| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | |
|
Arjen Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 463 Reg.: 30 augustus 2006 | Wat een super stoere actie 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | singing ai aissati jippie jee
Bruins bruins bruins here we come!
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Wat een wereldhit he.. 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | bruins bruins bruins

|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Naar je zin gehad? 
|
|
|
Koning Luc Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4310 Reg.: 27 april 2001 | Ik heb het liedje van Aissati ook steeds in mijn kop. Leuk verzonnen!
Maar wel wrang, als je ziet hoe Aissati staat te excelleren, en Mendez en Vayrinen er niks van bakten gisteren...
Fout(je) van Koeman?
[Dit bericht is veranderd door Koning Luc (op 29 januari 2007 21:20:21).]
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Koning Luc schreef:
Ik heb het liedje van Aissati ook steeds in mijn kop. Leuk verzonnen!
Maar wel wrang, als je ziet hoe Aissati staat te excelleren, en Mendez en Vayrinen er niks van bakten gisteren...Fout(je) van Koeman?
Erg kortzichtig dit, voor hetzelfde geld hadden we ook met Aissite verloren.
Mijns inziens had, nooit verhuurd mogen worden. Koeman had hem al veel meer speeltijd kunenn geven. Maar meneer gooide liever zijn systeem om om ieamnd anders te laten spelen, om vervolgens er achter te komen dat die gozer passee is.
Ai Aissatie Jippie jee .
Bruins was prima, was wel heel erg dronken 
|
|
|
E-T Nationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1722 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Mooi dat Aissati goed speelde dit weekend en dat het ook nog eens beloond werd door een prachtige goal. Maar het was zeker geen goede zet van Koeman om hem te verhuren.
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Vedette
Uit: Stein Vak: - Posts: 1205 Reg.: 31 augustus 2003 |
quote: E-T schreef:
Mooi dat Aissati goed speelde dit weekend en dat het ook nog eens beloond werd door een prachtige goal. Maar het was zeker geen goede zet van Koeman om hem te verhuren.
Ik vind dit kort door de bocht. Kijk, je hebt 2 mogelijkheden.
Mogelijkheid 1: Afellay blijft fit het hele seizoen en speelt op het middenveld samen met Cocu en Simons. Cocu en Simons zijn vaste waardes en Afellay is gewoon verder als Aissati op dit moment. Ja hallo, welke gek denkt dat Afellay het hele seizoen fit blijft? Ik niet, Koeman ook niet. Maar voor Aissati is het gewoon te weinig om hem alleen bij afwezigheid van Afellay te laten spelen. Deze jongen heeft wedstrijd nodig.
Moelijkheid 2: Aissati was dus gebleven, en mocht her en der een wedstrijd opdraven omdat Afellay geblesseerd is. Er van uitgaande dat Isy wedstrijden nodig heeft om zijn niveau omhoog te krikken, en Ibi steeds meer traint aan zijn fysieke gesteldheid en dus steeds minder geblesseerd zal raken is de keuze helemaal niet vreemd. Dat Affelay nu gemist wordt en men daarom zegt dat we Isy niet moesten verkopen begrijp ik. Maar als Afellay weer fit is mist niemand Isy, en 20 minuten invallen kunnen Vayrinnen en Culina ook.
Ik denk dat de keuze goed is, Isy komt sterker terug en staat volgend jaar in de basis bij PSV, samen met Ibi!
[Dit bericht is veranderd door PFL_STEIN_CITY (op 29 januari 2007 21:49:13).]
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Durft Koeman dat wel aan? Die twee samen in de basis? Ik bedoel.. is het middenveld dan wel stabiel genoeg?
[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 30 januari 2007 00:20:24).]
|
|
|
KoningKone KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8611 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Durft Koeman dat wel aan? Die twee samen in de basis? Ik bedoel.. is het middenveld dan wel stabiel genoeg?
Op een viermansmiddenveld met Simons en Cocu erbij moet dat toch wel lukken denk ik. Isi op '10', Ibi op rechtshalf.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Och natuurlijk.. Ik ging van een driemansmiddenveld uit. En eventueel een viermansmiddenveld met 2 'wingers', maar dat hoeft natuurlijk niet perse..
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
quote: KoningKone schreef:
(...)
Op een viermansmiddenveld met Simons en Cocu erbij moet dat toch wel lukken denk ik. Isi op '10', Ibi op rechtshalf.
Bij ajaks spelen ze op nummer .
Bij ons en in de normale voetbalwereld is dat een aanvallende middenvelder of achter de spitsen !
|
|
|
generaal Meervoudig international
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 706 Reg.: 20 juli 2004 | Mensen die hier gaan beweren dat spelvertragertje Afellay (wel een goede loper en heeft een aardige pass, maar nog geen halve Aissati) momenteel verder/beter is dan Aissati hebben er echt niks van begrepen. En dat die Zuid-Amerikaanse Cziommer uit Ecuador de voorkeur krijgt boven Aissati, is ronduit debiel te noemen. De enige plausibele verklaring voor die beslissing is dat Koeman naar de buitenwereld toe persé een goede aankoop wil kunnen showen (overigens is Mendéz gewoon van de scouting afkomstig en was hij tweede keus achter Luis Antonio Valencia, die nu bij Villarreal z'n ding doet). Aissati doet me nog het meest denken aan een hybridekloon van Kaká, Hleb en Ribery: Een goede pass, een behoorlijk schot, een fenomenaal spelinzicht, een goed overzicht buiten de 16 maar ook in de 16 en een speler met gogme. Dat Koeman hem nooit op heeft gesteld in de eerste seizoenshelft is ronduit schandalig te noemen. Aissati is als geen ander bij PSV in staat om hele defensies met steekpassjes open te breken (die hadden we goed tegen Arsenal kunnen gebruiken dus) en kan ook nog eens perfect tussen de middenvelds- en aanvalslinie spelen. Is iedereen AC Milan - PSV vergeten, waarin hij Nesta uitkapte en Pirlo de hele wedstrijd dolde? Aissati gaat Twente gewoon naar de CL play-off's spelen en hopelijk wordt hij daarna altijd opgesteld (en dan het liefst op de nummer 10 positie).
|
|
|
HRS Meervoudig international
Uit: Loo (bij arnhem) Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 707 Reg.: 10 maart 2003 | Moeten we onderhand niet oppassen dat we hem net zo ophemelen als altijd bij ajax-talenten gebeurt?
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5364 Reg.: 1 april 2001 | Zelfs een blinde ziet dat hij beter is dan Maduro, dus we hebben wel enig recht om hem op te hemelen 
|
|
|
KoningKone KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8611 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: generaal schreef:
Mensen die hier gaan beweren dat spelvertragertje Afellay (wel een goede loper en heeft een aardige pass, maar nog geen halve Aissati) momenteel verder/beter is dan Aissati hebben er echt niks van begrepen.
Wat een onzin. De laatste wedstrijden hebben we Afellay heel erg hard gemist, zijn creativiteit ontbreekt nu op het middenveld. Bovendien heeft Aissati de nodige kansen gehad, maar nooit goed gespeeld. Nadat hij nu een goede wedstrijd heeft gespeeld voor Twente ga jij gelijk Afellay met de grond gelijk maken? Ik ben het met je eens dat Aissati erg veel talent heeft, misschien wel meer nog dan Afellay. Maar Afellay is echt wel verder in zijn ontwikkeling hoor.
|
|
|
generaal Meervoudig international
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 706 Reg.: 20 juli 2004 |
quote: KoningKone schreef:
(...)
Wat een onzin. De laatste wedstrijden hebben we Afellay heel erg hard gemist, zijn creativiteit ontbreekt nu op het middenveld. Bovendien heeft Aissati de nodige kansen gehad, maar nooit goed gespeeld. Nadat hij nu een goede wedstrijd heeft gespeeld voor Twente ga jij gelijk Afellay met de grond gelijk maken? Ik ben het met je eens dat Aissati erg veel talent heeft, misschien wel meer nog dan Afellay. Maar Afellay is echt wel verder in zijn ontwikkeling hoor.
Beter lezen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | PSV Rotterdam
quote: Kunnen we niet eens een reis naar Glasgow regelen hier om naar een wedstrijd van lange Jan te gaan kijken?
Twente gaat binenkort met 200 man naar Glasgow....waar blijven wij?
Erwin waarom weet ik hier niets van , kan ik nog mee ?
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Dat was dacht ik een aktie van de Twentse courant tubantia..
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | Sinds Eijkelkamp en Rutten het over hebben genomen in Enschede bruist het echt voetbal en alleen maar lof hiervoor. Ik denk dat wanneer ze deze lijn na dit seizoen door kunnen zetten. Dat dit samen met Heerenveen een echte subtopper wordt en blijft.
Met de aankopen van dit en volgend seizoen. Zit het wel goed met Twente..
Braafheid, goede linksback die vele psvers graag als reserve achter Salcido had gezien. EN zeker een verbetering ten opzichte van Heubach. Dus ook deze positie wordt sterker.
Aissati, gewoon een uisttekende speler die in wente zeker zijn draai gaat vinden en volgend jaar terug keert naar ons.
Engelaar, die zich uitstekend profileert op het middenveld dit seizoen. En een van de betere spelers was de eerste competitie helft van de HCE.
Paauwe, met Cees Paauwe hebben ze een betrouwebare tweede doelman op het oude nest terug gehaald. Die een prima standin is voor Boschker
Robbie Wielaert, die dit seizoen samen met Engelaar als een van de beste spelers van Twente speelt. Vaak Man of the Match en zeer betrouwebaar als inschuivende verdediger.
Otman Bakkal, soms wat onstuimig maar laat al zien voor dit Twente een goede aanwinst te zijn. Goede loopacties'/assists/doelpunten..
Luke Wilkshire, gekke australier die doet wat hij moet doen en een enorme werklust heeft, maar soms wel erg hard de duels ingaat.
Niels Oude Kamphuis, met hem een soort 'Cocu' goede voetballer die jarenlang in de duitse top heeft gespeeld en nu de nodige routine en ervaring in het elftal brengt.
Sergio Zijler, goed jong talent die ze gratis hebben opgehaald.
---
Met daarbij voor volgend seizoen: Hersi als opvolger van Aissati/Bakkal dat is een prima vervanger met goede aanvallende kwaliteiten. Misschien wel minder potentie en kwaliteit als de hierboven genoemde spelers maar geeft zich altijd 100% voor het elftal, geeft zijn paasjes en maakt zijn doelpunten.. goede aanwinst.
En de geruchten dat ze Denneboom willen halen.. Dezae man speelt dit seizoen bij NEC zo enorm goed en sterk dat dit een prima vervanger of concurrentie in de spits met Blaise kan worden!!
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
PSV Rotterdam
(...)
Erwin waarom weet ik hier niets van , kan ik nog mee ?
Wat mij betreft wel.. Helaas heb ik het niet voor het zeggen Volgens mij kun je beter zelf een reisje boeken.. stuk goedkoper.
http://www.tctubantia.nl/specials/celtic/
|
|
|
Alcides International
Vak: - Posts: 2647 Reg.: 6 juli 2006 | |
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2675 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Alcides schreef:
Hoe is het met Boschker?
Kan volgende week gewoon weer trainen en spelen!
|
|
|
|