| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
|
NilisForPresident Legende
Vak: - Posts: 17648 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: RIO schreef:
Kunnen we gewoon niet leven en laten leven? Ik heb ook niets met de stad Eindhoven, maar als FC Eindhoven het leven van andere mensen, ja mede-mensen, een stuk leuker kan maken, wie the fuck zijn wij dan om deze mensen hun geluk af te nemen? Sterker nog, de meeste mensen hier zijn PSV fan en ook FC Eindhoven fan, dat zijn notabene onze 'eigen mensen', die gun je toch wel wat? Hoe kan ik nou iemand overtuigen dat FC Eindhoven kwaliteit heeft? 1. FC Eindhoven heeft geen kwaliteit als je de club gaat vergelijke met PSV of weet ik veel, Twente. Maar daarom zijn mensen geen supporter, de club heeft een historie, mensen hebben er binding mee. Accepteer het, en zo niet, post lekker in andere topics. Jezus, lekker belangrijk.
Niets aan toe te voegen.
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 7938 Reg.: 4 mei 2002 | Wie gaat er kijken naar Brabantia - Eindhoven? Zelf lijkt het me wel grappig, aangezien Brabantia mijn oude clubje is. En dan kan ik het grote Eindhoven eens in het echt aanschouwen
Ff kijken of er wat maten van mij zo gek zijn om mee te gaan.
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Danny_Koef 10  Nationale topspeler
Vak: - Posts: 2958 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: TurboMcKwek schreef:
Wie gaat er kijken naar Brabantia - Eindhoven? Zelf lijkt het me wel grappig, aangezien Brabantia mijn oude clubje is. En dan kan ik het grote Eindhoven eens in het echt aanschouwen
Ff kijken of er wat maten van mij zo gek zijn om mee te gaan.
Wanneer is die wedstrijd?
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 7938 Reg.: 4 mei 2002 | Dinsdag 15 juli a.s. zal Brabantia 1 een oefenwedstrijd spelen op het eigen sportpark tegen FC Eindhoven 1, dat op zoek was naar een tegenstander na het afzeggen van FC Dordrecht. De wedstrijd dinsdag zal om 19.00 uur aanvangen op veld 4, het oude hoofdveld van DBS. De spelers van Brabantia 1 die meedoen hebben persoonlijk bericht gekregen. Voor FC Eindhoven wordt het de vierde oefenwedstrijd van het nog prille seizoen, terwijl de spelers van Brabantia pas over drie weken starten met trainen.
|
|
|
Vak: - Posts: 2958 Reg.: 6 juli 2006 | Eindstand Brabantia - FC Eindhoven 1-1
|
|
|
Meijel Oost Meervoudig international
Uit: Meijel Vak: Oost - W Posts: 652 Reg.: 23 maart 2006 | In welke klasse speelt Brabantia ?
|
|
|
Vak: - Posts: 2958 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: Meijel Oost schreef:
In welke klasse speelt Brabantia ?
In de 2e klasse.
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 | Dan konden ze blijkbaar toch niet het niveau tegen Willem II vasthouden, als dat zo goed was. Speelde Eindhoven gewoon met het A-team?
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 156 Reg.: 25 december 2003 | Nee was vooral het 2e.. met 2 proefspelers, maar dan nog mag je uiteraard niet zo´n draak van een wedstrijd laten zien toch?
ach ja, bewaren het beste voor de competitie he 
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 | Tja idd weer een slecht resultaat maar misschien biedt die wedstrijd tegen Willem II voor jullie hoop. Vind het erg vreemd weer , eerst zo van Tilburg winnen en dan nu weer gelijk tegen amateurs. Ik ben benieuwd naar komend seizoen.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16114 Reg.: 26 april 2002 |
Je vind FCE helemaal 3x niks, een schande voor het betaald voetbal en nu ben je opeens benieuwd naar komend seizoen?
Kerel, heb je nou gewoon niet door dat je a. de mensen die wel fan zijn van FCE het bloed onder de nagels vandaan haalt met je irritante opmerkingen die vrij respectloos zijn en b. je nog steeds niet normaal inhoudelijk hebt leren discuseren.
Ik heb je er al een paar keer via een PM opgewezen maar je blijft maar rode kaarten pakken, je blijft maar regelmatig op een bijzondere nare manier discuseren en je toont zovaak geen respect voor de ander zijn gevoel bij iets of iemand.
Is het nou bijv. zo moeilijk om uit deze topic te blijven zodat anderen wel normaal over deze club kunnen spreken? Je hebt je zegje gedaan, schande voor het voetbal blablabla, dus wat wil je in godsnaam nog meer kwijt? Dezelfde zin in 10 verschillende vormen neerzetten? Ga wat nuttigs doen! En ja, je hebt het "recht" om hier zoveel neer te kwakken als je wilt, maar als je een beetje respect hebt voor je mede forumleden dan herken je bepaalde grenzen. De grens dat je je zegje gedaan hebt, je begrijpt dat je in herhaling valt en je ziet en leest dat anderen zich daar aan irriteren. Dan moet er toch eens een lampje bij je gaan branden lijkt me....
Tot zover mijn wat berichtje, maar ik moest het gewoon even kwijt.
[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 16 juli 2008 01:41:23).]
|
|
|
Vak: - Posts: 2958 Reg.: 6 juli 2006 | RKVV Brabantia - FC Eindhoven 1-1
80' Mathilda (1-0)
88' Nkoyi (1-1)
Bijzonderheden: In de eerste helft breekt de keeper van RKVV Brabantia onfortuinlijk een kuitbeen.
FC Eindhoven: Litjens, v. Son (Wildschut/46), v.d. Rijt, Bakermans, Petersen, Dickson (Temrukov/46), v. Steensel, Peeters (Diaz/75), Asubonteng, Nkoyi, Meeuwssen (Koc/46)
ff een vraagje voor de FC Eindhoven supporters: waar is Lenny Netteb gebleven?
[Dit bericht is veranderd door Jérémie_Brechet 13 (op 16 juli 2008 10:21:00).]
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 156 Reg.: 25 december 2003 | nettep mocht niet blijven, heeft ook te weinig laten zien.
Zoals je in de opstelling ziet is de helft het elftal van de A1 van vorig jaar, en 3 proefspelers.. waarvan Temrukov teveel salaris vraagt en zeker niet komt.
Tom Peeters is op proef, komt van Dender (Belgie) Ook Asubonteng is op proef (vorig jaar spanje)
|
|
|
Stephan! Regelmatige invaller
Uit: Valkenswaard Vak: West - K Posts: 277 Reg.: 22 maart 2004 | Die Lenny Netteb werkt nu in een drukkerij in Dommelen, doet daar shirtjes bedrukken etc.
Heb daar stage gelopen vlak voor de zomer.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3339 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: FCE1909 schreef:
nettep mocht niet blijven, heeft ook te weinig laten zien.
Zoals je in de opstelling ziet is de helft het elftal van de A1 van vorig jaar, en 3 proefspelers.. waarvan Temrukov teveel salaris vraagt en zeker niet komt.
Tom Peeters is op proef, komt van Dender (Belgie) Ook Asubonteng is op proef (vorig jaar spanje)
Wat is dan het nut van zo'n wedstrijd?
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 156 Reg.: 25 december 2003 | Zouden eigenlijk tegen dordrecht spelen, maar doordat de nieuwe planning van de knvb als openingswedstrijd dordrecht - eindhoven heeft opgeleverd werd die afgelast.
Brys wilde daardoor gisteren liever 2x trainen en jongens als Caracciolo, tahapary, etc niet gebruiken.
Zaterdag tegen Heerenveen zijn ze er weer bij.
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 |
Eigenlijk te belachelijk voor woorden om hier nog op te reageren, maarja.
Benieuwd, moet dat altijd met iets positiefs te maken hebben dan? Wat een onzin zeg. Ik heb hier aangegeven dat ik FCE een schande vind voor het betaalde voetbal en dat ik er geen enkele kwaliteit in zie, dan ben ik dus benieuwd naar komend seizoen, of ze mijn gelijk bewijzen of dat ik het niet bij het juiste eind had. Simpel.
Volgens mij denk jij nog steeds dat je the King van heel dit Netwerk bent. Dat snap ik niet goed. Punt B is helemaal al een lachertje. Ik weet niet hoe jij inhoudelijk reageert, ik zie je reacties namelijk altijd in hele kleine alinea's verdeeld staan omdat het dan een beetje een groter bericht lijkt. Over punt a, wat is dat voor onzin? Mag je geen kritiek meer hebben op iets? In wel meer topics zoals het Ajax topic zal het bloed onder de nagels vandaan gehaald worden bij Samba, Revolution en andere bezoekers. Evenals bij het Reker topic, voor de Anti en Pro Rekers.
Daar ga je weer, IK heb je er weer opgewezen.. . Ik laat me helemaal niets vertellen door jou. Je bent namelijk geen haar beter.
Je zegt het zelf al, ik heb het recht om hier te reageren. Ik heb me voorgenomen dat ik bij mijn eerdere kritiek in grote mate laat en ik hier normaal begrip probeer te hebben voor de FCE supporters, kritiek zal ik zeker nog wel hebben als dat nodig is maar uitspraken als dat FCE een schande is voor het betaalde voetbal zul je niet meer tegenkomen, daar heb ik me inmiddels al genoeg over uitgesproken.
Als FCE een goed seizoen heeft trek ik mijn woorden trouwens ook terug over dat het een schande is. Ik erger me namelijk aan kwaliteiten van sommige eerste divisie clubs. Dat komt soms zo amateuristisch over, dan schaam ik me voor mijn eigen competitie. Vandaar dat als FCE goed presteert komend seizoen het al een stuk minder maakt en dat je mij niet meer zoveel hoort klagen over Eindhoven. Nogmaals ik ben benieuwd. Simpel.
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1048 Reg.: 3 mei 2005 | Opvallend was overigens ook dat Brabantia nog niet is begonnen met trainen...
|
|
|
WATP Geselecteerd voor Oranje Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 504 Reg.: 11 december 2004 |
quote: FCE1909 schreef:
Asubonteng
Lijkt mij een potentiele nieuwe publieklieveling me z'n naam.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16114 Reg.: 26 april 2002 |
quote: Godfather schreef:
Je zegt het zelf al, ik heb het recht om hier te reageren. Ik heb me voorgenomen dat ik bij mijn eerdere kritiek in grote mate laat en ik hier normaal begrip probeer te hebben voor de FCE supporters
Lees je eigen posten nog maar eens terug, dan zul je misschien schrikken hoe agressief je reageert en discuseert met de FCE supporters hier...
Daarom is het voor mij klaar.
|
|
|
Meijel Oost Meervoudig international
Uit: Meijel Vak: Oost - W Posts: 652 Reg.: 23 maart 2006 | 4-0 winst tegen Heerenveen. Puike prestatie !
|
|
|
mb18 Talentje
Vak: - Posts: 89 Reg.: 3 februari 2007 | |
|
bloxske Vaste waarde in elftal Goud + FPC PSV Netwerk Cup Indoor 2008
Uit: riethoven Vak: Noord - T Posts: 444 Reg.: 8 augustus 2004 | Haha jaa ik las het net ook op teletekst. Met wat voor team stond Heerenveen eigenlijk?
|
|
|
Vak: - Posts: 2958 Reg.: 6 juli 2006 | FC Eindhoven - Sc Heerenveen 4-0
Doelpuntenmakers: Nelemans, Caracciolo, Asubonteng en Koc.
Opstelling FC Eindhoven: Hendriks, Tahapary, Petersen (Verheyen/16-v.d. Rijt/56), Paridaans, v. Assouw (v. Son/71), Dickson, v. Brakel, Asubonteng, Nelemans (Koc/60), Caracciolo, Diaz
Opstelling Sc Heerenveen: Vandenbussche, Svec (Fellinga/46), Breuer, Dingsdag (H. Drost/46), Akouili (Etemadi/37), Poulsen (Huisman de Jong/46), Grindheim (Kopic/46), Pranjic (Matusiak/46), Reza (Smárason/46), Popov (Deekman/46-Houtkoop/76), Sibon (Johnson/46)
Vandenbussche kreeg in de 34e minuut een rode kaart.
[Dit bericht is veranderd door Jérémie_Brechet 13 (op 20 juli 2008 13:07:51).]
|
|
|
hektiano Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: Meijel Oost schreef:
4-0 winst tegen Heerenveen. Puike prestatie !
Kijk, dát zijn nog eens uitslagen.
Hoewel je over oefenwedstrijden nooit heel veel kunt zeggen, zorgt dit natuurlijk voor een goede sfeer.
Hopen voor jullie dat ze komend seizoen écht laten zien dat ze in het betaald voetbal horen.
|
|
|