669 Reg.: 15 januari 2002 | FC Twente staat met 1-0 voor tegen Getafe, door een doelpunt van Robbie Wielaert.
Ik hoop echt dat zij het wel gaan redden vanavond .
|
|
|
Simply The Best Vaste waarde in elftal
Uit: Someren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 550 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: driekes schreef:
FC Twente staat met 1-0 voor tegen Getafe, door een doelpunt van Robbie Wielaert.
Ik hoop echt dat zij het wel gaan redden vanavond .
Ik hoop ook dat ze het redden, zal mooi voor ze zijn en beter voor het nederlands voetbal.
|
|
|
Beej Vedette Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1544 Reg.: 24 april 2004 | Natuurlijk moet Twente het redden.
Hadden zij trouwens een mooie sfeeractie?
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8669 Reg.: 15 januari 2002 | Oef...N'Kufo rood.
Twente dus door met 10 man, met zoals het nu lijkt een verlenging in het vooruitzicht.
|
|
|
Beej Vedette Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1544 Reg.: 24 april 2004 |
quote: driekes schreef:
Oef...N'Kufo rood.
Twente dus door met 10 man, met zoals het nu lijkt een verlenging in het vooruitzicht.
Wat was er gebeurd?
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Werd vast gehoudem draaide om Sloeg/Duwde iemand weg.
Terecht rood mijns ziens, zal ook wel een stuk frustratie bijzitten van de gemiste pingel.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Roel! Veelbelovend talent
Uit: Weert Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 95 Reg.: 6 augustus 2005 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
Werd vast gehoudem draaide om Sloeg/Duwde iemand weg.
Terecht rood mijns ziens, zal ook wel een stuk frustratie bijzitten van de gemiste pingel.
Eigenlijk is het schandalig dat we nu naar AZ moeten kijken terwijl zowel Twente als Groningen een spannendere wedstrijd op zou leveren.
|
|
|
Simply The Best Vaste waarde in elftal
Uit: Someren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 550 Reg.: 8 januari 2007 | jaaaaaaaaaaa boschker stopt de penalty
[Dit bericht is veranderd door Simply The Best (op 4 oktober 2007 22:46:36).]
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8669 Reg.: 15 januari 2002 | Bosschker stopt een penalty van Getafe 
|
|
|
jempy Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2916 Reg.: 28 januari 2004 | Zo te horen is dat een wedstrijd waar alles inzit, zou hem dus veel liever zien dan AZ.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6438 Reg.: 18 juli 2002 | Nou, nu is het klaar 1-1.
|
|
|