| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
|
arkan_tiger Jeugdspeler
Vak: - Posts: 35 Reg.: 25 mei 2007 | Het gerucht gaat dat Feyenoord 4 miljoen !!! voor Arnautovic heeft geboden. Wil Feyenoord succes hebben met de talentenpools dan moet er in jonge spelers geinvesteerd worden, Arnautovic past in dat plaatje.
Arnautovic geldt bij Twente als een groot talent maar ook als een lastig en over het paard getild mannetje. Zo kwam hij b.v. met overgewicht op de eerste training na de vakantie, geen goede zaak voor een jonge speler die een basisplaats af moet dwingen.
Als dit bedrag klopt en Twente kan Samaras en Aissati halen( wat ook nog jonge spelers zijn ) dan kan het een goede deal zijn.
|
|
|
Bastie-FCG Legende
Uit: Grunn City Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3192 Reg.: 8 september 2002 |
quote: Apollo schreef:
(...)
En? Kreeg je er nog een harde plasser van?
By the way: Twente timmert aan de weg.
FC Twente haalt oud-Heerenveen speler Samaras en Aissati, Arnautovic weg
Nieuws over Georgios Samaras, oud-speler van sc Heerenveen. Althans nieuws... Een van onze tipgevers meldde ons vandaag dat bronnen binnen FC Twente melden dat de club dit weekeinde bekend zal maken dat Samaras gecontracteerd is en dat de heer Aissati (waar Heerenveen naar verluidt ook een oogje op had) overkomt van PSV... En de connectie met Heerenveen gaat nog verder: want volgens onze bronnen heeft oud-Heerenveentrainer Gertjan Verbeek er na dit weekeinde ook nog een spits bij: van FC Twente inderdaad... Marko Arnautovic naar Feyenoord.
Kijk alleen al naar de zinsbouw/spelling en je weet genoeg. Typisch zo'n fansite bericht.
[Dit bericht is veranderd door Bastie-FCG (op 4 juli 2008 22:06:14).]
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8624 Reg.: 9 december 1999 | Het klopt dus toch.
Zeer opmerkelijk, Arnoutovic zat vaak bij gebrek aan een 2de spits op de bank. Hij was namelijk de spits van het 2de. En Twente had niemand achter N'kufo.
De keren dat hij inviel heeft hij mij tevens niet kunnen bekoren.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3140 Reg.: 6 december 2003 | Mclaren had in zijn Middelsborough tijd een zeer goed team bij elkaar gezet dat fantastisch positiespel speelde en daarmee de Uefa CUp finale heeft behaald.
Twente speelt op dit moment doro Rutten in een andere opstelling maar wel fantastisch snel positiespel Ook al moet het blijken hoe het team het vertrek van zowel El Ahmadi en Engelaar gaat opvangen.
Theo Janssen, Maaroufi zijn al aangetrokken voor deze positie maar dit moet nog allemaal blijken!
BIj Middelsborough had McLaren een 442 systeem waaruit hij alles bedacht: een zeer betrouwbare keeper Mark SChwarzer vergelijkbaar met Boschker ook in kwaliteit.
De verdediging bestond uit ervaren mannentjesputters die de sptisen het liefste onder de graszode legde en de bal vervolgens bij het afpakken meteen inleverde bij technische sterkere spelers met een betrer overzicht etc.
Quedrue was een franse rechtsback die aanvallend nog goede bedoelingen had maar vooral verdedigend meedogenloos was.
Type Wilkshire alleenv erdedigend nog sterker.
Pogatetz en Southgate waren het ervaren cetnrale duo. Waar Douglas en Wielaert niet aan kunnen tippen. Maar deze 2 hebbenw el meer snelheid en zijn betere spelers in het positiespel en het opbouwende deel. Douglas wordt niet voor neits al door grotere clups gevolgd.
op links had McLaren Riggot een hele degelijke back die zijn werk deed en de bal meteen inleverde.
Spelers als Braafheid en Heubach zijn in mijn ogen veel beter linksback op dit mometn dan Riggot ooit geweest is.
Egioghu/Taylor waren ook speleres die ook nog wel eens speelminuten achterin krgen. Egioghu met ezijn jarenlange ervaring een zeker waarde en Taylor als talent.
CONCLUSIE: De verdediging van Middelsborough had veel meer ervaring in een beter aangeschreven competitie maar in Nederland heeft de verdeiging van Twetne ook behoorlijk wat ervaring en zou dit dus niet uit hoven maken daarnaast heeft de Twente verdediging opbouwend veel meer kwaliteit.
Op het middenveld 2 controlerende mensen: Boateng/Rochembach die alles en iedereen door straffe mandekking opvuingen en positioneel, technisch zeer sterk waren waardoor ze meteen oog hadden voor medespelers en een perfecte pass op een medespeler er een aanval werd opgezet of een kiezelhard afstandschot werd gelost(Rochembach)..
Op de zijkanten waren Downing, MOrrisson, Doriva, Parlour en Mendieta de mensen die voor creatieve impulsen moesten zorgen.
De 3 beoogde sterren die daar aanvankelijk voor moesten zorgen: Mendieta, Donwning, Parlour raakten vrij snel geblesseerd dus Morrison en Doriva hebben de meeste wedstrijden gespeeld en deden dit naar behoren. met aanvallende acties naar voren veel snelheid techniek en een goede voorzet..
Op het middenveld ligt de grote aderlating van Twente wat ik al had verteld: het gemis van Engelaar en El Ahmadi.
Met Hersi, Janssen, Maaroufi moet het nog maar blijken of deze hetzelfde kunnen brengen als de rest.
De Aanval van Middelsborough onder McLaren bestond uit:
Hasselbaink, Viduka, Yakubu
3 grote sterke spitsen die hun kont erin draaien en garant staand voor doelpunten.
met N'Kufo heeft McLaren een zo'n speler tot zijn beschikking en in de manier waarop Twente de afgelopen jaern heeft gespeeld zal McLaren waarschijnlijk toch doorborduren op het succes van Rutten in de 433 systeem. Met N'Kufo als eenzame spits 2 goede buitenspelers waarbij met name Denneboom een basisplaats heeft zeer belangrijke speler geworden in het jaar dat hij nu bij Twente voetbalt.
Op links vind ik persoonlijk Elia niet goed genoeg maar ook hij draait bij een goed draaiend elftal zeer aardig. Huysegems ljitk me een beter optie op deze positie.
AL met al ik denk dat Twetne een zeer cpabele trainer heeft aangesteld die weet wat het is om te winnen met het elftal en ervan houd om verzorgd positiespel te spelen. Iets waar Rutten ook garant voor staat end aarom lijkt me dit een idelae trainer om het door Rutten gestartte proces door te zetten!
quote: Stond op de blog van Heerenveen:
FC Twente haalt oud-Heerenveen speler Samaras en Aissati, Arnautovic weg
Nieuws over Georgios Samaras, oud-speler van sc Heerenveen. Althans nieuws... Een van onze tipgevers meldde ons vandaag dat bronnen binnen FC Twente melden dat de club dit weekeinde bekend zal maken dat Samaras gecontracteerd is en dat de heer Aissati (waar Heerenveen naar verluidt ook een oogje op had) overkomt van PSV... En de connectie met Heerenveen gaat nog verder: want volgens onze bronnen heeft oud-Heerenveentrainer Gertjan Verbeek er na dit weekeinde ook nog een spits bij: van FC Twente inderdaad... Marko Arnautovic naar Feyenoord.
Geen idee wat het waarheidsgehalte is maar zou een geweldige aankoop van Twente zijn
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 | Van Boro mag Boateng praten met andere clubs
06/07/2008 16:13
George Boateng heeft van Middlesbrough toestemming gekregen te praten met een andere club uit de Premier League, naar verluidt Hull City.
Boatengs zaakwaarnemer Barry Silkman bevestigt de interesse tegenover de BBC, zonder een clubnaam te noemen. 'Een Premier League-club weet wat de transfersom is en heeft gevraagd met de speler en zijn zaakwaarnemer te praten. Ik zal ze te woord staan, waarschijnlijk dinsdag.'
Boateng staat nog tot medio 2009 onder contract bij Middlesbrough, maar weet zich ook in de belangstelling van enkele andere clubs. Silkman wilde niet zeggen welke, maar benadrukte dat het gerucht over interesse van Celtic niet klopt.
'Hij heeft het afgelopen seizoen tachtig procent van de wedstrijden gespeeld, maar hij denkt dat het tijd is verder te gaan. Middlesbrough erkent dat hij zich altijd zeer professioneel heeft gedragen en is niet van plan hem in de weg te staan en een hoge transfersom te vragen.'
Ik hoop voor Twente nog altijd dat ze deze kerel kunnen binnenhalen. Uitstekende speler die ik ook nog graag bij PSV had gezien, maar hij is nu niet nodig gezien wij in het bezit zijn van Bakkal en Simons . Voor het niveau van de Eredivisie zou het heel leuk zijn als hij naar Twente zal gaan en ik gun het Twente.
[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 6 juli 2008 19:49:00).]
|
|
|
arkan_tiger Jeugdspeler
Vak: - Posts: 35 Reg.: 25 mei 2007 | 'FC Twente haalt Rajkovic terug naar de Eredivisie'
Slobodan Rajkovic is op weg naar FC Twente. De Serviër, die het afgelopen seizoen op huurbasis bij PSV actief was, moet de Enschedese verdediging meer zekerheid geven, zo meldt de papieren versie van VI.
Rajkovic moet de Tukkers door de derde ronde van de Champions League gaan helpen. Op dit moment wordt nog onderhandeld of dit op huurbasis gebeurd of dat de tweemalig international definitief wordt overgenomen van Chelsea.
In West-Londen zijn de vooruitzichten op speeltijd niet gunstig gezind voor de 1 meter 91 lange verdediger. Door de aanwezigheid van Ashley Cole, Ricardo Carvalho, José Bosingwa, Paulo Ferreira, Alex en John Terry lijkt er zeer weinig tot geen speeltijd voor de 19-jarige Serviër in het verschiet te liggen. Afgelopen seizoen speelde Rajkovic nog dertien wedstrijden in de hoofdmacht van PSV.
Ook hoopt de club nog altijd op de komst van Ismaël Aissati. De jeugdinternational speelde in het seizoen 2006/2007 al eens op huurbasis in Enschede en lijkt met het afzeggen van zijn transfer naar FC Utrecht te zinspelen op een transfer naar een hoger aangeschreven club.
Goede club voor hem........misschien dat ie daar wel veel gaat spelen.
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 | 'Rajkovic op weg naar FC Twente'
FC Twente stelt alles in het werk Slobodan Rajkovic over te nemen van Chelsea. De Enschedese club heeft op hoofdlijnen al een akkoord bereikt met de negentienjarige verdediger uit Servië. Met Chelsea onderhandelt FC Twente nog of het de tweevoudig international kan huren of kopen. De 1 meter 91 lange Rajkovic kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor PSV, waarvoor hij in dertien competitieduels in actie kwam. Met de aanwezigheid van grote namen als Ashley Cole, Ricardo Carvalho, José Bosingwa, Paulo Ferreira en Alex in de verdediging is Rajkovic in West-Londen overbodig. FC Twente, dat met de plaatsing voor de voorronde van de Champions League beducht is op een zwaar seizoen, ziet in de jonge Serviër een welkome versterking voor zowel de defensie als het middenveld. De club hoopt voorts Ismail Aissati te kunnen bewegen de overstap naar Enschede te maken. De negentienjarige middenvelder wil weg bij PSV en had er eerder geen trek in uitgeleend te worden aan FC Utrecht. Aissati speelde de tweede helft van het seizoen 2006/2007 al op huurbasis voor FC Twente.
Bron: overgetypt uit de nieuwe VI.
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 616 Reg.: 4 maart 2007 | Is inmiddels rond. Voor Twente een goede aankoop. En misschien kunnen zij nu ook een soort van 'samenwerkingsverband' aangaan met Chelsea. Zijn wij van die kutclub af die ons alleen maar kutspelers gunt..
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8889 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Is inmiddels rond. Voor Twente een goede aankoop. En misschien kunnen zij nu ook een soort van 'samenwerkingsverband' aangaan met Chelsea. Zijn wij van die kutclub af die ons alleen maar kutspelers gunt..
Hoe durf je het te zeggen...
|
|
|
Nacional Talentje
Vak: - Posts: 72 Reg.: 12 januari 2007 | Zeer verrassend en niet verwacht !
Ik had eerder Aissati in Enschede verwacht, men zegt dat men nog steeds interesse in hem heeeft.
Hoe is het met de geruchten bij jullie ? blijven die veelal binnenskamers of hoort iemand hier wel eens wat en zo ja, wie heeft de goeie bronnen etc....
bvd.
|
|
|
Romariooo. Vaste waarde in elftal
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 371 Reg.: 15 augustus 2006 |
Is inmiddels rond. Voor Twente een goede aankoop. En misschien kunnen zij nu ook een soort van 'samenwerkingsverband' aangaan met Chelsea. Zijn wij van die kutclub af die ons alleen maar kutspelers gunt..
Ja inderdaad hè. Want die Alex daar hebben we ook nooit geen fuck aan gehad... 
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1633 Reg.: 24 april 2004 |
1. Twente huurt deze speler alleen maar.
2. Rajkovic een ***speler?
3. Alex een ***speler?
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Beej schreef:
(...)
1. Twente huurt deze speler alleen maar.
2. Rajkovic een ***speler?
3. Alex een ***speler? NEE!!!! Held.
Voor Twente is het een goede kracht. Voor ons was het niks.
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 616 Reg.: 4 maart 2007 |
quote: Romariooo. schreef:
(...)
Ja inderdaad hè. Want die Alex daar hebben we ook nooit geen fuck aan gehad... 
Tuurlijk is Alex geen kutspeler. Maar dat was ook een uitzondering . Buiten hem hebben we er niet veel aan die samenwerking gehad...
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3140 Reg.: 6 december 2003 | Met Tiote, Janssen heeft Twente 2 geode verangers aangetrokken voor El Ahmadi en Engelaar. Het moet nog blijken of het werkt maar ook het aantrekken van Maaroufi(ex PSV en Inter) voor deze positie bewijst dat ze wel echt voor kwaliteit willen gaan en daarvoor willen betalen.
Rajkovic is een uitsteknd alternatief voor Twente een groot talent wat je bij PSV al zag groot sterk en beregoed in een duel. Voor linksback en centraal een prima speler om erbij te hebben.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8624 Reg.: 9 december 1999 | Daarbij heeft Twente ook nog eens Brama en Wilksshire die op het middenveld spelen.
Met het aantrekken van Raiko zal Wilkshire ook doorschuiven naar het middenveld. De verdediging begint overvol te raken. En daarbij is Wilkshire verdedigend erg kwetsbaar.
|
|
|
facker Bankzitter
Vak: - Posts: 309 Reg.: 2 februari 2008 | Ik denk dat Twente komend seizoen een enorme terugval gaat krijgen. Ik schat die coach niet echt hoog in en de echte kwaliteit, de dragers van het elftal zijn vertrokken. Vorig seizoen toen Engelaar geblesseerd was wonnen ze geen wedstrijd meer, toen werden ze in eigen huis weggespeeld door Sparta. Zo belangrijk was die man. Nu hebben ze dikke Theo, maar dat is helemaal niks vergeleken met Engelaar.
7 plek oid denk ik komend seizoen.
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 224 Reg.: 13 april 2003 | Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt, Facker.. Zonder Engelaar wonnen we van Heracles, Heerenveen, VVV, Vitesse en Ajax. Maar goed, dat het een ander seizoen zal worden dan afgelopen jaar ben ik inderdaad wel met je eens.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8624 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt, Facker.. Zonder Engelaar wonnen we van Heracles, Heerenveen, VVV, Vitesse en Ajax. Maar goed, dat het een ander seizoen zal worden dan afgelopen jaar ben ik inderdaad wel met je eens.
ssssst Erwin. Mensen hier geloven in de heilige analyse van een samenvatting. En al het geneuzel van de "analysten" er omheen. Zelf een keer een wedstrijdje bekijken via Tele2 of live in stadion zit er niet bij.
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 1818 Reg.: 30 november 2007 | Ik zal dit jaar weer eens gaan letten op Gerritsen.
Is lang geblesseerd geweest, maar ik vond hem wel een aardige speler.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8624 Reg.: 9 december 1999 |
quote: El Differente schreef:
Ik zal dit jaar weer eens gaan letten op Gerritsen.
Is lang geblesseerd geweest, maar ik vond hem wel een aardige speler.
Intresante speler ja. Ik ben benieuwd of hij uberhaupt wel een kans krijgt.
Toen Gerritsen debuteerde was het een veel andere Twente als nu. Zijn blesure was al in het pre-Ruttentijdperk. Dus van de stromachtige ontwikkeling van Twente, heeft Patrick geen deel uitgemaakt. Of hij nu nog van het nivo is? En of ze hem de kans gunnen?
Ik hoop het van harte, ik ben er benieuwd naar.
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 224 Reg.: 13 april 2003 | Gerritsen, tsja.. Symapthieke gast, maar of ie goed genoeg is? Vond hem voor zijn blessures altijd een soort mindere versie van Kuyt, niet overlopend van techniek, maar altijd keihard werkend en regelmatig op de goeie plek om een goal te maken.
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6437 Reg.: 21 juni 2003 |
quote: ssssst Erwin. Mensen hier geloven in de heilige analyse van een samenvatting. En al het geneuzel van de "analysten" er omheen. Zelf een keer een wedstrijdje bekijken via Tele2 of live in stadion zit er niet bij.
Ik weet niet welk beeld jij hebt van samenvattingen, maar opstelling, wissels en wedstrijd uitslag krijg je zelfs op teletekst al mee. Nee dat is zelfs beter dan die gasten bij het stadion die net op het verkeerde moment bier gan halen of zelfs al weg zijn als het 5 minuten voor tijd gelijk wordt 
Maargoed ik begrijp dat jij ieder weekend 13 uur met bloknoot voor de TV zit om alles mee te pakken
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 10 juli 2008 15:35:13).]
|
|
|
Botigol Vedette
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 2017 Reg.: 30 december 2004 |
quote: fansper schreef:
(...)
Ik weet niet welk beeld jij hebt van samenvattingen, maar opstelling, wissels en wedstrijd uitslag krijg je zelfs op teletekst al mee. Nee dat is zelfs beter dan die gasten bij het stadion die net op het verkeerde moment bier gan halen of zelfs al weg zijn als het 5 minuten voor tijd gelijk wordt 
Maargoed ik begrijp dat jij ieder weekend 13 uur met bloknoot voor de TV zit om alles mee te pakken
Nee, onze Oisterwijkse vrind heeft connecties in het Twentse en dat wil 'ie graag zovaak mogelijk aan ons kenbaar maken. Al noem ik het gewoon interessant doen. 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8624 Reg.: 9 december 1999 | Ik heb de afgelopen 2 seizoen meer dan 50 wedstrijden van Twente live in het stadion gezien(door inderdaad die connectie, maar dat staat er los van). Volgens mij heb ik dan wel recht spreken over hoe Twente speelt en wie wanneer belangerijk is geweest voor Twente. Ik vind Twente gewoon een mooie club, vond ik al voordat die connectie daar speelde. En volgens mij discucieer ik hier gewoon over Twente obv feiten en niet om intresant te lopen doen dat ik connecties heb. Mijn post in andere topic zijn er vele male meer dan hier, of heb ik ook connecties binnen PSV, zodat ik in die topics ook intresant loopt te doen?
En door te zeggen, dat Twente alleen op Engelaar draait, is klinklare onzin. Dat puur dat geleuter van de TV overnemen. Zoals Erwin al terecht aangaf heeft Twente wel degelijk zonder Engelaar gepreseerd. En lopen er nog genoeg andere goede spelers rond bij Twente, wat dag je van een Douglas, Wielaert, N'Kufo, Wilkshire, Boscker en zelfs good old Heubach zijn dragers van dit FC Twente.
Engelaar is een goed speler voor FC Twente, maar zijn rol wordt in de media heimelijk overshat en hier 1 op 1 overgenomen. De keren dat Engelaar doorslaggevend is geweest voor Twente zijn op 1 hand te tellen.
Door
|
|
|