| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 | *besteed zorg aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door Bas (op 8 februari 2007 08:50:14).]
|
|
|
Alcides Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Ik denk dat FC Eindhoven deze wedstrijd (helaas) gaat verliezen, Go Ahead is toch een goede tegenstander en ik verwacht niet dat ze dit winnen, al hoop ik dat natuurlijk wel want dan blijft Helmond Sport mooi laatste 
|
|
|
Willy ML Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: FCE1909 schreef:
Dan heb je me verkeerd begrepen Bedoel dat er dan tenminste niet meer zo negatief wordt gedaan over de mooiste club van Eindhoven...
Overigens ook zeer mooi stuk in het ED vandaag.. Noud van Melis was betere spits dan Coen Dillen..
Respect 
En je wordt prettig ontvangen bij de mensen thuis, waarvoor nog een keer openlijk mijn excuses, Tom! 
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | FC Eindhoven - Go Ahead Eagles
Uitslag: 0-4
Doelpunten: Ars (1), Hendriks (4/e.d.), Göbel (31), Ars (77)
FC Eindhoven: Hendriks, Tahapary (Wellens/78), v.d. Rijt, Vangeffelen, Peppinck, De Boer, Becker (Güngor/56), De Meersman (Noyen/71), Nelemans, Aelbrecht, v.d. Heijden
Bank: v.d. Oever, Wildschut, Wellens, Kolsi, Isbouts, Noyen, Güngor
Go Ahead Eagles: Moeliker, Göbel, Parnela, Wissink (Bakker/81), Vosselman, Schotman, Oosthout, Gilissen, Ghoochannejhad, Ars (Samuel/78), Ax (Knijnenburg/46)
Bank: Brammer, Schoenmakers, Samuel, Bakker, Bartels, Koopman, Knijnenburg
Scheidsrechter: v. Meenen
[Dit bericht is veranderd door Alcides (op 10 februari 2007 17:03:27).]
|
|
|
FCE1909 Talentje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 25 december 2003 | drama 
|
|
|
japper4 Lid 2e elftal
Vak: Zuidwest - GG Posts: 160 Reg.: 19 december 2006 |
quote: drama
Inderdaad 
|
|
|
Orangedevil Vedette
Vak: - Posts: 1346 Reg.: 17 april 2000 | Mwoah, ze hebben het toch beter gedaan dan de vorige thuiswedstrijd. Er zit een stijgende lijn in.
[Dit bericht is veranderd door Orangedevil (op 10 februari 2007 00:16:07).]
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2835 Reg.: 29 juli 2005 | Ben ook geweest, maar wat een slecht elftal heeft EVV zeg ! Er zit TOTAAL geen voetbal in (of zijn wij verwend ??? ). Maar gelukkig Onze enige echte Willy ML nog wel even gezien !
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Kunnen jullie voortaan niet zeggen wat eindhoven heeft gedaan, nu moest ik het helemaal gaan opzoeken . Met 4-0 thuis verloren, kan bijna niet slechter!
|
|
|
Xavi Hernandez Nationale topspeler Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven/Tilburg Vak: - Posts: 736 Reg.: 28 juni 2003 |
quote: bart-psv schreef:
Ben ook geweest, maar wat een slecht elftal heeft EVV zeg ! Er zit TOTAAL geen voetbal in (of zijn wij verwend ??? ). Maar gelukkig Onze enige echte Willy ML nog wel even gezien !
Moet in de eerste 4 minuten zijn geweest 
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2835 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Xavi Hernandez schreef:
(...)
Ik zag hem Binnen in t café, en Idd na de 1e 5 minuten liep die alweer vanaf de tribune naar t Café, zuiplap !
|
|
|
FCE1909 Talentje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 25 december 2003 | kommer en kwel gister... tis dat we ene samba trommelaar hadden, hadden we nog iets om naar te kijken...
toch weer doelpuntje uitgelopen op helmond sport 
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Xavi Hernandez schreef:
(...)
Ach Stijn, daarna was het ook een errug vette avond toch 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: bart-psv schreef:
(...)
Ik zag hem Binnen in t café, en Idd na de 1e 5 minuten liep die alweer vanaf de tribune naar t Café, zuiplap !
En dan niet even komen ouwehoere?
Was een drama en langer dan 4 minuten hield ik het echt niet vol
Rest van de avond: Topper!
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | Vanavond Cambuur uit. Geen Sasa en vorige week kunnen zien waar dat naar toe gaat dan. Heb er geen vertrouwen in en een punt zal meegenomen zijn!
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Ik hoop op een stuntje van FC Eindhoven en dat ze met de volle 3 punten terug komen naar Eindhoven.
Overigens doen Kolsi, Stojanovic, Aelbrecht en Peppinck niet mee.
Gewoon met deze opstelling beginnen:
Hendriks
Tahapary
v.d. Rijt
Vangeffelen
Wellens
De Boer
Becker
De Meersman
Noyen
Nelemans
v.d. Heijden
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Definitieve opstelling FC Eindhoven:
Jurgen Hendriks
Justin Tahapary
Ruud van de Rijt
Stijn Vangeffelen (Bel)
Antoine Wellens
Yoann de Boer (C)
Björn Becker
Tim de Meersman (Bel)
Levi van der Heijden
Tim Nelemans
Henny Noyen
Wissels
Dennis Duinslaeger (Bel)
Jean Black
Engin Güngor
Erwin Isbouts
Roel van de Sande
Erik Schaeken
Rens Wildschut
Had de opstelling helemaal goed 
|
|
|
geertjuh23 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | Waarom staat Gungor wissel:? dat vind ik de beste speler van Eindhoven
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: geertjuh23 schreef:
Waarom staat Gungor wissel:? dat vind ik de beste speler van Eindhoven
Vraag dat aan Louis Coolen.
|
|
|
FCE1909 Talentje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 25 december 2003 | 0-0. meer zat er niet in, met wederom een zeer jong elftal en 8 spelers uit de eigen jeugd in de basis, was dit het hoogst haalbare... al mag Becker die HELE grote kans in de 2e helft best maken..
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | Onderaan dus weer, jammer!
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Eindstand Cambuur Leeuwarden - FC Eindhoven 0-0
Cambuur Leeuwarden: v.d. Vlag, van Noord, Brack, Stam, Barakat, Karim (v.d. Weij/71), Hooijboer (C), Roosenburg, Mulders (v. Rooijen/77), Ketting, Stegeman (Dijkhuizen/46)
Bank: de Vries, de Wagt, Herder, v. Rooijen, Axwijk, Dijkhuizen, v.d. Weij
FC Eindhoven: Hendriks, Tahapary, v.d. Rijt, Vangeffelen, Wellens, De Boer (C), Becker (Black/88), De Meersman, Noyen, Nelemans, v.d. Heijden (Güngor/64)
Bank: Duinslaeger, Schaeken, Wildschut, v.d. Sande, Isbouts, Black, Güngor
Gele kaarten: Stam
Rode kaarten: -
Scheidsrechter: Ketting
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Ik vind alles best als meer niet laatste worden! Wel weer goed dat ze weer een punt erbij hebben, als gewoon elk duel gelijk spelen komen ze vanzelf hogerop 
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 | En als ze alleen de topwedstrijden mee tellen doet Eindhoven nog goed mee 
|
|
|
japper4 Lid 2e elftal
Vak: Zuidwest - GG Posts: 160 Reg.: 19 december 2006 | Even een vraagje. Kan je bij de wedstrijd FC Eindhoven - Dynamo Moskou van donderdag binnen met een seizoenskaart?
|
|
|