PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] FC Eindhoven
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 52 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 52 »

Poster
Topic: [club] FC Eindhoven 
Willy ML
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 8 januari 2007 om 11:23:53.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sinds dit seizoen ben ik vast toeschouwer en (mede)supporter van FC Eindhoven geworden. De meeste thuis en uitwedstrijden bezocht en in het groepje jongeren gerold. (die er uit en thuis altijd bij zijn en hun onvoorwaardelijke steun geven aan de club)
De meest uiteenlopende zaken meegemaakt, van de prachtige en spectaculaire bekerwinst tegen Heracles tot de deceptie in de volgende ronde bij RBC en het daaropvolgende incident met het 'opsluiten' van de spelers.
Van mooie reisjes in een 9-mans busje naar Veendam, tot de waardeloze derby tegen Helmond. Het is een seizoen van uitersten!

Omdat FC Eindhoven toch uit Eindhoven afkomstig is en de 2e club achter onze rood-witte nummer 1 is, vind ik dat deze club een eigen topic verdiend! Hier is hij dus.

Afgelopen vrijdag ben ik naar de nieuwjaarsreceptie van de plaatselijke FC geweest. Naast de vaste gezelligheid ook een nieuw fenomeen meegemaakt. De spelers en technische staf, wensten ONS (de jongeren ieder persoonlijk) met een handdruk de beste wensen. Sommige spelers (Van der Weerden, Noyen, VD Heijden) gaven hun consumptiebonnen af en spraken hun bewondering uit voor de steun van de jongeren de afgelopen eerste seizoenshelft. Niet eerder heb ik zo'n gezellig en mooi contact meegemaakt tussen een spelersgroep en supporters!

Nog even bij een gesprek gestaan van een paar jongeren met hoofdtrainer Louis Coolen. In mijn ogen een capabele man die zich volgend jaar wil versterken met Rob Maas (algemeen bekend dat Maas zijn carrière wil afsluiten bij zijn eerste club, FCE) en Mitchell vd Gaag. Mocht dat lukken en als de jonge, talentvolle spelers, zoals bijvoorbeeld Levi Vd Heijden en Ruud Vd Rijt zich doorontwikkelen zie ik de toekomst van FC Eindhoven rooskleuriger in!
 Help mods!
Pool: 2552e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rooney
Bankzitter

Reg.: 15 november 2004
Gepost op 8 januari 2007 om 12:19:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we in ieder geval hopen dat de resultaten beter worden. Ik kijk eigenlijk iedere vrijdagavond op teletekst om te kijken wat Eindhoven heeft gedaan. En dan baal ik stiekem wel als ze weer verloren hebben. Ze hebben toch een paar leuke spelers in de selectie rondlopen.

Met 1 van de spelers heb ik vroeger zelf in de jeugd gevoetbald een aantal jaar: Tim Nelemans.
 Help mods!
Pool: 2789e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: incompleet
farfan II
Nationale topspeler

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 8 januari 2007 om 12:43:12.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hun uitslagenvallen me heel erg tegen, ook van vorigjaar, terwijliedereen vorig seizoen dacht dat ze ver zouden komen met zo'n sterk selectie. Ze zijn een van de zwakste, dat moge duidelijkzijn, maar het zou prachtig zijn als Eindhovenookmet 2 eredivisieclubs zou komen.
 Help mods!
Pool: 38e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
fritsie
Nationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 8 januari 2007 om 14:23:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van mij hoeft FC Eindhoven niet per se eredivisie te voetballen. Ergens in de subtop van de 1e divisie met wat meer volk op de tribunes zou ook al mooi wezen.

In elk geval een sympathieke club waarvoor ik hoop dat er de komende jaren wat meer geld in het laatje kan komen als de club 100 jaar bestaat (2009). Geld is een voorwaarde om beter te gaan presteren.
 Help mods!
Pool: 1507e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: 3-4-3
MarPSV
Internationale topspeler

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 8 januari 2007 om 14:50:35.     MSN: Ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als vrijdagavond de wedstrijden komen op talpa zet ik hem altijd op een andere zender...Behalve als FC Eindhoven speelt laat ik hem staan..Ik hoop dat ze nog een keer uit die onderste regionen komen en minimaal middenmoter worden..maar eerlijk gezegt zie ik dat niet zo snel gebeuren
 Help mods!
Pool: 200e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,6 (daag uit)VoVo: 511e / 620e / 286eOpstelling: 4-4-2
Alcides
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 8 januari 2007 om 16:47:24.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jammer dat ze zo slecht presteren.
Ze hebben aardige spelers zoals v.d. Weerden, Stojanovic, De Boer en v.d. Langenberg.
Hopelijk doen ze het de resterende wedstrijden beter.
 Help mods!
Pool: 110e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.602,5 (daag uit)VoVo: 503e / 398e / 532eOpstelling: 4-3-3
T. Simons
International

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 8 januari 2007 om 19:54:20.       MSN: maartenvkasteren@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoeveel man zit er zo ongeveer per wedstrijd bij FC Eindhoven? Is die club niet gewoon op sterven na dood qua supportersschare?
 Help mods!
Pool: 210e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.493,6VoVo: 1351e / 100e / 1180eOpstelling: 4-4-2
Willy ML
Legende

Gepost op 9 januari 2007 om 11:29:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
T. Simons schreef:

Hoeveel man zit er zo ongeveer per wedstrijd bij FC Eindhoven? Is die club niet gewoon op sterven na dood qua supportersschare?

Ongeveer 1.100-1.200 per wedstrijd. (uitschieters naar boven en onder daargelaten)

Ik denk dat het een beetje een vicieuze cirkel is.
FC Eindhoven presteert slecht waardoor niet veel toeschouwers de moeite nemen om hun vrijdagavond door te brengen in het JL-stadion. Van de andere kant is het toeschouwersaantal van ongeveer 1200 in de slechte tijden wel altijd ‘constant’ gebleven.
Je kan dus spreken van ongeveer 800-1000 ECHTE supporters. 200-400 toeschouwers zullen de wedstrijden wel bezoeken omdat ze gratis kaarten o.i.d. hebben.

Vorig jaar speelden ze thuis tegen Ajax voor de beker. Toen was het uitverkocht. Ik denk dat als FCE zich omhoog kan werken in Jupiler League de toeschouwersaantallen ook zullen stijgen.

En bedenk, slechter dan nu kan bijna niet!
 Help mods!
Pool: 2552e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bad Motherfucker
Nationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 9 januari 2007 om 11:44:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Willy ML schreef:

o ja, kijk maar eens naar Helmond Sport
 Help mods!
Pool: 1068e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 3-4-3
Willy ML
Legende

Gepost op 9 januari 2007 om 11:56:26.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bad Motherfucker schreef:

(...)

o ja, kijk maar eens naar Helmond Sport

Daarom zie je het woordje bijna ook staan.

Vrijdag eerst maar eens een goed resultaat in en tegen Emmen behalen. Gelijkspelletje moet mogelijk zijn!
 Help mods!
fritsie
Nationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 11 januari 2007 om 11:04:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Willy ML schreef:

(...)

Ongeveer 1.100-1.200 per wedstrijd. (uitschieters naar boven en onder daargelaten)

Ik denk dat het een beetje een vicieuze cirkel is.
FC Eindhoven presteert slecht waardoor niet veel toeschouwers de moeite nemen om hun vrijdagavond door te brengen in het JL-stadion. Van de andere kant is het toeschouwersaantal van ongeveer 1200 in de slechte tijden wel altijd ‘constant’ gebleven.
Je kan dus spreken van ongeveer 800-1000 ECHTE supporters. 200-400 toeschouwers zullen de wedstrijden wel bezoeken omdat ze gratis kaarten o.i.d. hebben.

Vorig jaar speelden ze thuis tegen Ajax voor de beker. Toen was het uitverkocht. Ik denk dat als FCE zich omhoog kan werken in Jupiler League de toeschouwersaantallen ook zullen stijgen.

Probleem is, wie gaat er investeren in zo'n club die het al jaren slecht doet. Als je Eindhovens bedrijf een beetje exposure wil, dan ga je natuurlijk gewoon naar PSV.
 Help mods!
Pool: 1507e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: 3-4-3
FCE1909
Talentje

Reg.: 25 december 2003
Gepost op 11 januari 2007 om 11:13:52.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

VDL is nu hoofdsponsor, die man is supporter van FC Eindhoven, maar steekt vooralsnog miljoenen in PSV. Ze zijn bij Eindhoven bezig een stuk sterkere businessclub neer te zetten, en wanneer de financien weer een beetje op de rails komen (wordt 1e x in 20tig jaar dat er geen tekort lijkt te komen) dan is VDL bereid meer te doen bij Eindhoven, hij wil alleen niet de enigste zijn..

Zonder VDL was Eindhoven al jaren failliet geweest..

Er is ruimte genoeg, jammer dat PSV ook niet bepaald meewerkt met verhuur van spelers, want vorig jaar is vooral PSV er niet slechter van geworden...
 Help mods!
Pool: 1993e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.461,8VoVo: -Opstelling: -
Willy ML
Legende

Gepost op 11 januari 2007 om 11:30:57.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat me wel opviel bij de nieuwjaarsreceptie was, dat er zeker een aantal 'vermogende' mensen waren die naast zakenman ook echt 100% supporter zijn van FC Eindhoven. En dat lijkt me positief! Wanneer VDL bij een positief resultaat meer in wil brengen, verwacht ik dan ook dat er anderen gaan volgen!
 Help mods!
KaleGek
Vedette

Uit: Groesbek
Reg.: 6 december 2003
Gepost op 11 januari 2007 om 11:49:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NEC meldt zich voor Stojanovic

Diverse clubs uit de Eredivisie hebben interesse getoond in middenvelder Sasa Stojanovic van FC Eindhoven, volgens Voetbal International is NEC één van die clubs.

De Serviër was dit seizoen verantwoordelijk voor negen doelpunten en vier assists bij de laagvlieger Eindhoven. Linkspoot Stojanovic is een product van de jeugdopleiding van PSV en staat naar verluidt ook in de belangstelling van Roda JC. De 24-jarige heeft een doorlopend contract met een gelimiteerde transfersom.
Wederom een oud PSVer met helemaal geen slechte cijfers terwijl EIndhoven wel onderaan de eerste divisie bungelt!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FCE1909
Talentje

Gepost op 11 januari 2007 om 12:36:05.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor Stojanovic goede zaak, voor Eindhoven ook, einde van het seizoen loopt het contract af, kwam toevallig aan het begin van het seizoen terug.. tekende een contract en mochten ze daar nu ook nog een kleine 50.000 tot 75.000 euro voor vangen doet Eindhoven goede zaken..

Bedrag klinkt klein, maar voor clubs als Eindhoven, met een begroting van 1,3 miljoen euro is dit veel geld.. Met dit geld zouden 2 a 3 versterkingen betaald kunnen worden op eerste-divisie niveau, maar ze kunnen ook kiezen voor te investeren in de contracten van de jeugdspelers (vd rijt, vd heijden, jean black)
 Help mods!
Pool: 1993e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.461,8VoVo: -Opstelling: -
KaleGek
Vedette

Gepost op 11 januari 2007 om 13:33:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan kan het alleen maar een goede zaak zijn inderdaad. Moo dat een clupje als Eindhoven daar dan ook van kan profiteren.

Ik denk overigens dat het bij NEC gaat om of het aantrekken van vdSloot(TOP) of Stojanovic(EHV) want heelveel hebben ze neit te besteden.

FCE1909 een vraagje voor jouw,
Ik weet eigenlijk bijna neits meer van Eindhoven. Het draait niet al te best of lopen er nog een paar grote talenten rond?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FCE1909
Talentje

Gepost op 11 januari 2007 om 13:51:31.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt, al jaren financieel niet best.. Word meer uitgegeven dan binnenkomt..

Zeker vorig jaar had je een heel goed elftal, met de huurlingen van psv (die nu in de ere-divisie zeer goed presteren) en met demouge, van leerdam etc had je een elftal dat gewoon bij de 1e 6 moest draaien. Niks klopte en financieel was het wederom een slecht seizoen..

Nieuw bestuur nu en een andere aanpak hebben veel veranderd, weinig spelersbudget was er aan het begin van het seizoen en werd financieel ingezet op het laagste van het laagste.. Daardoor komen we dit jaar met een winst en dat is de 1e verdienste, je moet laag beginnen en zo ergens aan gaan bouwen.. Dit gaat nu ten koste van het spelersbudget maar je moet ergens beginnen..

Door dit alles is het wel zo dat veel eigen jeugd nu een kans krijgt.. Sowieso is Yoann de Boer (de aanvoerder van 24) heeel belangrijk en gaat hij zeker hogerop (heeft doorlopend contract) Verder is een speler als Tahapary zich heel goed aan het ontwikkelen..

Uit de jeugd heb je nu Ruud vd Rijt (18 jaar) Levi vd Heijden (20 jaar) Jean Black (17 jaar) die groeiende zijn, en deze jongens moet je nu lang vastleggen daar valt aan te verdienen..
 Help mods!
KaleGek
Vedette

Gepost op 12 januari 2007 om 00:25:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een mooie update ik ben en blij benieuwd naar FC Eindhoven want het is toch jammeer dat het zo slecht met de stadsgenoot gaat!!

Is de combinatie die Feyenoord heeft met Excelsior niet een mooie optie tussen PSV en Eindhoven. Ik weet dat het vroeger al een keer mislukt is. Maar tegenwoordig is de jeugd van PSV ook top en presteerd ook het tweede team erg goed.
In de eerstedivisie kunnen ze dan wat harder worden of laten zien dat ze gewon op jonge leeftijd al heel goed kunnen voetballen en veel beter zijn dan de spelers in dezelfde competitie. Zoals bijvoorbeeld: Buffel/Kalou/Buijs/Yildirim/Huntelaar
die allemaal boven gemiddeld waren in de eerste divsie of in de eredivsie zelfs(kalou) en meteen in het volgende seizoen in een hogere competitie tot de betere voetballers horen..
 Help mods!
Alcides
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 12 januari 2007 om 18:50:51.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Uit de jeugd heb je nu Ruud vd Rijt (18 jaar) Levi vd Heijden (20 jaar) Jean Black (17 jaar) die groeiende zijn, en deze jongens moet je nu lang vastleggen daar valt aan te verdienen..
v.d. Heijden komt van Dommelen hoor
 Help mods!
Pool: 110e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: PerezBattle-rating: 1.602,5 (daag uit)VoVo: 503e / 398e / 532eOpstelling: 4-3-3
Prof Luca
Meervoudig international

Uit: Landgraaf
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 12 januari 2007 om 22:09:50.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En weer hebben ze verloren, nu met 3-2 van Emmen, jammer...

Ik volg de uitslagen van Eindhoven altijd, en toen ik in Eindhoven woonde ging ik ook geregeld kijken, echter wat mij dit seizoen enorm opvalt is dat Eindhoven vaak op voorsprong komt (ook vanavond weer), maar dat zij deze prijsgeven in het laatste kwartier, vaak net voor tijd !
Waar ligt dit aan, fysiek, inzicht of simpelweg conditie ?
Lijkt mij erg frusterend voor die die-hards die elke keer langs de zijlijn staan...
 Help mods!
Pool: 1493e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jempy Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 12 januari 2007 om 22:46:26.     MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naar mijn idee zou Psv hier veel meer uit kunnen halen , als er een goede samenwerking zou worden opgezet (misschien beetje geld van Philiphs erin) zodat Eindhoven in de top van de eerste divisie terecht kwam en onderste regionen van de eredivisie. Dan was het ook veel aantrekkelijker voor Psv om er spelers te laten spelen dan nu.
 Help mods!
Pool: 377e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Willy ML
Legende

Gepost op 13 januari 2007 om 01:24:00.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Prof Luca schreef:

En weer hebben ze verloren, nu met 3-2 van Emmen, jammer...

Ik volg de uitslagen van Eindhoven altijd, en toen ik in Eindhoven woonde ging ik ook geregeld kijken, echter wat mij dit seizoen enorm opvalt is dat Eindhoven vaak op voorsprong komt (ook vanavond weer), maar dat zij deze prijsgeven in het laatste kwartier, vaak net voor tijd !
Waar ligt dit aan, fysiek, inzicht of simpelweg conditie ?
Lijkt mij erg frusterend voor die die-hards die elke keer langs de zijlijn staan...

Net thuis uit Emmen. Was weer een drama om ze weer zo te zien verliezen. Waar ze gewoon heel de wedstrijd beter waren dan Emmen, zie je toch weer onderuit gaan en weer in die laatste minuten. Ik weet ook echt niet waar het aan ligt. Gebrek aan scherpte ofzo?
Maar de kansen hadden dit keer ook gewoon afgemaakt moeten worden. In de 1e helft mag Noyen vrij op de keeper af maar lobt hem over. En in de 2e helft de bal die nog voor de lijn net wordt weggehaald en die we eigenlijk al telde.
En dan krijg je ook de deksel op je neus. Chris vd Weerden die de bal in e.g. schiet en daarmee Emmen totaal onverwacht terug brengt in de wedstrijd. Gebeurt dat niet, win je en klaagt niemand meer.

Na afloop ook allemaal balende spelers etc. Het zit ze gewoon niet mee!

Maar goed, Helmond gelijk, dus we staan nog 19e!

PS: Was wel weer een geweldige trip!

[Dit bericht is veranderd door Willy ML (op 13 januari 2007 01:29:33).]
 Help mods!
gerritbouma
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Vak: Oost - V
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 13 januari 2007 om 16:40:31.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Willy ML schreef:

(...)

Net thuis uit Emmen. Was weer een drama om ze weer zo te zien verliezen. Waar ze gewoon heel de wedstrijd beter waren dan Emmen, zie je toch weer onderuit gaan en weer in die laatste minuten. Ik weet ook echt niet waar het aan ligt. Gebrek aan scherpte ofzo?
Maar de kansen hadden dit keer ook gewoon afgemaakt moeten worden. In de 1e helft mag Noyen vrij op de keeper af maar lobt hem over. En in de 2e helft de bal die nog voor de lijn net wordt weggehaald en die we eigenlijk al telde.
En dan krijg je ook de deksel op je neus. Chris vd Weerden die de bal in e.g. schiet en daarmee Emmen totaal onverwacht terug brengt in de wedstrijd. Gebeurt dat niet, win je en klaagt niemand meer.

Na afloop ook allemaal balende spelers etc. Het zit ze gewoon niet mee!

Maar goed, Helmond gelijk, dus we staan nog 19e!

PS: Was wel weer een geweldige trip!

Goed verslag ,

En de trip was idd geweldig, ik vind de sfeer in de bus bij FCE ook veel rlxter als bij PSV veel minder gezeikt en niet van die domme regeltjes
 Help mods!
Pool: 116e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.459,3VoVo: 2151e / 1940e / 1782eOpstelling: 4-4-2
Willy ML
Legende

Gepost op 13 januari 2007 om 17:11:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gerritbouma schreef:

(...)

Goed verslag ,

En de trip was idd geweldig, ik vind de sfeer in de bus bij FCE ook veel rlxter als bij PSV veel minder gezeikt en niet van die domme regeltjes

Er kan ook veel meer omdat het 'maar' Jupiler League is, denk ik. Want als je ziet wat er gister voor bus stond, zoveel luxe dat er bijvoorbeeld overal gekaart kon worden etc.

Zou de borg nog veilig gesteld zijn na de terugweg
 Help mods!
Botigol
Internationale topspeler

Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 13 januari 2007 om 17:16:10.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik vragen mag, hoe komen (ex-)seizoenkaarthouders van PSV als gerritbouma en Willy er eigenlijk bij om naar het Godvergeten Emmen af te reizen om daar FC Eindhoven aan te moedigen? Vind het wel erg cool!
 Help mods!
Pool: 2803e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.676,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 52 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk