| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16739 Reg.: 26 april 2002 | Als hij slim is tekent hij bij en sluit hij daar zijn loopbaan op een mooie manier af.
Ik vind het een typische speler wat voor een subtopper een prima speler kan zijn maar voor de top gewoon te kort komt. Er zijn zoveel voorbeelden, we hebben het bij PSV kunnen zien met oa Ramzi en Feher.
Dat Ajax hem al wilde kon ik al amper geloven, dus laat hem lekker bij Twente blijven. Precies waar zijn top ligt.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9278 Reg.: 9 december 1999 |
quote: BruggiKeane schreef:
Twente legt Wielaert nieuw contract voor
FC Twente hoopt aanvoerder Robbie Wielaert langer bij zich te houden. De Enschedese club heeft de 29-jarige verdediger een voorstel gedaan om zijn contract te verlengen, weet Voetbal International te melden. Zijn huidige contract loopt medio 2009 af.
De Tukkers hebben nu voor hem een opgewaardeerde verbintenis klaarliggen die hem tot en met de zomer van 2011 in de Grolsch Veste kan houden, met een optie voor nog een extra seizoen. “We zien in Robbie een van de pijlers onder FC Twenteâ€, vertelt voorzitter Joop Munsterman over de speler die deze zomer nog in de belangstelling van Ajax stond.
Wielaert staat sinds het seizoen 2006/07 op de loonlijst van de Eredivisionist. Hij is afkomstig uit de jeugdopleiding van PSV om vervolgens via FC Den Bosch (huurperiode) en een langdurige samenwerking met NEC bij Twente te belanden.
Ik ben benieuwd wat hij gaat doen...
Als hij slim is tekent natuurlijk altijd bij, het is voor hem altijd een win/wim situatie, het nieuwe contract zal langer, duurder zijn en er zal waarschijnlijk een vaste som in te komen staan. Dus voor Robbie alleen maar voordelen. Nadelen zie ik niet echt. Twente kan nu vragen voor hem wat die wil namelijk.
|
|
|
B O M M E L Legende
Uit: Belfast Vak: - Posts: 7522 Reg.: 6 februari 2000 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
het is voor hem altijd een win/wim situatie
Wie is Wim? 
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6989 Reg.: 21 juni 2003 |
quote: Nadelen zie ik niet echt. Twente kan nu vragen voor hem wat die wil namelijk.
quote: Zijn huidige contract loopt medio 2009 af.

|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: fansper schreef:
(...)

Volgens mij klopt dat niet. Loopt tot 2010...
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1688 Reg.: 24 april 2004 | Perez: 'Twente leert meer van mij dan andersom'
14/10/2008 10:05
Kenneth Perez ziet voor zichzelf een belangrijke rol weggelegd bij FC Twente. De Tukkers kunnen meer leren van de Deense dertiger dan andersom.
Na alle commotie rond zijn vertrek uit Amsterdam voelt Perez zich op zijn gemak in Enschede. 'Bij Ajax is de druk hoog, bij Twente heerst meer rust. Het doet me meer denken aan PSV', zegt de 34-jarige international tegen het Deense spn.dk.
Perez heeft naar eigen zeggen in Enschede zijn beste spel nog niet laten zien. 'Ik moet mijn ritme nog vinden. Het duurt altijd even voor je elkaar goed kan vinden. Werken met trainer Steve McClaren is inspirerend.'
Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij de Deense aanvallende middenvelder, die door Ajax-trainer Marco van Basten begin augustus naar de Ajax-beloftes was teruggezet. 'Ik ben een oudere speler die al het een en ander heeft meegemaakt', zegt Perez.
'Ik denk dat ik meer kan betekenen voor de groei van de club dan voor mijn eigen ontwikkeling. Ze hebben ambiteuze plannen om echt mee te doen. Ik heb daar een rol in en wil die bijdrage graag leveren.'
bron: vi.nl
Dit lijkt me weer een gewaagde uitspraak van Perez.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8135 Reg.: 29 april 2000 | Haha volgens mij ook. Ik denk dat hij weleens door Hersi uit de basis kan gehouden worden. Tot zover heeft die nog niet veel laten zien, tenminste wat ik in samenvattingen opmaak.
|
|
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 286 Reg.: 13 april 2003 | Totaal uit de context gehaald die uitspraak.. Maak me dan ook geen zorgen 
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4939 Reg.: 11 januari 2000 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Totaal uit de context gehaald die uitspraak.. Maak me dan ook geen zorgen 
Inderdaad.
De titel luidt;
"Twente leert meer van mij dan andersom"
In de tekst staat:
"Ik denk dat ik meer kan betekenen voor de groei van de club dan voor mijn eigen ontwikkeling."
Het is natuurlijk maar hoe je het wil lezen, maar komt in ieder geval heel anders over dan de titel van de tekst...
|
|
|
fansper Legende
Vak: - Posts: 6989 Reg.: 21 juni 2003 | you know what they say about old dogs...
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16739 Reg.: 26 april 2002 | Ik denk dat Twente meer leert en beter presteert als dhr. Perez daar verdwijnt ..... 
|
|
|
Levi Bottle Nationale topspeler Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 768 Reg.: 7 december 2001 | Wat een onzin. De speler Perez is absoluut van meerwaarde voor een club als Twente.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16739 Reg.: 26 april 2002 | Wat brengt Perez dan extra's? Perez is altijd al zo wisselvallig als het weer in Nederland gebleken. De ene wedstrijd als het team loopt heeft hij idd een meerwaarde.
Maar als het even tegenzit of als hij zelf minder in de wedstrijd zit heb je niets aan hem. Hij verdedigd niet mee, hij zet geen druk op de defensie om zo het team te helpen, hij staat nooit op in topwedstrijden.
Als alles goed gaat, ja dan heeft Perez nog wel eens goede momenten. Maar 9 van de 10x stelt Perez teleur en brengt hij nooit wat hij zou moeten kunnen brengen.
En dat is mijn punt, wordt Perez niet vreselijk overschat?
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Vedette
Vak: - Posts: 1575 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: Juancho schreef:
Wat brengt Perez dan extra's? Perez is altijd al zo wisselvallig als het weer in Nederland gebleken. De ene wedstrijd als het team loopt heeft hij idd een meerwaarde.
Maar als het even tegenzit of als hij zelf minder in de wedstrijd zit heb je niets aan hem. Hij verdedigd niet mee, hij zet geen druk op de defensie om zo het team te helpen, hij staat nooit op in topwedstrijden.
Als alles goed gaat, ja dan heeft Perez nog wel eens goede momenten. Maar 9 van de 10x stelt Perez teleur en brengt hij nooit wat hij zou moeten kunnen brengen.
En dat is mijn punt, wordt Perez niet vreselijk overschat?
Dat is onzin, Perez staat (stond) er juist wel in grote wedstrijden, juist tegen de kleintjes liep hij rond met een chagerijnige kop en zonder enige inzet.
|
|
|
Thomas Luijben Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2382 Reg.: 10 april 2005 | Inderdaad, ik kan me een weergaloze wedstrijd van hem herinneren tegen Feyenoord (4-0), 2 goals en een assist.
Voor de rest was hij matig. 
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4939 Reg.: 11 januari 2000 | En nu is het wachten op de inkopper dat het tegen Feyenoord niet om een topwedstrijd gaat...
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9533 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: KOLKKA schreef:
En nu is het wachten op de inkopper dat het tegen Feyenoord niet om een topwedstrijd gaat...
Das toch geen topwedstrijd?
Perez heeft absoluut een meerwaarde voor Twente, hoop dan ook dat ie het gaat laten zien.
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1436 Reg.: 8 april 2003 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
(...)
Dat is onzin, Perez staat (stond) er juist wel in grote wedstrijden.
Dit klopt, ook in de CL. Met name CSKA thuis was hij de beste speler.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
(...)
Dat is onzin, Perez staat (stond) er juist wel in grote wedstrijden, juist tegen de kleintjes liep hij rond met een chagerijnige kop en zonder enige inzet.
Inderdaad, Perez staat er in top wedstrijden, ik kan me nog goed Ajax-PSV herinneren. Toen Bakkel met de 0-2 het kampioenschap opslot deed.
Toen stond Perez er, alleen was het voor ons .
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16739 Reg.: 26 april 2002 | Ik vind het eigenlijk juist een mooi bewijs. Iedereen komt altijd met 2 moment opnames: Feyenoord thuis en CSKA thuis.
Speelt PSV verder geen topwedstrijden meer? Het zegt genoeg dat we buiten die 2 wedstrijden om geen fatsoenlijke wedstrijd kunnen opnoemen.
Precies zoals ik het zei, als PSV lekker draait (bijv. tegen Feyenoord) ja dan speelt Perez ook leuk mee en kan hij idd bij vlagen zijn klasse tonen.
Maar draait het team niet en snakt het naar de ervaring (welke overigens?) van Perez dan stond meneer niet op. Sterker nog, meneer was constant één van de slechtste spelers en kon 9 van de 10x vroegtijdig naar de kant.
Perez vind ik zo verschrikkelijk overschat. Opzich jammer want als hij toch eens de topmentaliteit had was het al een totaal ander verhaal geweest.
Met deze uitspraak van hem geeft hij maar weer eens aan dat het hem om zijn eigen persoonlijkheid draait.
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Vedette
Vak: - Posts: 1575 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: Juancho schreef:
Ik vind het eigenlijk juist een mooi bewijs. Iedereen komt altijd met 2 moment opnames: Feyenoord thuis en CSKA thuis.
Speelt PSV verder geen topwedstrijden meer? Het zegt genoeg dat we buiten die 2 wedstrijden om geen fatsoenlijke wedstrijd kunnen opnoemen.
Precies zoals ik het zei, als PSV lekker draait (bijv. tegen Feyenoord) ja dan speelt Perez ook leuk mee en kan hij idd bij vlagen zijn klasse tonen.
Maar draait het team niet en snakt het naar de ervaring (welke overigens?) van Perez dan stond meneer niet op. Sterker nog, meneer was constant één van de slechtste spelers en kon 9 van de 10x vroegtijdig naar de kant.
Perez vind ik zo verschrikkelijk overschat. Opzich jammer want als hij toch eens de topmentaliteit had was het al een totaal ander verhaal geweest.
Met deze uitspraak van hem geeft hij maar weer eens aan dat het hem om zijn eigen persoonlijkheid draait.
Bij Romario heeft ook altijd iedereen het over die wedstrijd tegen Steaua...
Die 9 van de 10x was tegen graafschap excelsior. Ben geen fan van Perez, maar als het moest stond ie er wel...
[Dit bericht is veranderd door ALEXGOMESFARFAN (op 20 oktober 2008 15:40:40).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16739 Reg.: 26 april 2002 | Dan verschillen we van mening. Perez draait leuk mee als het team staat en het in een wedstrijd allemaal goed gaat.
Is dat niet het geval heb je niets aan hem. Hij mocht niet voor niets bij PSV en Ajax vroegtijdig verkassen en ook bij Twente is het, als ik het goed heb, vooralsnog niets speciaals.
|
|
|
shamierke Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: - Posts: 424 Reg.: 20 september 2002 | Even over een andere speler dan Perez
'Ons' talent Ibrahim Maaroufi heeft zover ik kan zien nog geen minuut in het eerste gespeeld. Dat is toch opmerkelijk of komt het door de concurrentie op zijn plek?
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: shamierke schreef:
Even over een andere speler dan Perez
'Ons' talent Ibrahim Maaroufi heeft zover ik kan zien nog geen minuut in het eerste gespeeld. Dat is toch opmerkelijk of komt het door de concurrentie op zijn plek?
Blijkbaar is hij niet goed genoeg.
|
|
|
Erwin_FCT Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 286 Reg.: 13 april 2003 | Kerel staat niet eens bij het tweede in de basis..
Gefeliciteerd trouwens met de overwinning gister mensen, was mooi om te zien
Alleen die Dale Cavese na afloop.. Waar heb ik die toch eerder gezien in Nederland? 
|
|
|