| Poster | | Topic: [club] FC Eindhoven |  |
|
Willy ML Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: Alcides schreef:
Vrijdag uit tegen MVV, zie het somber in 
Hier thuis eerder het seizoen flink pak op de broek gekregen. Heb er nu (hoe gek het ook klinkt) meer vertrouwen in. MVV draait ook niet bijster goed (1 uit 2 in de 6e periode) Helaas voor FCE dat er achterin alleen Chris van der Weerden overblijft, rest van het (normale) basiselftal is geschorst.
Gelijkspel of zelfs winnen vrijdag!
PS: Toch wel erg lekker die Jupiler League. Heerlijk smiddags de trein pakken, vantevoren bij een maat zitten op 200m. van de Geusselt en dan op het gemakje naar het uitvak, kaartje kopen en wedstrijd kijken! 
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Willy ML schreef:
PS: Toch wel erg lekker die Jupiler League. Heerlijk smiddags de trein pakken, vantevoren bij een maat zitten op 200m. van de Geusselt en dan op het gemakje naar het uitvak, kaartje kopen en wedstrijd kijken! 
Kan je gewoon het kaartje gewoon aan het stadion kopen, ook voor het uitvak Dat is dan wel relax
Kon dat in de eredivie ook maar...
|
|
|
quote: MarPSV schreef:
(...)
Kan je gewoon het kaartje gewoon aan het stadion kopen, ook voor het uitvak Dat is dan wel relax
Kon dat in de eredivie ook maar...
Ja dat kan, en dat is het mooie. Geen gezeik. Zelfs geen ID-pas nodig. Alleen bij Helmond en Den Bosch kan het niet, maar de rest nooit geen problemen...
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Wierden Vak: Oost - X Posts: 7704 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Inderdaad, dat is dan weer het mooie aan de Jupiler League. Een paar keer per seizoen ga ik bij Helmond Sport kijken en dan is gewoon bij de kassa zonder clubkaart of legitimatiebewijs een kaartje halen. Zelfde als die ene wedstrijd van Eindhoven dit seizoen waar Gerrit me al maanden aan herinnert 
|
|
|
Alcides Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 2246 Reg.: 6 juli 2006 |
(...)
Hier thuis eerder het seizoen flink pak op de broek gekregen. Heb er nu (hoe gek het ook klinkt) meer vertrouwen in. MVV draait ook niet bijster goed (1 uit 2 in de 6e periode) Helaas voor FCE dat er achterin alleen Chris van der Weerden overblijft, rest van het (normale) basiselftal is geschorst.
Gelijkspel of zelfs winnen vrijdag!
Wellens, Peppinck en Tahapary gewoon laten vervangen door Schaeken (voor Tahapary), v. Alst (voor Wellens) en De Meersman (voor Peppinck die de laatste wedstrijden op het middenveld speelde vandaar De Meersman)
|
|
|
(...)
Wellens, Peppinck en Tahapary gewoon laten vervangen door Schaeken (voor Tahapary), v. Alst (voor Wellens) en De Meersman (voor Peppinck die de laatste wedstrijden op het middenveld speelde vandaar De Meersman)
Dan ga je het verliezen tegen de snelle, wendbare aanval van MVV. Van Alst en Schaeken hebben laten zien dat ze op fysiek gebied best wel een duel aan kunnen. Tevens kunnen deze 2 ook wel opbouwen. Maar qua duels op snelheid en qua wendbaarheid tegenover aanvallers gaan zij keer op keer in de fout (resulterend in al een aantal tegentreffers dit seizoen)
Ook de Meersman zou ik niet achterin zetten. In de verdedigende linie kan je dan net zo goed Vangeffelen of Wildschut neerzetten, waardoor je een goede middenvelder als De Meersman nog over hebt voor op het middenveld.
Aangezien er geïmproviseerd zal moeten worden en Schaeken de 'betere' is van de 2 zou ik er voor gaan om in de verdediging te spelen met (V.L.N.R.)
Schaeken - Van der Weerden - Vangeffelen - Kolsi
|
|
|
(...)
Dan ga je het verliezen tegen de snelle, wendbare aanval van MVV. Van Alst en Schaeken hebben laten zien dat ze op fysiek gebied best wel een duel aan kunnen. Tevens kunnen deze 2 ook wel opbouwen. Maar qua duels op snelheid en qua wendbaarheid tegenover aanvallers gaan zij keer op keer in de fout (resulterend in al een aantal tegentreffers dit seizoen)
Ook de Meersman zou ik niet achterin zetten. In de verdedigende linie kan je dan net zo goed Vangeffelen of Wildschut neerzetten, waardoor je een goede middenvelder als De Meersman nog over hebt voor op het middenveld.
Aangezien er geïmproviseerd zal moeten worden en Schaeken de 'betere' is van de 2 zou ik er voor gaan om in de verdediging te spelen met (V.L.N.R.)
Schaeken - Van der Weerden - Vangeffelen - Kolsi
Dat zei ik ook niet Willy dat De Meersman in de verdediging moet.
Kolsi is overigens geen verdediger.
Misschien is deze opstelling iets??
Hendriks
Schaeken
v.d. Weerden
Vangeffelen
v. Alst
Stojanovic
Noyen
De Meersman
Nelemans
Aelbrecht
v.d. Heijden
|
|
|
(...)
Dat zei ik ook niet Willy dat De Meersman in de verdediging moet.
Kolsi is overigens geen verdediger.
Misschien is deze opstelling iets??
Hendriks
Schaeken
v.d. Weerden
Vangeffelen
v. Alst
Stojanovic
Noyen
De Meersman
Nelemans
Aelbrecht
v.d. Heijden
Haha, sorry, had het verkeerd gelezen. Kolsi is van origine geen verdediger. Bij Jong FCE hebben ze hem toch de laatste wedstrijd(en) getest als rechterverdediger. De technische staf is hier tevreden over en zou hem dus weleens kunnen gaan gebruiken als RB tegen MVV.
Zou inderdaad voor een 4-3-3 opstelling gaan. Wanneer je 2 man voorin hebt leg je het zowiezo af tegen een centraal blok met o.a. Luypers. (twijfelachtig voor morgen, maar speelt zeer waarschijnlijk gewoon) Daarom is het een goed idee om de vleugels bezet te houden. Hun vaste back Winkens is geblesseerd en zal vermoedelijk vervangen worden een jeugd-speler om ervaring op te laten doen. (onderschatting wellicht?)
Wanneer vd Heijden in vorm is (Heracles thuis) kan dit een groot gevaar vormen. Wanneer hij dat niet is (den bosch thuis) dan heeft die jeugdspeler niets te vrezen.
Aelbrecht moet voorin het balletje vast houden (ze zeggen dat dat zijn specialiteit is, maar niet vaak gezien) en dan moeten de middenvelders Stojanovic/De Boer/De meersman kunnen profiteren van de ruimte/geboden schietkansen.
Ik zeg 1-2! 
|
|
|
(...)
Haha, sorry, had het verkeerd gelezen. Kolsi is van origine geen verdediger. Bij Jong FCE hebben ze hem toch de laatste wedstrijd(en) getest als rechterverdediger. De technische staf is hier tevreden over en zou hem dus weleens kunnen gaan gebruiken als RB tegen MVV.
Zou inderdaad voor een 4-3-3 opstelling gaan. Wanneer je 2 man voorin hebt leg je het zowiezo af tegen een centraal blok met o.a. Luypers. (twijfelachtig voor morgen, maar speelt zeer waarschijnlijk gewoon) Daarom is het een goed idee om de vleugels bezet te houden. Hun vaste back Winkens is geblesseerd en zal vermoedelijk vervangen worden een jeugd-speler om ervaring op te laten doen. (onderschatting wellicht?)
Wanneer vd Heijden in vorm is (Heracles thuis) kan dit een groot gevaar vormen. Wanneer hij dat niet is (den bosch thuis) dan heeft die jeugdspeler niets te vrezen.
Aelbrecht moet voorin het balletje vast houden (ze zeggen dat dat zijn specialiteit is, maar niet vaak gezien) en dan moeten de middenvelders Stojanovic/De Boer/De meersman kunnen profiteren van de ruimte/geboden schietkansen.
Ik zeg 1-2! 
De Boer is geschorst helaas.
|
|
|
Xavi Hernandez Nationale topspeler Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven/Tilburg Vak: - Posts: 736 Reg.: 28 juni 2003 | Morgen Matchday mop mop...
|
|
|
Savage Vedette
Uit: Walik. Vak: Oost - W Posts: 1334 Reg.: 19 mei 2002 | MVV-FC Eindhoven 2-2
Harrie Gommans dacht MVV met twee goals de winst te bezorgen, maar Kristof Aelbrecht was spelbreker. De Belgische spits maakte in de 87ste minuut gelijk.
|
|
|
tonymacaroni Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2272 Reg.: 23 mei 2003 |
(...)
Is idd zeer relax. Pak altijd per seizoen paar wedstrijdjes mvv mee. Gewoon rustig op het gemakje richting een stadion. Daar kaartje kopen, bakje koffie en mooi "werk" voetbal kijken. Genieten!
Was nog bij de 1-6 in het uitvak in Eindhoven. Nu vraag ik me echt af hoe dat in hemelsnaam mogelijk kon zijn als je ziet hoe mvv gister speelde.
|
|
|
we zullen zien Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2860 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: tonymacaroni schreef:
(...)
Is idd zeer relax. Pak altijd per seizoen paar wedstrijdjes mvv mee. Gewoon rustig op het gemakje richting een stadion. Daar kaartje kopen, bakje koffie en mooi "werk" voetbal kijken. Genieten!
Was nog bij de 1-6 in het uitvak in Eindhoven. Nu vraag ik me echt af hoe dat in hemelsnaam mogelijk kon zijn als je ziet hoe mvv gister speelde.
Of hoe FCE toen speelde terwijl ze gister goed voetbalde
|
|
|
quote: Stojanovic blijft, acht spelers weg
FC Eindhoven hoopt het aflopende contract van Sasa Stojanovic met drie jaar te verlengen. Daarentegen heeft de club voor zeven spelers ontslag aangevraagd.
De spelers die weg mogen zijn: Kristof Aelbrecht, Jim van Alst, Björn Becker, Rens Wildschut, Antoine Wellens, Rik van de Langenberg, Theo Groeneveld en Dennis Duinslaeger.
Trainer Louis Coolen laat de deur echter op een kier staan voor de bovengenoemde spelers, zo laat hij weten aan het Eindhovens Dagblad: "Wij zijn nog niet overtuigd en de komende twee maanden zijn medebepalend of we opnieuw om de tafel gaan zitten."
Wat is die trainer aan het doen? Wellens en Aelbrecht weg??? 
|
|
|
(...)
Wat is die trainer aan het doen? Wellens en Aelbrecht weg??? 
Betekent inderdaad nog niet dat ze weggaan. Vaak wordt er in juli wanneer de begroting rond is, weer contracten voor een jaar opgesteld voor deze spelers. En ach, wellens en Aelbrecht weg is echt geen ramp hoor, Trust me! 
|
|
|
Johnny Stardust Vaste waarde in elftal
Uit: Groningen Vak: Zuid - BB Posts: 363 Reg.: 2 mei 2003 | Het is wel duidelijk dat er iets moet gebeuren bij FC Eindhoven. Ik krijg de VI hier 2.5 week later dus las gister pas het artikel over schrijnende toestand waarin het verkeert. Er zat geen hond op de tribune en zowel sportief als financiel zijn ze zo goed als failliet. Ze hebben bovendien het laagste spelersbudget van de Jupiler League. Punt is dat ze nu in een vicieuze cirkel zitten waar ze volgens mij nooit meer uit gaan komen.
Als ze er niet in slagen om mensen te vinden die willen investeren dan moeten ze de stekker er maar gewoon uittrekken.
|
|
|
KaleGek Vedette
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2009 Reg.: 6 december 2003 | Is het echt zo erg gesteld in Eindhoven.
Hoe is het met de jeugdopleiding kunnen ze hieruit niet talentvolle spelers uit doorschuiven. Of dat PSV spelers als Nguyen/El Yacoubi/Boffin/deBock/Carizzo/Carrata
jonge talenten die geen mogelijkheden hebben om in het eerste speelminuten te maken en wel zeker de kwaliteiten om van Eindhoven een leuk team te maken.
Daar doen ze dan speelminuten op en misschienh ontwikkelen ze zich zo dat ze terug kunnen keren. De Bock wordt bijvoorbeeld aan een derde klasser in Belgie verhuurd. Iets wat ik presoonlijk belachelijk vind!!
Het zou heel jammer zijn als FC EHV weg gaat vind ik en dan kunnen we meteen Vanenburg weer een trainersjob geven!!
Wat vinden jullie trouwens van dat jonge talent uit de A-jeugd: Jean Black??

[Dit bericht is veranderd door KaleGek (op 30 maart 2007 13:58:14).]
|
|
|
tonymacaroni Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2272 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: KaleGek schreef:
Wat vinden jullie trouwens van dat jonge talent uit de A-jeugd: Jean Black??
(plaatje)
Erg zwart 
|
|
|
Orangedevil Vedette
Vak: - Posts: 1346 Reg.: 17 april 2000 | Ik heb dat artikel ook gelezen maar dat van die toeschouwers is niet helemaal waar. Wij gaan er af en toe kijken (vanavond ook weer)maar zo leeg als op die foto heb ik het nog nooit gezien. Waarschijnlijk is deze foto genomen in de blessuretijd en dat veel mensen al weg zijn. Dus 400 man klopt niet.
|
|
|
Krizz Aanstormend talent
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 140 Reg.: 17 december 2006 | Ik ken die Jean Black redelijk, doordat hij bij ZSV speelde waar ik ook voetbal. Hij kon wel goed voetballen maar denk niet dat hij goed genoeg is om het echt te halen in het betaalde voetbal. Verder dan af en toe invallen bij FC Eindhoven zie ik hem niet komen. Maar je weet het nooit.
|
|
|
Johnny Stardust Vaste waarde in elftal
Uit: Groningen Vak: Zuid - BB Posts: 363 Reg.: 2 mei 2003 |
quote: Orangedevil schreef:
Ik heb dat artikel ook gelezen maar dat van die toeschouwers is niet helemaal waar. Wij gaan er af en toe kijken (vanavond ook weer)maar zo leeg als op die foto heb ik het nog nooit gezien. Waarschijnlijk is deze foto genomen in de blessuretijd en dat veel mensen al weg zijn. Dus 400 man klopt niet.
Je ziet ze aftrappen op de foto. Ik neem iig niet aan dat de mensen buiten rijendik stonden te wachten voordat ze naar binnen mochten.
Maar het zag er zo troosteloos uit, betaald voetbal onwaardig...
|
|
|
Orangedevil Vedette
Vak: - Posts: 1346 Reg.: 17 april 2000 | Het was vanavond voller als op die foto in ieder geval.
Verder speelde Eindhoven heel goed maar ze maakte de kansen niet af . Het werd 1-1 maar had eigenlijk 5-1 moeten zijn.
[Dit bericht is veranderd door Orangedevil (op 30 maart 2007 22:29:20).]
|
|
|
Nuenen8.NL Vaste waarde in elftal Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 411 Reg.: 11 december 2004 |
quote: Botigol schreef:
Als ik vragen mag, hoe komen (ex-)seizoenkaarthouders van PSV als gerritbouma en Willy er eigenlijk bij om naar het Godvergeten Emmen af te reizen om daar FC Eindhoven aan te moedigen? Vind het wel erg cool! 
Ken jij de definitie van
Vrijdagmiddag geen flikker te doen 
|
|
|
skidevil Bankzitter
Vak: West - J Posts: 186 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Het werd 1-1 maar had eigenlijk 5-1 moeten zijn.
Omdat Aelbrecht een prutser eerste klas is. 
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1619 Reg.: 13 september 2004 | Dit is niet de eerste keer dat ze gelijk spelen maar wel hadden moeten winnen, maar ja, weer een punt erbij 
|
|
|