PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Erwin_FCT
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 13 april 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 18:14:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, wat dacht je van het gevalletje Suarez dan vorige week?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 18:20:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mwah, die moest de wedstrijd daarvoor per brancard van het veld. Een dag of twee later werd al bekend dat hij gewoon kon spelen. Nee, je kan m'n cluppie veel verwijten, maar aan dat spelletje doen we niet mee.

[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 14 mei 2008 18:20:39).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 14 mei 2008 om 18:20:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Erwin_FCT schreef:

Haha, wat dacht je van het gevalletje Suarez dan vorige week?

Neeeee...

Dat was anders...dat weet je toch???

Het is al bevestigd zie ik

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 14 mei 2008 18:21:56).]
 Help mods!
Erwin_FCT
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 18:30:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou, Thomas.. Ik heb Ajax anders vaak genoeg onrust zien veroorzaken bij een tegenstander vlak voor een wedstrijd hoor..
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 14 mei 2008 om 18:37:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt. Wij dreigen gewoon een speler van de tegenstander over te nemen. Ik heb ook niet gezegd dat Ajax uberhaupt geen spelletjes speelt. Ik zeg alleen dat Ajax hier niet aan meedoet.

@ Woensel: no offense hoor, maar jij zegt standaard toch wel het tegenovergestelde van een Ajacied. Het is mij gewoon opgevallen dat ik het regelmatig zie bij andere clubs in de Eredivisie. Bij Ajax zien we de laatste seizoenen vrijwel nooit een medische meevaller ten opzichte van de prognose (Van der Wiel zou in december weer fit zijn ). Dus is de medische staff van de andere clubs nu zo goed, of vindt men het daar leuk om wat onrust te zaaien voor de wedstrijd of de eigen ploeg een oppepper te geven met de terugkeer van een van de helden?

[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 14 mei 2008 18:38:49).]
 Help mods!
Erwin_FCT
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 18:51:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nkufo is geen held..
Hij is God

Help mods!
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 14 mei 2008 om 19:51:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Klopt. Wij dreigen gewoon een speler van de tegenstander over te nemen. Ik heb ook niet gezegd dat Ajax uberhaupt geen spelletjes speelt. Ik zeg alleen dat Ajax hier niet aan meedoet.

@ Woensel: no offense hoor, maar jij zegt standaard toch wel het tegenovergestelde van een Ajacied. Het is mij gewoon opgevallen dat ik het regelmatig zie bij andere clubs in de Eredivisie. Bij Ajax zien we de laatste seizoenen vrijwel nooit een medische meevaller ten opzichte van de prognose (Van der Wiel zou in december weer fit zijn ). Dus is de medische staff van de andere clubs nu zo goed, of vindt men het daar leuk om wat onrust te zaaien voor de wedstrijd of de eigen ploeg een oppepper te geven met de terugkeer van een van de helden?

Ook jullie zijn geen koorknapen vereniging..

Wil je nu weer vertellen dat het allemaal aan de medische staf ligt van Ajax...ach menneke toch.

Maar bij elke club gebeurt hetzelfde alleen blijven jullie het ontkennen...zie geval Suarez en het bewijs hierboven..

Maar winst is jullie gegund hoor... 3 2 AUB
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 00:37:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Menneke? Volgens mij praat ik verder toch ook heel normaal tegen jou? Doe dus maar niet meer zo. Dank je.

Het is jammer, want er zitten hier genoeg mensen waar normaal mee te discussiëren valt. Er zitten alleen een paar calimero's tussen die het er niet bepaald leuker op maken.
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 00:42:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Menneke? Volgens mij praat ik verder toch ook heel normaal tegen jou? Doe dus maar niet meer zo. Dank je.

Het is jammer, want er zitten hier genoeg mensen waar normaal mee te discussiëren valt. Er zitten alleen een paar calimero's tussen die het er niet bepaald leuker op maken.

Ja, als die nou eens teruggaan naar het ajax netwerk dan zou dit forum er een stuk beter uitzien .

houd op met happen
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 00:46:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach, happen. Ik vind dat je gewoon normaal met elkaar kan praten, ook in een discussie. Ik ben nog lang niet oud, maar ook geen 10 meer. Ik heb geen zin in 'jij bent een menneke omdat je voor Ajax bent'-discussies.
 Help mods!
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 15 mei 2008 om 09:08:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Ach, happen. Ik vind dat je gewoon normaal met elkaar kan praten, ook in een discussie. Ik ben nog lang niet oud, maar ook geen 10 meer. Ik heb geen zin in 'jij bent een menneke omdat je voor Ajax bent'-discussies.

Met menneke bedoel ik verder niets, het is gewoon een Brabants/Eindhovens woord.

Ik heb helemaal niets tegen je, je bent nu alleen heel snel op je teentjes getrapt.

De discussie ging over het feit dat Twente een eventuele blessure zou veinzen om Ajax wat zand in de ogen te strooien voor de belamgrijke confrontatie.
Ajax zou dit nooit doen
Alleen haalt Erwin FCT al gelijk een voorbeeld aan, die jij op jouw beurt dan weer ontkend omdat dat natuurlijk weer anders is (zoals altijd).

Maar voorafgaand belangerijke/beladen confrontaties is er heel vaak een koude oorlog tussen de teams.
Dat is iets wat je onder ogen moet zien (en dan niet de medische staf de schuld gaan geven dat er niemand snel opgelapt kan worden bij jullie).

Maar ik zal je niet verder met de neus op de feiten gaan drukken.

Wat verwacht jij van de wedstrijd tegen Twente.
Gaan ze vol op de aanval?
Doet N'Kufo mee?
Wat vind je van de scheids?
Gaan ze het redden?
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 09:24:21.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De scheids is slecht als ajax niet wint, da's logisch

PIEP PIEP
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 15 mei 2008 om 09:29:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

De scheids is slecht als ajax niet wint, da's logisch

PIEP PIEP

Daarom vraag ik het van te voren...
 Help mods!
ons calimeroos
Veelbelovend talent

Uit: Luik
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 09:58:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax zal mijn inziens redelijk eenvoudig winnen.
Het thuis spelen is natuurlijk een groot voordeel. Ajax speelt natuurlijk op de aanval, ze moeten winnen en verdedigen is niet hun sterkste punt en een Gomes hebben we helaas niet.
N'Kufo doet natuurlijk gewoon mee. Psychologie van de koude
Twentse bodem. De scheids is ook maar een mens, en fouten maakt iedereen. Volgens de statisieken zou Ajax nu weer eens bevoordeelt moeten worden, maar hopelijk is dat helemaal niet nodig.
Dus ja ze gaan het redden. 3 - 1
 Help mods!
Pool: 2859eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Berry van Kilsdonk
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 10:07:09.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Thomas, 'menneke' is niet denigrerend bedoeld. Het is dialect, en juist gemoedelijk bedoeld.

Een beetje zoals 'dushi', maar dan anders.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 10:23:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwacht dat Ajax zal winnen met 3-0
 Help mods!
Pool: 3487eMotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
PsVeindhoven
Talentje

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 10:30:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

@ Woensel: no offense hoor, maar jij zegt standaard toch wel het tegenovergestelde van een Ajacied.

In principe heb je gewoon gelijk, ook al geef ik een ajacied niet snel gelijk. Er zitten hier op het forum zeer veel posters die zodra een ajacied A zegt, het altijd B is. Vergeet echter niet dat er ook mensen zijn die wél normaal willen discuseren dus niet iedereen over 1 kam scheren he .
 Help mods!
Turbo-Tinus72
Basisspeler

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 11:09:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

In principe heb je gewoon gelijk, ook al geef ik een ajacied niet snel gelijk. Er zitten hier op het forum zeer veel posters die zodra een ajacied A zegt, het altijd B is. Vergeet echter niet dat er ook mensen zijn die wél normaal willen discuseren dus niet iedereen over 1 kam scheren he .

Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat als een Ajacied A zegt het ook pertinent A is
 Help mods!
Pool: 454eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Tetsuo
Veelbelovend talent

Reg.: 24 december 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 11:21:16.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PsVeindhoven schreef:

quote:
(...)

In principe heb je gewoon gelijk, ook al geef ik een ajacied niet snel gelijk. Er zitten hier op het forum zeer veel posters die zodra een ajacied A zegt, het altijd B is. Vergeet echter niet dat er ook mensen zijn die wél normaal willen discuseren dus niet iedereen over 1 kam scheren he
Ik heb een aantal post van je gelezen en ik ken ook een verhaal van een wolf in schaapkledij.......

En over de koude oorlog voor de strijd moet ajax idd niet zeuren. Ajax moet toch altijd van eigen kracht uitgaan dus dan maakt het toch niet uit wie er wel of niet spelen bij Twente.
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 11:34:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

(...)

Met menneke bedoel ik verder niets, het is gewoon een Brabants/Eindhovens woord.

Ik heb helemaal niets tegen je, je bent nu alleen heel snel op je teentjes getrapt.

De discussie ging over het feit dat Twente een eventuele blessure zou veinzen om Ajax wat zand in de ogen te strooien voor de belamgrijke confrontatie.
Ajax zou dit nooit doen
Alleen haalt Erwin FCT al gelijk een voorbeeld aan, die jij op jouw beurt dan weer ontkend omdat dat natuurlijk weer anders is (zoals altijd).

Maar voorafgaand belangerijke/beladen confrontaties is er heel vaak een koude oorlog tussen de teams.
Dat is iets wat je onder ogen moet zien (en dan niet de medische staf de schuld gaan geven dat er niemand snel opgelapt kan worden bij jullie).

Maar ik zal je niet verder met de neus op de feiten gaan drukken.

Wat verwacht jij van de wedstrijd tegen Twente.
Gaan ze vol op de aanval?
Doet N'Kufo mee?
Wat vind je van de scheids?
Gaan ze het redden?

Ok dushi, hier mijn reactie dan:

Ik vond Suárez gewoon oprecht een slecht voorbeeld. Dat is absoluut geen jongen die zich een wedstrijd daarvoor al per brancard van het veld laat dragen en laat wisselen. Welke speler, op Gomes na, doet zoiets nou? Sowieso slaat het hele zand in de ogen strooien nergens op, als je zo'n drie dagen voor de return alweer bekend maakt dat hij gewoon kan spelen. Maar als je een ander voorbeeld hebt om m'n ongelijk te bewijzen dan hoor ik het graag hoor. Ik ben prima in staat om bijzonder kritisch te zijn op m'n cluppie, maar in dit geval vind ik het gewoon opvallend dat ik zelden tot nooit dit soort 'miraculeuze herstellen' mee maak bij Ajax.

Voor zondag staat er zoveel op het spel dat ik het ergste vrees. Ajax beschikt over aardig wat chokers en Twente is eigenlijk best solide en een beter opererend team. Aan de andere kant heeft Ajax met Suárez de man in vorm. Ik denk dat het van hem moet komen. Koster zal Perez wel weer op tien zetten en Rommedahl veel speeltijd gunnen. Zucht...
Ajax kan het beste vol op de aanval spelen, want verdedigen kunnen we toch voor geen meter.

Vink is overigens een k*t scheids. Daar kunnen we het volgens mij allemaal wel over eens zijn. Maar goed, dat zijn ze zowat allemaal in dit land, dus het is mij om het even.

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat als een Ajacied A zegt het ook pertinent A is

Niet?
 Help mods!
PsVeindhoven
Talentje

Gepost op 15 mei 2008 om 11:51:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tetsuo schreef:

PsVeindhoven schreef:

(...)

Ik heb een aantal post van je gelezen en ik ken ook een verhaal van een wolf in schaapkledij.......

He grappig, als je mijn posts echt goed gelezen had was je onderstaand ook tegengekomen:

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Ik ging er niet in mee, werd direct ajacied genoemd (dacht ik door oisterwijk) een ander was het niet met iemand eens en werd direct ajacied genoemd. Dat gebeurd hier nogal eens snel, ben je het niet met iemand eens >> ajacied!.

Kortom, daar kan jou naam nu ook bij, afwijkende mening en ga je niet mee in de 'ajax is stout' tirade dan ben je dus een wolf in schaapskleren (zeg dan gewoon ajacied).
Beetje kinderachtig en het bevestigd direct mijn mening.
Tenzij je natuurlijk argumenten hebt om dit te staven, of wellicht hard bewijs (mij in ajaxshirt ofzo hahaha)???
 Help mods!
Frikandel Grand Cru
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 12:00:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Kortom, daar kan jou naam nu ook bij, afwijkende mening en ga je niet mee in de 'ajax is stout' tirade dan ben je dus een wolf in schaapskleren (zeg dan gewoon ajacied).
Beetje kinderachtig en het bevestigd direct mijn mening.
Tenzij je natuurlijk argumenten hebt om dit te staven, of wellicht hard bewijs (mij in ajaxshirt ofzo hahaha)???

Ach, je hebt ook al gelogen over je leeftijd, dus dan kan dit er ook nog wel bij.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjoerd87 PSV
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 12:02:54.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Berry van Kilsdonk schreef:

(...)
Thomas, 'menneke' is niet denigrerend bedoeld. Het is dialect, en juist gemoedelijk bedoeld.

Een beetje zoals 'dushi', maar dan anders.

Dushi betekent toch schatje..? Ik ben helemaal voor de verbroedelijking tussen supporters van verschillende clubs hoor, maar het moet niet te ver gaan

Verder is er inderdaad niks mis met menneke. Wel negatieve woorden zijn bijvoorbeeld; flapdrol, oelewapper, koekebakker, mafkees etc. Dus Thomas vooral daar goed op letten!

Het valt me trouwens op dat er veel ajacieden op dit forum zich niet gelijk behandeld voelen.. gek he
 Help mods!
Pool: 51eMotM: -Battle-rating: 1.635,6 (daag uit)VoVo: 713e / 754e / 602eOpstelling: 4-3-3
PsVeindhoven
Talentje

Gepost op 15 mei 2008 om 12:03:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frikandel Grand Cru schreef:

(...)

Ach, je hebt ook al gelogen over je leeftijd, dus dan kan dit er ook nog wel bij.

Is ook al niet waar, dus waar je dat vandaan haalt.
Wellicht heb ik wel gelogen over mijn huiswerk ipv de leeftijd? En daarnaast, liegen is in momenteel! .
 Help mods!
Frikandel Grand Cru
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 12:06:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Is ook al niet waar, dus waar je dat vandaan haalt.
Wellicht heb ik wel gelogen over mijn huiswerk ipv de leeftijd? En daarnaast, liegen is in momenteel! .

Die tweede dan.. Stellen dat je een fulltime baan hebt en in je profiel 1992 als geboortedatum invullen is in ieder geval niet heel handig.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk