PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] FC Eindhoven
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 69 pagina's: « 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 69 »

Poster
Topic: [club] FC Eindhoven 
Fabio Caracciolo
Nationale topspeler

Uit: geldrop
Vak: Oost - W
Reg.: 16 oktober 2005
Gepost op 6 september 2008 om 23:18:02.         MSN: 8.0    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarPSV schreef:

(...)

Hij zal wel bedoelen dat de scheids als 12e man functioneerde voor AGOVV!

Toch knap dat ze nog terug zijn gekomen van een 0-3 achterstand. Ze moeten er iniedergeval alles aan doen om niet laatste te worden, vraag me af wat er met de club gaat gebeuren die degradeert, die zal het erg moeilijk gaan krijgen!

Knap toch weer zoals ze terugkwamen gister ja,
Maarja,snap t echt niet dat we zo laag staan,

Oke,we zijn echt geen vvv of rkc bijvoorbeeld,
Maar kijk gewoon naar de namen en de trainer,
Wordt nu echt frustrerend hoe t gaat,
Na 4 wedstrijden 4 punten,waar we er zeker 10 hadden kunnen hebben,

1e Wedstrijd:
Uit naar dort,2-0 verliezen,heel de wedstrijd t betere team zijn,maar 2 knullige tegen goals en je begin is meteen beroerd,

2e Wedstrijd:
3-2 winst op haarlem dankzij fabio,tja zonder hem kregen we t moeilijker,dat is ook logisch.

3e Wedstrijd:
Helmond sport-FC Eindhoven
Heb veel wedstrijden gezien,maar dit duel had Helmond NOOIT mogen winnen,scheids drama,4 klote goals van helmond,
4e Goal in de 90(+6)!!! minuut

4e Wedstrijd:
Goed begin,aardig wat kansjes,
Knullige 1-0,,kansen zat op 1-1,,,met 3 man op de goal staan rammen waar één verdediger in staat,en dan nog missen
En dan nog geluk hebben dat we terug komen.

Tja,volgende week uit naar go ahead,,hoop dat we nu net dat beetje meer geluk hebben.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.455,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jérémie_Brechet 13
Nationale topspeler

Vak: -
Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 7 september 2008 om 17:31:34.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fabio Caracciolo schreef:

(...)

Knap toch weer zoals ze terugkwamen gister ja,
Maarja,snap t echt niet dat we zo laag staan,

Oke,we zijn echt geen vvv of rkc bijvoorbeeld,
Maar kijk gewoon naar de namen en de trainer,
Wordt nu echt frustrerend hoe t gaat,
Na 4 wedstrijden 4 punten,waar we er zeker 10 hadden kunnen hebben,

1e Wedstrijd:
Uit naar dort,2-0 verliezen,heel de wedstrijd t betere team zijn,maar 2 knullige tegen goals en je begin is meteen beroerd,

2e Wedstrijd:
3-2 winst op haarlem dankzij fabio,tja zonder hem kregen we t moeilijker,dat is ook logisch.

3e Wedstrijd:
Heb veel wedstrijden gezien,maar dit duel had Helmond NOOIT mogen winnen,scheids drama,4 klote goals van helmond,

4e Wedstrijd:
Goed begin,aardig wat kansjes,
Knullige 1-0,,kansen zat op 1-1,,,met 3 man op de goal staan rammen waar één verdediger in staat,en dan nog missen
En dan nog geluk hebben dat we terug komen.

Tja,volgende week uit naar go ahead,,hoop dat we nu net dat beetje meer geluk hebben.

Je vergeet VVV Venlo thuis (1-3)

het is te hopen dat Overmars volgende week nog niet kan spelen want Tahapary zal dan waarschijnlijk aan alle kanten voorbij worden gelopen.
 Help mods!
Pool: 199e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.699,8 (daag uit)VoVo: 749e / 552e / 744eOpstelling: 4-5-1
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 7 september 2008 om 19:38:48.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was een aantal pagina's aan het terug lezen hier, hoe is het met de Belgische sloper Mario Verheyen waar jullie van zouden gaan genieten? Maakt hij zijn naam waar?

16 FC Eindhoven 5 1 1 3 4 10 - 14
17 BV Veendam 5 1 1 3 4 5 - 11
18 FC Dordrecht 5 1 0 4 3 3 - 7
19 Fortuna Sittard 5 0 3 2 3 4 - 9
20 FC Omniworld 5 1 0 4 3 3 - 8

FC Eindhoven supporters schreven:

quote:
Plaats 9 t/m 12 moet haalbaar zijn

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 7 september 2008 19:39:30).]
 Help mods!
Pool: 9e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-0)MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.503,3 (daag uit)VoVo: 622e / 944e / 515eOpstelling: 4-2-4
Jérémie_Brechet 13
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 7 september 2008 om 20:11:21.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Ik was een aantal pagina's aan het terug lezen hier, hoe is het met de Belgische sloper Mario Verheyen waar jullie van zouden gaan genieten? Maakt hij zijn naam waar?

(...)

We zullen het zien aan het einde van het seizoen.
Ik verwacht veel van de nieuwe spits uit Belgie.

En Verheyen valt mij tegen, v.d. Rijt kreeg vrijdag zelfs de voorkeur boven hem.
 Help mods!
Pool: 199e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.699,8 (daag uit)VoVo: 749e / 552e / 744eOpstelling: 4-5-1
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 7 september 2008 om 22:25:27.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

3e Wedstrijd:

De frustratie straalt er vanaf Als er 1 club verdiend had om te winnen, was het Helmond Sport wel. En hoezo was de scheids een drama dan? Omdat hij geen penalty gaf aan Helmond Sport en die linksback van Eindhoven niet met rood naar de tribune stuurde? Die goal viel na 4 minuten en (ongeveer) 30 seconden. Waarvan het spel in blessuretijd meer dan een minuut stil gelegen heeft. Nogal logisch dat ie dan niet in de 94e minuut affluit
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjoerd87 PSV Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nijmegen
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 7 september 2008 om 22:32:17.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

ten eerst zeiden ze dat voordat Caracciolo verkocht werd, en ten tweede is dit na 5 wedstrijden.. Beetje vroeg om je gelijk te halen. Bovendien zijn supporters wel vaker optimistisch. Ik ga er ook gewoon vanuit dat PSV de champions league wint dit jaar.
 Help mods!
Pool: 469e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.553,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Xavi Hernandez
Nationale topspeler
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven/Tilburg
Reg.: 28 juni 2003
Gepost op 7 september 2008 om 22:54:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Scheen vet te zijn vrijdag!
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 7 september 2008 om 23:10:20.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjoerd87 PSV schreef:

(...)

ten eerst zeiden ze dat voordat Caracciolo verkocht werd, en ten tweede is dit na 5 wedstrijden.. Beetje vroeg om je gelijk te halen. Bovendien zijn supporters wel vaker optimistisch. Ik ga er ook gewoon vanuit dat PSV de champions league wint dit jaar.

Wat een ongelooflijke onzin... Met name die laatste zin van je. Volgens mij ben je dan de enige PSV sup die zo denkt.

En ik haal helemaal niet gelijk, ik verstuur de feiten.

Als Eindhoven na 10 wedstrijden 12e staat, prima hoor!

Tis niet als Ajax/Feyenooit voor me
 Help mods!
Pool: 9e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-0)MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.503,3 (daag uit)VoVo: 622e / 944e / 515eOpstelling: 4-2-4
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 7 september 2008 om 23:21:06.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsjongejonge geen één vorm van humor is aan jou besteed he.. dat was lichtelijk sarcastisch bedoeld. (Hoewel niemand in 2004 had voorspeld dat PSV een kans zou hebben in de champions league, dus wie weet )
 Help mods!
Pool: 469e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.553,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
mb18
Veelbelovend talent

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 7 september 2008 om 23:32:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Wat een ongelooflijke onzin... Met name die laatste zin van je. Volgens mij ben je dan de enige PSV sup die zo denkt.

En ik haal helemaal niet gelijk, ik verstuur de feiten.

Als Eindhoven na 10 wedstrijden 12e staat, prima hoor!

Tis niet als Ajax/Feyenooit voor me

nee we weten allang wat eindhoven voor jou is

we hebben een paar keer pech gehad, maar we kunnen het niet altijd op de scheids afschuiven natuurlijk alhoewel het in Helmond wel echt zo was dat we door 2 arbitrale missers gewoon verliezen. er is een duidelijk verschil te zien met vorig jaar. met name met het veldspel en het vele malen hogere tempo waarop gespeeld wordt. Nu nog het nieuwe team even aan elkaar laten wennen en het komt zeker goed.

ondanks dat we onderin staan, heb ik echt heel veel vertrouwen erin dit jaar.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.460,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Fabio Caracciolo
Nationale topspeler

Gepost op 8 september 2008 om 18:17:56.         MSN: 8.0    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

De frustratie straalt er vanaf Als er 1 club verdiend had om te winnen, was het Helmond Sport wel. En hoezo was de scheids een drama dan? Omdat hij geen penalty gaf aan Helmond Sport en die linksback van Eindhoven niet met rood naar de tribune stuurde? Die goal viel na 4 minuten en (ongeveer) 30 seconden. Waarvan het spel in blessuretijd meer dan een minuut stil gelegen heeft. Nogal logisch dat ie dan niet in de 94e minuut affluit

Helmond moeten winnen??
Eerste helft was van beide kansen zeer zwak,maar die paar kansjes waren toch voor FCE,net na rust krijgen we 2 á 3 grote kansen,FCE heeft dan net de pech dat die ballen er niet ingaan.
Dan krijgt helmond een kans,een te snel genomen vrije trap van ilja als je t mij vraagt,die er dan wel heel mooi in gaat,maarja toch tegen de verhouding in.
De 2-0 was ook gewoon een lullig doelpunt,geloof uit een counter??
De 3-0 of de 4-3 was buitenspel,de ander was hands.
Tja dan is de scheids een drama ja.

En of dit frustratie is?
Ja dat is het ook voor een groot gedeelte,maar als je ook alle wedstrijden van fc eindhoven ziet,dan snap ik ook echt niet dat we er zo beroerd voor staan nu.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.455,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ricardo Izecson Santos
Legende

Gepost op 8 september 2008 om 23:22:48.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij schoot Höcher in de eerste helft snoeihard op de lat en moest Hendriks gestrekt op een vrije trap van diezelfde Höcher. Direct na rust krijgt Eindhoven twee goede kansen (voor rust ook een goede op de lat overigens), waarvan er 1 van de lijn wordt gehaald en de ander door Van Westerop wordt gered, al is het nog steeds een wonder dat die bal niet de goal in ging. Dan krijgt Helmond Sport een vrije trap en die wordt snel genomen (wat volgens de regels mag) en die bal vliegt er fantastisch in. Vervolgens maakt de achterhoede van Eindhoven een enorme blunder en kan Höcher op Hendriks af (heeft weinig met counteren te maken.

Dan gaat Helmond Sport het wat rustiger aan doen en Eindhoven gooit er een schepje bovenop en door fouten in de verdediging kan Eindhoven 3 doelpunten maken (wat overigens gezien het spelbeeld van Helmond Sport in die periode gewoon te verwachten was). Dan draait het spelbeeld weer. Eindhoven komt niet meer van de eigen helft af en gaat met man en macht de voorsprong verdedigen en nodigt Helmond Sport uit om massaal te gaan aanvallen. Streppel brengt twee aanvallers in (Andrade en Roma), zodat er 4 aanvallers in het veld staan en als Eindhoven dan op zo'n niveau gaat verdedigen, vraag je er gewoon om.

Die 3-3 was absoluut geen buitenspel, je ziet duidelijk dat Andrade enkele meters achter de bal staat. En hoe je er bij komt dat de 4-3 hands is De bal komt door de lucht, geen enkele andere speler komt in de buurt en Chida volleyt de bal achter Hendriks. Ik weet niet wiens handen jij gezien hebt

Het enige wat je Van Hulten aan kan rekenen, is het 'incident' bij die mogelijke penalty. Vanuit mijn positie leek het een penalty, maar dat was moeilijk te zien en op tv is het niet te zien geweest. Maar daar moet hij of een penalty geven en rood aan de verdediger van Eindhoven (doorgebroken speler) of geel wegens een schwalbe. Hij gaf daar slechts een vrije trap.

Het andere is als Koc (terecht) wordt afgevlagd voor buitenspel, maar een andere speler van Eindhoven dat niet staat en juist hij gaat op de bal af, maar er wordt wel gefloten voor buitenspel. Maar die fout ligt volgens mij meer bij de grensrechter, omdat hij te snel vlagte.

Kijk voor de gein de samenvatting maar eens terug. Als je dan nog steeds beweert dat de 3-3 en 4-3 buitenspel en hands zijn, moet je echt snel naar de dokter ...

Zes van de zeven doelpunten waren het gevolg van slecht verdedigen. De eerste goal was gewoon een beauty, al had hij ook nooit zo vrij mogen staan.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
mb18
Veelbelovend talent

Gepost op 9 september 2008 om 15:38:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Die 3-3 was absoluut geen buitenspel, je ziet duidelijk dat Andrade enkele meters achter de bal staat. En hoe je er bij komt dat de 4-3 hands is De bal komt door de lucht, geen enkele andere speler komt in de buurt en Chida volleyt de bal achter Hendriks. Ik weet niet wiens handen jij gezien hebt

klopt voor geen meter wat jullie zeggen.
bij de 3-3 ging hands aan vooraf, wat duidelijk op de videobeelden te zien is EN de 4-3 werd gescoord in blessuretijd die niet bestond. op de rtl samenvatting hoor je de commentator ook duidelijk 2x zeggen de 96e minuut, hoewel er maar 4 min. blessuretijd was.

Een gelijkspel was gewoon op zijn plaats geweest. helaas is dat niet zo en dat is niet meer terug te draaien. Dus einde discussie en op naar deventer
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.460,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ricardo Izecson Santos
Legende

Gepost op 9 september 2008 om 20:20:32.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Moet hij dan na 4 minuten affluiten als het spel de helft van de tijd stil legt door een blessurebehandeling aan beide kanten? Een cursus spelregels is een goede tip.

Die hands bij de 3-3 is een twijfelgeval. Hij kan er zelf niets aan doen, die bal komt onbewust tegen zijn arm aan, maar ik weet niet hoe de regels precies zijn als je daar voordeel uit haalt. Volgens mij is het wel een geldig doelpunt, maar daar ben ik niet zeker van.
 Help mods!
mb18
Veelbelovend talent

Gepost op 9 september 2008 om 23:57:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Moet hij dan na 4 minuten affluiten als het spel de helft van de tijd stil legt door een blessurebehandeling aan beide kanten? Een cursus spelregels is een goede tip.

Die hands bij de 3-3 is een twijfelgeval. Hij kan er zelf niets aan doen, die bal komt onbewust tegen zijn arm aan, maar ik weet niet hoe de regels precies zijn als je daar voordeel uit haalt. Volgens mij is het wel een geldig doelpunt, maar daar ben ik niet zeker van.

mij een cursus spelregels voorschrijven als je het zelf niet eens weet

volgens mij kon je het er niet stommer neerzetten, echt Helmonds.

alleen een keeper mag de bal met zijn handen pakken, weet je dat ook weer.
 Help mods!
Ricardo Izecson Santos
Legende

Gepost op 10 september 2008 om 20:20:21.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er bestaat ook zoiets als aangeschoten hands ...
 Help mods!
markske
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002
Gepost op 10 september 2008 om 21:44:17.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Volgens de regels niet.
 Help mods!
Hank Moody
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 11 september 2008 om 09:26:46.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

En jij geeft iemand als tip mee om een cursus spelregels te doen?
 Help mods!
Pool: 1058e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.467,6VoVo: 1103e / 1053e / 896eOpstelling: incompleet
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 11 september 2008 om 12:42:55.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als aangeschoten hands niet bestaat, wat zeiken die scheidsrechters dan steeds over 'niet-opzettelijk hands' ? Kan aan mij liggen hoor, maar dat komt op het zelfde neer. En het lijkt me ook logisch, omdat je er anders toch op gaat spelen om ballen tegen armen te schieten. Als dat zou mogen zou het voetbal goed verneukt worden.
 Help mods!
Fabio Caracciolo
Nationale topspeler

Gepost op 11 september 2008 om 17:20:20.         MSN: 8.0    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we het hierbij laten over helmond sport-FC Eindhoven,

Morgen spelen we de zeer lastige uitwedstrijd tegen go ahead eagles,

Laatste vijf ontmoetingen:
07/03/2008 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 1-1 (0-1)
06/10/2006 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 2-0 (0-0)
06/10/2005 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 2-2 (1-0)
06/05/2005 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 2-2 (0-0)
30/01/2004 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 1-1 (1-0)
Laatste overwinning was in 1999/2000,is dus weer eens tijd dat we 3 punten mee terug nemen.

Hier staat de volledige voorbeschouwing:
http://www.fc-eindhoven.nl/html/standaard/nl-NL/pages/default/20080912_VB_GoAheadEagles-FCEindhoven.html

Heb er toch vertrouwen in morgen,want nogmaals:
WE SPELEN ECHT HEEL GOED!!!!
 Help mods!
mb18
Veelbelovend talent

Gepost op 11 september 2008 om 17:58:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Laten we het hierbij laten over helmond sport-FC Eindhoven,

Morgen spelen we de zeer lastige uitwedstrijd tegen go ahead eagles,

Laatste vijf ontmoetingen:
07/03/2008 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 1-1 (0-1)
06/10/2006 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 2-0 (0-0)
06/10/2005 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 2-2 (1-0)
06/05/2005 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 2-2 (0-0)
30/01/2004 Go Ahead Eagles - FC Eindhoven 1-1 (1-0)
Laatste overwinning was in 1999/2000,is dus weer eens tijd dat we 3 punten mee terug nemen.

Hier staat de volledige voorbeschouwing:
http://www.fc-eindhoven.nl/html/standaard/nl-NL/pages/default/20080912_VB_GoAheadEagles-FCEindhoven.html

Heb er toch vertrouwen in morgen,want nogmaals:
WE SPELEN ECHT HEEL GOED!!!!

je kan het ook anders bekijken; als ik die laatste 5 ontmoetingen zo zie, kunnen we ook concluderen dat Go Ahead Eagles het in eigen huis erg lastig heeft tegen ons. En nu zijn we sterker dan ooit, dus morgen wordt het tijd om weer eens een uitduel te winnen!
 Help mods!
Godfather
Nationale topspeler

Gepost op 11 september 2008 om 18:00:54.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 12 september 2008 07:16:00).]
 Help mods!
mb18
Veelbelovend talent

Gepost op 11 september 2008 om 19:13:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 12 september 2008 07:16:41).]
 Help mods!
Fabio Caracciolo
Nationale topspeler

Gepost op 11 september 2008 om 19:29:17.         MSN: 8.0    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 12 september 2008 07:17:10).]
 Help mods!
B. Dzsudzsak
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 11 september 2008 om 19:32:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 12 september 2008 07:17:28).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 69 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk