| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5927 Reg.: 6 juni 2001 | Je lijkt wel een Ajacied zeg...
PSV moet gewoon haar eigen wedstrijdjes winnen.
|
|
|
bloxske Vaste waarde in elftal Goud + FPC PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: riethoven Vak: Noord - T Posts: 399 Reg.: 8 augustus 2004 |
quote: The Harminator schreef:
Je lijkt wel een Ajacied zeg...
PSV moet gewoon haar eigen wedstrijdjes winnen.
Pff ik ajacied lijken nou nee dat is juist de club wat ik 110% haat!! En ik zeg toch ook niet dat psv zijn wedstrijd niet moet winnen hoop des te liever dat ze vroeg kampioen worden en vooral tegen Ajax thuis
|
|
|
Prof Luca Meervoudig international
Uit: Landgraaf Vak: - Posts: 680 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: bloxske schreef:
ook mooi dat hun punten laten liggen
Als we ons met dit soort wedstrijden moeten bezighouden..
Lekker laten ballen, maar natuurlijk nooit een concurrent, feit dat Twente nog bij ajakkes en az en feyenoord in de buurt staat zegt meer over deze teams dan over sub-topper Twente dat een aardig seizoen draait.
Was trouwens bij RJC-Twente en uitslag was zeer geflateerd, twente speelde beter alleen RJC was vele malen effectiever en hield op basis van werklust stand..
|
|
|
bloxske Vaste waarde in elftal Goud + FPC PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: riethoven Vak: Noord - T Posts: 399 Reg.: 8 augustus 2004 |
quote: Prof Luca schreef:
(...)
Als we ons met dit soort wedstrijden moeten bezighouden..
Lekker laten ballen, maar natuurlijk nooit een concurrent, feit dat Twente nog bij ajakkes en az en feyenoord in de buurt staat zegt meer over deze teams dan over sub-topper Twente dat een aardig seizoen draait.
Was trouwens bij RJC-Twente en uitslag was zeer geflateerd, twente speelde beter alleen RJC was vele malen effectiever en hield op basis van werklust stand..
Dat is ook misschien zo wel, en had talpa commetaar toch gelijk ze zeiden al dat twente beter was alleen ze konden ook niet echt de kansen afmaken die ze kregen..
|
|
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 |

Ons stadion zoals het er in 2008 uit gaat zien...
|
|
|
PSV Down Under Internationale topspeler
Uit: Adelaide, Australia Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1856 Reg.: 30 augustus 2005 |
quote: Erwin_FCT schreef:
(plaatje)
(plaatje)
Zo, das geen kattenpis. Hoeveel (zit)plaatsen?
Forza Down Under
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | 24.244 om precies te zijn, maar het zou eventueel nog verder uitgebouwd kunnen worden. Lijkt me een mooi aantal voor een club als Twente.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | Ik hoop dat hij de kans krijgt van Rutten en geloof ook wel dat hij de mogelijkheid krijgt om zich in de basis te kunnen spelen.
Zeker met het tussentijdse vertrek van Sibum/Niemeyer naar respectievelijk Roda JC en Werder Bremen(overigens een hele mooie stap voor deze jongen. Ik denk dat die Niemeyer het heel; ver gaat schoppen in Duitsland en hoop dat het geen tweede Cziommer in Duitsland wordt!!) Zijne r meer kansen op speeltijd in Twente..
| Wilkshire | Wielaert | Zomer | Heubach |
Bakkal als echter middenvelder die voor zowel Touma/ Bakirzoglu/ Engelaar op hun positie kan spelen...
Aissati kan zich in mijn ogen dan het beste op positie van Bakkal of de vleugels concentreren op een creatieve rol binnen het elftal.
PS goed elftal alleen vind ik Wielaert veel sterker en beter op rechtsback centraal heeft hij me bij NEC ook nooit kunnen bekoren, behalve het eerste seizoen toen hij aan de hand van routinier Hesp europees haalde met NEC!!
Of ze lossen dit op door Rahim centraal weer in te zetten en Wielaert rechts. Ik weet alleen niet of Ouedraogo nog bij Twente speelt!!
[Dit bericht is veranderd door KaleGek (op 17 januari 2007 02:23:01).]
|
|
|
VoH for President! Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: eersel Vak: Noord - U Posts: 1275 Reg.: 13 januari 2003 |
quote: KaleGek schreef:
Ik hoop dat hij de kans krijgt van Rutten en geloof ook wel dat hij de mogelijkheid krijgt om zich in de basis te kunnen spelen.
Zeker met het tussentijdse vertrek van Sibum/Niemeyer naar respectievelijk Roda JC en Werder Bremen(overigens een hele mooie stap voor deze jongen. Ik denk dat die Niemeyer het heel; ver gaat schoppen in Duitsland en hoop dat het geen tweede Cziommer in Duitsland wordt!!) Zijne r meer kansen op speeltijd in Twente..
| Wilkshire | Wielaert | Zomer | Heubach |
Bakkal als echter middenvelder die voor zowel Touma/ Bakirzoglu/ Engelaar op hun positie kan spelen...
Aissati kan zich in mijn ogen dan het beste op positie van Bakkal of de vleugels concentreren op een creatieve rol binnen het elftal.
PS goed elftal alleen vind ik Wielaert veel sterker en beter op rechtsback centraal heeft hij me bij NEC ook nooit kunnen bekoren, behalve het eerste seizoen toen hij aan de hand van routinier Hesp europees haalde met NEC!!
Denk dat het best mogelijk is dat Bakkal naar links gaat op de plaats van Touma, en dat dan Aisatti op de 10 gaat spelen..
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 |
quote: VoH for President! schreef:
(...)
Denk dat het best mogelijk is dat Bakkal naar links gaat op de plaats van Touma, en dat dan Aisatti op de 10 gaat spelen..
Dit is inderdaad ook een oplossing maar met Touma en Bakircioglu heeft Twente gewoon twee hele goede en geduchte buitenspelers die Bakkal er ook niet zomaar uit speelt...
Dus nu moeten beide verhuurde PSVers gewoon karakter tonen en door hun kwaliteiten een basisplaats proberen af te dwingen!!
Het karakter en talent van Bakkal is me dit seizoen 100% mee gevallen, bij Den Bsoch vond ik hem helemaal niets maar PSV moet zo'n speler ook niet aan een degradatiekanidaat verhuren. Huntelaar was ook mislukt bij De Graafschap.. Ge;ukkig heeft PSVC dit nu door en kan Otman doorgroeien naar een volwaardige aanvaller van het eerste van PSV
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Bakkal is wel de eerste drie wedstrijden geschorst he.. Dus dan zal Aissati zijn kans wel krijgen neem ik aan..
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1729 Reg.: 15 april 1999 |
quote: KaleGek schreef:
Of ze lossen dit op door Rahim centraal weer in te zetten en Wielaert rechts. Ik weet alleen niet of Ouedraogo nog bij Twente speelt!!
Rahim is vertrokken en was een ramp als centrale verdediger als je het mij vraagt. Wielaert vond ik bij NEC centraal ook zwak, maar ik moet toegeven dat hij het momenteel bij Twente echt wel laat zien op die positie. Met Zomer meer als echte mandekker speelt Rob gewon goed als inschuivende centrale man. Als rechtsback is hij toch al nooit een echte speler voor langs de lijn geweest, wat Wilkshire veel meer laat zien. Ik vind het dus juist een goede zet van Rutten.
[Dit bericht is veranderd door Marger (op 17 januari 2007 07:48:27).]
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | En Erwin al bij de 1e training geweest van Aisati?>? Trouwens het stadion gaat er wel mooi uit zien met die 2e ring!!
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Nee, niet geweest.. Ben net pas wakker Ik neem aan dat er wel een fotoverslagje of een filmpje komt op de officiele site of op TC Tubantia.nl.
Wat betreft het stadion ben ik het met je eens. Een kleinere kopie van het Newcastle stadion en dat heb ik altijd al een mooi stadion gevonden.
|
|
|
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Idd daar maar ff kijken dan!! En ik wist dat het stadion me ergens aan deed denken Newcastle was het idd! Daar ben ik zelf al is geweest..
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | Mooi stadion toch vind ik het publiek in Twente eigelijk niet zo goed. Het liedje zegt al genoeg:
hash, coke, en pillen, zo gaan we s'avonds op stap.
Dan speelt us Twente ja dan beleven we wat!!
Belachjelijk voor worden en als twente niet goed speelt dan gaan ze niet als een 12dem man achter het team staan. Dus publiek daar niet heel goed. Wel mooi stadion hopelijk kunnenz e uitgroeien tot een stabiele subtopper!
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Als je toch een nummer van ons wil zingen, doe het dan wel goed.. 
Klopt opzich wel dat de steun vooral de laatste 2 jaren niet altijd even groot was..
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | oow dan heb ik het meerdere kerenv erkeerd aangehoord.
excusez hoe gaat het nummer dan??
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Hash, coke en pillen,
Zo gaan we zondags op pad,
Dan speelt ons Twente,
Ja dan gebeurt er weer wat,
Wilde taferelen,
Als er een goal wordt gemaakt,
Ja we huilen dikke tranen,
Als ons Twente wordt gekraakt
en dan weer opnieuw.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | |
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 |
quote:
Braafheid voor drie seizoenen naar Twente
FC Twente heeft een overeenkomst bereikt met Edson Braafheid. De Tukkers maakten vanochtend via de officiële website de komst van de 23-jarige verdediger van FC Utrecht bekend.
Braafheid zal zich vanaf 1 juli bij de selectie van Twente voegen en een contract voor drie seizoenen ondertekenen. De jeugdinternational moet nog wel een medische keuring ondergaan om de overgang definitief te beklinken.
De verdediger staat sinds het seizoen 2003/2004 onder contract in de Domstad en kwam in totaal tot 82 wedstrijden (twee doelpunten). Vorig jaar zomer maakte hij deel uit van Jong Oranje, dat in Portugal het Europees kampioenschap veroverde.
zeer goede aankoop, waardoor ik steeds meer begin te denken dat Rutten Twente vanafnu een vaste subtopper is met soms een uitschieter naar boven. Zoals Heerenveen zov ver zijn ze nog niet. maar met een mooi groot stadion, grote talenten van middenmotors die naar je toe willen komen. Veel ambitie. Ziet er goeduit voor Twente
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Ik ben er zondag weerbij tegen Ado, en bij winst opstap naar Bruins. Ooit van gehoord Erwin?
(plaatje)
(plaatje)
Ziet er goed uit, ik hoop alleen dat ze iets met die stoeltjes doen, ziet er echt niet uit op dit moment.
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 22 januari 2007 13:07:14).]
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Iedereen in Twente kent Bruins.. Eigenlijk iedereen in Overijssel.. Goed dat je dan zondagavond gaat, want zaterdags is het er meestal te lomp voor woorden, wat bezoekers betreft.. 
Ja, alles wordt rood, gelukkig. In eerste instantie werden die verschrikkelijke smartiestoeltjes er neergezet om het stadion voller te laten lijken als het niet uitverkocht was.. Onzin natuurlijk. Daarna kwam Vak P met de welbekende Makita-actie, de grote stoeltjesverwisseling 's nachts waardoor er in Vak P in ieder geval rode stoeltjes zijn. Twente is daarna in gesprek gegaan met Vak P (of andersom, weet niet precies van wie het initiatief kwam), men heeft besloten om de rode stoeltjes zo te laten en men heeft Vak P de rest van het stadion aan laten kleden. Vandaar dat alles wat ook maar enigszins rood kon worden nu rood is. Ook is er toen toegezegd dat de rest van het stadion rode stoelen gaat krijgen bij de uitbreiding.
|
|
|
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Idd Bruins is zeker wel bekend
Kwam zaterdag nog wel een mannetje of 20 tegen van Twente supporters die onderweg waren naar Waalwijk al vroeg in de middag op Den bosch centaal 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
Iedereen in Twente kent Bruins.. Eigenlijk iedereen in Overijssel.. Goed dat je dan zondagavond gaat, want zaterdags is het er meestal te lomp voor woorden, wat bezoekers betreft.. 
Ja, alles wordt rood, gelukkig. In eerste instantie werden die verschrikkelijke smartiestoeltjes er neergezet om het stadion voller te laten lijken als het niet uitverkocht was.. Onzin natuurlijk. Daarna kwam Vak P met de welbekende Makita-actie, de grote stoeltjesverwisseling 's nachts waardoor er in Vak P in ieder geval rode stoeltjes zijn. Twente is daarna in gesprek gegaan met Vak P (of andersom, weet niet precies van wie het initiatief kwam), men heeft besloten om de rode stoeltjes zo te laten en men heeft Vak P de rest van het stadion aan laten kleden. Vandaar dat alles wat ook maar enigszins rood kon worden nu rood is. Ook is er toen toegezegd dat de rest van het stadion rode stoelen gaat krijgen bij de uitbreiding.
Ik zal mijn geluk is gasan beproeven zondag in bruin. Wel relex trouwens dat die stoeltjes gelukkig rood worden.
Ik heb trouwens nooit geweten dat Vak P een speciale actie had gevoerd voor die rode stoeltjes goed gedaan zeg ik.
|
|
|
|