PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] FC Eindhoven
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 70 »

Poster
Topic: [club] FC Eindhoven 
Xavi Hernandez
Nationale topspeler
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven/Tilburg
Vak: -
Reg.: 28 juni 2003
Gepost op 12 juli 2008 om 12:03:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hektiano schreef:

(...)

We zitten hier op een PSV forum, dus verspillen geen moeite, we lezen wat onze aandacht trekt.
Dus ook de FCE.
Waarom? Omdat wij(ik) van mening zijn dat FCE eens moet laten zien dat ze Eerstedivisie waardig zijn.

Het geld dat PSV, FCE kwijtgescholden heeft moet natuurlijk niet voor niets zijn.

Als je dan op teletekst ziet dat ze verliezen van een team van werkloze(!) voetballers (ok, het is een oefenduel, maar toch..), wordt je daar ook niet vrolijk van.

Als je het dan toch over aanhang gaat hebben, die 1.500 man komt ook wel bij een leuk hoofdklasseduel, echt iets om mee te pronken.

Kijk, eindelijk een normale post waar wel op te reageren valt. Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf ook 100% PSV-supporter, maar FC Eindhoven is voor mij een leuk alternatief, en deze club wordt tenminste nog bezocht door echte Brabanders, niet al die supporters uit de Randstad die bij PSV te zien zijn en waar ik helemaal niet te spreken over ben.
Ik snap natuurlijk dat de schuldaflossing voor PSV ook rendabel moet zijn, maar hier wordt hard aan gewerkt en FCE begint nu eenmaal helemaal onderaan.

Over het vvcs verhaal, dit team heeft inmiddels ook van Top Oss gewonnen en gister werd het tegen Rkc 2-1, dit team valt dus absoluut niet te onderschatten.

Over de toeschouwersaantallen, het door zovelen hier geliefde Excelsior ( ) trok ongeveer hetzelfde aantal maar dan in de eredivisie en niet in de kelder van de Juup.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Somewhere only we Know
Vak: Oost - X
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 12 juli 2008 om 12:28:20.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Xavi Hernandez schreef:
en deze club wordt tenminste nog bezocht door echte Brabanders, niet al die supporters uit de Randstad die bij PSV te zien zijn en waar ik helemaal niet te spreken over ben.
Hoezo? Volgens mij wordt PSV nog steeds het grootste gedeelte uit Brabant gesteund, maar wat doen de supporters uit de randstad verkeerd in jou ogen dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.849,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hektiano
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 12:34:44.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Xavi Hernandez schreef:

(...)

Kijk, eindelijk een normale post waar wel op te reageren valt. Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf ook 100% PSV-supporter, maar FC Eindhoven is voor mij een leuk alternatief, en deze club wordt tenminste nog bezocht door echte Brabanders, niet al die supporters uit de Randstad die bij PSV te zien zijn en waar ik helemaal niet te spreken over ben.
Ik snap natuurlijk dat de schuldaflossing voor PSV ook rendabel moet zijn, maar hier wordt hard aan gewerkt en FCE begint nu eenmaal helemaal onderaan.

Over het vvcs verhaal, dit team heeft inmiddels ook van Top Oss gewonnen en gister werd het tegen Rkc 2-1, dit team valt dus absoluut niet te onderschatten.

Over de toeschouwersaantallen, het door zovelen hier geliefde Excelsior ( ) trok ongeveer hetzelfde aantal maar dan in de eredivisie en niet in de kelder van de Juup.

Kom zelf uit de Achterhoek, dus heb uiteraard zelf geen problemen met mensen uit andere regio's dan regio Eindhoven/Brabant.
Wellicht dat ik om deze reden ook niets heb met FCE, daarentegen wel met De Graafschap.

Wb. het VVCS team, het is niet zozeer dat ik het een stelletje heikneuters vind, maar die uitslag was voor mij de aanleiding om eens in dit topic rond te neuzen, kijken hoe er door de FCE supporters gereageerd werd.

Wb. Excelsior, dat ben ik eigenlijk wel met je eens...die club is ook niet betaald voetbal waardig, ware het niet dat ze het onze 2 concurrenten de afgelopen seizoenen behoorlijk moeilijk hebben gemaakt. Dat dwingt toch enig respect af
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.571,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 12:47:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stormvogels vind ik pas betaald voetbal onwaardig...die hebben volgens mij nog minder supporters dan FCE..(ik heb verder niks tegen FCE, integendeel). Ik neem mezelf ook altijd voor om 'n keer met m'n maten op vrijdagavond naar een wedstrijd van Eindhoven te gaan kijken maar het komt er op de een of andere manier nooit van..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,1VoVo: -Opstelling: -
mb18
Talentje

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 13:06:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hektiano schreef:

(...)

Wb. het VVCS team, het is niet zozeer dat ik het een stelletje heikneuters vind, maar die uitslag was voor mij de aanleiding om eens in dit topic rond te neuzen, kijken hoe er door de FCE supporters gereageerd werd.

4-1 was opzich wel een grote uitslag, maar als je de krant hebt, lees je dat Brys voorlopig niets wil weten van resultaten, enkel van trainingen. die wedstrijd was voor hem een training, zodat hij iedereen aan het werk kon zien, omdat hij niet bekend is met de meeste spelers uiteraard. Daardoor stond er in de tweede helft weer een heel ander elftal dan in de eerste helft. Ook speelden er een aantal jeugdspelers en proefspelers. Smiddags hebben ze voor de wedstrijd ook nog 2 uur getraind. Als je serieus een wedstrijd gaat spelen doe je dat natuurlijk niet. Eindhoven begon wel sterk en kwam 1-0 voor. door 2 ongelukkige eigen doelpunten kwam het achter. Niet dat dit allemaal 1 grote excuses is voor de 4-1 nederlaag, maar het geeft wel aan dat je FC Eindhoven niet meteen moet afrekenen op zo'n wedstrijd. vanmiddag spelen ze tegen willem II een oefenduel en ook voor deze wedstrijd hebben ze weer getraind. Geeft al aan dat de trainer meer bezig is met het elftal zelf als met het resultaat. En opzich vind ik dat nog niet zo verkeerd.
en dit is trouwens ook niet op jou gericht ofzo hoor maar gewoon in het algemeen.

[Dit bericht is veranderd door mb18 (op 12 juli 2008 13:11:16).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,7VoVo: -Opstelling: -
TurboMcKwek
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - WW
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 12 juli 2008 om 13:51:40.         ICQ: 100322923  MSN: the_runaway_found@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er word inderdaad hard getraind MB, deze post is van een ander forum waar ik zit overgenomen:

quote:
Ooit in werd mijn broertje gescout door Willem II waar hij 4 jaar in de jeugd heeft gespeeld. Hij haalde het nederlands 11tal onder de 16 jaar en er leek een grote toekomst in te kunnen zitten. Tot hij onenigheid kreeg met een trainer en aan het einde van het seizoen moest vertrekken bij Willem II, ondertussen zit hij bij FC Eindhoven waar hij deze zomer de overstap heeft gemaakt naar het eerste 11tal. Aangezien eindhoven in dikke financiele problemen heeft verkeerd speelt en traint hij mee zonder een contract te hebben. Er zullen nog 3 spelers een contract krijgen (ze zijn als BVO namelijk verplicht 16 conctract spelers te hebben) dus hij moet nu elke training knokken voor zijn leven om zich waar te maken.
Ze zijn nu 2 weken in training en hij zegt dat het de zwaarste voetbal weken uit zijn leven zijn. Ze worden blijkbaar gigantisch gehard op conditioneel vlak. Hij traint 12x per week, elke sessie 2,5 uur. Als hij thuis komt is hij helemaal gesloopt. Om 9 uur ligt hij elke avond al in zijn mandje.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Domstad Phoolie
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 16 juli 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 13:55:45.         MSN: p_vd_heuvel_33@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TurboMcKwek schreef:

Er word inderdaad hard getraind MB, deze post is van een ander forum waar ik zit overgenomen:

(...)

Klinkt goed, ben best wel benieuwd wat het word, of d'r nou weer 'ns effe een periode-titeltje langs kan kommen, zou leuk zijn!
Wil zelf ook 'ns gaan kijken, m'n opa en pa waren vroeger trouwe fans, lijkt me errug gezellig met de hele Brabo-familie

[Dit bericht is veranderd door Domstad Phoolie (op 12 juli 2008 13:56:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,8VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Xavi Hernandez
Nationale topspeler
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven/Tilburg
Reg.: 28 juni 2003
Gepost op 12 juli 2008 om 14:03:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BruggiKeane schreef:

(...)Hoezo? Volgens mij wordt PSV nog steeds het grootste gedeelte uit Brabant gesteund, maar wat doen de supporters uit de randstad verkeerd in jou ogen dan?

Ik heb niks tegen ze, heb er zelfs respect voor hoever sommigen reizen om hun club te zien. Vind het wel gewoon jammer dat PSV zo'n internationale club is geworden, alhoewel dit natuurlijk inherent is aan de successen van de afgelopen jaren. Bij FCE is de voertaal nog gewoon Brabants en heerst nog echt het 'ons kent ons' -sfeertje.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Uit: een warm nest
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 12 juli 2008 om 14:49:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TurboMcKwek schreef:

(...)

Vind het toch wel een beetje op kinderarbeid lijken die teksten. Ongeoorloofd!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.513,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
hektiano
Vaste waarde in elftal

Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 15:41:17.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mb18 schreef:

(...)
...Wedstrijdverslag...

Niet dat dit allemaal 1 grote excuses is voor de 4-1 nederlaag, maar het geeft wel aan dat je FC Eindhoven niet meteen moet afrekenen op zo'n wedstrijd. vanmiddag spelen ze tegen willem II een oefenduel en ook voor deze wedstrijd hebben ze weer getraind. Geeft al aan dat de trainer meer bezig is met het elftal zelf als met het resultaat. En opzich vind ik dat nog niet zo verkeerd.
en dit is trouwens ook niet op jou gericht ofzo hoor maar gewoon in het algemeen.

Ik heb de krant niet gelezen, maar zag de eindstand dus op teletekst.
Duidelijk verslag, daarvoor check ik dus dit topic

Er is dus nog een hoop werk aan de winkel.. Hopelijk doet die Brys z'n werk naar behoren.
Succes met jullie club komend seizoen.

Xavi,

dat je het jammer vind dat PSV een international club is, is niet gebaseerd op de waarheid, dat is puur een gevoel.
Het overgrote deel van de supporters Brabants, kijk maar naar de verdeling van de seizoenskaarten.

Ik begrijp je punt wel, maargoed...als een club succes heeft ontkom je niet aan landelijke interesse. .
Ik blijf erbij dat PSV ondanks de successen in de jaren '80 en de afgelopen kampioenschappen vooral een Brabantse club is gebleven.
Vergelijk maar eens met die 2 topclubs uit het verleden...denk dat het percentage daar héél anders ligt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.571,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
7.Cristiano Ronaldo
Lid 2e elftal

Reg.: 4 juli 2004
Gepost op 12 juli 2008 om 16:27:23.       MSN: Shefke_040@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Echt he ;e Bij PSV trainen ze ook twee keer per dag, dus ook 12x per week in de voorbereiding.. Maarja, het zal wel..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,1VoVo: -Opstelling: incompleet
mb18
Talentje

Gepost op 12 juli 2008 om 16:39:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC Eindhoven - Willem II 2-1

[Dit bericht is veranderd door mb18 (op 12 juli 2008 18:02:57).]
 Help mods!
Domstad Phoolie
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 16 juli 2007
Gepost op 12 juli 2008 om 17:57:48.         MSN: p_vd_heuvel_33@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eindstand al bekend?
Zou wat zijn hee, overwinning op Willem 2
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,8VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 12 juli 2008 om 18:15:14.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn complimenten. Vergeet alleen niet: Een zwaluw maakt nog geen zomer
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.513,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
WOENSEL
Aanstormend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 12 juli 2008 om 18:32:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Bij bijna iedere club trainen de mannen wel 2 keer per dag...
Kinderarbeid??? Weet je uberhaupt wel wat dat is...
1 je bent dan een kind
2 Deze mannen kunnen er zo uitstappen als ze het niet zind

Volgens mij moeten wij toch ook elke dag(lees:5 dagen in de week) minimaal 8 uurtjes werken voor meestal minder salaris als de modale voetballer (ken de salaris schalen niet van FCE), althans het zal meer wezen als wat een kind met kinderarbeid zou verdienen...

Vanwaar deze ongelooflijke frustratie????

Ik ben geen fan van FCE, maar ook geen vijand..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 12 juli 2008 om 18:32:34.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eindstand FC Eindhoven - Willem II 2-1

Doelpunten van: Caracciolo (1-0), Lima (1-1), Canzislar (2-1)

Beginopstelling FC Eindhoven: Hendriks, Petersen, Verheyen, Paridaans, v. Assauw, v. Son, Tahapary, Asubonteng, Koc, Caracciolo, Diaz

Beginopstelling Willem II: Appels, Nieuwendaal, Lima, Martha, Valencia, Vorthoren, Kargbo, Gregoire, Zijler, Mourad, Muhamadu
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.523,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
TurboMcKwek
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Vak: Oost - WW
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 12 juli 2008 om 18:37:27.         ICQ: 100322923  MSN: the_runaway_found@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is dat voor opstelling van Willem 2, ik volg heel die kutclub niet, maar ik ken echt alleen Valencia, en Mourad als het de Mourad is die ik denk. Is dit een serieuze opstelling van hun?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
FCE1909
Aanstormend talent

Reg.: 25 december 2003
Gepost op 12 juli 2008 om 18:37:43.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tja, na al deze reacties weet ik niets meer te zeggen, godfather die zegt geen 13 te zijn maar zich wel zo voor doet.. en nog een aantal helmonders die graag willen proosten op een degradatie die er nie komt..

ik zal vanavond een extra pilske daarop pakken :B

2e helft speelde oa. Janse, Schenkel, Nieuwendaal, Messoudi, Boutahar, Deul, Demouge,

[Dit bericht is veranderd door FCE1909 (op 12 juli 2008 18:39:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.461,8VoVo: -Opstelling: -
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Gepost op 12 juli 2008 om 18:42:13.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TurboMcKwek schreef:

Wat is dat voor opstelling van Willem 2, ik volg heel die kutclub niet, maar ik ken echt alleen Valencia, en Mourad als het de Mourad is die ik denk. Is dit een serieuze opstelling van hun?

Ken je Kargbo niet? dat is toch wel een van hun sterkste spelers.

En het is niet Mourad Mghizrat die ook bij Willem II heeft gespeeld maar een Mourad uit Zweden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.523,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
WOENSEL
Aanstormend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 12 juli 2008 om 18:46:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jérémie_Brechet 13 schreef:

(...)

Ken je Kargbo niet? dat is toch wel een van hun sterkste spelers.

En het is niet Mourad Mghizrat die ook bij Willem II heeft gespeeld maar een Mourad uit Zweden.

Ik vond het al zo zweeds klinken

Maar zo te zien toch een aantal bekende namen, dus petje af voor FCE.
Ik zie een stijgende lijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
mb18
Talentje

Gepost op 12 juli 2008 om 18:55:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FCE1909 schreef:

tja, na al deze reacties weet ik niets meer te zeggen, godfather die zegt geen 13 te zijn maar zich wel zo voor doet.. en nog een aantal helmonders die graag willen proosten op een degradatie die er nie komt..

ik zal vanavond een extra pilske daarop pakken

2e helft speelde oa. Janse, Schenkel, Nieuwendaal, Messoudi, Boutahar, Deul, Demouge,

Juist. dat wordt er een van jupiler
 Help mods!
we zullen zien
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Vak: Oost - V
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 12 juli 2008 om 19:04:06.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, samen met Xavi even een kijkje wezen nemen en complimenten voor Fc Eindhoven!

Willem II gaat het extreem moeilijk krijgen om in de Eredivisie te blijven als ze zo gaan spelen ! Wat een drama voetbal van hun kant.

Deze overwinning zal hopelijk ook veel zelfvertrouwen geven zodat er dit jaar eindelijk eens wat verbetering is te zien.

[Dit bericht is veranderd door we zullen zien (op 12 juli 2008 19:05:51).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.459,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Jérémie_Brechet 13
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Gepost op 12 juli 2008 om 19:22:16.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zat op de tribune een rij voor Maikel Aerts, die keek wel zuur bij de 2-1
 Help mods!
mb18
Talentje

Gepost op 12 juli 2008 om 19:59:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

* Willem II-trainer Andries Jonker vond met name de eerste helft 'Willem II-onwaardig' en heeft het team voor zondag een straftraining opgelegd. Voor Willem II scoorde verdediger Josimar Lima met een kopbal uit een corner van Christophe Gregoire. Vijf minuten voor tijd maakte Derman Cansizlar de winnende treffer voor FC Eindhoven.

misschien dat aerts daarom zuur keek
 Help mods!
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 12 juli 2008 om 20:03:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FCE1909 schreef:

ik zal vanavond een extra pilske daarop pakken

Euforie stijgt hier blijkbaar. Knap hoor, een overwinning op het B-team van Willem II, Willem III . Een zwaluw maakt nogmaals geen zomer. Enja, dat je volgend jaar niet degradeert komt ook alleen doordat die regeling er niet meer komt. Proost maar lekker met je jupilertje, wees blij dat je er in blijft. Want nogmaals,FC Eindhoven is een schande voor de stad Eindhoven en voor de gehele Nederlandse Eredivisie.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk