| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
|
Fabio Caracciolo Nationale topspeler
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 724 Reg.: 16 oktober 2005 |
quote: 7.Cristiano Ronaldo schreef:
200.000 en een aanzienlijke kans op degradatie of je behoudt hem gewoon en eindigt hoger waar Eindhoven wss meer sponsors kan aanwerven, wat geld van de KNVB voor de eindnotering krijgt en de kans op betere spelers groeit..
Nou ik weet het wel, gewoon houden..
Zie hem ook het liefst blijven,maar is hij nog te houden?
Als ik hem was zou ik ook liever bij ado spelen dan bij FCE.
Maar de kans dat ado degradeert is wel vrij groot denk ik,en bij fce speelt hij altijd,en ik zie het nog wel een mooi seizoen worden dit jaar voor de blauw-witten.
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 171 Reg.: 25 december 2003 | Bod ADO op Caracciolo valt in slechte aarde
EINDHOVEN - FC Eindhoven heeft ontstemd gereageerd op het bod van ADO Den Haag om topschutter Fabio Caracciolo voor 100.000 euro over te nemen.
Zie ook:
Caracciolo is goud waard voor FC Eindhoven
Technisch manager Hans Smulders: "Wij hebben het bod afgeslagen, voor dat bedrag gaan we onze beste speler echt niet verkopen."
Caracciolo zelf bereikte maandag al wel een akkoord met de eredivisionist. Smulders: "De handelswijze van ADO om met Fabio te gaan praten zonder ons daarover in te lichten lijkt nergens op. ADO brengt eerst Fabio het hoofd op hol, doet dan een niet serieus te nemen bod en vervolgens wordt hun trainer Peter Wetzel nog eens kwaad op mij dat wij daar niet mee akkoord gaan."
Eind april toonde ADO ook al interesse in de spits. Een aanbod bleef toen uit volgens Smulders. "ADO hoopte waarschijnlijk dat FC Eindhoven opgeheven zou worden, zodat ze Fabio gratis konden overnemen. Nu zijn we drie maanden verder, heeft Den Haag allerlei spitsen bekeken en komen ze plots weer bij Fabio uit. We hebben met hem de afspraak dat we meewerken aan een transfer als hij zich sportief kan verbeteren, maar daar moet dan wel een fatsoenlijke transfersom tegenover staan. Geen idee of ADO nog met een nieuw bod komt, Wetzel wil niet meer met mij praten."
Het contract van Caracciolo loopt na dit seizoen af. Een optie om de verbintenis te verlengen kon FC Eindhoven in de zomerstop door de financiële problemen niet lichten. Mocht de club alsnog gebruik willen maken van de optie, dan kan Caracciolo dat blokkeren. Smulders: "Beide partijen moeten instemmen met het lichten van de optie en Fabio zal door de interesse van ADO nu andere bedragen in zijn hoofd hebben. Om hem te behouden moeten we bekijken of we zijn contract kunnen openbreken en opwaarderen."
Nadat Caracciolo vrijdag met drie goals een hoofdrol vertolkte in de 3-2 zege op Haarlem, dienden zich bij zijn zaakwaarnemer drie geïnteresseerde clubs aan. Vooralsnog deed alleen ADO een bod bij FC Eindhoven. Smulders: "Ik verwacht dat er nog wel meer interesse komt voor Fabio. Als hij vrijdag nog meespeelt tegen VVV en weer goed presteert, kan hij wellicht het dubbele opleveren van wat ADO nu voor hem wil betalen. We hebben een lijstje met mogelijke vervangers, maar om een spits van hetzelfde kaliber te halen voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus is onmogelijk."
Bij PSV maakte FC Eindhoven zijn interesse kenbaar in middenvelder Rochdi Achenteh (20). De Eindhovenaar speelt in Jong PSV en wordt gezien als een goed alternatief voor Willem II'er Steef Nieuwendaal, van wie inmiddels duidelijk is dat hij niet naar FC Eindhoven komt. Smulders: "Rochdi zat vrijdag bij ons op de tribune en we hebben toen kennisgemaakt met hem. Hij is een jongen met een geweldige drive en explosiviteit. Het is tijd voor Rochdi om een nieuwe stap te maken en hij ziet een overstap naar ons wel zitten." Stagiair Quentin Jakoba (ex-Jong Willem II) heeft het aanbod gekregen om als amateur aan de selectie toegevoegd te worden. Er is afscheid genomen van de testers Abdelaziz Kamara (te hoge financiële eisen), Sylvain Meslien en Jochem Tanghe (te licht) en Aminu Sani (niet fit).
Juist eindhoven bijt maar eens van jezelf af, niet zomaar laten gaan aan een club die zelf 3 maanden terug geen rooie cent had!
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 656 Reg.: 29 februari 2008 | Hebben ze een eventuele vervanger op het oog???
Niet dat je voor 100.000 euro een fatsoenlijke vervanger zou kunnen halen (maar dat terzijde)
Mocht hij voor 100.000/200.000 euro vertrekken naar ADO, dan hebben ze daar voor weinig geld een redelijke spits voor de eredivisie.
|
|
|
ajax_michael Talentje
Vak: - Posts: 87 Reg.: 23 april 2008 |
quote: WOENSEL schreef:
Hebben ze een eventuele vervanger op het oog???
Niet dat je voor 100.000 euro een fatsoenlijke vervanger zou kunnen halen (maar dat terzijde)
Mocht hij voor 100.000/200.000 euro vertrekken naar ADO, dan hebben ze daar voor weinig geld een redelijke spits voor de eredivisie.
Redelijk? Ik kan me niet herinneren dat hij ooit 1 wedstrijd in de eredivisie heeft gespeeld, of zit ik er nu naast? Als ik het juist heb kan je hem moeilijk redelijk noemen met 0,0 ervaring in de eredivisie.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3423 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: ajax_michael schreef:
(...)
Redelijk? Ik kan me niet herinneren dat hij ooit 1 wedstrijd in de eredivisie heeft gespeeld, of zit ik er nu naast? Als ik het juist heb kan je hem moeilijk redelijk noemen met 0,0 ervaring in de eredivisie.
Daar zeg je 't zelf... 
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 656 Reg.: 29 februari 2008 |
(...)
Dus wanneer je geen eredivisie ervaring hebt ben je geen redelijke spits???
Ik dacht dat hij wel potentie had 
|
|
|
(...)
Spelen toch aardig wat goeie voetballers in de eerste divisie,en ook veel goeie hebben er gespeeld,
Maarja,dat snapt een supporter van een club, die vooral spelers uit de eigen jeugd eerst verkoopt,en na een paar jaar voor miljoenen terug haalt ook niet,kun je niks aan doen.
Ontopic:
Morgen de zeer lastige thuiswedstrijd tegen titelkandidaat vvv venlo.
Voor de mensen die willen gaan morgen:
NEEM JE ID MEE!!!
Het betreft morgen een ''risico duel'',en alleen mensen uit eindhoven en omstreken kunnen een kaartje kopen bij het stadion.
|
|
|
Jérémie_Brechet 13 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 3011 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: Fabio Caracciolo schreef:
(...)
Spelen toch aardig wat goeie voetballers in de eerste divisie,en ook veel goeie hebben er gespeeld,
Maarja,dat snapt een supporter van een club, die vooral spelers uit de eigen jeugd eerst verkoopt,en na een paar jaar voor miljoenen terug haalt ook niet,kun je niks aan doen.
Ontopic:
Morgen de zeer lastige thuiswedstrijd tegen titelkandidaat vvv venlo.
Voor de mensen die willen gaan morgen:
NEEM JE ID MEE!!!
Het betreft morgen een ''risico duel'',en alleen mensen uit eindhoven en omstreken kunnen een kaartje kopen bij het stadion.
Hoort Eersel ook nog bij de omgeving van Eindhoven (je weet nooit)? Niet dat ik er morgen heen ga want ik ben verhindert maar als er ooit nog een risicowedstrijd komt weet ik of ik erheen mag 
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 171 Reg.: 25 december 2003 | Primeur: Rochdi Achenteh naar Eindhoven, fabio heeft niet de intentie om bij te tekenen..
Door Webmaster, 21 augustus
Eindhoven heeft zich per direct versterkt met Rochdi Achenteh, de 20-jarige middenvelder komt over van PSV en tekent voor 2 jaar met een optie voor nog 1 seizoen. De middenvelder maakte enkele weken terug nog een goal tijdens de oefenwedstrijd jong PSV - FC Eindhoven, en maakte toen een goede indruk.
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 656 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: FCE1909 schreef:
Primeur: Rochdi Achenteh naar Eindhoven, fabio heeft niet de intentie om bij te tekenen..
Door Webmaster, 21 augustus
Eindhoven heeft zich per direct versterkt met Rochdi Achenteh, de 20-jarige middenvelder komt over van PSV en tekent voor 2 jaar met een optie voor nog 1 seizoen. De middenvelder maakte enkele weken terug nog een goal tijdens de oefenwedstrijd jong PSV - FC Eindhoven, en maakte toen een goede indruk.
Verhuurd of verkocht??
Ik hoop niet verkocht, want het is een zeer goede voetballer.
Mocht Fabio blijven en je hebt Rochdi erbij....
...dan kunnen de verwachtingen aardig omhoog geschroefd gaan worden 
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 171 Reg.: 25 december 2003 | Heeft voor 2 jaar getekend met optie voor 1 jaar, dus eigendom van FCE, topaankoop van de club, waarmee het weer bewijst de goede kant op te gaan!
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8500 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Hij had geen contract (meer), dus hij was vrij om te gaan en staan waar hij wilde. Voor FC Eindhoven is dit een uitstekende 'aankoop'.
|
|
|
Bastie-FCG Legende
Uit: Grunn City Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3214 Reg.: 8 september 2002 | Fabio is weg, gaat iemand hier nu ook zijn naam veranderen?
quote: ADO trekt spits Caracciolo aan
ADO Den Haag heeft aanvaller Fabio
Caracciolo aangetrokken.De 23-jarige
Belg,die overkomt van FC Eindhoven,
tekent een driejarig contract bij de
club van trainer André Wetzel.
Caracciolo maakte afgelopen seizoen
zeventien doelpunten voor Eindhoven.
Vrijdag scoorde hij nog drie keer in
het duel met Haarlem (3-2).
[Dit bericht is veranderd door Bastie-FCG (op 22 augustus 2008 08:05:55).]
|
|
|
Vak: - Posts: 3011 Reg.: 6 juli 2006 | Ze hebben een goede vervanger gehaald dus ik denk niet dat het zo'n probleem wordt voor FC Eindhoven.
|
|
|
quote: Bastie-FCG schreef:
Fabio is weg, gaat iemand hier nu ook zijn naam veranderen?
(...)
Denk dat ik m houd,ff kijken als er ook een ado den haag netwerk bestaat,dat word mijn nieuwe club 
|
|
|
markske Legende
Uit: EINDHOVEN Vak: Zuid - FF Posts: 2090 Reg.: 14 februari 2002 | Eens kijken of ik weer een wedstrijd van Eindhoven goed kan voorspellen 
quote:
20.00 FC Eindhoven - VVV Venlo
Zoals bekend is VVV-Venlo de koppositie kwijt aan Cambuur Leeuwarden na de 2-0 nederlaag in Friesland. Trainer Jan van Dijk gunt dezelfde elf spelers de kans om iets recht te zetten na het mindere duel van vorige week. Dat betekent dus dat Keisuke Honda op de bank begint. De Japanse Olympia-ganger keerde afgelopen week terug, maar zal dus niet direct in de basis starten. Waarschijnlijk zal hij wel minuten krijgen in Noord-Brabant.In tegenstelling tot VVV-Venlo won FC Eindhoven vorige week wel zijn duel. In eigen huis bleek het team van de nieuwe Belgische trainer Marc Brys met 3-2 te sterk voor HFC Haarlem. Grote uiblinker was Fabio Caracciolo. De voormalige spits van MVV scoorde alle drie de treffers voor de blauwwitten. Met Caracciolo is ook gelijk de meest opvallendste speler genoemd van FC Eindhoven. Afgelopen jaar was hij in de Jupiler League goed voor zeventien goals en speelde zich daarmee in de kijker van ADO Den Haag. Inmiddels heeft er dan ook een transfer plaatsgevonden. Daarnaast was de Groninger blij met het feit dat Keisuke Honda de Venlonaren trouw blijft. „Ik ben blij dat hij blijft en hoop daardoor dat dit rust rond de selectie geeft. De afgelopen weken ging het alleen maar over Keisuke. Het leek af en toe wel alsof VVV-Venlo alleen maar om Keisuke Honda ging. Hij pakt zijn transfer nog wel, maar dit seizoen blijft hij bij ons.â€
De voortekenen voor de Koelclub zijn goed. In de afgelopen tien duels aan de Aalsterweg wonnen de Venlonaren er zeven, werd er tweemaal verloren en eindigde het duel slechts eenmaal in een remise. Twee jaar geleden werd het 0-5 mede dankzij drie treffers van Karim Soltani. De laatste nederlaag dateert uit het seizoen 2003-2004. Toen was de thuisclub de vrijdag voor Vastelaovend met 3-1 te sterk voor de geelzwarten.
pick: VVV Venlo 6/10 @ 1.77
|
|
|
snadertjuh Aanstormend talent
Uit: valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 120 Reg.: 14 juni 2007 | ben er bij vanavond, ben benieuwd. Kom eigenlijk nooit bij FCE 1.
hopen dat ze winnen!! 
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8500 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: Jérémie_Brechet 13 schreef:
Ze hebben een goede vervanger gehaald dus ik denk niet dat het zo'n probleem wordt voor FC Eindhoven.
Wie is die vervanger dan? Achenteh is een middenvelder ..
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3500 Reg.: 13 september 2004 | Ik denk dat het wel lastig gaat worden zonder Caracciolo. De overwinning vorige week hadden ze toch echt aan hem te danken. Vandaag hebben ze met 1-3 verloren van VVV-venlo. Bij rtl lieten ze maar een HELE korte samenvatting zien van deze wedstrijd dus kan verder niets over de aanval zeg. Ach...als Veendam alles blijft verliezen hoeven ze zich geen zorgen te maken over de laatste plaats, ze staan nu trouwens 15e na 3 wedstrijden!
|
|
|
West Side United Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1362 Reg.: 14 september 2006 | Is toch wel heel erg zuur om te zien hoe FC Eindhoven de wedstrijd verliest. De doelpunten die ze tegen krijgen vallen allen in de respectievelijk laatste minuut van de 1e helft en 2e helft. De 0-1 (45+2), 0-2 (90), 0-3 (90+2), en de eretreffer ook in de (90+2) minuut van de wedstrijd.
Heel erg jammer Voor de tweede club uit Eindhoven.
|
|
|
mb18 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 98 Reg.: 3 februari 2007 | vond het zwaar frustrerend om te zien hoe we de eerste helft gewoon beter waren dan vvv maar de kansen misten. We misten fabio echt overduidelijk in deze wedstrijd. tweede helft deden we ook zeker niet onder voor vvv. domme rode kaart diaz..
gelukkig scoort koc nog, want een 0-3 was echt zwaar geflatteerd geweest.
Al bij al toch zeker wel een goede wedstrijd gezien!
[Dit bericht is veranderd door mb18 (op 23 augustus 2008 03:55:02).]
|
|
|
Vak: - Posts: 3011 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
(...)
Wie is die vervanger dan? Achenteh is een middenvelder ..
Op de site van psvjeugd stond bij de positie van Achenteh Middenvelder/Aanvaller
|
|
|
Uit: geldrop Vak: Oost - W Posts: 724 Reg.: 16 oktober 2005 | Tja,wat moet je zeggen over de wedstrijd,
Zuur dat je 3 goals tegen krijgt in de extra tijd?
Ben je zelf te zwak zonder caracciolo?
Denk allebei,zegt ook wat over de verdediging,is niet HEEL de wedstrijd scherp.
Moeten snel een nieuwe spits halen,word anders een lang en zwaar seizoen.
Ofja,gewoon winnen vrijdag,dan is voor mij het seizoen al goed genoeg 
|
|
|
Vak: - Posts: 3011 Reg.: 6 juli 2006 | FC Eindhoven heeft Quentin Jakoba beet
FC Eindhoven heeft een paar dagen voor de sluiting van de transfermarkt toch nog een nieuwe speler weten toe te voegen aan haar selectie. Ditmaal betreft het Quentin Jakoba die overkomt van Willem II.
Bij Willem II was Jakoba aanvoerder van het beloftenteam en kwam vooral op het middenveld, en in de verdediging goed uit de voeten.
De twintigjarige Jakoba had twee weken nodig om de technische staf van FC Eindhoven te overtuigen. Na een stage van veertien dagen heeft FC Eindhoven besloten om Jakoba, op amateurbasis, over te nemen van Willem II.
Vrijdagavond speelt FC Eindhoven tegen Helmond Sport. Een derby wat leeft onder de supporters van Helmond Sport én FC Eindhoven. Scheidsrechter Jack van Hulten zal om 20.00 in De Braak fluiten voor het begin van de vierde competitieronde in de Jupiler League.
|
|
|
FCE1909 Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 171 Reg.: 25 december 2003 | FC Eindhoven legt PSV-belofte voor drie jaar vast
28/08/2008 11:22
Rob van Boekel gaat de komende drie jaar de kleuren van FC Eindhoven verdedigen. De 21-jarige aanvallende middenvelder komt over van PSV.
Van Boekel doorliep de jeugdopleiding van PSV, maar slaagde er niet in door te stoten tot de hoofdmacht van de kampioen. De laatste vier jaar speelde hij zijn wedstrijden met de beloftes.
Eindhoven-trainer Marc Brys verwacht zijn aanwinst donderdag op het trainingsveld in de hoop hem vrijdag tegen Helmond Sport al te kunnen gebruiken. De KNVB heeft Van Boekel nog niet vrijgegeven voor zijn nieuwe club.
|
|
|