PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] FC Eindhoven
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 70 »

Poster
Topic: [club] FC Eindhoven 
FCE1909
Aanstormend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 december 2003
Gepost op 9 juli 2008 om 17:23:26.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee, denk ik niet markske.. zit meer balans in het team. Maar zoals een paar posts eerder, ik baseer het niet op de wedstrijd tegen gestel, want die was schrikbarend slecht.

Kon ook te maken hebben met het feit dat ze s´middags nog enorm hadden getraind, en dat normaal niet deden. (wat ik niet als excuus wil gebruiken)

vanavond tegen vvcs weten we meer denk ik.. Een elftal met wat grotere namen ertussen. (heije, van dinteren, petrov, etc)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.461,8VoVo: -Opstelling: -
Godfather
Meervoudig international

Uit: een warm nest
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 20:04:08.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mb18 schreef:

Eigenlijk doelloos om met hun een discussie aan te gaan, jullie beeld wordt volgens mij alleen gevormd door de media want ik geloof niet dat jullie afgelopen seizoen enkele wedstrijden hebben gezien. Snap ook niet dat jullie hier gaan discussieren met fans van fc eindhoven als je toch geen bal om de club geeft en er ook geen bal verstand van hebt. lijkt mij tenminste pure tijdverspilling. Maar van mij mag je. Af en toe wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.

..alhoewel ik het meestal niet serieus neem natuurlijk

Grappig, want jullie reageren juist op ons en wij niet op jullie forum. Als je niet tegen de harde waarheid kunt van de PSV fans heb je niets op dit Netwerk te zoeken. Ik snap dat het moeilijk voor jullie is een eigen forum op te richten maar dat hoeft niet ten koste te gaan van ons humeur. Maarja, volgend jaar zal dit topic uit de Eredivise en Eerste Divisie verdwijnen, want the road to the Hoofdklasse wordt ingezet

Toch veel succes, optimistisch zijn is een mooie eigenschap!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.513,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
FCE1909
Aanstormend talent

Reg.: 25 december 2003
Gepost op 9 juli 2008 om 21:17:35.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kansloos toch wel onderuit gegaan tegen Team VVCS met 4-1..

Veel fouten achterin, en gewoon door een fellere tegenstander afgetroeft.. Nog veel werk te gaan, al was het wel goed te zien dat het team vvcs al veel heeft getraind en feller was..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.461,8VoVo: -Opstelling: -
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Vak: -
Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 23:43:48.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FCE1909 schreef:

Veel fouten achterin, en gewoon door een fellere tegenstander afgetroeft.. Nog veel werk te gaan, al was het wel goed te zien dat het team vvcs al veel heeft getraind en feller was..

2 eigen doelpunten van FCE
en wie is Asubonteng?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.523,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 10 juli 2008 om 11:55:59.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FCE1909 schreef:

Team VVCS. Werkloze spelers. O o o , dat wordt echt de Hoofdklasse!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.513,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 10 juli 2008 om 19:13:45.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jérémie_Brechet 13 schreef:

(...)

en wie is Asubonteng?

Asubonteng is een geboren Ghanees, die al op jonge leeftijd naar België verhuisde en ook in het bezit is van de Belgische nationaliteit. Hij voetbalde onder meer vier seizoenen voor Germinal Beerschot, waar hij de huidige Eindhoven-trainer Marc Brys leerde kennen.

Het afgelopen seizoen speelde Asubonteng in Spanje, maar hij onder contract stond bij Baza en Racing Ferrol. Voor die laatste club viel hij zesmaal in. 'Prince is door heimwee teruggekeerd en belde mij of hij kon komen meetrainen', vertelt Brys in het Eindhovens Dagblad. De 22-jarige aanvaller opende woensdag na een kwartier de score tijdens de 4-1 nederlaag van FC Eindhoven.

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 10 juli 2008 19:14:20).]
 Help mods!
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 10 juli 2008 om 19:28:07.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Team VVCS. Werkloze spelers. O o o , dat wordt echt de Hoofdklasse!

Ik moet wel zeggen dat er een aantal redelijke spelers in dat vvcs team spelen zoals v. Dinteren, Petrov, Junqueira en Heije.

[Dit bericht is veranderd door Jérémie_Brechet 13 (op 10 juli 2008 19:28:41).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.523,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 10 juli 2008 om 19:36:01.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Ik moet wel zeggen dat er een aantal redelijke spelers in dat vvcs team spelen zoals v. Dinteren, Petrov, Junqueira en Heije.

Ja en..? Zijn toch ook spelers die niet verder komen dan de middenmoot Jupiler League? Alsjeblieft zeg, als dat al redelijke spelers zijn.. Amateurklimaat.
 Help mods!
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 10 juli 2008 om 20:30:39.         MSN: jde_kok@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Yuri Petrov is idd niet de topkwaliteit idd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
mb18
Talentje

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 11 juli 2008 om 00:13:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Ja en..? Zijn toch ook spelers die niet verder komen dan de middenmoot Jupiler League? Alsjeblieft zeg, als dat al redelijke spelers zijn.. Amateurklimaat.

jaloers op het feit dat jij nooit zover bent gekomen? Waarom lever je altijd kritiek, Jupiler League in Nederland is niet van hoogstaand niveau en het merendeel van de spelers ook niet. dat weten we onderhand wel.

quote:
Godfather schreef:

(...)

4-1 nederlaag van FC Eindhoven.

En dat Eindhoven bagger is heb je ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt. Zijn er misschien ook positieve dingen waar je over kan praten?

[Dit bericht is veranderd door mb18 (op 11 juli 2008 00:23:31).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,7VoVo: -Opstelling: -
mb18
Talentje

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 11 juli 2008 om 11:42:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

degradatieplan hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in, dus helaas voor jou godfather is FC Eindhoven ook het seizoen hierna weer gewoon van de partij.

Alhoewel ik het wel jammer vind, degradatie maakt het vele malen spannender. Maar dat wordt nu met 1 seizoen uitgesteld

[Dit bericht is veranderd door mb18 (op 11 juli 2008 11:42:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,7VoVo: -Opstelling: -
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 11:51:49.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mb18 schreef:

(...)

En dat Eindhoven bagger is heb je ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt. Zijn er misschien ook positieve dingen waar je over kan praten?

Is daar hier reden voor dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 11 juli 2008 om 12:12:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ongelooflijk zeg. Blijven we zitten met van die clubs. Een schande voor het Nederlands betaald voetbal. Stadion om te janken, spelers die geen eens van een werklozen elftal kunnen winnen.. Het is echt ernstig, en lachwekkend.

Er valt ook helemaal niets positiefs te schrijven, het enige wat positief was geweest is dat jullie lekker naar het amateurvoetbal trokken.

FC Eindhoven is een schande voor de stad Eindhoven en net zo zeer voor het Nederlands betaald voetbal.
 Help mods!
Halve Tamme
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 23 november 2006
Gepost op 11 juli 2008 om 13:50:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Ongelooflijk zeg. Blijven we zitten met van die clubs. Een schande voor het Nederlands betaald voetbal. Stadion om te janken, spelers die geen eens van een werklozen elftal kunnen winnen.. Het is echt ernstig, en lachwekkend.

Er valt ook helemaal niets positiefs te schrijven, het enige wat positief was geweest is dat jullie lekker naar het amateurvoetbal trokken.

FC Eindhoven is een schande voor de stad Eindhoven en net zo zeer voor het Nederlands betaald voetbal.

Gast...

Wat heeft FCE jou ooit misdaan? Echt hoor... Jeugdtraumaatje ofzo?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Xavi Hernandez
Nationale topspeler
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven/Tilburg
Reg.: 28 juni 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 17:37:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Puur een 13 jarig internetmenneke dat om aandacht schreeuwt. Niet op ingaan verder...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: incompleet
hektiano
Vaste waarde in elftal

Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 11 juli 2008 om 18:00:51.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Misschien een idee om daar te scouten/informeren voor FCE?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.571,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 11 juli 2008 om 20:15:57.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Xavi Hernandez schreef:

Puur een 13 jarig internetmenneke dat om aandacht schreeuwt. Niet op ingaan verder...

Wat een vreselijke reactie zeg. 1 ik ben vele jaren ouder dan 13. 2 je gaat me toch niet zeggen dat je in FC Eindhoven ook maar enige kwaliteit ziet?

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 11 juli 2008 22:00:02).]
 Help mods!
TurboMcKwek
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Vak: Oost - WW
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 11 juli 2008 om 20:21:32.         ICQ: 100322923  MSN: the_runaway_found@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou die laatste 2 woorden even verwijderen Godfather, anders heb je zo weer een kaart aan je broek.

Overigens deel ik je mening over Eindhoven, het is niks, en zal niks meer worden. Dat er mensen fan van zijn prima, moeten ze zelf weten. maar als ze realistisch zijn zullen ze dit toch ook wel inzien
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
7.Cristiano Ronaldo
Lid 2e elftal

Reg.: 4 juli 2004
Gepost op 11 juli 2008 om 20:44:01.       MSN: Shefke_040@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is wel iets.. Het is een club met een aanhang van minimaal 1500(?) supporters/leden.. Of het iets wordt weet je pas over een jaar, laat die mensen die voor hun clubje zijn gewoon in hun waarde.

Als het toch al niks is, waarom moeite verspillen en toch hier posten? Blijkbaar leeft het bij jullie meer als jullie denken..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,1VoVo: -Opstelling: incompleet
markske
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002
Gepost op 11 juli 2008 om 20:55:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja het leeft ook bij mij. Ik erger me groen en geel aan het feit dat mijn geliefde club een lening niet opeist en dat geld gewoon in een bodemloze put steekt.

Verder vind ik het te gek voor woorden dat een stad als Eindhoven zo gek is om de FCE te steunen door o.a. het kopen van waardeloze lichtmasten, het gratis verzorgen van velden etc. Dat is oneerlijke concurrentie en dat is niet waar ik mijn belastinggeld aan verspild wil zien worden.

edit: Daar proost ik nu al op Godfather

[Dit bericht is veranderd door markske (op 11 juli 2008 22:26:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 11 juli 2008 om 22:01:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou graag een keer met jou en Turbo willen proosten op de ondergang van FCE!
 Help mods!
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 23:23:18.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag ik dan ook mee proosten?

Dan gaan we de degradatie van FC Eindhoven vieren op hun eeuwfeest
 Help mods!
Philips Sport Vereniging
Nationale topspeler

Vak: Oost - W
Reg.: 19 oktober 2003
Gepost op 12 juli 2008 om 10:54:53.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 juli 2008 13:42:17).]
 Help mods!
WOENSEL
Aanstormend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 12 juli 2008 om 11:17:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat lekker hier.

Om FCE de ondergang te gunnen gaat gewoon veel te ver.
Ik als echte Eindhovenaar ben trots dat we 2 clubs hebben in het betaalde voetbal, voetbal leeft dus in Eindhoven.

De arrogantie van sommige FCE supporters is soms wel stuitend.
Je bent hier te gast dus gedraag je ook zo (het is een PSV forum).
Enige kritiek zouden jullie moeten kunnen hebben aangezien het niet alleen rozengeur en manenschijn is bij de plaatselijke FC.

Maar om je als PSV supporter zo te laten kennen tegen een stadsgenoot die geen concurrent is
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
hektiano
Vaste waarde in elftal

Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 11:50:31.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
7.Cristiano Ronaldo schreef:

Het is wel iets.. Het is een club met een aanhang van minimaal 1500(?) supporters/leden.. Of het iets wordt weet je pas over een jaar, laat die mensen die voor hun clubje zijn gewoon in hun waarde.

Als het toch al niks is, waarom moeite verspillen en toch hier posten? Blijkbaar leeft het bij jullie meer als jullie denken..

We zitten hier op een PSV forum, dus verspillen geen moeite, we lezen wat onze aandacht trekt.
Dus ook de FCE.
Waarom? Omdat wij(ik) van mening zijn dat FCE eens moet laten zien dat ze Eerstedivisie waardig zijn.

Het geld dat PSV, FCE kwijtgescholden heeft moet natuurlijk niet voor niets zijn.

Als je dan op teletekst ziet dat ze verliezen van een team van werkloze(!) voetballers (ok, het is een oefenduel, maar toch..), wordt je daar ook niet vrolijk van.

Als je het dan toch over aanhang gaat hebben, die 1.500 man komt ook wel bij een leuk hoofdklasseduel, echt iets om mee te pronken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.571,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk