| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | FC Eindhoven moet het de komende tijd doen zonde routinier Chris van der Weerden. De 34-jarige verdediger onderging woensdag een operatie aan zijn enkel.
Van der Weerden had last van een botsplinter in het gewricht. Door de ingreep is hij zeker vier tot zes weken uitgeschakeld.
De Nijmegenaar speelt sinds dit seizoen voor FC Eindhoven. Daarvoor speelde Van der Weerden voor NEC, Vitesse, PSV, FC Twente en Germinal Beerschot
tja...dit zal het er denk ik niet makkelijker op maken 
|
|
|
Alcides Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | 'Coolen zet keeperstrainer op de bank'
Vanwege de keepersproblemen bij FC Eindhoven heeft trainer Louis Coolen besloten keeperstrainer Albert van der Sleen (43) op de bank te zetten bij de eerstedivisionist voor de wedstrijd tegen FC Zwolle.
Rick van den Oever staat bij de Brabanders in de basis, maar mocht hij met een blessure uitvallen of onverhoopt een rode kaart krijgen, kan Van der Sleen zijn tijdelijke rentree in het betaald voetbal maken. De oud-doelman speelde in 2005 zijn laatste wedstrijd voor NEC.
Coolen moet het vanavond doen zonder de geschorste sluitpost Jurgen Hendriks en de geblesseerde Dennis Duinslaeger.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 | FCE , mooie club jammer dat het meerendeel van de PSV supporters zo negatief is over deze volksclub
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Ook van FC Eindhoven ben ik stiekem fan, ik kijk elke vrijdag op teletekst of ze al achter staan 
|
|
|
fritsie Nationale topspeler
Posts: 807 Reg.: 28 augustus 2005 | Weet nog als de dag van gister hoe EVV in mei 1992 in de 90e minuut promotie aan zich voorbij zag gaan...
Stonden 2-1 voor in het Philips stadion tegen FC Den Bosch. Was voldoende om te promoveren. In blessuretijd schoot Fred van der Hoorn (volgens mij) van 30 meter de 2-2 binnen... Dag promotie... 
|
|
|
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar ze staan gewoon met 0-1 voor tegen zwolle
Maar ja, de wedstrijd is nog lang en ze hebben al vaker een voorsprong uit handen gegeven
|
|
|
quote: MarPSV schreef:
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar ze staan gewoon met 0-1 voor tegen zwolle
Maar ja, de wedstrijd is nog lang en ze hebben al vaker een voorsprong uit handen gegeven
Tja, maar zoals iedere week staan ze een half uur later weer net zo hard met 3-1 achter 
|
|
|
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Tja....de wedstrijd is afgelopen...verloren met 4-1.
En het ergste is ook nog wel dat helmond sport 1-1 heeft gespeeld
Oftewel dat betekend dat ze nu laatste staan in de jupiler leaque 
|
|
|
Prof Luca Meervoudig international
Uit: Landgraaf Vak: - Posts: 670 Reg.: 14 mei 2005 |
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar ze staan gewoon met 0-1 voor tegen zwolle
Eindhoven komt bijna elke wedstrijd voor, maar daarna gaat het ook altijd mis....
|
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1297 Reg.: 27 december 1999 |
quote: fritsie schreef:
Weet nog als de dag van gister hoe EVV in mei 1992 in de 90e minuut promotie aan zich voorbij zag gaan...
Stonden 2-1 voor in het Philips stadion tegen FC Den Bosch. Was voldoende om te promoveren. In blessuretijd schoot Fred van der Hoorn (volgens mij) van 30 meter de 2-2 binnen... Dag promotie... 
Volgens mij klopt dat niet, en heeft EVV nooit zo dicht tegen promotie gezeten.
Ik kan me inderdaad herinneren dat er in het PSV stadion een keer op het eind mis ging (vermoedelijk deze wedstrijd), maar bij winst zouden ze nog niet gepromoveerd zijn. In dat geval waren ze naar de finale (ik meen tegen een Eredivisieclub).
Of de laatste details kloppen weet ik niet zeker, maar ik weet wel voor 99,9% zeker dat ze er niet zo dicht tegen aan hebben gezeten als jij stelt.
|
|
|
quote: Berry van Kilsdonk schreef:
(...)
Volgens mij klopt dat niet, en heeft EVV nooit zo dicht tegen promotie gezeten.
Ik kan me inderdaad herinneren dat er in het PSV stadion een keer op het eind mis ging (vermoedelijk deze wedstrijd), maar bij winst zouden ze nog niet gepromoveerd zijn. In dat geval waren ze naar de finale (ik meen tegen een Eredivisieclub).
Of de laatste details kloppen weet ik niet zeker, maar ik weet wel voor 99,9% zeker dat ze er niet zo dicht tegen aan hebben gezeten als jij stelt.
Heb het even nagezocht en ik moet je gelijk geven : het ging niet om directe promotie, maar om een finale plek in de nacompetitie. Den Bosch speelde dus ipv EVV deze finale tegen Go Ahead Eagles. De Eagles kregen echter na verlies tegen Den Bosch nog een kans tegen de nr. 16 van de eredivisie. EVV zou dus 2 kansen hebben gehad op promotie.
|
|
|
Orangedevil Vedette
Vak: - Posts: 1346 Reg.: 17 april 2000 | Ik dacht ook dat het om directe promotie ging. Of toendertijd was ik slecht geinformeerd of ik ben het vergeten dat het om een finale plek ging. Volgens mij ben ik toen nog naar Eindhoven-Dordrecht 90 geweest. En ik weet nog goed dat Eindhoven uitgeschakeld was want ik keek op teletekst en zag hem verspringen op 2-2.
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3276 Reg.: 19 april 2001 | Ik kan me nog wel herinneren dat VVV in het Philips Stadion voor een plek in de finale van de nacompetitie moest spelen tegen Eindhoven in 1991.
Eindhoven kwam toen met 1-0 voor maar VVV won uiteindelijk met 1-2 en ging naar de finale waarin het over 2 wedstrijden won van NAC en promoveerde naar de Eredivisie.
Gelukkig hebben we de beelden nog:
Eindhoven-VVV Nacompetitie 1990-1991
|
|
|
quote: johan derksen schreef:
Ik kan me nog wel herinneren dat VVV in het Philips Stadion voor een plek in de finale van de nacompetitie moest spelen tegen Eindhoven in 1991.
Eindhoven kwam toen met 1-0 voor maar VVV won uiteindelijk met 1-2 en ging naar de finale waarin het over 2 wedstrijden won van NAC en promoveerde naar de Eredivisie.
Gelukkig hebben we de beelden nog:
Eindhoven-VVV Nacompetitie 1990-1991
Prachtige beelden Johan Derkse
Ik was ook bij die wedstrijd met mijn vader. Was wel gezellig druk in het Philips stadion. Jammer voor Eindhoven toen 
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Als Eindhoven op deze manier doorgaat kan het niet lang goed blijven gaan. Ze zullen toch iets moeten gaan verzinnen om het te verbeteren (weer naar PSV?), want nu zijn ze het lachertje van de Jupiler League. Elke keer weer de wedstrijd verkloten in een korte periode... Ik ben blij dat ik geen EVV-supporter ben want ik zou er ziek van worden.
|
|
|
Willy ML Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | Slechter dan dit kan niet. Volgende week dan maar stunten tegen de graafschap 
|
|
|
Orangedevil Vedette
Vak: - Posts: 1346 Reg.: 17 april 2000 | Nou daar zeg je iets,Dat zou typisch Eindhoven zijn om van de Graafschap te winnen.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Willy ML schreef:
Slechter dan dit kan niet. Volgende week dan maar stunten tegen de graafschap 
Idd dat zou weer zo'n geval zijn van FCE
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 |
Tja....de wedstrijd is afgelopen...verloren met 4-1.
En het ergste is ook nog wel dat helmond sport 1-1 heeft gespeeld
Oftewel dat betekend dat ze nu laatste staan in de jupiler leaque 
Eindhoven was RUK!
Zwolle valt dit jaar erg tegen, maar dit is dan ook een tussenjaar (lomp woord maar ok...). Werd wel weer tijd een (ruime)(thuis)overwinning.
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | FC Eindhoven heeft een hoop talenten (v.d. Heijden, Schaeken, Wildschut, Wellens) maar ze presteren niet, de laatste 2 weken is duidelijk geworden dat ze ervaring (v.d. Weerden) missen.
Eigenlijk zou FC Eindhoven meer moeten investeren in goede spelers dan in afgedankte spelers (Becker, Lim-Duan), hopelijk kunnen ze van Jong PSV een aantal goede spelers huren.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: FC Eindhoven en Levi van der Heijden zijn het met ingang van 1 juli 2007 eens geworden over een contract voor twee seizoenen met een optie voor een extra seizoen.
Levi van der Heijden, afkomstig van vv Dommelen, is sinds juli 2004 actief voor FC Eindhoven. Dit seizoen is hij als amateurspeler doorgebroken in de selectie van FC Eindhoven.
Inmiddels is hij negen keer als basisspeler gestart en elf keer ingevallen waarin hij in totaal vijf doelpunten scoorde, waaronder eenmaal in de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Heracles Almelo voor de beker.
Gelijktijdig zal Levi van der Heijden een arbeidsovereenkomst tekenen bij een van de sponsoren om zich ook maatschappelijk verder te ontwikkelen.
FC Eindhoven vertrouwt erop dat ze met Levi van der Heijden een talentvolle regionale speler hebben vastgelegd met doorgroeimogelijkheden.
quote: Stijn Vangeffelen mogelijk naar FC Eindhoven
Stijn Vangeffelen komt mogelijk de gelederen van FC Eindhoven versterken. Vanaf vanmorgen is de net 24 jaar geworden Belg van Helmond Sport op proef bij de selectie van FC Eindhoven.
Stij Vangeffelen begon zijn carriere bij Sint-Truiden. Na drie seizoen en 30 wedstrijden nam Westerlo hem in het seizoen '04/'05 over. Bij Westerlo kwam hij uit in veertien duels.
Vorig seizoen huurde Helmond Sport de verdediger voor twee seizoenen van Westerlo. Bij de Helmonders speelde hij 44 wedstrijden en scoorde hij éénmaal. Met zowel Westerlo als Helmond Sport zijn afspraken gemaakt die een huurovereenkomst niet in de weg staan.
Indien Stijn Vangeffelen een goede indruk achterlaat en de medische keuring doorstaat kan hij voor de transfer deadline sluit bij de selectie van FC Eindhoven worden toegevoegd.
Bronnen: http://www.fc-eindhoven.nl
[Dit bericht is veranderd door Willy ML (op 29 januari 2007 18:55:55).]
|
|
|
FCE1909 Talentje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 25 december 2003 | Marko Kolsi (Finland) op proef bij FC Eindhoven
FC Eindhoven heeft vanaf vandaag Marko Kolsi op proef. De vorige week 22 jaar geworden Fin heeft in zijn vaderland gespeeld voor FC Jokrut en FC Jokerit.
In het seizoen '03/'04 haalde Willem II Kolsi naar Nederland. Bij de Tilburgers debuteerde hij een seizoen later en bracht het tot 14 wedstrijden. Vorig seizoen speelde hij slechts drie wedstrijden en werd in de winterperiode door TOP Oss gehuurd.
In Oss heeft Marko Kolsi door een vervelende blessure heeft hij daar maar acht wedstrijden gespeeld.
In het begin van dit seizoen is Marko Koldsi op stage geweest bij Peruggia en Lazio Roma. Bij de laatste club heeft hij na een onschuldig duel zijn elleboog gebroken.
Als de proefperiode positief verloopt ziet de technische staf van FC Eindhoven in hem een potentiële speler (dynamische middenvelder) voor het volgend seizoen. Kolsi zal in dat geval voor de rest van het seizoen aansluiten als amateur.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: Spelersruil tussen TOP en FC Eindhoven
Door: Patrick Leemans
30/01/2007 17:08
Met onmiddellijke ingang wisselen Fabian Peppinck van TOP Oss en Rik van de Langenberg van FC Eindhoven van club.
Beide eerstedivisionisten verhuren de spelers aan elkaar tot aan het einde van dit seizoen.
De 25-jarige Van de Langenberg (foto) was bezig aan zijn zesde seizoen bij
FC Eindhoven. De aanvaller speelde in totaal 170 competitiewedstrijden en scoorde daarin 28 doelpunten.
Voor verdediger Fabian Peppinck was dit zijn tweede seizoen in Osse dienst. Zijn contract loopt komende zomer af en TOP is niet van plan de verbintenis te verlengen.
Bron: top-oss.nl
Goed nieuws!
Verder gaan er geruchten dat (oud) willem II spelers Kerekes en Peersman (keeper) komen! Dat zou helemaal goed nieuws zijn!
|
|
|
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | FC Eindhoven is dus nog goed bezig op de transferlijst, ze hebben alleen niet veel tijd meer
|
|
|
hedzerpsv Internationale topspeler
Uit: Fryslân Vak: - Posts: 981 Reg.: 10 mei 2005 | Cambuur was ook goed bezig op de transferlijst
nee als je goede transfers hebt gedaan betekent dat niet meteen dat je dan meteen goed draait.
|
|
|