| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 243 Reg.: 13 april 2003 | Zo.. Op naar Arnhem! 
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9705 Reg.: 19 juni 2003 | Geniet van een middag en een avond Champions League en veel bier 
|
|
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 243 Reg.: 13 april 2003 | Ik heb zo het idee dat dat wel goedkomt.. 
|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6749 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Ik heb zo het idee dat dat wel goedkomt.. 
Geniet er van. Ik hoop dat Twente vanavond wint al gaat dat heel lastig worden vrees ik 
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 1972 Reg.: 30 november 2007 | Ik wens ze veel succes, maar die klasse van Arsenal zal wel boven komen draaien, nu het er op aankomt.
Ach ja, je kunt beter ten onder gaan tegen Arsenal dan tegen Slavia Praag 
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10578 Reg.: 8 augustus 2001 | Ik moet helaas werken vanavond, anders was ik ook gekomen, voor mij 12 minuten met de trein!
|
|
|
redbull009 Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 322 Reg.: 24 oktober 2001 | Twente veel succes ervan, als het niet lukt ga dan strijdend ten onder. Laat Arsenal er maar voor werken, in de hoop dat Twente voor een stunt kan zorgen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8861 Reg.: 9 december 1999 | Ik zit de hele dag al in Arnhem .
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7609 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Jos vak VV schreef:
Ik heb net nog is even 'de bouw in beeld' bekeken van het fc twente stadion. Het begint al op te schieten!
http://www.thuisbijfctwente.nl/bouw/fotos/
Stadion ziet er mooi uit. Het moet me een klein beetje aan het stadion van Newcastle denken, maar dan in het klein.
|
|
|
Unione. Nationale topspeler
Uit: een schijtvak Vak: Zuidwest - GG Posts: 732 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Mooi stadion idd.
Volgens mij kon je net bij de NOS de jongens van Vak P een sfeeractie zien voorbereiden in een 'vreemd stadion'.
Ben benieuwd, ook naar hoe ze gaan spelen natuurlijk. 
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 11097 Reg.: 6 maart 2003 | Mooie club Twente die ik ook veel gun, behalve vanavond.
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4529 Reg.: 2 april 2003 | Succes vanavond Twente!! 
|
|
|
Simply The Best International
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 722 Reg.: 8 januari 2007 | FC Twente succes vanavond, hopelijk kunnen jullie voor een stunt zorgen vanavond!
|
|
|
|
HJB Vedette
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1467 Reg.: 1 september 2000 | Ik heb geen hekel aan Twente, maar op de een of andere manier hoop ik toch dat ze NIET voor een stunt gaan zorgen 
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2464 Reg.: 20 augustus 2006 | Als Twente elke competitiewedstrijd zo speelt als in de eerste helft, doen ze mee om het kampioensschap.
Wat een kans voor die Arnautovic..
|
|
|
Sevso Lid 2e elftal
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 171 Reg.: 28 december 2007 | Spelen goed, die Tukkers.
|
|
|
9. ROMARIO Legende
quote: Godfather schreef:
Als Twente elke competitiewedstrijd zo speelt als in de eerste helft, doen ze mee om het kampioensschap.
Wat een kans voor die Arnautovic..
Twente verbaast me zeg. Wat een wedstrijd. Jammer dat die kans er niet in ging. Als Twente zo blijft spelen dan scoren ze nog wel. Het is niet te hopen dat Arsenal weer zo'n sneaky goal maakt. Iemand Adebayor gezien de 1e helft?
Wielaert en Douglas spelen een puike partij.
Trouwens die vent van Roda (Thité?) is ook erg goed. Bij Roda viel hij me nooit zo op, maar wat een speler zeg.
Al met al ben ik vol lof over dit Twente!
|
|
|
Unione. Nationale topspeler
Uit: een schijtvak Vak: Zuidwest - GG Posts: 732 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Flinke kans ja, als ze die laten liggen dan word het niks. Want Arsenal wint thuis normaal gesproken met gemak.
Twente publiek staat er (logisch) goed achter!
|
|
|
pascal77 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 204 Reg.: 1 januari 2008 | Douglas en Tioté zijn beide jongens die in Eindhoven niet zouden misstaan...vooral Douglas, wat een klasse verdediger!!
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3500 Reg.: 24 december 2000 | Tioté beste man van het veld.
|
|
|
9. ROMARIO Legende
quote: pascal77 schreef:
Douglas en Tioté zijn beide jongens die in Eindhoven niet zouden misstaan...vooral Douglas, wat een klasse verdediger!!
Zo zat ik ook te denken idd. Ik zou die Tioté best bij PSV op het middenveld willen zien. Goed spelertje
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2464 Reg.: 20 augustus 2006 | Cheik Tioté. Inderdaad erg goede voetballer.
Voorzitter van Roda JC, Servé Kuijer, zei in een interview met de VI recent dat Tioté de potentie heeft om uit te groeien tot speler van kaliber Marcos Senna en Claude Makelélé. Nu hecht ik meestal niet zoveel waardes aan zulke uitspraken, maar Servé Kuijer is een slimme, kundige man die niet vaak van zulke uitspraken doet.
Douglas is trouwens echt een uitstekende verdediger, kan toegroeien naar wereldtop.
Rutten staat trouwens voor, 1-0.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5639 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Juancho schreef:
Kut Arsenal? Het Arsenal van de laatste tijd speelt tenminste nog echt puur voetbal. Snelle combinaties, 1x raken. Het boring Arsenal van ooit is allang weg.
Twente is in mijn ogen volledig kansloos, tenzij Arsenal Twente gaat onderschatten. Maar lijkt me niet dat zo'n topploeg dat toestaat....
Al spelen ze nog zo goed, dan kan ik het nog steeds een kut-club vinden? Met name die coach, Wanker .
Heerlijke wedstrijd overigens, Forza Twente!
[Dit bericht is veranderd door Drs.Nimrod (op 13 augustus 2008 21:47:43).]
|
|
|
19. Jonathan Reis Geselecteerd voor Oranje
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 455 Reg.: 12 februari 2007 |
quote: 9. ROMARIO schreef:
(...)
Zo zat ik ook te denken idd. Ik zou die Tioté best bij PSV op het middenveld willen zien. Goed spelertje
Heb hier al eens over gehad met een vriend van me, dat die Tioté de ideale opvolger van Simons zou zijn. Maar hoe die vanavond speelt is wel echt geweldig had ik nou ook niet verwacht. Evenals heel Twente eigenlijk. Tis nog maar 1 helft maar het voetbal is goed en dat tegen Arsenal! Echt niets dan lof, jammer van die kans gun het Twente wel.
EDIT: Volgens mij heeft die Arnoutovic verkeerde noppen onder zijn schoenen, die gast kan nauwelijks op zijn benen blijven staan.
[Dit bericht is veranderd door 19. Jonathan Reis (op 13 augustus 2008 22:02:19).]
|
|
|
Voijke Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 508 Reg.: 18 november 2005 |
quote: 9. ROMARIO schreef:
(...)
Kan je nagaan. Een heel jaar puik gespeeld bij Roda en een maand geleden voor 2,5 miljoen op te halen bij Anderlecht.
het blijft echter keuzes maken.
|
|
|