| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6849 Reg.: 1 september 2002 | Mooi idd, aparte vrije trap.
Wanneer is het voor het laatst geweest dat alle NL deelnemers de 2e ronde haalde?
|
|
|
Paganitzu International
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 798 Reg.: 3 maart 2007 |
quote: 9. ROMARIO schreef:
Mooi idd, aparte vrije trap.
Wanneer is het voor het laatst geweest dat alle NL deelnemers de 2e ronde haalde?
04/05 als ik me goed kan herinneren...
|
|
|
Simply The Best Meervoudig international
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 781 Reg.: 8 januari 2007 | Ook Twente is door! Netjes! 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777203 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14292 Reg.: 10 maart 2003 | Ik heb hem via Eredivisie Live gezien maar Twente is heel heel goed weggekomen, wat niet wegneemt dat ik het Twente enorm gun overigens!
Twente had het heel zwaar in de 1e helft en bij Rennes is een glaszuivere goal afgekeurd en ontsnapte een Twente verdediger(ik meen Braafheid) aan een rode kaart.
Maar leuk dat ook Twente door is, zonder geluk vaart niemand wel zullen we maar zeggen!
|
|
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 273 Reg.: 13 april 2003 | Je vergeet wel te melden dat er ook 2 Rennais-spelers af hadden gemoeten. Ik ben het echter met je eens dat die goal niet afgekeurd had mogen worden, maar ach.. Lekker zo 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3030 Reg.: 8 april 1999 | Groot deel van de wedstrijd gezien via TV Oost.. Mooie spannende pot waarbij Twente het gelukkig net gered heeft Had het ze ook gegund als ploeg die in de race was voor CL, sneu als je dan ook gelijk in de UEFA eruit ligt (of niet Ajax? ). Niet verwacht dat ze het zouden redden, ook tijdens de wedstrijd niet. Tot de laatste minuut ontzettend spannend, maar -met het nodige geluk- toch door. Sowieso leuk dat alle NLse ploegen door zijn, blijft er voorlopig veel live voetbal op TV 
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2557 Reg.: 3 juni 2002 | Goed FC Twente door is, maar oh oh wat hebben ze het niet makkelijk gehad.
Stade Rennes veraste mij enigzins met hun goede spel, met pressie naar voren waar Twente zich geen raad meer wist.
De goal die werd afgekeurd van Rennes was zwaar onterecht, en ook vreemd want volgens mij stond de scheidsrechter ook bijna op 1 lijn.
Douglas was degene die een misschien wel rode kaart verdiende door het vastpakken van de doorgebroken spits Brian.
Een lepe loopactie van Kufo en een dito pass van Stam bezorgde twente de overwinning, goed voor het nederlandse voetbal.

|
|
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2318 Reg.: 30 november 2007 | Ik heb zelf de wedstrijd niet gezien, maar mensen die de wedstrijd wel hebben gezien: hoe speelde Briand?
Ik heb namelijk een aantal goede verhalen gehoord over deze jongen. Moet een beloftevolle aanvaller zijn die ook wordt gevolgd door Lyon.
Hoe ging dat zinnetje ook al weer: "Ronaldinho, Heubach komt er aan?"
[Dit bericht is veranderd door El Differente (op 3 oktober 2008 00:51:24).]
|
|
|
Vak: - Posts: 273 Reg.: 13 april 2003 | Praat me niet van die Briand.. Ik neem aan dat dat nummer 19 was. Gevaarlijk ventje, je houdt je hart vast als hij aan de bal is.
Douglas had inderdaad rood kunnen hebben, maar Leroy en Thomert hadden rood MOETEN hebben. Rare scheids, maar ik kan er niet meer mee zitten 
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10025 Reg.: 19 juni 2003 | Die scheids fluit de eerstkomende internationale wedstrijden tussen de bergen in achteraf-Europa op 4500 meter hoogte. Wat een kluns zeg.
|
|
|
Vak: - Posts: 273 Reg.: 13 april 2003 | |
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7736 Reg.: 18 juli 2002 | Mooi hoor 
Dat er (dit seizoen) nog vele mooie Europese wedstrijden mogen volgen voor Twente!

|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10025 Reg.: 19 juni 2003 | Schitterende loting voor de Tukkers met Schalke, PSG en Manchester City!
|
|
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2318 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Remco. schreef:
Schitterende loting voor de Tukkers met Schalke, PSG en Manchester City!
Dat is inderdaad een prachtige loting. Wel verschrikkelijk zwaar, dat gaan ze niet redden (verwacht ik).
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 742 Reg.: 29 februari 2008 | Groep A:
Schalke´04
Paris Saint Germain
Manchester City
Racing Santander
FC Twente
Mooie wedstrijden hoor voor de tukkers.
|
|
|
Vak: - Posts: 273 Reg.: 13 april 2003 | Affiches zijn prachtig.. Overwinteringskansen wat minder.. Extra pikant natuurlijk de wedstrijd tegen Schalke..
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10741 Reg.: 8 augustus 2001 | Schitterende loting Erwin, dat worden mooie Europese reisjes! De overwinteringskansen zijn vrij beperkt, daar heb je gelijk in!
Maar het blijft Europacup voetbal, wellicht dat de Tukkers nog in staat zijn om te stunten, ze zijn tenslotte elke wedstrijd underdog! Punten halen in thuiswedstrijden, en wellicht dat het nog een mooi Uefa cup avontuur wordt.
|
|
|
Vak: - Posts: 273 Reg.: 13 april 2003 | Ik kan Santander eigenlijk vrij moeilijk inschatten. Weten jullie daar iets van?
Hoop dat we kunnen stunten, Gelderse Boer. We zullen dan echter wel uit een ander vaatje moeten tappen. Voetballend lijkt het er allemaal nog niet zo op.
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15267 Reg.: 24 maart 2002 | Ik hoop dat PSG naar FC Twente moet, eindelijk eens dichtbij.
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1081 Reg.: 3 mei 2005 | Voor de PSV'ers natuurlijk leuk dat ze tegen Kezman en Farfan moeten( en Micheal Ball )
|
|
|
O Baixinho Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 755 Reg.: 1 september 2006 | Santander thuis
Man City uit
Schalke thuis
PSG uit
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9429 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Ik kan Santander eigenlijk vrij moeilijk inschatten. Weten jullie daar iets van?
Racing heeft een interessante ploeg, met Colsa, Munitis, Sepsi, Valera, Garay, Luccin en aanvoerder Pinillos. Vorig seizoen 6e geworden, das niet slecht in de Spaanse competitie terwijl ze voorheen altijd onderaan bivakeerden.
Niet te onderschatten, zowieso het verschil tussen Spaans en Nederlands voetbal is immens. Maar wel mooie wedstrijden, dus veel succes!
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1081 Reg.: 3 mei 2005 |
quote: RIO schreef:
(...)
Racing heeft een interessante ploeg, met Colsa, Munitis, Sepsi, Valera, Garay, Luccin en aanvoerder Pinillos. Vorig seizoen 6e geworden, das niet slecht in de Spaanse competitie terwijl ze voorheen altijd onderaan bivakeerden.
Niet te onderschatten, zowieso het verschil tussen Spaans en Nederlands voetbal is immens. Maar wel mooie wedstrijden, dus veel succes!
Garay is toch naar Real Madrid?
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8032 Reg.: 29 april 2000 | Twente legt Wielaert nieuw contract voor
FC Twente hoopt aanvoerder Robbie Wielaert langer bij zich te houden. De Enschedese club heeft de 29-jarige verdediger een voorstel gedaan om zijn contract te verlengen, weet Voetbal International te melden. Zijn huidige contract loopt medio 2009 af.
De Tukkers hebben nu voor hem een opgewaardeerde verbintenis klaarliggen die hem tot en met de zomer van 2011 in de Grolsch Veste kan houden, met een optie voor nog een extra seizoen. “We zien in Robbie een van de pijlers onder FC Twenteâ€, vertelt voorzitter Joop Munsterman over de speler die deze zomer nog in de belangstelling van Ajax stond.
Wielaert staat sinds het seizoen 2006/07 op de loonlijst van de Eredivisionist. Hij is afkomstig uit de jeugdopleiding van PSV om vervolgens via FC Den Bosch (huurperiode) en een langdurige samenwerking met NEC bij Twente te belanden.
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen...
|
|
|