| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Willy ML schreef:
(...)
Is anders, een keer nuchter op de tribune staan. Keer het spel goed analyseren en dan zie je dat het achterin en op het middenveld gewoon goed staat (Te danken aan De Boer, Sasa en de ervaring van Chris)
Voorin heb je helaas van die kansloze staan die geen bal goed weten te raken...
Maar inderdaad GJ, verdiend om te winnen, maar niet alleen vanwege die ene fout van de grens. Kopbal van de lijn etc.
Het biedt weer vertrouwen!
Volgende week Volendam uit! Heerlijke trip wordt dat, nu al zin in! 
Zeker zin in Volendam! kijk er echt al weken naar uit 
|
|
|
FCE1909 Talentje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 25 december 2003 | Jep, volendam uit is altijd een geslaagde trip 
|
|
|
gerritbouma Legende
quote: FCE1909 schreef:
Jep, volendam uit is altijd een geslaagde trip 
Daarom! Heb er echt zin in, laat er zelfs exelcior PSV voor schieten 
|
|
|
Alcides Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | FC Volendam - FC Eindhoven
FC Volendam: Verhoeven, Schilder, Wijker (C), Boots, Meijers, v. Duijn, Dufour, v. Zaanen, Hofstede, Pater, Tuyp
Bank: Kok, Wegh, Lettinga, Deul, Dissels, Woudenberg, Petrov
FC Eindhoven: Hendriks, Tahapary, v.d. Weerden, Vangeffelen, Wellens, De Boer (C), Becker, Peppinck, Noyen, Aelbrecht, v.d. Heijden
Bank: Duinslaeger, Wildschut, v. Alst, Kolsi, De Meersman, Lim-Duan, Nelemans
Gele kaarten: -
Rode kaarten: -
Scheidsrechter: Winter
|
|
|
berry van aerle Legende oud-quizmaster
Uit: Vught Vak: West - K Posts: 5330 Reg.: 1 april 2001 | Ik wil niet lullig doen maar als jij nog 1094 posts alleen maar opstellingen post wordt iedereen stapelgek van je.
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: berry van aerle schreef:
Ik wil niet lullig doen maar als jij nog 1094 posts alleen maar opstellingen post wordt iedereen stapelgek van je.
Oke zal alleen nog opstellingen geven van PSV. 
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 |
quote: berry van aerle schreef:
Ik wil niet lullig doen maar als jij nog 1094 posts alleen maar opstellingen post wordt iedereen stapelgek van je.
Idd, kap alsjeblief met die nietszeggende opstelling van FC Bal op het Dak-FC Bal in de Sloot, we kunnen zelf ook Googlen...
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | En ze winnen uit van volendam met 3-1 . Mooie overwinning, hopelijk komen ze nog van plaats 20 af 
|
|
|
Savage Vedette
Uit: Walik. Vak: Oost - W Posts: 1334 Reg.: 19 mei 2002 |
quote: MarPSV schreef:
En ze winnen uit van volendam met 3-1 . Mooie overwinning, hopelijk komen ze nog van plaats 20 af 
Daar snap je toch niks van? Nu winnen ze in een keer van Volendam. Gelukkig maar voor Willy ML, want dan is zijn trip niet voor niks geweest 
|
|
|
Willy ML Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: Savage schreef:
(...)
Daar snap je toch niks van? Nu winnen ze in een keer van Volendam. Gelukkig maar voor Willy ML, want dan is zijn trip niet voor niks geweest 
Ik ben nu thuis, Xavi H. en gerritbouma zijn nu nog de overwinning aan het vieren in onze hoofdstad.
Wat een dorp dat Volendam, in het Gat van Nederland (kroeg) echt de mooiste bardames van Nederland, wat een heerlijke verschijningen!
Mooie trip met dito resultaat! 
|
|
|
Xavi Hernandez Nationale topspeler Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven/Tilburg Vak: - Posts: 736 Reg.: 28 juni 2003 |
quote: Savage schreef:
(...)
Ik en gerritbouma hebben heerlijk in de hoofdstad genoten van het bier en de vrouwen! Heerlijk, mooie trip 3 punten en daarna veel bier en vrouwen wat wil je nog meer 
|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Toch een apart ploegje dat Eindhoven, verliezen van alle laag geklasseerde ploegen maar wel winnen van Volendam.
Naar mijn idee zou Psv hier nog steeds veel meer mee kunnen doen dan dat wat ze nu doen.
|
|
|
gerritbouma Legende
quote: Xavi Hernandez schreef:
(...)
Ik en gerritbouma hebben heerlijk in de hoofdstad genoten van het bier en de vrouwen! Heerlijk, mooie trip 3 punten en daarna veel bier en vrouwen wat wil je nog meer 
IDd! was echt mooi daar in Volen- en Amsterdam! Heerlijk mooi leve!
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | Kan nog mooi einde van het seizoen worden als er morgen weer 3 ptn.gepakt worden. Het is niet onmogelijk tegen Fortuna.
(al zal het wel weer niet....)
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 |
quote: Willy ML schreef:
Kan nog mooi einde van het seizoen worden als er morgen weer 3 ptn.gepakt worden. Het is niet onmogelijk tegen Fortuna.
(al zal het wel weer niet....)
Tegen Fortuna hmmm... die hebben wel wat aardige spelers (Heinrichs, Cornelia, Paridaans , Taiwo).
Maar als FC Eindhoven ervoor gaat dan winnen ze.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: Alcides schreef:
(...)
Tegen Fortuna hmmm... die hebben wel wat aardige spelers (Heinrichs, Cornelia, Paridaans , Taiwo).
Maar als FC Eindhoven ervoor gaat dan winnen ze.
Daarom is het ook niet onmogelijk
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9825 Reg.: 8 augustus 2001 | Gokt Eindhoven op een periodetitel?

|
|
|
jempy  Vedette
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 2748 Reg.: 28 januari 2004 | Nou ben eens benieuwd of ze vanavond 3 punten tegen Fortuna kunnen pakken.
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Niet dus, jammer dat de goede lijn niet voortgetrokken kan worden.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | (Zoals gewoonlijk) slapen na de aftrap leverde de 0-1 op. Daarna heel goed FCE gezien met volop kansen. Helaas ging zelfs de kans die de Boer kreeg (5 meter van de goal, helemaal vrij) er niet in en krijg je deksel op de neus!
Wel een heerlijke 0-2!
|
|
|
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Waneer moeten ze weer tegen iemand die in de bovenste regionen staat, misschien pakken ze dan weer de 3 punten!
Wel zonde van de nederlaag, volgens mij moeten ze fortuna kunnen verslaan. Al is het natuurlijk zo dat daar iedereen van iedereen kan winnen!
|
|
|
we zullen zien Legende
quote: MarPSV schreef:
Waneer moeten ze weer tegen iemand die in de bovenste regionen staat, misschien pakken ze dan weer de 3 punten!
Wel zonde van de nederlaag, volgens mij moeten ze fortuna kunnen verslaan. Al is het natuurlijk zo dat daar iedereen van iedereen kan winnen!
Ze hadden ook gewoon moeten winnen. FCE had verweg de gevaarlijkste kansen in de 2e helft en einde 1e helft. Door die waardeloze afwerking stond het echter 0-2 na 90 minuten 
|
|
|
Sebastiaan Forza PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 437 Reg.: 30 november 2002 | ja, maar dat is al jaren het probleem .. in het laatste jaar onder vlemmmings had ik ook een seizoenkaart.
Kansen werden wel gecreërd maar die afronding, ik heb wedstrijden gezien dat eindhoven zoveel kansen had maar de tegenstander er eentje nodig had om toch de drie punten mee te nemen.
Ties Konings die maakte ze nog weleens uit gekke hoeken e.d. maarja, ik hoop dat er voor volgend jaar een paar goede jeugdspelerrs van psv komen, maar dat zal wel lastig zijn.
Ten rouwelaar woonde bij me tegenover en snapte niets van het beleid bij eindhoven, voor volgend jaar hebben ze dnek ik zo'n 10 contractspelers staan .. dus weer een heel nieuw team opbouwen.
|
|
|
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 | Vrijdag uit tegen MVV, zie het somber in 
|
|
|
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Ik denk inderdaad ook dat ze gaan verliezen. Ze kunnen al beter op volgend seizoen focussen want dit jaar wordt het toch helemaal niks!
|
|
|