| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
Fabio Caracciolo Meervoudig international
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 oktober 2005 | Willem II speelt op zaterdag 12 juli een oefenwedstrijd tegen FC Eindhoven. Om 16.00 uur is de aftrap in het Jan Louwers Stadion in Eindhoven. Dit is het tweede oefenduel voor de Tricolores.
***,ken ik ook al niet kijken,mis echt heel de voorbereiding ivm vakantie
Vind nog t ergst dat ik h'veen mis.
|
|
|
FCE1909 Aanstormend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 25 december 2003 | Vorthoren en Nieuwendaal van Willem 2 lijken de volgende 2 versterkingen te worden..
|
|
| Pool: 2861e | MotM: - | Battle-rating: 1.461,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 oktober 2005 |
quote: FCE1909 schreef:
Vorthoren en Nieuwendaal van Willem 2 lijken de volgende 2 versterkingen te worden..
In ruil voor caracciolo hoorde ik 
|
|
|
ForzaPSV-thijskeeper Geselecteerd voor Oranje
Uit: Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 724 Reg.: 20 januari 2007 |
quote: 7.Cristiano Ronaldo schreef:
Die Gerald Janssen vertrekt toch naar DBS of UNA? Iig hij heeft enkele malen met ons meegetraind..
Dijkse Boys heeft elftal nieuwe spelers
door Daan Daniëls. maandag 02 juni 2008 | 02:57 | Laatst bijgewerkt op: maandag 02 juni 2008 | 14:55
Tekstgrootte
HELMOND - Dijkse Boys start de voorbereiding van het seizoen met elf nieuwe spelers. Zaterdag verliep de overschrijvingsdatum en werd duidelijk hoe de selectie van de Helmondse hoofdklasser eruit komt te zien.
Zo komt Rachid Chelah over van eerste-divisionist Dordrecht. Chelah kreeg geen contract meer bij zijn oude club. Ook besloten Freddy Lutgens (Heerlen), Anthony de Haan (Braakhuizen) en Hanza Benmira (Turkse eerste divisie) zich bij de Helmondse club te voegen. Eerder was al bekend dat Roland van der Linden (Gemert), Toon van Veen (Geldrop/AEK), Peter van de Heuvel (UDI'19), Wouter van Denzen (Deurne), Rob Lutgens (Vinkenslag), Enis Genc (Blauw Geel'38) en Cor Steevens (Helmondia'55) de selectie van Dijkse Boys gaan versterken. Tegenover de komst van deze elf staat het vertrek van Tonni van de Wetering, William van de Wetering, Said Yahia, Freek Winckens (allen naar Rood Wit'62), Jeroen Mommers en keeper Johan Kox.
Ook de kampioen van de hoofdklasse B, Deurne, heeft op de valreep nog twee spelers binnengehaald. Linksback Rolan van Melis komt over van derdeklasser Sparta'25. Doelman Gerald Janssen stond het afgelopen seizoen bij de A1 van FC Eindhoven onder de lat en gaat met doelman Guido Budziak de strijd aan voor de plaats in het doel. De andere nieuwe gezichten bij Deurne zijn Frank van Rijt (MULO), Dennis Bouma (Mierlo-Hout), Dennis Goossens (Someren) en Ron Verlijsdonk (Jong Helmond Sport). De huidige linksback Tim Konings verkast naar De Bataven, Wouter van Denzen gaat naar Dijkse Boys en reserve-doelman Maarten van Elst stopt.
Bij de derde hoofdklasser, Gemert, zijn geen verdere wijzigingen in de nieuwe selectie gekomen. Dit betekent dat naast trainer Bert Ruijsch zeven nieuwe spelers komen. Meest aansprekend is natuurlijk de terugkeer na acht jaar van Mark van Dijk van Helmond Sport. Verder komen van Jong Helmond Sport ook drie Gemertse jongens terug: Frank Kohlen, Jan-Willem van de Putten en Jan Roosjen. Ook Mo Idrissi (OSS'20), Bas van de Berk (NIVO-Sparta) en Jorzolino Falkenstein (Mierlo-Hout) zijn nieuw bij Gemert.
Tegenover hun komst staat het vertrek van aanvoerder Roland van der Linden naar Dijkse Boys, Michael Evans (JVC Cuijk) Niels Vreven (DESK) en Jeroen van Moorsel (OJC Rosmalen).
ed.nl
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 25 december 2003 | Steef Nieuwendaal komt zo goed als zeker het komende seizoen op huurbasis uit voor FC Eindhoven. Nieuwendaal stond eerder in de belangstelling van Dynamo Dresden en Go Ahead Eagles.
Bron: Eindhovens & Brabants dagblad
|
|
|
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 687 Reg.: 16 oktober 2005 |
Steef Nieuwendaal komt zo goed als zeker het komende seizoen op huurbasis uit voor FC Eindhoven. Nieuwendaal stond eerder in de belangstelling van Dynamo Dresden en Go Ahead Eagles.
Bron: Eindhovens & Brabants dagblad
Stond vandaag een aardig stuk in de krant over onze fce ja,
Vond t een positief bericht,heb er nu echt vertrouwen in,
Zullen niet meteen kampioen worden ofzo,maar plaats 8 á 14 moet wel haarbaar zijn vind ik.
Volgende week ook nog eens een oefenpot tegen bayer leverkussen 
|
|
|
mb18 Talentje
Vak: - Posts: 80 Reg.: 3 februari 2007 | 8 is denk ik wel heel erg hoog. denk eigenlijk rond plek 12-14 en hoop dat we een paar keer leuk kunnen meespelen voor periode.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.465,7 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Rientzzz Vaste waarde in elftal
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 394 Reg.: 12 februari 2007 | Zou zeggen blijf er eerst maar is in! Nieuwendaal trouwens is wel een leuke speler voor FCE! Ik ben benieuwd wat het word.
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2851 Reg.: 6 juli 2006 | Dat wordt dan een mooie opstelling volgend seizoen:
Doel: Hendriks
Achterin: Tahapary, Paridaans, Verheyen, van Assauw
Midden: Dickson, v. Brakel, Nieuwendaal
Voorin: Nelemans, Caracciolo, Diaz
|
|
|
mb18 Talentje
Vak: - Posts: 80 Reg.: 3 februari 2007 |
quote: Jérémie_Brechet 13 schreef:
Dat wordt dan een mooie opstelling volgend seizoen:
Doel: Hendriks
Achterin: Tahapary, Paridaans, Verheyen, van Assauw
Midden: Dickson, v. Brakel, Nieuwendaal
Voorin: Nelemans, Caracciolo, Diaz
of dat een mooie opstelling is weet ik niet. op basis van vorig seizoen zou ik in ieder geval dickson, paridaans, tahapary en nelemans niet zo snel een basisplek vergeven. ook de nieuwelingen moeten zich eerst bewijzen natuurlijk.
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 2061 Reg.: 14 februari 2002 | De verslagen over de 1e oefenwedstrijd tegen vv Gestel vind ik wat overtrokken. De FCE was helemaal niet zoveel beter, en als het bij rust met 2-1 of 2-0 achter had gestaan was er weinig te zeggen geweest.
Ook de 2e helft waren ze niet veel beter, maar toen begon op een gegeven moment de conditie te tellen.
Terechte overwinning uiteindelijk, maar wel zwaar geflatteerd.
Wie speelde er met rugnummer 6? Die had 1e helft een rode kaart moeten hebben wegens slaan.
|
|
|
mb18 Talentje
quote: mb18 schreef:
(...)
of dat een mooie opstelling is weet ik niet. op basis van vorig seizoen zou ik in ieder geval dickson, paridaans, tahapary en nelemans niet zo snel een basisplek vergeven. ook de nieuwelingen moeten zich eerst bewijzen natuurlijk.
edit;
wat ik misschien anders zou doen;
paridaans/vd rijt: paridaans voetbalt meer naar voren toe, maar maakt verdedigend gezien meer fouten
tahapary/petersen; tahapary draaide niet echt een goed seizoen, heeft wel bewezen een goeie rechtsback te zijn. Maar petersen daarentegen vond ik afgelopen seizoen sterker in de wedstrijden die ik hem zag voetballen.
dickson/van son: Dickson doet te veel zelf en draaide afgelopen seizoen ook niet goed. Met van Son vind ik dat er veel meer dreiging is.
Nelemans/Koc: Koc is snel en behendig, nelemans is balvast. Koc groeit echt steeds meer.
maar dat is mijn mening.
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1762 Reg.: 20 augustus 2006 | Wat een hosanna weer hier. Het lijkt wel 020. Jullie kunnen je beter gaan oriënteren om de Hoofdklasse te gaan ontlopen. Want nog steeds zijn er bijzonder matige voetballers bij FC Eindhoven. Hiermee schop je het niet ver. Als er op termijn niet meer goede spelers worden gehaald wordt The road to the Hoofdklasse ingezet. 
[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 8 juli 2008 18:04:05).]
|
|
|
mb18 Talentje
quote: Godfather schreef:
Wat een hosanna weer hier. Het lijkt wel 020. Jullie kunnen je beter gaan oriënteren om de Hoofdklasse te gaan ontlopen. Want nog steeds zijn er bijzonder matige voetballers bij FC Eindhoven. Hiermee schop je het niet ver. Als er op termijn niet meer goede spelers worden gehaald wordt The road to the Hoofdklasse ingezet. 
als jij je nou eens een keer ergens anders ging vervelen ipv altijd kritiek te leveren
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 2061 Reg.: 14 februari 2002 |
(...)
als jij je nou eens een keer ergens anders ging vervelen ipv altijd kritiek te leveren
Dus hier mag alleen onzin verteld worden als:
FCE wordt dit seizoen 8e?
Eindhoven KAMPIOENUHHHH
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3472 Reg.: 18 juli 2004 |
(...)
Is toch gewoon de waarheid wat die verteld? Het is gewoon waardeloos geweest de afgelopen jaren bij FCE en daar kan een 5-0 overwinning op Gestel niks aan veranderen.
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 25 december 2003 | Wordt ook niet gebaseerd op de overwinning tegen gestel, want spel daar was niet om aan te zien, en van voetballen hadden die gasten van gestel nog nooit gehoord, die wilde niets anders doen dan doodschoppen verkopen...
Waarom Eindhoven wel naar boven kan kijken is vanwege het aantrekken van een belgische toptrainer, die in Belgie ook al diverse goede resultaten heeft geboekt. En met eindhoven nu ook op een manier bezig is dat de resultaten daar vanzelf uit gaan komen.
Met Caracciolo en Diaz heb je een productieve voorhoede weten te behouden, en met jongens als Dickson en Nieuwendaal op het middenveld doe je gewoon niet onder voor heel veel clubs in de jupiler league...
Dat godfather hier lekker negatief wil komen doen moet hij zelf weten, het is alleen nergens op gebaseerd, en waarschijnlijk kijkt hij die 30 sec dat eindhoven op rtl7 voorbij flitst 
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3472 Reg.: 18 juli 2004 |
Waarom Eindhoven wel naar boven kan kijken is vanwege het aantrekken van een belgische toptrainer, die in Belgie ook al diverse goede resultaten heeft geboekt. En met eindhoven nu ook op een manier bezig is dat de resultaten daar vanzelf uit gaan komen.
Met Caracciolo en Diaz heb je een productieve voorhoede weten te behouden, en met jongens als Dickson en Nieuwendaal op het middenveld doe je gewoon niet onder voor heel veel clubs in de jupiler league...
Dat godfather hier lekker negatief wil komen doen moet hij zelf weten, het is alleen nergens op gebaseerd, en waarschijnlijk kijkt hij die 30 sec dat eindhoven op rtl7 voorbij flitst 
Aha dus de trainer plus 2 spelers zijn de hoop voor volgend seizoen. Ben benieuwd.
30 sec op RTL7 + de geweldige uitgebreide verslagen in het ED zijn voor mij meestal voldoende om een goed beeld over FCE te kunnen schetsen.
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1762 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: B. Dzsudzsak schreef:
(...)
Aha dus de trainer plus 2 spelers zijn de hoop voor volgend seizoen. Ben benieuwd.
30 sec op RTL7 + de geweldige uitgebreide verslagen in het ED zijn voor mij meestal voldoende om een goed beeld over FCE te kunnen schetsen.
Voor mij eensgelijks, en de resultaten ook natuurlijk. Die spreken boekdelen. Mja, ook je club trouw blijven als ze amateurs worden hè 
|
|
|
markske Legende
Daarover zijn de meningen ernstig verdeeld. Blijkbaar komt deze meneer in Belgie al tijden niet meer aan de club. Dit werd mij verteld door een jeugdtrainer/scout van KVSK United (Lommel).
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 25 december 2003 | klopt markske, had al vanaf maart geen club.. slecht geinformeerd dus
|
|
|
markske Legende
klopt markske, had al vanaf maart geen club.. slecht geinformeerd dus
En nu wilde dus niemand hem meer hebben, omdat hij daar geen goede reputatie heeft.
Maar als jij denkt dat je de Belgische Guus Hiddink binnen hebt gehaald: veel succes.
Volgend seizoen waarschijnlijk nog maar 1 profclub in Eindhoven.
|
|
|
mb18 Talentje
Vak: - Posts: 80 Reg.: 3 februari 2007 | Eigenlijk doelloos om met hun een discussie aan te gaan, jullie beeld wordt volgens mij alleen gevormd door de media want ik geloof niet dat jullie afgelopen seizoen enkele wedstrijden hebben gezien. Snap ook niet dat jullie hier gaan discussieren met fans van fc eindhoven als je toch geen bal om de club geeft en er ook geen bal verstand van hebt. lijkt mij tenminste pure tijdverspilling. Maar van mij mag je. Af en toe wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.
..alhoewel ik het meestal niet serieus neem natuurlijk
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 25 december 2003 | Ach ja markske, en psv wordt wel kampioen?
Of kan een topper van VVV en de reservekeeper van City de grote mannen opvangen?
|
|
|
markske Legende
Ach ja markske, en psv wordt wel kampioen?
Of kan een topper van VVV en de reservekeeper van City de grote mannen opvangen?
PSV gaat mee doen om de titel ja.
En ja ik kijk regelmatig mijn wedstrijdjes van FCE, ik praat ook regelmatig met Andrew Petersen en zijn vader, dus ik weet best wel hoe sterk/zwak de selectie van Eindhoven is.
Maar goed, ik snap dat jullie graag positief willen zijn. Maar naar mijn mening heb ik nu een zwakker Eindhoven dan voorgaande jaren gezien. (elk jaar pak ik de openingswedstrijd tegen Gestel/WVVZ mee)
|
|
|