| Poster | | Topic: [Club] FC Twente |  |
|
Maarten the man Meervoudig international
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2544 Reg.: 11 april 2006 | Jongens, FC Twente gaat een mooi seizoen tegemoet.
Iig ik wens ze een goed seizoen toe . . 
|
|
|
Erwin_FCT Aanstormend talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Dat wens ik ook.. Alleen mogen we dan wel wat beter gaan verdedigen.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | FC Twente is sinds dit seizoem mijn 2e club, ik heb NEC in de ijskast gezet. Twente heeft mijns inziens een goed uitgebalanseerd team. Met 2 goede trainers, die een duidelijke visie en een goed beleid hebben. Ze doen geen rare dingen en zijjn altijd correct(waar zouden ze dat geleerd hebben ). Ik verwacht veel van Twente als team, ik veracht dat het Team Twente gedurdende het seizoen alleen nog maar sterker wordt en hechter wordt. Als dit gebeurd zouden ze zomaar nog eens bij de 1ste 5 kunnen eindigen. Tja en wie wat wat er dan nog allemaal los kan komen in de Hel van Enschede.
|
|
|
JoeyZaza Meervoudig international Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: West - LL Posts: 652 Reg.: 23 november 2004 | ze zijn het seizoen erg matig begonnen en Europees voetbal misgelopen maar ik denk dat dit seizoen weer voor een play-off ticket gaan strijden met Heerenveen, Roda en Feyenoord.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Nog bedankt dat jullie Rutten en Eijkelkamp niet meer nodig hadden.. En Bakkal uitleenden.. 
Gaat vrij aardig tot nu toe. Alleen de onnodige nederlaag tegen Feyenoord was een smetje, de laatste weken.
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 994 Reg.: 3 mei 2005 | Twente is al sinds Vander Eyken ofsoiets weg is mijn ´reserve favoriete team´. Het publiek en de spelers spreken me wel aan en nu is ook het spel nog eens goed.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Erwin_FCT schreef:
Nog bedankt dat jullie Rutten en Eijkelkamp niet meer nodig hadden.. En Bakkal uitleenden.. 
Gaat vrij aardig tot nu toe. Alleen de onnodige nederlaag tegen Feyenoord was een smetje, de laatste weken.
Ik weet niet waar Robbie Wielaert is opgeleid en het spelletje heeft geleerd . Toch een mooie beertender gewonnen als man of the match.
Robbie is van ons !
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Ik vergat Wielaert helemaal.. Valt me 100% mee trouwens.
Oh dus dat is wat al jullie Eindhovenaren hier doen, paar wedstrijden goed spelen, Beertenders winnen en dan weer naar huis? 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Ik vergat Wielaert helemaal.. Valt me 100% mee trouwens.
Oh dus dat is wat al jullie Eindhovenaren hier doen, paar wedstrijden goed spelen, Beertenders winnen en dan weer naar huis? 
Ochja ik zeg eerlijk, twente heeft iets, dat vond ik al voordat Robbie er speelde. Ik ben nu een paar keer dar op bezoek geweest, 1 woord geweldig! Zeker als er straks 27.000 man zit, is het echt de hel van enschedeNederland. Mijns inziens heeft een twente ook meer potentie als een club als AZ, als daar scheringa wegvalt moet ik nog maar zien!
Maar zolang Robbie daar zie, Forza Twente(op 2 wedstrijden per seizoen na).
|
|
|
randstedeling Veelbelovend talent
Uit: Delft Vak: - Posts: 115 Reg.: 18 maart 2006 | fc Twente is zeker sympathiek en nu met Fred gaat het helemaal goedkomen met ze.
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Ochja ik zeg eerlijk, twente heeft iets, dat vond ik al voordat Robbie er speelde. Ik ben nu een paar keer dar op bezoek geweest, 1 woord geweldig! Zeker als er straks 27.000 man zit, is het echt de hel van enschedeNederland. Mijns inziens heeft een twente ook meer potentie als een club als AZ, als daar scheringa wegvalt moet ik nog maar zien!
Maar zolang Robbie daar zie, Forza Twente(op 2 wedstrijden per seizoen na).
Als het goed is begint men in maart met bouwen.. eerst een ring erop bij de lange zijdes en de zijde tegenover Vak P, daarna wordt Vak P doorgetrokken naar boven, dus zonder extra ring. Als dat klaar is en Twente speelt nog zo fris als nu, dan kon het weleens nog gezelliger worden dan het de afgelopen weken al was.
Maar goed, de komende weken zullen uitwijzen hoe goed we nou echt zijn. Uit bij Utrecht, thuis tegen Groningen en uit naar Ajax.
[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 1 november 2006 17:19:26).]
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8045 Reg.: 19 februari 2000 | Voor alle Twente fans. We zijn bezig met een Officiele FC Twente site in het Chinees voor FC Twente. Toestemming gekregen van J. van Halst hiervoor en spoedig kunnen alle Chinezen op de hoogte blijven van al het nieuws uit Tukkerland e.o.!

|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Kun je dr ook eten op bestellen? 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
(...)
Als het goed is begint men in maart met bouwen.. eerst een ring erop bij de lange zijdes en de zijde tegenover Vak P, daarna wordt Vak P doorgetrokken naar boven, dus zonder extra ring. Als dat klaar is en Twente speelt nog zo fris als nu, dan kon het weleens nog gezelliger worden dan het de afgelopen weken al was.
Maar goed, de komende weken zullen uitwijzen hoe goed we nou echt zijn. Uit bij Utrecht, thuis tegen Groningen en uit naar Ajax.
Zondag ben ik er bij in Utreg! Tegen groningen probeer ik ook, hoewel het dan ook ajaks psv is. Daar blijft natuurlijk mijn voorkeur naar uitgaan.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8045 Reg.: 19 februari 2000 |
Kun je dr ook eten op bestellen? 
Nee, maar wel FC Twente merchandise, vers uit Tukkerland! Ik heb zelfs zo'n Twente 65 sweater, rood uiteraard, gekregen van onser Jantje! 
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Zondag ben ik er bij in Utreg! Tegen groningen probeer ik ook, hoewel het dan ook ajaks psv is. Daar blijft natuurlijk mijn voorkeur naar uitgaan.
Tof, Utrecht is toch een soort van vijand van ons.. Niet zo erg als Groningen of Vitesse, maar toch. Welk vak wil je dan bij Twente - Groningen? Altijd speciaal die wedstrijd.. Mooie sfeeracties enzo.
Klinkt goed, Rio.. Dus Jan geeft die dingen zomaar weg? Hmm.. 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
(...)
Tof, Utrecht is toch een soort van vijand van ons.. Niet zo erg als Groningen of Vitesse, maar toch. Welk vak wil je dan bij Twente - Groningen? Altijd speciaal die wedstrijd.. Mooie sfeeracties enzo.
Klinkt goed, Rio.. Dus Jan geeft die dingen zomaar weg? Hmm.. 
Vak 2 zal ik plaats nemen tussen de spelers vrouwen 
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Netjes.. daar heb ik nog nooit gezeten..
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Nieuws hier is trouwens dat Guus Hiddink contact opgenomen heeft met Fred Rutten om een paar Russische toptalenten te stallen bij Twente. Die komen in Rusland niet aan de bak omdat daar 80% buitenlands is in de competitie.
[Dit bericht is veranderd door Erwin_FCT (op 1 november 2006 22:57:38).]
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4429 Reg.: 2 april 2003 | Ik ben natuurijk fanatek PSV supporter.. maar vind twente altijd wel een leuke club
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Nieuws hier is trouwens dat Guus Hiddink contact opgenomen heeft met Fred Rutten om een paar Russische toptalenten te stallen bij Twente. Die komen in Rusland niet aan de bakken omdat daar 80% buitenlands is in de competitie.
Guus heb ik wel zien lopen zondag, dus wie weet
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 7638 Reg.: 9 december 1999 | Erwin, hebben ze in stadion ergens Tele2 zodat ikde wedsatrijd om half 1, ajaks-PSV kan zien. Dan kan ik daarna mijn plaatsje op vak 2 in nemen!
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | In de skyboxen wel, als je daarin komt. Anders als je vroeg komt moet je ff ergens vlakbij 't stadion of in de stad gaan kijken. Moet je maar ff PMen.. 
|
|
|
Vak: - Posts: 145 Reg.: 13 april 2003 | Mensen gefeliciteerd met de zege op Ajax..
Ik drink er een op.. Vooruit, ook op onze overwinninkje.. 
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Delfzijl/Deventer Vak: - Posts: 15176 Reg.: 24 maart 2002 | |
|