| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Wij boycotten de combi (niet eens georganiseerd, maar denk dat je met zoveel mensen op thuisvakken daar wel over mag spreken. ) Maar 4 bussen en de rest zit overal los, ik ook.
En inderdaad.. het was Vennegoor
Yup, wij hebben http://www.fctwente.net
[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 17 november 2006 23:00:01).]
|
|
|
Philiosje Jeugdspeler
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 47 Reg.: 18 november 2006 | Even over Twente..
Ik vind Twente een heerlijke club om naar te kijken. 
En bakkal moeten we volgend seizoen in Eindhoven houden..

|
|
|
zoetermeer versus budel Vedette Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen
Uit: zoetermeer Vak: Oost - W Posts: 1338 Reg.: 3 november 2002 | |
|
spotprijs Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 434 Reg.: 23 januari 2005 | Hup Twente!!!!! Hopelijk winnen ze daar alsnog! Overigens vind ik het jammer dat R&E niet door zijn gegaan bij ons. Ik blijf Koeman maar een middelmatige trainer vinden, hoe goed het nu ook gaat. Positief is wel dat er weer een ploeg bij is die de 'grote' clubs kan verslaan en dat volgend seizoen Bakkal misschien goed genoeg bevonden wordt.
|
|
|
Bali Bart Legende
Vak: Oost - W Posts: 1919 Reg.: 12 januari 1999 | En bedankt he! Lekker weekend zo hoor.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Zo, ik ben er ook weer.. Tevreden met het punt, al had ik wel het idee dat we er voor rust toch eentje extra bij hadden moeten tikken.
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8669 Reg.: 15 januari 2002 | Hadden jullie ook.
Jullie kregen tenminste kansen, kun je van jullie tegenstander niet zeggen.
Gefeliciteerd anyway.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Zo, ik ben er ook weer.. Tevreden met het punt, al had ik wel het idee dat we er voor rust toch eentje extra bij hadden moeten tikken.
lekker bal van Robbie..
Gefeliciteerd met het punt, en bedankt.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Ja de pass was al minstens zo lekker als de afronding.. Je had die koppen moeten zien om me heen.. 
Bedankt, driekes..
Het gaat lekker met Twente 
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Delfzijl/Deventer Vak: - Posts: 15176 Reg.: 24 maart 2002 | Ondanks dat ik een Groninger ben, vind ik FC Twente een zeer relaxte club. Mooier dan de plaatselijke FC hier 
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Goed gedaan Twente gisteren..
Hier een quote van een Twente forum.
quote:
Hm, daar kwam ergens een broodje kroket naar beneden. Die werd uit 410 naar beneden gegooid, niet door mij overigens. Ik weiger om zo'n kutkaart te kopen. Zag trouwens wel dat een biertje 3,25 moest kosten. Maar goed, 410:
1. Allemaal een jaartje of 16
2. Ze hebben geen idee waarom ze aan het zingen zijn
3. Op het moment dat er gesprongen werd bij bepaalde nummers sprong de helft alsof ze gisteren in hun reet zijn geneukt.
4. Sinds enkele weken een hijsconstructie, onder het motto beter goed gejat dan slecht bedacht.
5. De microfoon, een of andere randdebiel schreeuwt door zo'n ding, maakt het nog lachwekkender.
Tot zover mijn recensie van Vak410, die ik bedank voor hun gastvrijheid [Dit bericht is veranderd door Vroomshoop-On-Tour (op 20 november 2006 12:48:33).]
|
|
|
Transistor Rhythm Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 398 Reg.: 5 september 2005 | Ik vond Twente altijd wel een mooie club, fanatieke supporters ook qua doeken en andere acties, die actie voor Boschker was weer prima opgezet.
Maar goed, ik heb een keer een white power teken ergens in de tribunes gezien op een doek wat er in de tweede helft nog hing, en dat heeft de liefde wel weer een beetje bekoeld bij mij. De laatste keer dat ik keek was N'Kufo nog steeds niet blank (al was het wat langer geleden, twee - drie jaar?), dus wat dat met supporteren te maken heeft vraag ik me af.
Dat zo'n malloot zo'n doek meeneemt, kan gebeuren.
Dat er niet ingegrepen wordt door de rest: kwalijke zaak.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | De meeste mensen weten niet eens waar dat doek voor stond. Ik heb hem ook pas later op de foto's gezien, schandalig inderdaad. Maar dat spandoek is nergens meer..
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | ooooohoooo twente twente enschede,,,,, ooohhooo twente twente enschde 
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Tja het kan niet op he.. 
|
|
|
Brabantia Nostra Internationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1304 Reg.: 3 juni 2005 | Wat is het nu eigenlijk, Kennedy of Bakircioglu?
Tot nu toe werd hij op TV voortdurend Bakircioglu genoemd, maar gister werd hij door de commentator steeds Kennedy genoemd. Ook de supps zongen Kennedy.
Maar al met al, het gaat uitstekend met Twente dit seizoen!
[Dit bericht is veranderd door Brabantia Nostra (op 25 november 2006 10:11:21).]
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Zelf wil hij het liefst Kennedy genoemd worden, dat staat ook achterop zijn shirt. Persoonlijk vind ik Bakircioglu mooier, maar helaas komt mijn spreekkoor er nooit door.. 
|
|
|
jempy Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2916 Reg.: 28 januari 2004 | Nog 3 punten achter op Ajax,maar die halen ze nog wel in 
|
|
|
randstedeling Veelbelovend talent
Uit: Delft Vak: - Posts: 115 Reg.: 18 maart 2006 | Twente mag van mij boven AZ eindigen. Sympathieke club.
|
|
|
Geraldo82 International
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 623 Reg.: 18 oktober 2005 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Zelf wil hij het liefst Kennedy genoemd worden, dat staat ook achterop zijn shirt. Persoonlijk vind ik Bakircioglu mooier, maar helaas komt mijn spreekkoor er nooit door.. 
Zingt misschien een beetje lastig: Bakircioglu 
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Ja, maar de naam is bijna te mooi om hem niet te zingen 
Matige pot deze week, al laat het zien dat je, ook al speel je ruim een uur met 10 man, niet perse met 3-0 hoeft te verliezen..

|
|
|
Geraldo82 International
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 623 Reg.: 18 oktober 2005 | Hahahaah Dat is waar! Succes in de verdere competitie! 
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | |
|
canostra Internationale topspeler
Uit: Ede Vak: - Posts: 1078 Reg.: 18 mei 2005 | Ben benieuwd naar de wedstrijd van hedenmiddag tegen Heerenveen. Hoop dat deze pot gewonen wordt door het team van Fred Rutten 
Begint goed: 1-0 
[Dit bericht is veranderd door canostra (op 17 december 2006 14:46:23).]
|
|
|
psvschijndel Geselecteerd voor Oranje
Uit: schijndel Vak: Oost - VV Posts: 521 Reg.: 20 september 2003 | Goeiendag zeg wat werd Heerenveen van de mat afgeveegd.
De Friezen mogen niet klagen met 5-1 Twente kreeg echt kans op kans de 2de helft.
Stond altijd een mannetje vrij als ze zo blijven voetballen dan kunnen ze het AZ en Ajax nog lastig maken.
|
|
|
|