PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[Club] FC Twente
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 48 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 48 »

Poster
Topic: [Club] FC Twente 
Stephan!
Regelmatige invaller

Uit: Valkenswaard
Vak: West - K
Reg.: 22 maart 2004
Gepost op 8 augustus 2008 om 11:22:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij gaan ook naar het Geldredome, ben benieuwd wat twente klaargespeelt krijgt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Erwin_FCT
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 13 april 2003
Gepost op 8 augustus 2008 om 12:50:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Noordtribune neem ik aan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
West Side United
Meervoudig international

Uit: Tilburg
Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 9 augustus 2008 om 23:24:10.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax denkt nog altijd Wielaert te kunnen inlijven
09/08/2008 21:42

Ajax blijft volharden in de strijd om Robbie Wielaert, zo verklaarde coach Marco van Basten zaterdagavond. FC Twente heeft inmiddels al enkele malen een Amsterdams bod terzijde geschoven.

'Volgens mij zijn we nog steeds in gesprek', vertelde Van Basten vlak voor de aftrap van Ajax-Internazionale in het Amsterdam Tournament.

De trainer weigerde in te gaan op de suggestie dat Siem de Jong in een eventuele transfer wordt betrokken. 'We spelen zo een wedstrijd, ik denk niet dat we hier nu over moeten praten. Maar Wielaert is nog steeds welkom.'

Afgelopen dinsdag had Twente-voorzitter Joop Munsterman nog beweerd dat een transfer van de ervaren verdediger 'van de baan' was, nadat hij namens de club uit Enschede een bod van Ajax had geweigerd.

Wielaert verklaarde later dat hij graag naar Ajax wil. 'Maar de clubs moeten er wel uitkomen', noteerde het ANP op uit zijn mond. 'Ik ga geen arbitragezaak aanspannen.'

FC Twente moet komende woensdag in de derde voorronde van de Champions League voor het eerst aantreden tegen Arsenal.

Bron:Vi.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.556,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Erwin_FCT
Bankzitter

Gepost op 11 augustus 2008 om 07:53:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax kan wel meer willen.. Munsterman laat zich niet afschepen met een fooi..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Nationale topspeler

Uit: een warm nest
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 11 augustus 2008 om 12:23:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hey Erwin, ben je al een beetje zenuwachtig?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
PSV Oisterwijk
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 11 augustus 2008 om 14:16:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Erwin_FCT schreef:

Ajax kan wel meer willen.. Munsterman laat zich niet afschepen met een fooi..

Ik zal me er niet te veel over uitlaten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-4 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.501,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Erwin_FCT
Bankzitter

Gepost op 11 augustus 2008 om 15:11:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Hey Erwin, ben je al een beetje zenuwachtig?

Haha, nee totaal niet. Totaal niets te verliezen dus ik ga er gewoon van genieten.

quote:
PSV Oisterwijk schreef: Ik zal me er niet te veel over uitlaten
Mag best hoor.. Als je meer weet, vertel gerust

[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 11 augustus 2008 15:13:20).]
 Help mods!
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 12 augustus 2008 om 14:30:48.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alleen voor de hoofdprijs kan Twente Claudemir kopen
12/08/2008 09:20

Vitesse werkt niet mee aan een transfer van Claudemir naar FC Twente. De club uit Enschede wil de Braziliaan overnemen, maar moet grof betalen om de twintigjarige middenvelder los te weken.

'Claudemir is een heel groot talent en heeft het afgelopen seizoen in Arnhem een heel snelle ontwikkeling doorgemaakt', prijst technisch directeur Marc van Hintum de belofte in de nieuwe VI. 'Een concreet aanbod hebben we nog niet gekregen, maar mocht het wel gebeuren: wij vragen absoluut de hoofdprijs.'

Claudemir speelde in de tweede seizoenshelft negen keer mee in de Eredivisie. Zesmaal was hij negentig minuten van de partij, drie keer viel hij in. Claudemir scoorde drie keer en werd door zijn toenmalige coach Aad de Mos meermaals de hemel in geprezen.

-------------------------------------------------------

'Finaal bod Ajax op Wielaert onvoldoende voor Twente'
12/08/2008 09:45

Ajax lijkt de hoop op het binnenhalen van Robbie Wielaert te hebben opgegeven. De Amsterdammers hebben FC Twente drie miljoen euro plus een niet bij naam genoemde speler geboden, maar dat vinden de Tukkers vooralsnog te weinig.

En omdat technisch directeur Danny Blind zijn Enschedese collega's heeft laten weren dat dit aanbod finaal was, lijkt de transfer van de 29-jarige verdediger definitief van de baan. Ook Wielaert heeft zich neergelegd bij de starre houding van zijn club.

Twente heeft wel stappen ondernomen om Wielaert langer te behouden. De gesprekken zijn gaande om hem een verbeterd contract te laten tekenen. Wielaert heeft nog een contract tot medio 2010 bij de club waarvoor hij sinds het seizoen 2006/07 uitkomt.

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 12 augustus 2008 14:35:55).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Lynx
Natte Krant
Vedette

Uit: Gerbepal ( Fr. )
Reg.: 12 juli 2004
Gepost op 12 augustus 2008 om 18:51:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ik eigenlijk een verrader als ik zou genieten als Twente voor een stunt tegen Arsenal zorgt???

[Dit bericht is veranderd door Lynx (op 12 augustus 2008 18:52:08).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,2VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Somewhere only we Know
Vak: Oost - X
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 12 augustus 2008 om 19:03:38.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lynx schreef:

Ben ik eigenlijk een verrader als ik zou genieten als Twente voor een stunt tegen Arsenal zorgt???

Hoezo zou je dan een verrader zijn? Ik hoop dat FC Twente gaat stunten! Dan maar geen extra miljoenen erbij.

Trouwens klasse van Wielaert dat die zich neergelegt heeft. Er zijn gelukkig dus nog wel mensen die geen stennis lopen maken als ze hun zin niet krijgen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.908,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Dropshot
Internationale topspeler

Uit: Drachten
Reg.: 14 april 2005
Gepost op 12 augustus 2008 om 19:31:47.       MSN: keeszijnstra007@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou wel erg mooi zijn een stunt van Twente. Alleen onze geldbonus lopen we mis

Op zich is uitschakeling Twente voor zowel als het Nederlands voetbal beter omdat winstpunten in Uefa en CL gelijk zijn. Alleen in de CL is meer te halen.

Maar goed morgen gewoon lekker voor zitten zonder bij deze randzaken over na te denken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.488,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
japanganger
Talentje

Uit: Ehv.
Vak: Noord - O
Reg.: 22 mei 2006
Gepost op 12 augustus 2008 om 19:37:41.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eigenlijk zou iedereen moeten hopen dat Twente voor 'n verassing zou gaan zorgen, al was 't alleen maar om aan Europa te laten zien dat 'zogenaamde' top-ploegen uit de top-competities gewoon te verslaan zijn...

't zijn per slot van rekening ook maar gewoon 11 spelers in zo'n team en die kunnen ook gewoon een off-day hebben.

En Twente is een van de weinige ploegen die we het gewoon moeten gunnen, ondanks het financieele gewin voor PSV als het niet gebeurt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,2VoVo: -Opstelling: -
Erwin_FCT
Bankzitter

Gepost op 12 augustus 2008 om 19:46:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Arsenal zonder Fàbregas en Touré
Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 18:24

Europees kampioen Cesc Fàbregas en Ivoriaan Kolo Touré missen het eerste Champions League-voorrondeduel met FC Twente. Beide spelers zijn te zwaar geblesseerd om woensdagavond in actie te komen in het Arnhemse Gelredome. Beide spelers liepen de kwetsuur op tijdens het Amsterdam Tournament, in de wedstrijd tegen Ajax.

Middenvelder Fàbregas ondervindt hinder van zijn hamstring, terwijl verdediger Touré last heeft van zijn heup. Coach Arsène Wenger wil absoluut geen risico nemen met beide spelers, en heeft daarom een dag vantevoren al besloten hoe dan ook geen beroep te zullen doen op het duo.

Zowel Touré als Fàbregas misten overigens een deel van de voorbereiding van The Gunners. De Spanjaard had toestemming om later in Londen terug te keren vanwege zijn Europese titelsucces met de nationale ploeg van Spanje; Touré werd afgelopen juli geveld door Malaria, en moest eerst volledig herstellen alvorens hij weer tot training over kon gaan.

Wenger kan tegen de Enschedeërs ook geen beroep doen op de (licht)geblesseerden Philippe Senderos, Samir Nasri en Abou Diaby. De Tsjechische middenvelder Tomas Rosicky (knie) staat evenals de Kroatische spits Eduardo da Silva (kuitbeen) al langer buitenspel met een blessure.
Niet geheel ongunstig..

Al ontbreekt Kufo bij ons en moeten wij het met Arnautovic doen.
 Help mods!
robfeijen
Regelmatige invaller

Uit: Best
Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 12 augustus 2008 om 20:08:21.       MSN: smokeyfeijen@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lynx schreef:

Nee zeker niet maar dan haalt psv helemaal geen fatsoenlijke spits meer, dat is dan het nadeel denk ik

[Dit bericht is veranderd door robfeijen (op 12 augustus 2008 20:09:08).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.418,1VoVo: -Opstelling: 4-2-4
PSV Oisterwijk
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 12 augustus 2008 om 22:29:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BruggiKeane schreef:

(...)Hoezo zou je dan een verrader zijn? Ik hoop dat FC Twente gaat stunten! Dan maar geen extra miljoenen erbij.

Trouwens klasse van Wielaert dat die zich neergelegt heeft. Er zijn gelukkig dus nog wel mensen die geen stennis lopen maken als ze hun zin niet krijgen.

Ik hoop ook dat FCT wint en ik ben er bij morgen .

En inderdaad klasse van Robbie, destemeer een teken dat hij uit het goede hout gesneden is. Wereldgozer, zeker als je weet.....

Maar ja, hij heeft zijn opleiding dan ook genoten bij PSV .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-4 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.501,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
kameel
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - RR
Reg.: 27 april 2000
Gepost op 12 augustus 2008 om 22:38:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lynx schreef:

Nee, gelukkig denk ik er ook zo over. Gelukkig, omdat kennelijk geld nog steeds op de tweede plek komt.
 Help mods!
Lynx
Natte Krant
Vedette

Uit: Gerbepal ( Fr. )
Reg.: 12 juli 2004
Gepost op 12 augustus 2008 om 22:48:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

OK dan,

Twente:

GO FOR IT!!!!

Ik zal jullie aanmoedigen!!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 12 augustus 2008 om 22:52:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC Twente (en Erwin hier natuurlijk): Veel succes en geniet ervan!

Dat kut-arsenal mag van mij altijd verliezen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 12 augustus 2008 om 23:05:17.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kut Arsenal? Het Arsenal van de laatste tijd speelt tenminste nog echt puur voetbal. Snelle combinaties, 1x raken. Het boring Arsenal van ooit is allang weg.

Twente is in mijn ogen volledig kansloos, tenzij Arsenal Twente gaat onderschatten. Maar lijkt me niet dat zo'n topploeg dat toestaat....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Ruben_PSV
Aanstormend talent

Uit: friesland
Reg.: 18 september 2007
Gepost op 12 augustus 2008 om 23:09:53.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hoop op een spannende wedstrijd die in het voordeel eindigt van fc Twente! ook al is dat niet goed voor mijn clubje..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-0 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
West Side United
Meervoudig international

Vak: West - J
Reg.: 14 september 2006
Gepost op 12 augustus 2008 om 23:10:20.       MSN: vakjrules@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verwacht ook dat na de wedstrijd van morgen in Enschede de terugwedstrijd in London een formaliteit zal worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.556,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 12 augustus 2008 om 23:16:17.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat Arsenal morgen met een nulletje of 3 gaat winnen. Dan is Twente tenminste uitgeschakeld en krijgt PSV weer veel miljoenen euro's

Come on Arsenal!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.529,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 12 augustus 2008 om 23:44:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erwin, wat zou jij van een komst van Claudemir vinden?
 Help mods!
Erwin_FCT
Bankzitter

Gepost op 13 augustus 2008 om 00:14:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, als ik heel eerlijk ben heb ik die Claudemir maar 1x zien spelen. Toen speelde hij goed. Als ik Aad de Mos mag geloven heeft Vitesse goud met die jongen in handen. Maar ik geloof Aad de Mos niet zo vaak. Kan er dus eigenlijk geen oordeel over vellen en denk ook niet dat ie komt eigenlijk.

quote:
West Side United schreef:

Verwacht ook dat na de wedstrijd van morgen in Enschede de terugwedstrijd in London een formaliteit zal worden.

Als Arsenal in Enschede gaat ballen dan is de terugwedstrijd sowieso een formaliteit..

[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 13 augustus 2008 00:18:17).]
 Help mods!
Jos vak VV
Bankzitter

Uit: Cuijk
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 oktober 2006
Gepost op 13 augustus 2008 om 00:22:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb net nog is even 'de bouw in beeld' bekeken van het fc twente stadion. Het begint al op te schieten!
http://www.thuisbijfctwente.nl/bouw/fotos/
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 48 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk