| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Murphy Aanstormend talent
Uit: Dalfsen Vak: - Posts: 136 Reg.: 18 oktober 2003 | Helemaal mee eens!
Ik kwam eerder in regelmatig in het Diekman. (Heb bijvoorbeeld held Boerebach in de laatste minuten de winnnende tegen ajax zien binnenknallen, heerlijk was dat). In dit stadion ben ik maar 1 keer geweest. Maar zoals het er nu op de plaatjes uitziet is het werkelijk schitterend. De veranderde naam vind ik persoonlijk ook goed. (Grolsch bier is gezond, jalalala)
Ga zeker binnenkort eens persoonlijk poolshoogte nemen.
Zal de spitsentrainer van Twente eens aanschieten....
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3020 Reg.: 20 augustus 2006 | Twente nu 2-1 achter tegen Rennes zie ik op TV Oost. Niet best... Qua cijfers dan, de wedstrijd zelf heb ik niet gezien dus kan niet oordelen. Iemand die hem wel aan het bekijken is?
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3940 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ik ben niet het kijken, maar ik denk dat FC Twente best tevreden huiswaarts kan keren met dit resultaat. Het uitdoelpunt is in ieder geval binnen en thuis kan FC Twente het dan echt wel goedmaken tegen Stade Rennes.
|
|
|
HJB Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1584 Reg.: 1 september 2000 | Ideaal digitale tv en regionale zenders. Nu hoef ik die ellende uit 020 niet te zien, maar kan ik mooi FCT kijken. Hopenlijk prikken ze er nog een goaltje bij!
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4555 Reg.: 2 april 2003 | |
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 271 Reg.: 13 april 2003 | Persoonlijk vind ik het helemaal niets...
|
|
|
Brabantia Nostra Vedette
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1434 Reg.: 3 juni 2005 | Waarom eigenlijk een nieuw clublied?
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7965 Reg.: 29 april 2000 | Volgens mij is het geen clublied, maar gewoon een liedje toch?
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9178 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Persoonlijk vind ik het helemaal niets...
Eens zullen wij kampioen zijn, FC Twente, FC Twente.
Die klinkt veel beter.
Morgen ook naar Volemdam?
|
|
|
Nick_ Meervoudig international
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 654 Reg.: 4 oktober 2006 |
quote: BruggiKeane schreef:
Volgens mij is het geen clublied, maar gewoon een liedje toch?
Het is wel een clublied, maar volgens mij hebben ze er meerdere bij Twente Ik vind het overigens niet zo mooi nummer, past naar mijn gevoel ook niet zo bij het huidige Twente, maargoed smaken verschillen.
[Dit bericht is veranderd door Nick_ (op 20 september 2008 15:00:37).]
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9178 Reg.: 9 december 1999 | Ik vind de beelden wel mooi, tekst ook wel. De song kan beter.
|
|
|
Vak: - Posts: 271 Reg.: 13 april 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Eens zullen wij kampioen zijn, FC Twente, FC Twente.
Die klinkt veel beter.
Morgen ook naar Volemdam?
Uiteraard.. Vroeg hier wegkarren, dan in Volendam terrasje pakken op de Dijk. Hopelijk lekker weertje erbij en een fatsoenlijke wedstrijd.
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3020 Reg.: 20 augustus 2006 | Korte samenvatting maar het leek me niet al te best te zijn. 1-2 tegen Volendam vind ik erg krap.
Hoe doet Perez het eigenlijk tot nu toe Erwin_FCT of PSV Oisterwijk?
Is het nou een stuk slechter als onder Rutten of lijkt dat maar zo?
|
|
|
Vak: - Posts: 271 Reg.: 13 april 2003 | Nog niet echt opvallende dingen van Perez gezien. Niet echt goed, niet echt slecht.
Tja, het is vooral heel anders dan onder Rutten, maar die had natuurlijk ook Engelaar. Janssen, Tioté zijn toch heel andere spelers. Het is allemaal wat minder sprankelend en de automatismen zitten er nog niet in, waardoor het allemaal nog wat stroefjes loopt. Ik hoop dat dat beter zal worden, maar vooralsnog ben ik er niet gerust op en ben ik ook (en dan druk ik me mild uit) niet echt onder de indruk van onze trainer. Wat ik overigens ook al bij zijn aanstelling zei, dus misschien ben ik niet helemaal objectief.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9178 Reg.: 9 december 1999 | Tja, Twente.
Nog vlees, nog vis vind ik op dit moment.
Of ze zoveel kwaliteit is ingeleverd is op het veld weet ik niet. Misschien wel op de bank. Maar ik gooi het nog onder de noemer wennen en niet de juiste vorm.
|
|
|
Robby01 Bankzitter
Uit: Den Bosch Vak: - Posts: 185 Reg.: 29 april 2007 | Zag net nog wat foto's, wat een prachtig stadion. Sta er echt van te kijken. 
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Buenos Aires / Almere Vak: - Posts: 6150 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Is de wedstrijd van Twente nog ergens te volgen op TV? Eventueel op het Eredivisie-kanaal van Twente?
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10700 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: Olai schreef:
Is de wedstrijd van Twente nog ergens te volgen op TV? Eventueel op het Eredivisie-kanaal van Twente?
Je kunt het volgen op Radio Twente 
|
|
|
Renee Vaste waarde in elftal Tweede en derde prijs Banner Battle
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 416 Reg.: 5 mei 2005 | |
|
HJB Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1584 Reg.: 1 september 2000 |
quote: Renee schreef:
Komt op TV Oost
Inderdaad de uitzending begint om 19:40 uur
|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4362 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 | Komt ook op Eredivisie Live, kanaal 1.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2535 Reg.: 3 juni 2002 |
quote: rapido768 schreef:
Komt ook op Eredivisie Live, kanaal 1.
Yep, en daarom kijk ik ook naar Twente vanavond wordt een mooie wedstrijd denk ik.

|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6849 Reg.: 1 september 2002 | Ideaal va Eredivisie Live idd.
Die Kufo kopt net een bal over moeilijker te missen was dan binnen te koppen.
|
|
|
Simply The Best Meervoudig international
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 771 Reg.: 8 januari 2007 | Twente op voorsprong! Volhouden nu!
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8740 Reg.: 15 januari 2002 | Niet te volgen momenteel zoveel wordt er gescoord, maar wat hoop ik dat Twente ook door gaat nog eventjes volhouden, pak em beet 25 minuten.
|
|
|