| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7645 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Gaat opzich wel ja.. Daar ook? Hehe..
Wedstrijd tegen Groningen was leuk, maar morgen gaat het er echt om natuurlijk.
Jaja alles goed hier. Vandaag moet jullie er op klappen ja. Laten we het hopen. Twente hoeft niet bang te zijn voor ze, Robbie gesproken te hebben zijn zedat ook niet.
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ik optijd klaar ben hier op mijn werk zodat ik de gang naar Rotterdam nog kan maken.
|
|
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 146 Reg.: 13 april 2003 | Hoofdtribune weer? Ik zit zelf op Y3, vlak achter de goal onder het uitvak. We hebben wel een beetje een geimproviseerde verdediging, daar maak ik me wel een tikkie zorgen om.. Voor de rest ben ik ook niet echt bang voor Feyenoord vanavond. Op het middenveld kunnen we ze pakken.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2602 Reg.: 6 december 2003 | http://www.thuisbijfctwente.nl/bouw/videos/
Gaat er mooi uitzien in Enschede. Deze clup gaat de kant van Heereveen op om eens tabiele ssubtopper te worden. Met nog meer uitbreidingsmogelijkheden die wel eigenaar is van haar eigen stadion.
Rutten heeft een mooie uidaging voor zich liggen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7645 Reg.: 9 december 1999 | Ik denk dat Rutten, nog een zware 2de seizoenshelft kan gaan krijgen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7645 Reg.: 9 december 1999 | Bjarni Vidarsson per direct naar Twente.
Jongere broetje van Arnar, die door Twente op dit moment uitgeleend is aan De Graafschap.
|
|
|
Vak: - Posts: 146 Reg.: 13 april 2003 | Ik ben nog niet in paniek.. Pas als we de volgende 2 wedstrijden ook niet winnen ga ik me zorgen maken. (NAC-uit, Heracles-thuis)
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Ik ben nog niet in paniek.. Pas als we de volgende 2 wedstrijden ook niet winnen ga ik me zorgen maken. (NAC-uit, Heracles-thuis)
Daarvoor ben ik ook niet echt bang. Echter Rutten kreeg al wat aardige fluit concerten voor de winterstop als Elia eruit werd gehaald. Nu zit zomer op de tribune, zonder blikken of blozen. Keuze Wilkshire/Wellenberg is hij niet uit.
Zijn geen leuke dingen. Als Twente dan idd ook nog eens punten laat liggen... Dan wordt het lastig
|
|
|
Vak: - Posts: 146 Reg.: 13 april 2003 | Ja, maar Rutten zal echt niet snel onder druk komen te staan. Ook al snappen we niet iedere beslissing, supporters zijn echt wel gek met hem. Kijk maar naar de sfeeractie die voor de winterstop nog voor hem gehouden is. En voor zover ik weet zit het tussen Rutten en de spelersgroep ook nog wel aardig.
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6823 Reg.: 4 maart 2001 | Ik ben vrijdag bij NAC - FCT, mooi affiche.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: Masterbeer schreef:
Ik ben vrijdag bij NAC - FCT, mooi affiche.
Ik ook .
Ik ben benieuwd hoe Wielaert ontvangen gaat worden.
|
|
|
Bas uit Helmond Internationale topspeler
Uit: Sheffield, UK / Breda, NL Vak: - Posts: 1037 Reg.: 17 april 2000 |
Ik ben vrijdag bij NAC - FCT, mooi affiche.
En ik ook.
Ik denk dat de NAC-supporters meer bezig zullen zijn met het (gedwongen) vertrek van de trainer als de aanwezigheid van Wielaert.
Niet te geloven, Brandts is goed bezig in Breda, goede kans op de KNVB Beker, maar moet toch weg. Is Mommers niets voor Ajax
De naam van E. Koeman gaat al rond in Breda trouwens.
Schijnt het goed te kunnen vinden met de voorzitter en de TD.
|
|
|
Vak: - Posts: 146 Reg.: 13 april 2003 | En ik ben er ook..
Snap er ook niets van wat er bij NAC gebeurd, al was het interview van Penders een paar weken terug wel veelzeggend geloof ik.
"Staan jullie achter de trainer?"
- " Ja, eh, ehm, daar gaan wij niet over"

|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
En ik ben er ook..
Snap er ook niets van wat er bij NAC gebeurd, al was het interview van Penders een paar weken terug wel veelzeggend geloof ik.
"Staan jullie achter de trainer?"
- " Ja, eh, ehm, daar gaan wij niet over"

Het schijnt dat Vlemmix de assistent van Brandts alles bij NAC doet. Spelers nemen hem schijnbaar niet serieus. Hij moet volledig steunen op Vlemmix(of hoe spel je dat ).
Dat zijn de verhalen die ik heb gehoord.
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1040 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Het schijnt dat Vlemmix de assistent van Brandts alles bij NAC doet. Spelers nemen hem schijnbaar niet serieus. Hij moet volledig steunen op Vlemmix(of hoe spel je dat ).
Dat zijn de verhalen die ik heb gehoord.
Toch raar dat een grote naam als Brandts minder gezag heeft dan de betrekkelijk onbekende en onervaren Vlemmix.
Die laatste moet dan toch wel wat in zijn mars hebben, als was dat bij FC Eindhoven niet te merken.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2602 Reg.: 6 december 2003 |
quote: 'FC Twente spreekt waardering uit voor Engelaar'
FC Twente heeft overeenstemming bereikt met Orlando Engelaar over een nieuwe verbintenis. De middenvelder stond in de belangstelling van Ajax en FC Porto.
'We zijn eruit, een dezer dagen zal ik mijn handtekening zetten', zegt de Rotterdammer in De Telegraaf. De Enschedese club en Engelaar werden het eens over het openbreken, opwaarderen en verlengen van zijn contract, dat na het zetten van de handtekeningen tot medio 2011 doorloopt.
Het in de international geïnteresseerde Ajax was niet bereid de door FC Twente verlangde transfersom van vijftien miljoen euro te betalen. De speler verwacht niet dat het bijtekenen in Enschede een toekomstige overgang naar de Amsterdamse club in de weg zal staan. 'Ik heb aangegeven graag naar Ajax te gaan, maar niets te willen forceren. Wel zijn door de interesse de onderhandelingen over een nieuw contract in een stroomversnelling gekomen.'
Ook FC Porto was gecharmeerd van Engelaar. 'Ik heb gehoord dat die club belangstelling had. Maar dat Porto zich officieel bij FC Twente heeft gemeld, geloof ik niet. Dan had ik dat moeten weten.'
Mooi van Orlando, dan moeten Ajax en Porto wanneer ze hem in de zomer nog willen hebben alsnog een astronomisch bedrag voor deze klassespeler van Twente betalen.
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8617 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: KaleGek schreef:
(...)
Mooi van Orlando, dan moeten Ajax en Porto wanneer ze hem in de zomer nog willen hebben alsnog een astronomisch bedrag voor deze klassespeler van Twente betalen.
Niet perse, het kan ook dat Twente heeft gezegd dat ze zijn contract wel willen openbreken (nog een half jaar een stuk meer salaris) en dat ze in ruil daarvoor van Engelaar verlangden dat hij iig dit seizoen zou afmaken maar dat er wel een afspraak gemaakt is over komende zomerstop.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 25999 Reg.: 8 juni 2001 | Echt ongelofelijk. Tot de korte winterstop won Twente bijna alle wedstrijden in de competitie en nu verliezen ze wedstrijd na wedstrijd 
|
|
|
vulture Vaste waarde in elftal
Uit: geldrop Vak: Oost - XX Posts: 405 Reg.: 27 augustus 2006 | Slaapverwekkende vertoning. Ik heb het idee dat veel ploegen nu het spelletje van Twente wel door hebben en dat Twente op een of andere manier niet om kan schakelen. Leuk dat balbezit, maar er wordt hoegenaamd niets mee gedaan.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2679 Reg.: 13 september 2004 | Ze wonnen echt vele wedstrijden en stonden hoog op de ranglijst. Het is wel heel dramatisch dat ze nu ineens 3 wedstrijden achter elkaar verliezen.
Rutten heeft toch nog best veel werk te doen!
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6823 Reg.: 4 maart 2001 | Ben erbij geweest in Breda, was er nog nooit geweest, geinig stadion, geinig publiek. En een mega slechte wedstrijd zeg 2 aanvallend ingestelde ploegen, maar Twente stelde echt niets voor. De pingel was onverdiend, Lurling was irritant, sterk aan de bal, maar had ook rood verdiend. Maar wat een snelheid hebben ze bij NAC voorin, die 30-ers kunnen hard rennen, alleen het loopt niet heel erg.
Opvallende spelers bij FC Twente:
-
Opvallende spelers bij NAC:
Ten Rouwelaar
Gilissen
Lurling
|
|
|
Vak: - Posts: 146 Reg.: 13 april 2003 | Twente was ontzettend slecht, dat vooropgesteld, maar om NAC nou een aanvallend ingestelde ploeg te noemen gaat me een beetje erg ver..
|
|
|
KaleGek Legende
quote: 'Twente wilde aanvaller Zurawski aantrekken'
FC Twente zag in Maciej Zurawski een nieuwe aanvaller voor de Tukkers. De ploeg van Fred Rutten hield rekening met een eventueel vertrek van Blaise N'Kufo en zag daarom de Poolse spits graag komen, aldus het Algemeen Dagblad.
De ex-speler van Celtic koos in de transferperiode van de winter voor het Griekse Larissa. Dit tot grote teleurstelling van FC Twente die de aanvaller graag wil aantrekken.
De club uit Enschede houdt rekening met een vertrek van spits Blaise N'Kufo. De Zwiterse spits met een Congolese achtergrond vertrok deze winter nog niet. Toch verwacht FC Twente dat de aanvaller aankomende zomer vertrekt bij de club.
Hele goed spits een echte klasse spits. Twente heeft zodner twfijel de weg naar de suptop en misschienw el meer in geslagen als ze nu zich wanneer een een belangrijke speler vertrekt op zulk soort spelers kunnen en willen gaan richten!
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Ben erbij geweest in Breda, was er nog nooit geweest, geinig stadion, geinig publiek. En een mega slechte wedstrijd zeg 2 aanvallend ingestelde ploegen, maar Twente stelde echt niets voor. De pingel was onverdiend, Lurling was irritant, sterk aan de bal, maar had ook rood verdiend. Maar wat een snelheid hebben ze bij NAC voorin, die 30-ers kunnen hard rennen, alleen het loopt niet heel erg.
Opvallende spelers bij FC Twente:
-
Opvallende spelers bij NAC:
Ten Rouwelaar
Gilissen
Lurling
NAC aanvallend ingesteld.....Dan was ik in een ander stadion.
|
|
|
KaleGek Legende

Twetnet krigjt echt een mooi stadion. Hopelijk krijgen ze dit stadion vol met tiukkers en kunnen ze de andere helft van het stadion ook vergroten. ER spreekt heelveel ambitie uit deze plannen en uit de clup. Zeker met het voetbal dat ze de laatste 2jaar onder Rutten ten toon spreiden en de spelers die ze aantrekken of willen gaan aantrekken. Ze zijn bezig een hele serieuze gooi naar een vaste stek in de subtop te gaan doen. Deze bestaat op dit moment eigenlijk alleen nog maar uit Feyenoord en Heereveen.
Groningen en Twente komen echter in raptempo dichter bij en ik denk dat ook AZ volgend seizoen zoals de laatste 2 jaar hoge ogen gaat gooien er gaat immers zoveel geld bij deze clup om en Dirk heeft een hele diepe portomonee..
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1880 Reg.: 9 februari 2006 | Ajax toch Europa in!!
quote: De Arena auf Schalke zal tijdens de play-offs van de eredivisie dienen als thuisbasis van FC Twente. De Tukkers hebben volgens TC/Tubantia besloten uit te wijken naar het Duitse Gelsenkirchen vanwege de goede bereikbaarheid en de faciliteiten.
De twee clubs zouden inmiddels al overeenstemming hebben bereikt over het gebruik van het stadion, en slechts de handtekeningen om de deal te bezegelen ontbreken nog. “We hebben een offerte gehad. Als we naar Arnhem zouden gaan, zouden we net zo veel kwijt zijn, terwijl we bij Schalke veel mooiere faciliteiten hebben,†verklaart voorzitter Joop Munsterman de keuze om de grens over te gaan.
“Bovendien is Gelsenkirchen maar drie kwartier rijden van Enschede. Dat red je niet als je in de spits van Enschede naar Arnhem moet,†voegt hij daar aan toe als belangrijke drijfveer. De thuishaven van Schalke’04 kan in totaal 61.000 fans herbergen. Op Koninginnedag zullen de play-offs van start gaan.
|
|
|
|