| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Hij moet eens een keer die kansen erin tikken.. Kan een leuk weekendje volgende week voor Twente worden, mits we Willem II oprollen..
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Ja w2 meot ech wel lukken, zeker hoe Twente na de winterstop speelt. Er staat geen maat op.
|
|
|
Brabantia Nostra Internationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1304 Reg.: 3 juni 2005 | Twente gaat gezien het programma van komend weekeinde AZ of Ajax voorbij.
|
|
|
P.S.V. Rotterdam Regelmatige invaller
Vak: Oost - V Posts: 258 Reg.: 18 augustus 2005 | Zou mooi zijn...
Ik heb FC Twente altijd wel een mooie club gevonden en zoals ze nu spelen verdienen ze niets dan lof! En gezien de vorm van Ajax,AZ en Feyenoord zou het me niet verbazen dat over TWEE wedstrijden Twente hen gewoon uit zou kunnen schakellen...
[Dit bericht is veranderd door P.S.V. Rotterdam (op 23 februari 2007 13:01:35).]
|
|
|
jempy Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2916 Reg.: 28 januari 2004 | Twente volgend jaar in de CL dat zou toch wel heel leuk zijn voor Fred en zijn mannen! 
|
|
|
canostra Internationale topspeler
Uit: Ede Vak: - Posts: 1078 Reg.: 18 mei 2005 | Opstelling voor vanavond tegen Wilem II
Sander Boschker (C)
Resit Schuurman
Robbie Wielaert
Edson Braafheid
Jeroen Heubach
Karim El Ahmadi (Mar)
Ismail Aissati
Otman Bakkal
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Blaise N'Kufo (Zwi)
Sharbel Touma (Zwe)
Zowel Aisatti als Bakkal in basis 
|
|
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1217 Reg.: 1 juli 2005 | Eindstand 0-0.
Dalijk even de samenvatting bekijken op Tien.
|
|
|
PSV Down Under Internationale topspeler
Uit: Adelaide, Australia Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1856 Reg.: 30 augustus 2005 | Ik had toch eigenlijk wel een ruime overwinning verwacht van Twente. Jammer want zo neemt de druk op AZ en Ajax niet toe (maar door die play offs valt dat toch wel mee tegenwoordig...... )
Forza Down Under
|
|
|
canostra Internationale topspeler
Uit: Ede Vak: - Posts: 1078 Reg.: 18 mei 2005 | Leuke tussenstand op dit moment:
1 PSV
2 FC Twente
3 Ajax
4 AZ
5 Feyenoord
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - JJ Posts: 9107 Reg.: 19 juni 2003 | Twente speelde echt goed vanavond. Wat mij opviel was dat er enorme druk werd gezet op NEC waardoor het tempo vrij hoog lag en NEC er eigenlijk niet aan te pas kwam.
Steeds wanneer een Twentenaar een bal naar een medespeler speelt, gaat hij daarna gelijk weer op zoek naar een mogelijkheid om die bal weer te krijgen. Zo loopt iedereen voor elkaar vrij. Wat een verademing zeg. Daar kan PSV nog en puntje aan zuigen.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2675 Reg.: 13 september 2004 | Knap van twente dat ze nu 2e staan. Van mij mogen ze wel 2e blijven. Staat iniedergeval beter dan ajax of az 2e 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8053 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Tuurlijk niet
Ajax moet 2e worden, om vervolgens kei hard in de play-offs vernederd te worden 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Mooi pot gisteren. Vooral de 2de helft was Twente heer en meester. NEC 1 heel goede kans gehad, maar die was niet besteed aan Denneboom. Mooi 2de nu. Met volgende week Ajaks thuis. Carnaval in Twente.
MotM: Robbie Wielaert
. 
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3850 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Ajax moet 2e worden, om vervolgens kei hard in de play-offs vernederd te worden 
Niet vergeten dat als ajax tweede wordt ze dan waarschijnlijk tegen feyenoord moeten. Ik denk niet dat ze die wedstrijden met angst en beven tegemoet zien.
Maar toch kan ik hier wel van genieten, niet omdat ze 2e staan, maar Twente is altijd wel een favoriete club van mij geweest. Ik dacht het zelfs bij de verloren bekerfinale, als we hem dan zo dramatisch moeten verliezen, dan maar tegen de tukkers. Hopen dat ze het volhouden, eigenlijk onbegrijpelijk dat ze vorige week niet konden winnen van Willem II.
|
|
|
KoningKone KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8611 Reg.: 30 maart 2003 | Ik hoop voor jullie van harte dat AZ en Ajax verliezen. Knap hoor, veel respect voor Twente (en nog meer als jullie Ajax verslaan).
|
|
|
Alcides International
Vak: - Posts: 2647 Reg.: 6 juli 2006 | Hopen dat AZ en Ajax verliezen morgen en dat FC Twente mooi 2e blijft staan.
FC Twente heeft dit seizoen een goede selectie, ben blij dat die lomperik Majstorovic weg is.
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2572 Reg.: 23 oktober 2001 | Wat mij opviel was het geduld wat Twente had toen het lang 0-0 bleef. Hulde daarvoor!
Ik hoop dat Twente straks in de play-offs er ook 4 topwedstrijden kan uitpersen en dan hup de CL in.
|
|
|
Hightower Vaste waarde in elftal
Uit: veno Vak: - Posts: 392 Reg.: 4 augustus 2006 | Twente doet het super, alleen hoop ik dat toch eerlijk gezegd Az of Ajax in de cl zullen spelen.
Ik verwacht dat Twente leeggekocht gaat worden en dat diverse huurlingen door hun club teruggehaald gaan worden.
Verder kent Twente vaak opstartproblemen aan begin van seizoen waardoor als ze zich plaatsen voor de voorronde cl ze er al gelijk moeten staan.
Volgens mij dit jaar intertoto en toen een klein drama.
Verder petje af voor Rutten en Eijkelkamp wat ze dit jaar presteren.
|
|
|
Max Vedette
Uit: Ergens Vak: - Posts: 1392 Reg.: 11 januari 1999 | Had Boschker nu gewoon een enorme offday of was er iets vreemds aan de hand bij 3 van de 4 Ajax goals? Vrije trap liep hij al weg voordat de bal de touwen had geraakt. Bij de goal van Babel dook hij wel erg opzichtig laat. En bij de 4e goal dacht hij ik ga vast zitten. (Is wel de minst te verwijten) Maar vreemd vond ik het wel gisteren bij de Talpa campingzender.
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2572 Reg.: 23 oktober 2001 | De Telegraaf meldt wel een onderzoek naar GRoningen-NAC, maar als dát al veredacht is, hoe zit het dan met Boschker.
Dat was gewoon gênant opzichtig!
|
|
|
Revo!ution Internationale topspeler
Vak: - Posts: 935 Reg.: 18 januari 2005 |
quote: Max schreef:
Had Boschker nu gewoon een enorme offday of was er iets vreemds aan de hand bij 3 van de 4 Ajax goals? Vrije trap liep hij al weg voordat de bal de touwen had geraakt. Bij de goal van Babel dook hij wel erg opzichtig laat. En bij de 4e goal dacht hij ik ga vast zitten. (Is wel de minst te verwijten) Maar vreemd vond ik het wel gisteren bij de Talpa campingzender.
Bij de vrije trap was Bosckher verrast, hij had verwacht dat Sneijder zou schieten en hij had met z'n muur slecht zicht. Ook bij het schot van Babel had hij weinig zicht.
Bij de laatste goal van Huntelaar stond hij op het verkeerde been als je goed keek.
Zo'n wonderkeeper is Boschker trouwens ook niet. Gisteren was hij trouwens niet de enige keeper met een blunder. 
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Raalte Vak: - Posts: 2619 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
quote: Revo!ution schreef:
(...)
Bij de vrije trap was Bosckher verrast, hij had verwacht dat Sneijder zou schieten en hij had met z'n muur slecht zicht. Ook bij het schot van Babel had hij weinig zicht.
Bij de laatste goal van Huntelaar stond hij op het verkeerde been als je goed keek.
Zo'n wonderkeeper is Boschker trouwens ook niet. Gisteren was hij trouwens niet de enige keeper met een blunder. 
ajacied zeker? ik vond de goals ook zeer verdacht. Als het zo is, zou het me niet verbazen.
|
|
|
Jasar Takak Nationale topspeler
Vak: - Posts: 723 Reg.: 5 januari 2004 | Ach, Boschker had gewoon een off-day (druk?) en wie heeft hem dan omgekocht? Ajax zelf... (waarom zouden ze dit doen echt??) .... Zijn er ongewone bedragen gewed?....
Ik weet haast wel zeker dat hier niks aan de hand is.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8053 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Ach, dit slaat ook nergens op. Bij die vrije trap was hij verrast, omdat hij verwachtte dat Sneijder ging nemen. Die goal van Babel zag hij veel te laat, omdat zijn zicht geblokt werd door een paar verdedigers en Huntelaar. En bij de 1-4 stond hij gewoon op het verkeerde been, heeft elke keeper wel eens.
|
|
|
Bastie Legende
Uit: groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3096 Reg.: 8 september 2002 | Zou Twente een tikje hebben gehad na afgelopen Zondag? Veel mensen vonden de 4-1 overwinning van Ajax in Enschede toch een verassing. Ik hoop op een tikje, en dat de vermoeidheid een beetje in de ploeg sluipt. Zondag FC Groningen - FC Twente, mooi affiche, voor het eerst hier in de Euroborg gespeeld.
Over Boschker, het ziet er misschien allemaal een beetje raar uit, maar volgens mij had hij een offday. De goal van Babel zag hij pas toen de bal in de goal lag en bij Huntelaar stond hij op het verkeerde been.
[Dit bericht is veranderd door Bastie (op 13 maart 2007 15:13:41).]
|
|
|