| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8982 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Tja, Perez, wat moet ik er van zeggen.. Ik wacht wel af, lijkt me het verstandigste voordat ik hem af ga kraken.. 
Lamlul.... Nog luiere dan Touma.
|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6789 Reg.: 1 september 2002 |
Tja, Perez, wat moet ik er van zeggen.. Ik wacht wel af, lijkt me het verstandigste voordat ik hem af ga kraken.. 
Ik zou er als Twente supporter wel tevreden mee zijn Erwin. Perez heeft het bij PSV goed gedaan ook al was het maar een half jaar. Het is wel te hopen dat er een goed verdedigend blok achter staat 
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3214 Reg.: 5 mei 2000 | *Besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 29 augustus 2008 20:42:41).]
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3214 Reg.: 5 mei 2000 | Maar zal mijn bericht even herhalen,want daar gaat het toch duidelijk om.
Ik vond het een goede keuze van Fc Twente dat ze perez hadden aangekocht, ondanks dat hij een rare manier van mentaliteit heeft, en een andere visie bezit op het fenomeen meeverdedigen. Denk ik toch dat ze in tukkerland veel plezier van hem zullen gaan beleven.
Sorry dat ik af en toe een. of een, vergeet in mijn berichtgeving. Volgens mij is de essentie van een forum, om gezond met elkander te communiceren over bepaalde onderwerpen. Nu wordt na mijn inzicht, papa,s bericht gewoon verwijderd,omdat ik een punt,komma,of 1 hoofdlettertje vergeten was.Probeer er degelijk altijd aan te denken, maar om nu daarvoor een gele prent te krijgen vind ik te ver gaan,in mijn optiek.
Blijkbaar is dit forum alleen voor de beter opgeleide onder ons, en mogen de minder geletterde, blij zijn dat ze hier aan mee mogen doen op ONS gezamenlijk forum.
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1250 Reg.: 14 september 2005 |
quote:
‘Rajkovic jaar geschorst wegens wangedrag’
Geschreven op donderdag, 4 september om 19:57
Als subtopper in Nederland huur je niet zomaar een speler van Chelsea, maar FC Twente was dit seizoen de gelukkige door de negentienjarige Serviër Slobodan Rajkovic te huren van The Blues. Het lijkt er echter op dat die prestatie een flinke deuk op heeft gelopen, nu de mandekker door wereldvoetbalbond FIFA voor de duur van één jaar is geschorst. Servische media berichten dat Rajkovic, die vorig jaar op huurbasis actief was voor PSV, die tol moet betalen voor zijn wangedrag in het duel tegen Argentinië, deze Olympische Spelen. In de strijd in China zou hij arbiter Abdullah Al Hilali in het gezicht gespuugd hebben; FC Twente bevestigt noch ontkent voorlopig de berichten.
De Servische voetbalfederatie heeft vooralsnog echter al aangekondigd in beroep te zullen gaan tegen de ‘absurd strenge straf’. “Als deze sanctie daadwerkelijk wordt uitgevoerd, wordt Rajkovic het recht op arbeid ontnomenâ€, aldus een woordvoerder. “Hij heeft een vergissing begaan, maar deze straf is veel te rigoureus.â€
Dat zou behoorlijk zuur zijn voor Twente. Ben blij dat wij er niet mee te maken krijgen!
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10601 Reg.: 8 augustus 2001 | Dat zou wel een domper zijn voor FCT 
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2712 Reg.: 20 augustus 2006 | Dit is een van de meest onzinnige berichten die ik ooit heb gelezen.
Wat voor ongelooflijke kronkel zit er in de hersens als je een voetballer wegens spugen in het gezicht van een scheidsrechter voor 1 jaar!! schorst???
Addo spuugde die Turk en kreeg er 3, 4??
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 657 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: Godfather schreef:
Dit is een van de meest onzinnige berichten die ik ooit heb gelezen.
Wat voor ongelooflijke kronkel zit er in de hersens als je een voetballer wegens spugen in het gezicht van een scheidsrechter voor 1 jaar!! schorst???
Addo spuugde die Turk en kreeg er 3, 4??
Ja maar dat is dus niet de scheids..
Voetballer en scheidsrechter zijn 2 verschilllende dingen.
De FIFA en de UEFA zullen er alles aan doen om het keurkorps te beschermen.
Zeer dom van Rajko mocht hij dat gedaan hebben.
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2712 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: WOENSEL schreef:
(...)
Ja maar dat is dus niet de scheids..
Voetballer en scheidsrechter zijn 2 verschilllende dingen.
De FIFA en de UEFA zullen er alles aan doen om het keurkorps te beschermen.
Zeer dom van Rajko mocht hij dat gedaan hebben.
Ja... Het lijkt tegenwoordig wel dat wat een voetballer niet mag doen, een scheids wel mag doen! (Gevalletje van Hulten...).
Wat is dat voor iets belachelijks? Rajko doet (wellicht) 1x iets in emotie en hij wordt voor een fucking jaar geschorst?
Bouaouzan schopt een voetballer kapot en welke straf kreeg hij?
Eduardo da Silva wordt op afgrijselijke manier kapotgeschopt en wat kreeg de dader?
Scheidsrechters zijn geen voetbaliconen waar je van af moet blijven, en ook geen waardevolle voorwerpen in een Tweede Wereld Oorlog museum of iets dergelijks.
Het slaat werkelijk nergens op dat voetballers alles aangedaan mag worden zonder strenge straffen, in tegenstelling tot dat je voor een jaar geschorst wordt als je een scheidsrechter in het gezicht spuugt.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1511 Reg.: 5 juni 2007 | Inderdaad zwaaar overdreven dit, slaat echt nergens op. Ik mag hopen dat Twente en co dit met succes kunnen aanvechten, want anders begint de Fifa echt op een schurkenstaat te lijken. Op dit moment vind ik ze sowieso al niet ver van de mafia afzitten, maar wat een onzin..
Wel super dom om op een scheidsrechter te kitsen natuurlijk (er staat trouwens naar de scheidsrechter.. als ie em niet eens raakte en ze willen deze straf val ik helemaal van mn stoel), maar een jaar schorsing vind ik meer iets voor het aftuigen van een scheidsrechter ofzo, of het in de fik steken van een cornervlag of iets dergelijks Stelletje boeven die Blatter en zn matties.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7516 Reg.: 18 juli 2002 | Compleet begrijpelijk hoor als hij dat gedaan heeft moet er zwaar geschorst worden.
Hoe lomp/stom/kut enzovoorts scheidsrechters ook zijn: je moet ze met rust laten tijdens hun werk.
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2712 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: MiKaZa schreef:
Compleet begrijpelijk hoor als hij dat gedaan heeft moet er zwaar geschorst worden.
Hoe lomp/stom/kut enzovoorts scheidsrechters ook zijn: je moet ze met rust laten tijdens hun werk.
Jaaa, en dat moet je voetballers niet zeker?
Tenminste, allicht een overtreding kan gebeuren en hoort in de voetballerij, maar als je kijkt naar wat er gedaan is door Rachid Bouaouazan (NK) en Taylor (Eduardo) is dat meer dan belachelijk.
En die komen er gewoon nog goed van af.
Van mij mag de FIFA voor een jaar geschorst worden als deze straf doorgaat.. 
|
|
|
LopatTjai Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3944 Reg.: 9 januari 2000 | 1 jaar is te overdreven.....
10 duels is ook een zware straf, maar toch nog redelijk.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1511 Reg.: 5 juni 2007 | Inderdaad, voetballers doen ook gewoon hun werk, en scheidsrechters kunnen net zo goed schoften zijn. Nou is het beroep voetballer natuurlijk een stuk risicovoller dan scheidsrechter, toch gaat een jaar schorsing voor dit echt te ver. Vind ik vergelijkbaar voor het afhakken van een hand voor het jatten van een appel. Een dikke boete en 5 wedstrijden schorsing ofzo zou ik passender vinden. Dit verneukt gewoon zijn carriere, en Twente is als club gedupeerd.
|
|
|
Wageninger Jeugdspeler
Vak: - Posts: 41 Reg.: 30 januari 2007 | De mutatie Rajkovic -> Pieters lijkt me qua potentiele speeltijd dit seizoen een 'redelijk gunstige'. 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16317 Reg.: 26 april 2002 | Vergelijk een scheids met de grote baas op je werk. Spuug je hem kun je je bureau opruimen en maar beter maken dat je als de donder weg bent.
Spuug je een collega zul je er waarschijnlijk afkomen met een zwaar gesprek, boete en je kunt verder.
Zo is het op het voetbalveld ook. Scheidsrechters zijn de bazen die alleen beslissingen mogen nemen. Hoe je ook over ze denkt, een speler heeft dat te respecteren en elke speler weet dat.
Ik vind het dan ook nutteloze en totaal ongepast om zoals Godfather doet er overtredingen erbij te pakken die totaal niet relevant zijn op deze situatie. Speler/speler is totaal anders als speler/scheidsrechter. Daarvoor gelden andere regels en straffen.
Dat je het er niet mee eens bent, ala. Maar dat zijn nou eenmaal de regels, al jaren lang. Er zijn wel vaker spelers erg lang geschorst omdat ze de scheidsrechter aanvielen. Gewoon zo verschrikkelijk dom dat je dat als speler laat gebeuren.
|
|
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 253 Reg.: 13 april 2003 | Dat wordt dus nooit meer spelers afstaan aan die achterlijke Olympische Spelen-selecties.. Al denk ik dat dit uiteindelijk nog wel met een sisser afloopt.
|
|
|
Bastie-FCG Legende
Uit: Grunn City Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3214 Reg.: 8 september 2002 |
Dat wordt dus nooit meer spelers afstaan aan die achterlijke Olympische Spelen-selecties.. Al denk ik dat dit uiteindelijk nog wel met een sisser afloopt.
Ik zou het niet meer dan terecht vinden, als de schorsing wordt omgezet in een schorsing van een paar wedstrijden ofzo. Een jaar is wel een beetje heel erg overdreven. Maar de FIFA kennende, zullen die er alles aan doen om "hun" scheidsrechters te beschermen.
[Dit bericht is veranderd door Bastie-FCG (op 5 september 2008 03:47:36).]
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9186 Reg.: 19 februari 2000 | En zowieso vind ik voetbal geen Olympische sport, rot toch een end op, alsof zo'n medaille zo belangrijk is voor die voetballers. Die verdienen miljoenen en hebben hun eigen toernooien. De romantiek is er een beetje af bij voetbal en de OS, daarom volg ik het ook nooit.
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6689 Reg.: 21 juni 2003 | Lijkt me een persoonlijke kwestie. Jongelingen hebben nog niet veel gewonnen en het is wel he grootste sport evenement ter wereld waarop je de medaile wint. Nar mijn mening moeten ze alleen het EK, WK syseem zo aanpassen dat het niet op hetzelfde jaar valt. Dit zal wel wat creativiteit vragen. Bijvoorbeeld het inkorten van de kwlificatie voor het EK.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9186 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: fansper schreef:
Lijkt me een persoonlijke kwestie. Jongelingen hebben nog niet veel gewonnen en het is wel he grootste sport evenement ter wereld waarop je de medaile wint. Nar mijn mening moeten ze alleen het EK, WK syseem zo aanpassen dat het niet op hetzelfde jaar valt. Dit zal wel wat creativiteit vragen. Bijvoorbeeld het inkorten van de kwlificatie voor het EK.
Messi, Aguero, die hebben zo'n toernooi echt niet nodig, hetzelfde geldt voor mannetjes als Sneu en Drenthe, maar dat is meer omdat het mannetjes zijn. Gewoon afschaffen die hap, dan hebben clubs zoals Twente, er verder geen last meer van.
|
|
|
Rene Artois Lid 2e elftal
Uit: Wageningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 152 Reg.: 23 april 2004 |
quote: RIO schreef:
(...)
Messi, Aguero, die hebben zo'n toernooi echt niet nodig, hetzelfde geldt voor mannetjes als Sneu en Drenthe, maar dat is meer omdat het mannetjes zijn. Gewoon afschaffen die hap, dan hebben clubs zoals Twente, er verder geen last meer van.
Heeft natuurlijk niks met de hele zaak te maken. Als er geen olympisch toernooi was zijn er nog genoeg interlands of jeugdinterlands waarbij dit had kunnen gebeuren, of oefenwedstrijden of gewoon zijn clubwedstrijden.
Feit is dat je gewoon een scheidsrechter niet in zijn gezicht moet spugen, als hij dat gedaan heeft wordt hij terecht voor een jaar geschorst.
Scheidsrechter is een gezaghebbend instituut op het veld en dus een beschermd beroep, daar dien je respect voor te hebben. Beschaam je dit gezag dan verdien je een zware straf. En met de maatstaf van 1 jaar kan ik in deze zin best leven.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8982 Reg.: 9 december 1999 | Het is natuurlijk van de zotte deze schorsing voor een jaar, voor alle wedstrijden.
De Fifa laat zich weer eens zien.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5737 Reg.: 18 oktober 2003 | Dus doping gebruik staat evenredig aan een scheids bespugen...
|
|
|
Wageninger Jeugdspeler
Vak: - Posts: 41 Reg.: 30 januari 2007 | Terecht dat hier zwaar wordt gestraft. Of het nu 10 of 20 wedstrijden zijn of een heel seizoen, spugen naar een scheidsrechter (ook niet naar spelers) doe je niet.
Onze vriend zal zich een volgende keer wel een paar keer bedenken als hij een volgende keer een reden voelt om op deze wijze zijn onvrede te moeten uiten.
|
|
|
|