| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6437 Reg.: 21 juni 2003 | En dan zeker nog tot aan de 95ste minuut blijven hangen zeker, zodat je achteraan aansluit in de fille naar Tilburg.
Oh ik zeg ook niet dat je doordachte conclusie of je spel inhoudelijke analyse ook maar iets mis was.
Trouwens wel mooi die band tussen Brabantse boeren en Tukkers. 
[Dit bericht is veranderd door fansper (op 10 juli 2008 17:47:55).]
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7523 Reg.: 17 oktober 2003 | Misschien je naam veranderen in Fc Twente Oisterwijk

|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8627 Reg.: 9 december 1999 |
quote: fansper schreef:
En dan zeker nog tot aan de 95ste minuut blijven hangen zeker, zodat je achteraan aansluit in de fille naar Tilburg.
Oh ik zeg ook niet dat je doordachte conclusie of je spel inhoudelijke analyse ook maar iets mis was.
Trouwens wel mooi die band tussen Brabantse boeren en Tukkers. 
Nee joh, spelershome toegang natuurlijk, daarna nog naar de sponserlounge en dan nog met een select gezelschap op stap . Erg leuk.
Maar serieus, het is daar echt altijd heel gezellig gemoedelijk. Haast iedereen is aardig tegen, praat tegen je, van spelers tot de barjuffrouw in het spelershome tot de ouders van de spelers. Ik kom er graag.
Maar Twente kan nooit PSV vervangen.
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 228 Reg.: 13 april 2003 | mms://206.222.31.138/erts2t plakken in Media Player
Voor als er iemand live FC Twente - Olympiakos Piraeus wil zien. 1-0 voor Twente tot nu toe.
|
|
|
pascal77 Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 175 Reg.: 1 januari 2008 |
quote: Erwin_FCT schreef:
mms://206.222.31.138/erts2t plakken in Media Player
Voor als er iemand live FC Twente - Olympiakos Piraeus wil zien. 1-0 voor Twente tot nu toe.
Ik kan die man niet zo goed verstaan.. 
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 228 Reg.: 13 april 2003 | Die taal heet oud-Twents. Moet je gewoon ff aan wennen. Kan af en toe een beetje Grieks klinken 
|
|
|
HAN THE MAN Jeugdspeler
Uit: Holtum Vak: - Posts: 43 Reg.: 3 april 2005 | Ik krijg het volgende te zien als ik die link invoer:
Kan het bestand niet afspelen. De server is mogelijk niet beschikbaar of er is een probleem met de instellingen voor uw netwerk of firewall.
heb alles uitgezet en toch deze melding ?? 
update: doet het al.....beeld hangt wel vaak
[Dit bericht is veranderd door HAN THE MAN (op 26 juli 2008 15:52:17).]
|
|
|
pascal77 Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 175 Reg.: 1 januari 2008 |
Die taal heet oud-Twents. Moet je gewoon ff aan wennen. Kan af en toe een beetje Grieks klinken 
Oke nu begrijp ik het beter, mijn vriendin komt uit Enschede, die houdt ook al zo van grieks... 
|
|
|
BasUtrecht Legende
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1944 Reg.: 18 september 2003 | PSV Oisterwijk, jij hebt toch goede connecties met Wielaert als ik me niet vergis? Wat denk jij, zou Robbie naar Ajax gaan? Kun jij hem dat niet ff uit zijn hoofd praten?
Ik denk dat Twente niemand meer moet laten gaan, en zeker niet een bepalend figuur als Wielaert.
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 228 Reg.: 13 april 2003 | Ik denk dat hij wel gaat.. Niet omdat ik hem nou zo goed ken ofzo, maar alle voortekenen wijzen erop. Zelf zou ik het heel jammer vinden. En Wielaert zelf zal hier dan ook een stuk minder respect krijgen. Ondankbaar? Misschien wel.. Sorry dan 
|
|
|
Levi Bottle International Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 627 Reg.: 7 december 2001 | Ik denk dat het vertrek van Wielaert op het eerste gezicht een aderlating is voor FC Twente. Hij was de afgelopen twee jaren wel een van de bepalende spelers. Maar, ik vermoed dat het Twente bestuur niet dom is en dat ze hier rekening mee hebben gehouden. Het aantrekken van Rajkovic is een slimme zet geweest. Niet dat hij de rol van Wielaert op zich kan nemen, maar de meesten hier kunnen wel beamen dat er veel talent in die jongen schuilt.
Ik koester overigens geen wrok jegens Wielaert mocht ie naar Ajax gaan. Ik gun hem een grote club van harte.
|
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1562 Reg.: 27 december 1999 |
quote: Levi Bottle schreef:
Ik koester overigens geen wrok jegens Wielaert mocht ie naar Ajax gaan. Ik gun hem een grote club van harte.
Geldt voor mij exact hetzelfde.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8627 Reg.: 9 december 1999 | Wat een mooi eendracht in deze topic, ik kan niet achterblijven.
Robbie ik gun je deze sportieve en financiele stap hoger!
|
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 228 Reg.: 13 april 2003 | Dat doet bijna iedereen bij Twente ook wel. Alleen niet nu, niet 2 weken voor de voorronde CL. En wat wij dan evt met Wisgerhof moeten... Ik geef toe, ik weet zo 1,2,3 ook geen betere, maar dan gaan we er dus wel op achteruit.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Dat doet bijna iedereen bij Twente ook wel. Alleen niet nu, niet 2 weken voor de voorronde CL. En wat wij dan evt met Wisgerhof moeten... Ik geef toe, ik weet zo 1,2,3 ook geen betere, maar dan gaan we er dus wel op achteruit.
Kan je inderdaad beter Zomer er neer zetten.
Och ja en Erwin, ik was liever ook naar het stadion gegaan om zowel thuis als uit Twente aan te moedigen.
Maar ja hoe Ronald K dat ook al weer zei: Deze trein komt maar 1 keer voorbij.
Edit:
Nieuwe shirtjes zien er goed uit.
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 30 juli 2008 15:57:25).]
|
|
|
yatsemata Jeugdspeler
Uit: Maastricht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 40 Reg.: 2 november 2006 |
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt, Facker.. Zonder Engelaar wonnen we van Heracles, Heerenveen, VVV, Vitesse en Ajax. Maar goed, dat het een ander seizoen zal worden dan afgelopen jaar ben ik inderdaad wel met je eens.
Vraag alleen niet hoe. Tegen Heerenveen en Vitesse scheelde het weinig of er waren punten verspeeld. Nee, ook ik denk dat Twente een terugval gaat krijgen. Daarnaast zie ik ook Nac komend jaar eerder weer op hun 'normale plek' rond plek 10 eindigen dan dat ze hun stunt herhalen en moet ik nog maar zien dat Heerenveen weer 'zomaar' bij de eerste 5 eindigt...
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 228 Reg.: 13 april 2003 | Nou, tegen Heerenveen thuis waren we wel veel beter en verprutsten we kans op kans. Bal wilde er gewoon niet in. Tegen Vitesse was het inderdaad gewoon slecht en had Vitesse evengoed de punten kunnen pakken als ze een fatsoenlijke keeper in de goal hadden gehad.
Terugval? Zou kunnen. Al dacht iedereen dat ook toen Kennedy, Touma, Bakkal en Aissati weggingen. Tioté is een topper in wording, Janssen bevalt tot nu toe ook goed. Twente is er niet beter op geworden, maar welke club bij ons in de buurt is dat wel?
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Kan je inderdaad beter Zomer er neer zetten.
Och ja en Erwin, ik was liever ook naar het stadion gegaan om zowel thuis als uit Twente aan te moedigen.
Maar ja hoe Ronald K dat ook al weer zei: Deze trein komt maar 1 keer voorbij.
Edit:
Nieuwe shirtjes zien er goed uit.
Fuck die treinen.. De NS heeft toch altijd vertraging, dus kan Robbie best nog ff wachten En die shirts? Mwah, ik vind ze niet zo bijzonder. Alleen die antraciet-kleur vind ik wel aardig.
[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 30 juli 2008 20:15:46).]
|
|
|
O Baixinho Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 655 Reg.: 1 september 2006 | Nog twee uurtjes en we weten wie ze tegenkomen in de CL-qualy.
Voor de volledigheid nog maar eens de mogelijke tegenstanders:
Liverpool
Barcelona
Arsenal
Schalke 04
Juventus
Olympique Marseille
Steaua Boekarest
Olympiakos Piraeus
Shaktar Donetsk
Fiorentina
Spartak Moskou
Glasgow Rangers/FBK Kaunas
Panathinaikos/Dinam.Tbilisi
IFK Göteborg/FC Basel
Fenerbahce/MTK Boedapest
Anderlecht/Bate Borisov
|
|
|
Erwin_FCT Bankzitter
Vak: - Posts: 228 Reg.: 13 april 2003 | Ik kan niet wachten..
Ik zou graag willen dat onze tegenstander komt uit:
IFK Göteborg/FC Basel
Fenerbahce/MTK Boedapest
Anderlecht/Bate Borisov
Niet dat we daar zo ff van winnen, maar tegen die andere clubs acht ik ons sowieso vrij kansloos. Al hebben we laatst wel overtuigend van Piraeus gewonnen.
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 1830 Reg.: 30 november 2007 |
quote: O Baixinho schreef:
Voor de volledigheid nog maar eens de mogelijke tegenstanders:
Liverpool
Barcelona
Arsenal
Schalke 04
Juventus
Olympique Marseille
Steaua Boekarest
Olympiakos Piraeus
Shaktar Donetsk
Fiorentina
Spartak Moskou
IFK Göteborg/FC Basel
Fenerbahce/MTK Boedapest
Anderlecht/Bate Borisov
Gokje; Twente-Arsenal
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Ik kan niet wachten..
Ik zou graag willen dat onze tegenstander komt uit:
IFK Göteborg/FC Basel
Fenerbahce/MTK Boedapest
Anderlecht/Bate Borisov
Niet dat we daar zo ff van winnen, maar tegen die andere clubs acht ik ons sowieso vrij kansloos. Al hebben we laatst wel overtuigend van Piraeus gewonnen.
Voor hetzelfde geld loot Twente FBK Kaunas of Bate Borisov. En zelfs Anderlecht IFK en Basel moeten te doen zijn voor Twente. Ik hoop het.
|
|
|
PSV ZOETERMEER Vedette Zilver PSV Netwerk Cup 2005; meer prijzen
Uit: zoetermeer Vak: Oost - W Posts: 1355 Reg.: 3 november 2002 | |
|
jasperw Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 376 Reg.: 14 november 2007 | Gun de tukkers wel een CL avontuur.
Maar die ploegen te zien, aiaiai, dat zal nog lastig wordenn.
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 1830 Reg.: 30 november 2007 | Oeh Schalke - Atletico
Rutten niet tegen z'n oude cluppie.
Twente - Arsenal, wie heeft die voorspeld
Dat wordt dus miljoenen innen 
[Dit bericht is veranderd door El Differente (op 1 augustus 2008 12:17:16).]
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7523 Reg.: 17 oktober 2003 | Succes tegen Arsenal.
(vet dat nieuwe Emirates stadium!!)
|
|
|