| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2601 Reg.: 6 december 2003 | wat staat er dan... Oit is Twente aanpassen of oprotten!
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2572 Reg.: 23 oktober 2001 | Aanpassen of opkrassen klinkt toch lekkerder. Ze moeten nog leren rijmen daar in Twente.
|
|
|
randstedeling Veelbelovend talent
Uit: Delft Vak: - Posts: 115 Reg.: 18 maart 2006 | Twente zou ik het kampioensschap zeker gunnen. Mooie trap naar AZ, die al jaren een topclub willen zijn . Maar ik heb liever dat ze 2e worden. Achter PSV als het even kan 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
http://img61.imageshack.us/img61/6884/pict0086og2.jpg
Mod-edit i.v.m. layout.
Helaas heb ik dit gemist zondag, waren 2 min te laat. Dit ivm parkeer problemen(ja hoor dan heb je een spelerskaart, is de parkeerplaats vol ).
Voor de rest weer genoten van de wedstrijd, het spel van twente en de sfeer van Vak P.
PSV wordt natuurlijk kampioen, maar het zou de beste wraak van Rutten en Eijkelkamp zijn.
Stiekem gun ik ze dat wel.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8053 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: randstedeling schreef:
Twente zou ik het kampioensschap zeker gunnen. Mooie trap naar AZ, die al jaren een topclub willen zijn . Maar ik heb liever dat ze 2e worden. Achter PSV als het even kan 
Dan is 5e veel leuker, om via de play-offs alsnog de CL in te gaan 
|
|
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Helaas heb ik dit gemist zondag, waren 2 min te laat. Dit ivm parkeer problemen(ja hoor dan heb je een spelerskaart, is de parkeerplaats vol ).
Voor de rest weer genoten van de wedstrijd, het spel van twente en de sfeer van Vak P.
PSV wordt natuurlijk kampioen, maar het zou de beste wraak van Rutten en Eijkelkamp zijn.
Stiekem gun ik ze dat wel.
Joh, in Twente durft niemand het woord kampioenschap hardop te zeggen.. Ik ben allang tevreden als PSV kampioen wordt en Twente Europees voetbal haalt. Liefst natuurlijk CL, dat zou wel een unieke prestatie zijn.. en dan is de stad echt te klein.. 
En ik ga er toch niet vanuit dat we vijfde worden.. die zooi uit Rotterdam Zuid moeten we achter ons kunnen houden.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
(...)
Joh, in Twente durft niemand het woord kampioenschap hardop te zeggen..
Ene RW woonde te E. hoor ik de laatste weken vaak genoeg tegen mij zeggen: " We kunnen PSV nog in halen". 
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 14 februari 2007 16:00:19).]
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Dat is dan ook geen volbloed Tukker.. En al te serieus is hij vast ook niet.. 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Verzin en breng eens een keer een liedje in voor die gast.
Ik vind dat Wielaert het onderhand wel verdient.
Hij stiekem ook .
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Wat is zijn favoriete nummer? Kijken of we daar wat op kunnen verzinnen..
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Wat is zijn favoriete nummer? Kijken of we daar wat op kunnen verzinnen..
Iets van Guus Meeuwis gaat er altijd wel in.
Of op de de hit van Theo Maassen ze maken mij de pis niet lauw .
Doe je best!
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Er wordt aan gewerkt.. Kan nog niet helemaal zeggen hoe en wat, maar in ieder geval een nummer waar de melodie nog niet eerder van gehoord is in de Nederlandse voetbalstadions.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Er wordt aan gewerkt.. Kan nog niet helemaal zeggen hoe en wat, maar in ieder geval een nummer waar de melodie nog niet eerder van gehoord is in de Nederlandse voetbalstadions.
Ik lees ook mee op http://www.fctwente.net hoor 
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Mijn versie wordt het niet.. haha.. Het wordt een andere, een sterk verbeterde versie met een andere melodie. 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | maar zondag van de partij in Heerenveen?
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Heerenveen-Twente vandaag.
Kan een leuke pot worden.
Alves geblesseerd, Twente invorm in en tegen Heerenveen.
0-2
|
|
|
Dennis Rommedahl Vedette Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1457 Reg.: 22 juli 2000 | Twente is opnieuw bezig. Het begint er op te lijken dat Twente geen eendagsvlieg is dit jaar. Misschien dat PSV maar eens intensief moet gaan scouten in Tukkerland. Aisatti en Bakkal komen hopelijk terug, maar er zijn misschien wel meer spelers uiterst bruikbaar voor PSV.
|
|
|
Mark Legende
Uit: Nijmegen Vak: Oost - Y Posts: 1623 Reg.: 3 oktober 1999 | |
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10791 Reg.: 6 maart 2003 | El Ahmadi en Bakircioglu! 
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2675 Reg.: 13 september 2004 | Knap van twente om uit van heerenveen te winnen. Ook zij sluiten nu aan bij az en ajax, dat had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht. Aisatie was weer een van de betere vandaag dus die komt zeker beter terug naar eindhoven aan het einde van het seizoen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: Dennis Rommedahl schreef:
Twente is opnieuw bezig. Het begint er op te lijken dat Twente geen eendagsvlieg is dit jaar. Misschien dat PSV maar eens intensief moet gaan scouten in Tukkerland. Aisatti en Bakkal komen hopelijk terug, maar er zijn misschien wel meer spelers uiterst bruikbaar voor PSV.
Wielaert !
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
maar zondag van de partij in Heerenveen?
Ik was er vandaag helaas niet, helaas.. Was niet zeker of ik de wedstrijd zou halen aangezien ik in Belgie was tot vanmorgen.. Maar het resultaat vergoed alles weer 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
quote: MarPSV schreef:
Knap van twente om uit van heerenveen te winnen. Ook zij sluiten nu aan bij az en ajax, dat had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht. Aisatie was weer een van de betere vandaag dus die komt zeker beter terug naar eindhoven aan het einde van het seizoen.
Ik kom net terug uit Heerenveen. Ik vond Aissati vandaag niet zo best, ook niet slecht. Maar tov vorige weken was hij beduidend minder. Mijns inziens Twente verdiend gewonnen. Heerenveen had de 1ste helft nog wel 1 goede kans van Garcia Garcia, maar buiten de 1-2 om is Twente niet echt in de problemen geweest in een rommelige wedstrijd die om de haverklap stil lag.
PSV-Twente 14 april kan nog een leuke ontmoeting worden, waarbij PSV vol aan de bak zal moeten.
(...)
Ik was er vandaag helaas niet, helaas.. Was niet zeker of ik de wedstrijd zou halen aangezien ik in Belgie was tot vanmorgen.. Maar het resultaat vergoed alles weer :)
De FCT support was ook weer fenomenaal. Een goed gevuld uitvak met veel lawaai.
[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 18 februari 2007 19:49:46).]
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Altijd mooi om te lezen dat de support goed was.. Wie vond jij dan de beste aan Twentekant? Ik vernam zelf dat Touma erg gevaarlijk en goed speelde, behalve het afwerken op goal dan..
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Altijd mooi om te lezen dat de support goed was.. Wie vond jij dan de beste aan Twentekant? Ik vernam zelf dat Touma erg gevaarlijk en goed speelde, behalve het afwerken op goal dan..
Vond niemand speciaal goed, het was een zeer rommelig wedstrijd. Heerenveen had veel beweging voorin, waardoor de twente spelers regelmatig uit positie maakten. Heerenveen zette ook veel druk ok Karhim waar door twente er niet goed uit kwam.
Touma was idd redelijk goed. Wielaert was ook aardig. Het was deze keer een echte collectieve prestatie met niemand die er met kop en schouder boven uit stak.
De gele kaart van Touma was zwaar overdreven. Ik zat er recht achter en dacht echt dat een strafschap was.
|
|
|