| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
mb18 Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 3 februari 2007 |
quote: Godfather schreef:
(...)
Euforie stijgt hier blijkbaar. Knap hoor, een overwinning op het B-team van Willem II, Willem III . Een zwaluw maakt nogmaals geen zomer. Enja, dat je volgend jaar niet degradeert komt ook alleen doordat die regeling er niet meer komt. Proost maar lekker met je jupilertje, wees blij dat je er in blijft. Want nogmaals,FC Eindhoven is een schande voor de stad Eindhoven en voor de gehele Nederlandse Eredivisie.
en jij bent een schande voor dit netwerk. nogmaals: je hebt al vaak genoeg duidelijk gemaakt wat je van FC Eindhoven vind. Ik denk dat iedereen het onderhand nu wel weet. Hou op met dat kleutergedoe en gedraag/reageer normaal zoals anderen dat ook doen.
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1983 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: mb18 schreef:
(...)
en jij bent een schande voor dit netwerk. nogmaals: je hebt al vaak genoeg duidelijk gemaakt wat je van FC Eindhoven vind. Ik denk dat iedereen het onderhand nu wel weet. Hou op met dat kleutergedoe en gedraag/reageer normaal zoals anderen dat ook doen.
Oke dan zijn we het daar over eens, hoe jij mij net beschrijft beschrijf ik jou. Ik bepaal dan ook altijd zelf nog of ik hierin post of niet. Het is tenslotte samen met alle andere PSVers mijn netwerk en jij bent hier te gast. Je kan wel zeggen dat ik duidelijk heb gemaakt hoe ik tegen FCE aankijk mar dat heb jij ook gedaan, en jij blijft hier toch ook in posten? Kinderachtig hè, maar het is wel zo. Ik lees namelijk nergens dat mensen die Eindhoven een armzalige club vinden hier niet mogen posten..
|
|
|
mb18 Talentje
(...)
Oke dan zijn we het daar over eens, hoe jij mij net beschrijft beschrijf ik jou. Ik bepaal dan ook altijd zelf nog of ik hierin post of niet. Het is tenslotte samen met alle andere PSVers mijn netwerk en jij bent hier te gast. Je kan wel zeggen dat ik duidelijk heb gemaakt hoe ik tegen FCE aankijk mar dat heb jij ook gedaan, en jij blijft hier toch ook in posten? Kinderachtig hè, maar het is wel zo. Ik lees namelijk nergens dat mensen die Eindhoven een armzalige club vinden hier niet mogen posten..
precies en ik heb ook niet gezegd dat je hier niet mag posten. maar zoals je zelf al zegt ben je kinderachtig ja. met je kinderarbeid en weet ik allemaal wat voor gezever. normaal posten kan ook lijkt me dan?
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1983 Reg.: 20 augustus 2006 |
(...)
precies en ik heb ook niet gezegd dat je hier niet mag posten. maar zoals je zelf al zegt ben je kinderachtig ja. met je kinderarbeid en weet ik allemaal wat voor gezever. normaal posten kan ook lijkt me dan?
Haha, je eigen draai aan een verhaal geven zodat je er zelf onbeschimpt uit komt doe je goed. Kinderarbeid, als ik hoor hoe die jongen daarover vertelt, dat hij zich helemaal kapot moet trainen, vind ik dat idd een beetje lijken op kinderarbeid. Zegt meer over jou dat je dat gezever vind. Tja, FC Eindhoven hè.. 
|
|
|
WOENSEL Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 494 Reg.: 29 februari 2008 |
(...)
Euforie stijgt hier blijkbaar. Knap hoor, een overwinning op het B-team van Willem II, Willem III . Een zwaluw maakt nogmaals geen zomer. Enja, dat je volgend jaar niet degradeert komt ook alleen doordat die regeling er niet meer komt. Proost maar lekker met je jupilertje, wees blij dat je er in blijft. Want nogmaals,FC Eindhoven is een schande voor de stad Eindhoven en voor de gehele Nederlandse Eredivisie.
Euforie stijgt??? Het is de voorbereiding man..
Ik zie nergens een euforie ontstaan hoor.
FCE een schande voor de stad Eindhoven???
Nogmaals ik ben geen FCE supporter maar wel trots dat wij (alsin Eindhovenaar zijnde) 2 clubs hebben in het betaalde voetbal, dat kunnen niet veel steden zeggen.
Ik ben ook trots (wel stukken minder maar ja) dat Brabant zoveel betaald voetbalclubs heeft ten opzichte van andere provincies.
Man voetbal leeft in Brabant en met daarbij voetbalhoofdstad van Nederland Eindhoven als middelpunt.
Maar aangezien jij (waarschijnlijk) geen Eindhovenaar bent en ook geen seizoenskaart bij PSV hebt zul jij het anders zien dan mij.
Ik ben trots op Eindhoven, op haar gebouwen, op haar beleving en op haar clubs.
En uiteraard op de wijk Woensel
|
|
|
quote: WOENSEL schreef:
(...)
Euforie stijgt??? Het is de voorbereiding man..
Ik zie nergens een euforie ontstaan hoor.
FCE een schande voor de stad Eindhoven???
Nogmaals ik ben geen FCE supporter maar wel trots dat wij (alsin Eindhovenaar zijnde) 2 clubs hebben in het betaalde voetbal, dat kunnen niet veel steden zeggen.
Ik ben ook trots (wel stukken minder maar ja) dat Brabant zoveel betaald voetbalclubs heeft ten opzichte van andere provincies.
Man voetbal leeft in Brabant en met daarbij voetbalhoofdstad van Nederland Eindhoven als middelpunt.
Maar aangezien jij (waarschijnlijk) geen Eindhovenaar bent en ook geen seizoenskaart bij PSV hebt zul jij het anders zien dan mij.
Ik ben trots op Eindhoven, op haar gebouwen, op haar beleving en op haar clubs.
En uiteraard op de wijk Woensel
Ik woon ook in Brabant maar niet in Eindhoven. Ben ook geen Eindhovenaar. Alleen wel PSVer in hart en nieren, ben inderdaad niet in het bezit van een seizoenskaart omdat ik ver van Eindhoven af woon. De belangrijke wedstrijden, daar ben ik altijd bij. Ook Vitesse-PSV bijvoorbeeld nog reeds. Maar dat is een ander verhaal. Ik respecteer je opvatting maar ik vind de plaatselijke FC wél een schande voor Eindhoven, en voor Brabant en Nederland. Het spijt me.
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 7882 Reg.: 4 mei 2002 |
(...)
Haha, je eigen draai aan een verhaal geven zodat je er zelf onbeschimpt uit komt doe je goed. Kinderarbeid, als ik hoor hoe die jongen daarover vertelt, dat hij zich helemaal kapot moet trainen, vind ik dat idd een beetje lijken op kinderarbeid. Zegt meer over jou dat je dat gezever vind. Tja, FC Eindhoven hè.. 
Ik zal nog een post van die jongen quoten, over het verlies tegen die werkloze voetballers:
quote:
Hij:
Ai domper: ik krijg net een smsje van mijn broer "Kom maar niet kijken. Ik zit niet bij de selectie. Kutzooi!"
Zeer opvallend aangezien hij in de laatste oefenwedstrijd nr 10 kreeg toegewezen en de aanvoerdersband om mocht omdat hij "zo goed bezig was in de voorbereiding" aldus de trainer.
Ik:
Verloren ze die wedstrijd niet met 4-1 van een stel werkloze voetballers?
Hij:
Klopt mijn broer zei dat iedereen in het team dat al voorspelde voor de wedstrijd. Heeft met die trainingen te maken, ze worden echt genadeloos afgebeuld naar het schijnt
.
Je kunt dit zowel positief als negatief opvatten. Positief dat er goed getraind word, negatief dat de spelers zelf er helemaal kapot aan gaan, en dat ook mentaal doorwerkt.
|
|
|
mb18 Talentje
(...)
Ik woon ook in Brabant maar niet in Eindhoven. Ben ook geen Eindhovenaar. Alleen wel PSVer in hart en nieren, ben inderdaad niet in het bezit van een seizoenskaart omdat ik ver van Eindhoven af woon. De belangrijke wedstrijden, daar ben ik altijd bij. Ook Vitesse-PSV bijvoorbeeld nog reeds. Maar dat is een ander verhaal. Ik respecteer je opvatting maar ik vind de plaatselijke FC wél een schande voor Eindhoven, en voor Brabant en Nederland. Het spijt me.
ik snap niet hoe jij kan oordelen over een club als FC Eindhoven als je maar 'zelden' bij je eigen clubbie op de tribunes te vinden bent. Een echte fan maakt dan maar kilometers, met alleen maar mooie, belangrijke wedstrijden bezoeken vind ik je meer een successupporter.--> ook aangezien je het altijd over resultaat hebt (bij fce voornamelijk) En dan ook nog eens te durven oordelen over Eindhoven.. Waar baseer jij je mening wel niet op? Je bent er waarschijnlijk nooit geweest, hoe kun je dan in godsnaam oordelen over het voetbal?! en het dan maar telkens hebben over jou netwerk hier. Je hebt niet eens een seizoenskaart, je woont niet eens in de buurt van Eindhoven, bent te beroerd om een stukje te rijden voor je club en zeikt behalve PSV hier even Eindhoven af. Je bent goed bezig al zeg ik het zelf 
|
|
|
(...)
Heb je dan een soort van voorrangspas ofzo???
Kan me namelijk herinneren dan PSV-Ajax binnen 1 minuut ofzoiets was uitverkocht (en dat elk jaar), en jij hebt er elke keer een kaart voor
Maar je hoeft je niet te verontschuldigen hoor..
Mijn vermoedens klopten... je bent geen Eindhovenaar en heb je het gevoel ook niet.
Maar PSV komt ook uit Eindhoven...en je weet don't fu*k with Eindhoven.
Eindhoven is de gekstuh........
Maar positief is dat je PSV er bent in hart en nieren.
@ McKwek
Tsjaa... Dan moet je ook geen profvoetballer willen worden toch???
[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 12 juli 2008 23:35:50).]
|
|
|
quote: Eindhoven is de gekstuh........
Dat blijkt maar weer eens ja 
|
|
|
quote: TurboMcKwek schreef:
(...)
Dat blijkt maar weer eens ja 
En hier verschillen onze meningen...
( maar deze zal ik maar niet verder uit de doeken doen hier)
Jij bent dus geen trotse inwoner van Eindhoven...
Ook daar kan ik mee leven hoor 
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 151 Reg.: 25 december 2003 | lees hier ergens dat we blij mochten zijn met een zege op het 2e of zelfs 3e elftal van willem 2 (uiteraard was dit godfather)
hier de statistieken, zo slecht was het dus nog niet,
FC Eindhoven - Willem II 2-1 (1-1) 11. Fabio Caracciolo 1-0, 43. Josimar Lima 1-1, 85. Derman Cansizlar 2-1. Scheidsrechter: Danny Makkelie. Aantal toeschouwers: 500.
FC Eindhoven: Hendriks; Petersen, Verheyen (60. Wildschut), Paridaans, Van Assauw (48. Van der Rijt); Van Son (80. Dickson), Asubonteng (69. Cansizlar), Tahapary; Koc, Caracciolo (67. Nelemans), Diaz (76. Nkoyi).
Willem II: Appels; Lima (46. Janse), Martha, Valencia (46. Veloso), Kargbo (46. Schenkel); Nieuwendaal, Gregoire (46. Boutahar), Mourad (46. Deul); Zijler (46. Messoudi), Muhamudu (46. Demouge), Vorthoren (46. Quasten).
ps. ow ja iemand die bijna geen wedstrijd kijkt van "zijn" club maar wel oordeelt over een andere club mag en kan niet eens serieus genomen worden
|
|
|
quote: WOENSEL schreef:
(...)
En hier verschillen onze meningen...
( maar deze zal ik maar niet verder uit de doeken doen hier)
Jij bent dus geen trotse inwoner van Eindhoven...
Ook daar kan ik mee leven hoor 
Oeioeioei. Nu zou ik even gaan oppassen, als er 1 iemand een trotse inwoner van Eindhoven is ben ik het wel.
(maar dit zal ik verder niet uit de doeken doen hier)
Maargoed, laten we weer ontopic gaan, want dit gaat nergens over 
|
|
|
(...)
ik snap niet hoe jij kan oordelen over een club als FC Eindhoven als je maar 'zelden' bij je eigen clubbie op de tribunes te vinden bent. Een echte fan maakt dan maar kilometers, met alleen maar mooie, belangrijke wedstrijden bezoeken vind ik je meer een successupporter.--> ook aangezien je het altijd over resultaat hebt (bij fce voornamelijk) En dan ook nog eens te durven oordelen over Eindhoven.. Waar baseer jij je mening wel niet op? Je bent er waarschijnlijk nooit geweest, hoe kun je dan in godsnaam oordelen over het voetbal?! en het dan maar telkens hebben over jou netwerk hier. Je hebt niet eens een seizoenskaart, je woont niet eens in de buurt van Eindhoven, bent te beroerd om een stukje te rijden voor je club en zeikt behalve PSV hier even Eindhoven af. Je bent goed bezig al zeg ik het zelf 
Dat je zelden tussen aanhalingstekens plaatst doe je inderdaad goed. Ik zit van de 17 thuiswedstrijden er bij 10 op de tribune. Onder belangrijke wedstrijden schaar ik nog altijd ook FC Groningen, SC Heerenveen, Twente enz. En tja, die kilometers.. Ik maak ze graag, jammer genoeg heb ik geen rijbewijs en heb ik het vaak druk met werk. Successupporter Hoe durf je het te zeggen. En ja, een club moet toch worden afgerekent op resultaat uiteindelijk of niet soms? Ik kan toch makkelijk oordelen over jullie voetbal denk ik zo als ik op RTL4 elke week de samenvatting bekijk en de resultaten zie? En de voetballers die er spelen? Dat ik 'te beroerd' ben, ik wist niet dat je mij zo goed kende? Woon je bij me om de hoek? Ik zeik Eindhoven niet af, ik zeik FC Eindhoven af. Eindhoven is een mooie stad en ook nog is goed om wat te winkelen. Maar dat terzijde. Volgens mij wordt het niveau van jullie club aardig overgebracht op het verstand van jullie ofniet soms?
@ WOENSEL. Ik sta altijd bij de Ticketbox ja, soms word ik teleurgesteld en dat is dan heel klote. Feit is dat ik nog geen een wedstrijd heb gemist afgelopen seizoen van PSV, of ik kijk ze in het stadion of op Tele2 live. Volgens mij fuck ik niet met Eindhoven, maar met FC Eindhoven. Zijn de letters FC nou echt zo moeilijk te lezen?
@FCE1909. Nog de lachwekkendste reactie van allemaal. Zoals ik net al zei heb ik geen 1 wedstrijd gemist van PSV afgelopen seizoen. Vraag me dan ook echt af waar je die info vandaan haalt. Zoals je ook al kon zien eerder op deze pagina's heb ik gezegd mijn complimenten, over het resultaat tegen Willem II. Aantal toeschouwers: 500. Haha.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8986 Reg.: 19 februari 2000 |
Volgens mij fuck ik niet met Eindhoven, maar met FC Eindhoven. Zijn de letters FC nou echt zo moeilijk te lezen?
Als dit inderdaad je doel is, dan is dit an sich best wel erg zielig.
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 2069 Reg.: 14 februari 2002 | Eerlijk is eerlijk: keurige overwinning.
Is zo hard trainen wel een "verantwoorde" opbouw of doen meer clubs dit? Want ik hoor wel eens verhalen dat ze in de voorbereiding hard trainen, maar dit klinkt me erg extreem in de oren. Hopelijk slaat het niet door en blijft de groep fit voor de 1e wedstrijden van het seizoen.
ps. Weet iemand wie er tegen Gestel met nummer 6 speelde de 1e helft?
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 151 Reg.: 25 december 2003 | Markse, dat was ex-psv Sergei Temrukov
|
|
|
quote: RIO schreef:
(...)
Als dit inderdaad je doel is, dan is dit an sich best wel erg zielig.
Hoezo? Ik zeg gewoon wat ik van de FC vind en dat is niet veel goeds. Als hij dat dan uitlegt als fucken met dan is dat maar zo.
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2894 Reg.: 6 juli 2006 | Moet je voor de grap het wedstrijdverslag op de site van Willem II eens lezen, daar doen ze net alsof Willem II gisteren de betere was wat duidelijk niet het geval was.
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10995 Reg.: 6 maart 2003 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 juli 2008 13:43:05).]
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1983 Reg.: 20 augustus 2006 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 juli 2008 13:44:13).]
|
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1547 Reg.: 27 december 1999 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 juli 2008 13:44:59).]
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1983 Reg.: 20 augustus 2006 | *
Jullie kunnen me ook gewoon is overtuigen met goede argumenten door mij te vertellen in welke mate FC Eindhoven kwaliteit heeft.
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 juli 2008 13:45:14).]
|
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1547 Reg.: 27 december 1999 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 13 juli 2008 13:44:47).]
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8986 Reg.: 19 februari 2000 | Kunnen we gewoon niet leven en laten leven? Ik heb ook niets met de stad Eindhoven, maar als FC Eindhoven het leven van andere mensen, ja mede-mensen, een stuk leuker kan maken, wie the fuck zijn wij dan om deze mensen hun geluk af te nemen? Sterker nog, de meeste mensen hier zijn PSV fan en ook FC Eindhoven fan, dat zijn notabene onze 'eigen mensen', die gun je toch wel wat? Hoe kan ik nou iemand overtuigen dat FC Eindhoven kwaliteit heeft? 1. FC Eindhoven heeft geen kwaliteit als je de club gaat vergelijke met PSV of weet ik veel, Twente. Maar daarom zijn mensen geen supporter, de club heeft een historie, mensen hebben er binding mee. Accepteer het, en zo niet, post lekker in andere topics. Jezus, lekker belangrijk.
|
|
|