| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
gilles de bilde Talentje
Vak: - Posts: 128 Reg.: 20 april 2008 | Ik vind het wel een stunt hoor, geweldig. FC Twente is in mijn ogen sowieso een sympathieke club, al stijgt het een deel van hun fans de afgelopen seizoenen wat naar het hoofd.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Twente een swingend elftal blijft onder McClaren, die toch te boek staat als een behoudende trainer. Ook vraag ik me af of je op hem kunt rekenen voor een meerjarige periode. Als een modale Premier League-club zich na dit seizoen voor hem meldt, is hij weg. Denk ik.
Enfin, hij voelt zich in ieder geval niet te groot voor de Mickey Mouse League. Ik zal hem met veel plezier volgen het komende seizoen.
|
|
|
Otje Meervoudig international
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 648 Reg.: 15 maart 2006 | Ik denk niet dat Mclaren de juiste man is voor Fc Twente hij is te zakelijk.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8484 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Juancho schreef:
Jammer, bijzonder slechte keuze van Twente. McClaren is dan wel een grote naam, maar past totaal niet bij de club. Die kerel speelt dramatisch voetbal wat totaal niet bij Nederland en voor Twente past. Als ik nog terugdenk aan de UEFA cup finale, echt een schande.
Is als bondscoach enorm mislukt en heeft verder wat aan het handje van Sir Alex gelopen.
Echt jammer dat een mooie club als Twente zich verlaagd, in hun ogen verhoogd, tot zo'n trainer. Ze gaan puur om de naam, even leuk opscheppen dat ze zo iemand kunnen binnenhalen.
Dat gevoel krijgt ik bij McClaren. We zullen zien maar ik verwacht dat hij volgens seizoen alweer vertrokken is.
Nee, iemand die de UEFACUP FINALE HAALT afbranden, en een modele pionnenzetter naar voren schuiven....
Weet je het soms wel waar je het over hebt? Hoe weet je, dat hij niet bij Twente past? Ken je de club Twente, ken je McLaren. Jarenlang als trainer gewerkt onder de manager Fergusson. Maar dat noem jij aan het handje meelopen, terwijl Ten Hag dan in eens wel de boel kan trekken.
Ze zijn namelijk niet bepaalt over 1 nachtijs gegaan met McLaren, het speelde al meer dan een maand namelijk, tevens hebben ze nog andere opties ook benaderd die niet konden of wilden(oa Jans/Koster).
Of het een goede keus is, moet nog blijken in de toekomst. Maar McLaren heeft zeker wel verstand van zaken. Anders werk je niet jarenlang bij Manu, Boro en de FA.
|
|
|
Revo!ution Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1001 Reg.: 18 januari 2005 | Ik ben het helemaal eens met PSV Oisterwijk, what the fuck. 
|
|
|
gilles de bilde Talentje
Vak: - Posts: 128 Reg.: 20 april 2008 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Nee, iemand die de UEFACUP FINALE HAALT afbranden, en een modele pionnenzetter naar voren schuiven....
Weet je het soms wel waar je het over hebt? Hoe weet je, dat hij niet bij Twente past? Ken je de club Twente, ken je McLaren. Jarenlang als trainer gewerkt onder de manager Fergusson. Maar dat noem jij aan het handje meelopen, terwijl Ten Hag dan in eens wel de boel kan trekken.
Ze zijn namelijk niet bepaalt over 1 nachtijs gegaan met McLaren, het speelde al meer dan een maand namelijk, tevens hebben ze nog andere opties ook benaderd die niet konden of wilden(oa Jans/Koster).
Of het een goede keus is, moet nog blijken in de toekomst. Maar McLaren heeft zeker wel verstand van zaken. Anders werk je niet jarenlang bij Manu, Boro en de FA.
McClaren is een vakman, dat staat buiten kijf. Maar uit zijn verleden blijkt nou niet dat hij er dezelfde voetbalfilosofie op nahoudt als Rutten, en laat dat nou net zijn wat FC Twente de laatste jaren zo'n succes heeft opgeleverd.
Er zijn overeenkomsten met de situatie bij PSV in de zomer van 2006: een succescoach vertrekt, schuift zijn assistent naar voren als opvolger, maar het bestuur durft het niet aan en kiest voor grote naam. We zullen zien of er nog meer parallellen ontstaan. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16058 Reg.: 26 april 2002 | PSV Oisterwijk, het gaat me niet om prijzen of wat dan ook. Het gaat me om de filosofie die een trainer heeft.
V. gaal heeft ook prijzen gewonnen, maar past ook niet bij elke club.
Zoals hierboven al staat, McClaren staat bekend, dat was ook te zien aan zijn teams, als een erg behoudende coach. En laat Twente nou juist zover zijn gekomen door prachtig positiespel met het doel om naar voren te gaan.
Laat ik het dan anders stellen, ik vind de combinatie tussen beide niet goed.
Tuurlijk, het is een voorafgestelde gedachte en de praktijk zal het uitwijzen, maar op voorhand vind ik dit een bijzonder ongelukkige zet van een toch prachtige club als Twente.
|
|
|
Sjefkoning Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - P Posts: 1154 Reg.: 30 mei 2001 | Zag net de beelden over de vaststelling van McClaren, maar dat nieuwe stadion begint er indrukwekkend uit te zien! Begint er aardig uit te zien in Nederland met de capaciteit van de diverse stadions, goede zaak!
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8484 Reg.: 9 december 1999 | Nou ja je noemt het eerst het handje vasthouden van... en nu gaat het niet om de prijzen, maar wijzen van werken etc. etc. dat Van Halst wel die filosofie heeft?
|
|
|
dvhpsv Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 264 Reg.: 22 april 2007 |
quote: gilles de bilde schreef:
(...)
McClaren is een vakman, dat staat buiten kijf. Maar uit zijn verleden blijkt nou niet dat hij er dezelfde voetbalfilosofie op nahoudt als Rutten, en laat dat nou net zijn wat FC Twente de laatste jaren zo'n succes heeft opgeleverd.
Er zijn overeenkomsten met de situatie bij PSV in de zomer van 2006: een succescoach vertrekt, schuift zijn assistent naar voren als opvolger, maar het bestuur durft het niet aan en kiest voor grote naam. We zullen zien of er nog meer parallellen ontstaan. 
Ja voor de winterstop wordt McLaren gevraagd door Valencia en laat hij Twente vallen..
|
|
|
dudszak Toeschouwer
Uit: haaksbergen Vak: - Posts: 24 Reg.: 8 januari 2008 | wat een verassing (ook weer niet ) dat ze alsnog steve mcclaren hebben vastgelegd echt vet cool voor de mensen hier in enschede, ik woon dicht bij enschede maar ga in enschede naar school.
ik bewonder fc twente heel erg en steun ook fc twente maar PSV blijft mijn club.
maar hoe verder fc twente komt hoe blijer ze in enschede worden en dan ga ze PSV afkraken . en denken ze dat ze kampioen worden dit jaar ,
ik vin het echt fantastich voor fc twente dat ze dicht tegen de top aan zitten .
want ze verdienen het .
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7516 Reg.: 17 oktober 2003 | Steve is absoluut geen top trainer laat dat duidelijk zijn.
Maar wel een aardige voor Twente.
Bij middlesbrough aardig gepresteerd door de uefa cup finale (met alle geluk van de wereld) te halen. Maar bij England met zoveel kwaliteit zoveel verprutst.
We zien wel wat ie toevoegd dit seizoen.
|
|
|
gilles de bilde Talentje
Vak: - Posts: 128 Reg.: 20 april 2008 |
quote: dudszak schreef:
maar hoe verder fc twente komt hoe blijer ze in enschede worden en dan ga ze PSV afkraken
Dat herken ik wel. Ze spelen na jaren in de grijze middenmoot te hebben gebungeld ook eens aardig voetbal, behalen een succesje en meteen krijgen die fans Ajaciedentrekjes. Zo jammer.
quote: Steve is absoluut geen top trainer laat dat duidelijk zijn.
Bij middlesbrough aardig gepresteerd door de uefa cup finale (met alle geluk van de wereld) te halen. Maar bij England met zoveel kwaliteit zoveel verprutst.
McClaren is wel een toptrainer, maar de UEFA Cup-finale halen met een stabiele Premier League-club vind ik geen wereldprestatie. Die hebben zo ongelooflijk veel geld in vergelijking met de rest van Europa.
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1087 Reg.: 14 september 2006 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
Steve is absoluut geen top trainer laat dat duidelijk zijn.
Voor een club als FC Twente is hij juist wel een toptrainer.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3444 Reg.: 24 december 2000 | Voor Twente is het meer een topnaam dan een toptrainer vrees ik. Had dit niet verwacht van Twente, valt me ietwat tegen.
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 218 Reg.: 13 april 2003 |
quote: gilles de bilde schreef:
Dat herken ik wel. Ze spelen na jaren in de grijze middenmoot te hebben gebungeld ook eens aardig voetbal, behalen een succesje en meteen krijgen die fans Ajaciedentrekjes. Zo jammer.
En ik begon PSV'ers steeds sympathieker te vinden.. Begint ook een aardige deuk op te lopen zo 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8916 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Revo!ution schreef:
Ik ben het helemaal eens met PSV Oisterwijk, what the fuck. 
Ik ook. 
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7157 Reg.: 18 juli 2002 | Transfer Engelaar definitief
Orlando Engelaar vertrekt definitief naar Schalke 04.
Zijn werkgever FC Twente heeft achter de schermen een akkoord bereikt met de Duitse traditieclub, die ongeveer zeven miljoen euro naar Enschede overmaakt.
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1628 Reg.: 24 april 2004 | Dat zal een flinke aderlating worden voor FC Twente.
Ik ben benieuwd wat ze met het geld gaan doen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: Beej schreef:
Dat zal een flinke aderlating worden voor FC Twente.
Ik ben benieuwd wat ze met het geld gaan doen.
Een flinke aderlating is schroomlijk overdreven en respectloos tov de andere spelers van FC Twente van de afgelopen 2 jaar. De speler die Engelaar uit de wind hielden zodat hij kon opvallen.
Het is een goede speler, maar zeker ook met zijn te kort komingen.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16058 Reg.: 26 april 2002 | Ja maar dat is juist het punt. Twente mist nu hun 2 meest belangrijke middenvelder El ahmadi en Engelaar. Zal toch lastig worden om 2 juiste vervangers te halen die bovendien snel in het team toegepast moeten worden.
Gezien de voorronde CL al snel voor de deur staat ben ik benieuwd hoe ze, lees McClaren, dat gaat doen.
Kan dan wel een grote naam zijn, maar grote spelers halen op basis van je naam naar de Nederlandse competitie is vele toptrainers in Nederland ook niet bepaald gelukt.
Hiddink, Koeman, v. Basten, Gullit, allemaal dachten we dat ze wel toppers konden halen. Niet dus.....
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: Juancho schreef:
Ja maar dat is juist het punt. Twente mist nu hun 2 meest belangrijke middenvelder El ahmadi en Engelaar. Zal toch lastig worden om 2 juiste vervangers te halen die bovendien snel in het team toegepast moeten worden.
Gezien de voorronde CL al snel voor de deur staat ben ik benieuwd hoe ze, lees McClaren, dat gaat doen.
Kan dan wel een grote naam zijn, maar grote spelers halen op basis van je naam naar de Nederlandse competitie is vele toptrainers in Nederland ook niet bepaald gelukt.
Hiddink, Koeman, v. Basten, Gullit, allemaal dachten we dat ze wel toppers konden halen. Niet dus.....
Voor El Amadhi is die Tiote(oid) van Roda al gekomen.nog geblesseerd). Of dit de goede spelers zijn? Ik weet
Ze hebben Theo Jansen gehaald, en Brjani Vidadrson(helaas het niet. Echter dat wist je van Engelaar ook niet van te voren.
Als ik Twente was geweest had ik Meeuwis gehaald controleren op het middenveld. Die vind ik beter dan El Amhadi
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4516 Reg.: 2 april 2003 | Zag afgelopen week de spelers bus van Twente nog rijden in geesteren. MClaren voor in de bus.. Hadden daar een oefenwedstrijdje..
|
|
| Pool: 1212e | MotM: - | Battle-rating: 1.497,1 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Apollo International
Uit: hengelo Vak: - Posts: 604 Reg.: 5 maart 2000 |
quote: Vroomshoop-On-Tour schreef:
Zag afgelopen week de spelers bus van Twente nog rijden in geesteren. MClaren voor in de bus.. Hadden daar een oefenwedstrijdje..
En? Kreeg je er nog een harde plasser van?
By the way: Twente timmert aan de weg.
FC Twente haalt oud-Heerenveen speler Samaras en Aissati, Arnautovic weg
Nieuws over Georgios Samaras, oud-speler van sc Heerenveen. Althans nieuws... Een van onze tipgevers meldde ons vandaag dat bronnen binnen FC Twente melden dat de club dit weekeinde bekend zal maken dat Samaras gecontracteerd is en dat de heer Aissati (waar Heerenveen naar verluidt ook een oogje op had) overkomt van PSV... En de connectie met Heerenveen gaat nog verder: want volgens onze bronnen heeft oud-Heerenveentrainer Gertjan Verbeek er na dit weekeinde ook nog een spits bij: van FC Twente inderdaad... Marko Arnautovic naar Feyenoord.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: Apollo schreef:
(...)
Nieuws over Georgios Samaras, oud-speler van sc Heerenveen. Althans nieuws... Een van onze tipgevers meldde ons vandaag dat bronnen binnen FC Twente melden dat de club dit weekeinde bekend zal maken dat Samaras gecontracteerd is en dat de heer Aissati (waar Heerenveen naar verluidt ook een oogje op had) overkomt van PSV... En de connectie met Heerenveen gaat nog verder: want volgens onze bronnen heeft oud-Heerenveentrainer Gertjan Verbeek er na dit weekeinde ook nog een spits bij: van FC Twente inderdaad... Marko Arnautovic naar Feyenoord.
Heb je een bron?
Dit zou bijzonder nieuws zijn. Zeker Arnou naar Feyenoord. Kan ik haast niet geloeven.
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1724 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Apollo schreef:
(...)
Een of andere fansite meld dat, vreselijk onbetrouwbaar dus.
|
|
|