PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 12:18:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Ok dushi, hier mijn reactie dan:

Ik vond Suárez gewoon oprecht een slecht voorbeeld. Dat is absoluut geen jongen die zich een wedstrijd daarvoor al per brancard van het veld laat dragen en laat wisselen. Welke speler, op Gomes na, doet zoiets nou? Sowieso slaat het hele zand in de ogen strooien nergens op, als je zo'n drie dagen voor de return alweer bekend maakt dat hij gewoon kan spelen. Maar als je een ander voorbeeld hebt om m'n ongelijk te bewijzen dan hoor ik het graag hoor. Ik ben prima in staat om bijzonder kritisch te zijn op m'n cluppie, maar in dit geval vind ik het gewoon opvallend dat ik zelden tot nooit dit soort 'miraculeuze herstellen' mee maak bij Ajax.

Voor zondag staat er zoveel op het spel dat ik het ergste vrees. Ajax beschikt over aardig wat chokers en Twente is eigenlijk best solide en een beter opererend team. Aan de andere kant heeft Ajax met Suárez de man in vorm. Ik denk dat het van hem moet komen. Koster zal Perez wel weer op tien zetten en Rommedahl veel speeltijd gunnen. Zucht...
Ajax kan het beste vol op de aanval spelen, want verdedigen kunnen we toch voor geen meter.

Vink is overigens een k*t scheids. Daar kunnen we het volgens mij allemaal wel over eens zijn. Maar goed, dat zijn ze zowat allemaal in dit land, dus het is mij om het even.

Wooow Dushi???
Dit gaat verder dan de bedoeling was

Ben het eigelijk volledig met je eens...op 1 punt na.

Suarez is juist iemand die van dat soort spelletjes houd.
Hij zal er alles aan doen om de scheids ervan te overtuigen dat hij "fout" zat.
Schwalbes e.d. niets is hem te dol.(zo zijn er meedere hoor en niet alleen bij Ajax)
Hij zal best wat pijn hebben gehad, maar hij dan ook de pijngrens van een vlieg..
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Vak: -
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 12:41:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ok, dan zijn we het niet eens. Suárez heeft logischerwijs de schijn tegen, maar het is wel een ontzettende liefhebber en iemand die altijd wil voetballen. Toen hij merkte dat die strontvervelende schwalbes van hem hem alleen maar in de weg kwamen te zitten, is hij dat ook steeds gaan verminderen. Tegen Heerenveen maakte hij overigens helemaal geen gebaren of zo richting de scheidsrechter na de overtreding van Jong-A-Pin. Was in mijn ogen dus zeker geen sprake van dat hij z'n gelijk wilde halen.

Emanuelson kan zondag overigens ook al niet meedoen. Ajax houdt achterin werkelijk waar niets over. Wordt dus waarschijnlijk een jeugdspeler voor het eerst opstellen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Anders zou ik het waarschijnlijk zo doen:

Sarpong, Huntelaar, Suárez;
De Jong, Perez, Gabri;
Davids, Lindgren, Heitinga, Bruno Silva;
Stekelenburg

[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 15 mei 2008 12:44:20).]
 Help mods!
Albert Trestena
Vaste waarde in elftal

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 13:11:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

...Wordt dus waarschijnlijk een jeugdspeler voor het eerst opstellen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar. ...

Dat heb ik al 3 keer gehoord dit jaar (Slavia, Zagreb, PSV). Er zit in ieder geval wel een stijgende lijn in (verlies, verlies, gelijk).
 Help mods!
Pool: 524eMotM: -Battle-rating: 1.523,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
TZA
Legende

Uit: NL
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 13:24:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.nu.nl/news/1568296/41/Emanuelson_vergroot_defensieve_zorgen_Ajax.html

Dit is toch geen nieuws? Emanuelson bezorgt toch alleen maar defensieve zorgen?
 Help mods!
Pool: 3354eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1984e / 2041e / 1625eOpstelling: 4-4-2
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 13:39:52.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Huh... Maar Ajax doet zoiets toch niet?

Het zal mij benieuwen of hij echt niet speelt.

Maar de oplossing lijkt mij simpel. Als je maar drie verdedigers hebt, dan speel je gewoon 3-4-3. Helemaal als je Ajax heet. Maar das logies.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 13:50:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Harminator schreef:

Maar de oplossing lijkt mij simpel. Als je maar drie verdedigers hebt, dan speel je gewoon 3-4-3. Helemaal als je Ajax heet. Maar das logies.

Furby speelde sowieso links buiten afgelopen zaterdag in Emmen.
Maar inderdaad, of het daadwerkelijk een gemis is?
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
Tetsuo
Veelbelovend talent

Reg.: 24 december 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 13:58:06.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PsVeindhoven schreef:

quote:
Kortom, daar kan jou naam nu ook bij, afwijkende mening en ga je niet mee in de 'ajax is stout' tirade dan ben je dus een wolf in schaapskleren (zeg dan gewoon ajacied).
Je houdt al lijstjes bij? niet het verkeerde lijstje inleveren bij je leraar dan.

Dat Furby niet mee doet kan toch alleen maar positief zijn voor de verdediging?
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 14:03:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frikandel Grand Cru schreef:

(...)

Die tweede dan.. Stellen dat je een fulltime baan hebt en in je profiel 1992 als geboortedatum invullen is in ieder geval niet heel handig.

Wolven in schaapskleren ontmaskeren wordt steeds makkelijker .
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3
PsVeindhoven
Talentje

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 14:09:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

(...)

Wolven in schaapskleren ontmaskeren wordt steeds makkelijker .

Tja maar dat is voor een Drs ook niet moeilijk natuurlijk.
Kom eens met argumenten, waarom ben ik een wolf in schaapskleren? Omdat ik niet met je meelul?
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:14:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Kom eens met argumenten, waarom ben ik een wolf in schaapskleren? Omdat ik niet met je meelul?

Och Menneke toch (gemoedelijk bedoeld ),

De afgelopen jaren kwamen er genoeg wolven in schaapskleren langs en ze hadden vrijwel allemaal iets gemeen; ze logen.

Ik zou niet inzien waarom Frikandel Grand Cru (leuke nickname trouwens) geen twijfels mag hebben bij jouw posts als je bewezen hebt te liegen. Aan jou de taak om dit links te laten liggen en gewoon door te gaan met het posten om zo jouw plaatsje op het PSV.netwerk.to - niche te krijgen.

Over ajax....

die hebben toch helemaal geen verdedigers nodig als Fc Twente geen spits kan opstellen?
 Help mods!
KaleGek
Legende

Uit: Groesbek
Reg.: 6 december 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 14:20:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Emanuelsson kan inderdaad naast Vermaelen en Vertonghen niet mee doen aanstaande zondag. Persoonlijk denk ik dat dan Kuffour of Colin de kans krijgt op linksachter en Lindgren centraal zodat deze kan doorschuiven. Davids op het middenveld Koster kiest liever voor ervaring in deze wedstrijden.
Jammer want bij Ajax hebben ze met Jan-Arie van der Heijden nog een hele goede inschuivende verdediger rondlopen in Jong Ajax die daar er met kop en schouders bovenuit steekt.

Man op man waarschijnlijk vanaf de eerste minuut..
-----Stekelenburg
Silva--Heitinga--Kuffour
Gabri Lindgren Davids
Suarez Perez---Sarpong
------Huntelaar

quote:
Ook Emanuelson niet tegen Twente
Ajax-trainer Adrie Koster kampt met grote defensieve problemen in de aanloop naar het playoff-duel met FC Twente. Naast Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen is ook Urby Emanuelson niet beschikbaar.

Emanuelson verrekte donderdag op de training zijn enkelbanden en moet rust houden. Daardoor kan de linksback zondag niet meespelen tegen Twente. In dit duel moet Ajax een 2-1 nederlaag uit het heenduel wegpoetsen om zodoende plaatsing af te dwingen voor de voorronde van de Champions League.

Naast Vertonghen, Vermaelen en Emanuelson kan Koster al veel langer niet beschikken over Gregory van der Wiel. De talentvolle verdediger liep in november een knieblessure op en kwam sindsdien niet meer in actie.

Als Ajax deze wedstrijd niet wint is dat eeng rote aderlating voor Ajax en lijkt me de kans weer een klein beetje groter dat Huntelaar vertrekt mits er een groot europees team komt die CL voetbal speelt en hem een echte kans belooft. Manchester lijkt me wel zo'n clup voor KJH..

Nog iets interessants van de afgelopen weken. 'De vervanger van Heitinga' sinds zijn aangekondige vertrek wordt Ajax wordt door allerlei kranten met grote dure namen in verband gebracht:

Douglas:

'Keizer heeft Douglas laten lopen'

FC Twente-verdediger Douglas Franco Teixeira had nu ook Ajacied kunnen zijn. Dat zei analist Hugo Borst zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal.

De Braziliaan, die dit seizoen veel indruk maakt in Enschede door zijn sterke spel, zou door Ronald de Boer bij Ajax aangeraden zijn. Toenmalig technisch adviseur Piet Keizer deed echter niets met de tip, aldus Borst.

"Rob Cohen had een tip gekregen van Ronald de Boer uit Qatar", startte Borst zijn relaas. "Cohen heeft drie keer gebeld met Keizer. Hij heeft echter niet gekeken naar Douglas, en nu is Ajax wel geïnteresseerd. Laksheid in de top van Ajax heeft ertoe geleid dat hij nu niet bij Ajax zit. Piet Keizer deed niets!"

---
Deze speler van Twente is een groot talent heeft nog een lang lopend contract en moet dus wel veel geld in het laadje brengen wil Ajax hem overnemen ik neem aan dat Twente niet met minder dan 10mil genoegen neemt. HIj kan nog jaren met zijn lopende contract bij Twente spelen..
Ook SChalke(Rutten) heeft itnresse en veel geld te besteden dit zal dan dus ook de prijs doen opdrijven en misschien wilt Douglass juist wel mee met de trainer die hem liet debuteren en straks een topper in de Bundesliga coacht.

'Ajax ziet Delpierre als vervanger Heitinga'

Volgens de Duitse krant Die Welt is Ajax in Duitsland op zoek naar een vervanger voor Johnny Heitinga, die uit Amsterdam verkast.

De voetbalclub zou nu een oogje hebben op VFB Stuttgart-verdediger Matthieu Delpierre en daar een bedrag van 10 miljoen euro voor over hebben.

De 27-jarige Franse voetballer heeft nog een contract tot 2012 en VFB wil daarom ook flink geld willen vangen bij een eventueel vertrek. Delpierre's zaakwaarnemer heeft wel oren naar een transfer. 'Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax.'

Delpierre zelf, die voorheen uitkwam voor OSC Lille, heeft aangegeven zich eerst te willen richten op z'n huidige club.

-------
Deze moet volgens de media ook 10 miljoen opbrengen maar ik ken deze speler verder niet goed. Heeft nog een langlopend contract

quote:
'Ook Wayne Bridge in beeld bij Ajax'

Ajax heeft naar verluidt interesse in Wayne Bridge. The Sun meldt dat de 27-jarige verdediger hoog op het verlanglijstje van de Amsterdammers staat. Bridge staat op dit moment onder contract bij Chelsea.

De Engelse international heeft over interesse niet te klagen. Niet alleen Ajax ligt op het vinkentouw. Naar verluidt heeft de club concurrentie van Newcastle United, Glasgow Rangers en Celtic.

De verdediger zal naar verluid ongeveer 9.5 miljoen moeten kosten

Goede degelijke linksback die verdedigend zijn mannetje staat en aanvallend een van de betere linksbacks in europa is.

quote:
'Ajax wil Luisão als opvolger Heitinga'

http://resource.no.sapo.pt/luisao.jpg

John Heitinga vertrekt na dit seizoen bij Ajax en dat leidt tot veel geruchten over mogelijke opvolgers. De namen van Robert Huth, Matthieu Delpierre en Wayne Bridge, alhoewel de laatste een linksback is, werden al genoemd.

Volgens Sportweek is Luisão echter de belangrijkste kandidaat om Heitinga op te volgen. Luisão zou de nieuwe leider in de verdeding hebben, omdat de jonge verdediging van Ajax nog weinig Europese ervaring heeft. De 27-jarige Braziliaan speelt sinds 2003 bij Benfica. Naar verluidt vraagt de Portugese topclub maarliefst vijftien miljoen euro voor de centrale verdediger.
Grote sterke verdediger die vorig jaar en het jaar ervoor heel goed speelde maar dit seizoen een onder zijn niveau bleef. Toch veel ervaring en dat is toch wat Ajax graag wil toevogen na het vertrekt van Jhonny.

Robert HUth (Dld) Middelsborough wordt doro de Engelse tabloids ook vaak naar voren geschoven..

Wat ik wel positief vind is dat Ajax het gehele bedrag wat ze voor Heitinga hebben gekregen bereid zijn om te spenderen in EEN kwaliliteitsspeler om het vertrek van kwaliteit op te vangen. Ze maken selfs verlies heb ik zo het idee.. Heitinga ongeveer 9miljoen verkocht en een salaris van rond de 2miljoen dacht ik zo.. Deze spelers willen allemaal ook minstens 2miljoen salaris en moeten bijna allemaal meer kosten. Alleen Douglas zou misschien voor minder als een topverdiener bij Ajax binnen willen komen.

PS: Mooi dat Heitinga ook al bij Studio Voetbal heeft aangegeven te denken dat KJH ook klaar is voor een stap hoger op. Dan zijn beide topspelers van dit team vertrokken evenals de ervaren routiniers: Stam/Davids..
Dan houdt Ajax eigenlijk alleen maar Suarez over als pareltje. Cvitanovic moet het nog maar waarmaken, Sulejmani staat ook nog niet op de loonlijst.. en moet ook enorm veel geld kosten.

[Dit bericht is veranderd door KaleGek (op 15 mei 2008 14:45:54).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 14:23:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Harminator schreef:

Eigenlijk is het gewoon een perfect voorbeeld, mensen. Let maar op, Emanuelson speelt gewoon niet! Het zou ook beetje stom zijn, want we hebben van PSV kunnen leren dat je dit soort grapjes alleen moet uithalen met je sterkhouders.

Emanuelson of bijv. Slijngard? Doe mij dan maar Emanuelson hoor. Zeker weten.
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:27:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Eigenlijk is het gewoon een perfect voorbeeld, mensen. Let maar op, Emanuelson speelt gewoon niet! Het zou ook beetje stom zijn, want we hebben van PSV kunnen leren dat je dit soort grapjes alleen moet uithalen met je sterkhouders.

Emanuelson of bijv. Slijngard? Doe mij dan maar Emanuelson hoor. Zeker weten.

Slijngard is toch een wereldtalent, zoals ajax die al zoveel heeft? Dan moet het niet moeilijk zijn om hem op te stellen als Twente geen spits heeft.

Ik verwacht trouwens winst/gelijkspel voor ajax.

Gewoon:

Da Silva -- Heitingaap -- Kuffour -- Davids

Bij een 2-0 voorsprong Slijngard erin voor Kuffour en dan kan die net op tijd geselecteerd worden voor het EK.
 Help mods!
The Harminator
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:28:27.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op nu.nl stond dat Van der Wiel alleen nog maar wedstrijdritme mist.
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 14:30:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

(...)

Slijngard is toch een wereldtalent, zoals ajax die al zoveel heeft? Dan moet het niet moeilijk zijn om hem op te stellen als Twente geen spits heeft.

Ik verwacht trouwens winst/gelijkspel voor ajax.

Gewoon:

Da Silva -- Heitingaap -- Kuffour -- Davids

Bij een 2-0 voorsprong Slijngard erin voor Kuffour en dan kan die net op tijd geselecteerd worden voor het EK.

Wederom no offense hoor, maar is dat nou leuk, de mening van een paar 13-jarigen van AN lezen en dat dan beschouwen als bijv. mijn mening?

Nee, ik vind Slijngard geen bijzondere speler. Wellicht goede selectie opvulling en dat is ook nodig, maar zeker geen speler die je voor het eerst wil brengen in zo'n grote wedstrijd.

Verder is het natuurlijk niet mogelijk om voor iedere positie grote talenten te hebben. Ajax heeft ze wel, maar jongens als Slijngard en Donald zijn niet bijzonder.
 Help mods!
Frikandel Grand Cru
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 14:35:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Eigenlijk zou ik het niet eens moeten doen, maar ik wil het wel even over de psychologische boeg gooien.

Een tijdje terug ging het er hier over dat PSV wellicht Martin van Geel als nieuwe TD moest aanstellen. Jij kwam met een heel verhaal over hoe PSV niet altijd mensen van Ajax over zou moeten nemen. Prima, dat kun je vinden, en er zullen genoeg PSV'ers zijn die daar hetzelfde over denken. Je sloot echter af met te stellen dat "alle" topclubs zelf eens rond zouden moeten kijken en dat AZ zich er ook schuldig aan maakt want die hadden een arts van Ajax overgenomen. En daar ga je wat mij betreft de fout in; Ten eerste was het verhaal veel te veel verteld vanuit Ajax perspectief, maar erger, geen enkele, en dan bedoel ik echt geen enkele PSV'er zal er op enig moment maar de geringste aandacht aan schenken dat AZ een arts van Ajax overneemt. Het zal ons werkelijk bratwurst sein.

Dat was voor mij het moment dat ik ging twijfelen aan je oprechtheid als PSV'er. Anyway, het is dat je er zelf om vraagt want eigenlijk heb ik helemaal geen zin in dit soort gedoe.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Drs.Nimrod
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:44:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Wederom no offense hoor, maar is dat nou leuk, de mening van een paar 13-jarigen van AN lezen en dat dan beschouwen als bijv. mijn mening?

Nee, ik vind Slijngard geen bijzondere speler. Wellicht goede selectie opvulling en dat is ook nodig, maar zeker geen speler die je voor het eerst wil brengen in zo'n grote wedstrijd.

Verder is het natuurlijk niet mogelijk om voor iedere positie grote talenten te hebben. Ajax heeft ze wel, maar jongens als Slijngard en Donald zijn niet bijzonder.

Mwah, ik ben de afgelopen tijd niet op het ajax netwerk geweest. Volgens mij slechts 1 keer, in het Ruud van Nistelrooij topic.

Ik heb Slijngard overigens hoger zitten dan jij, leuk om te weten .
 Help mods!
PsVeindhoven
Talentje

Gepost op 15 mei 2008 om 14:46:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Eigenlijk zou ik het niet eens moeten doen, maar ik wil het wel even over de psychologische boeg gooien.

Een tijdje terug ging het er hier over dat PSV wellicht Martin van Geel als nieuwe TD moest aanstellen. Jij kwam met een heel verhaal over hoe PSV niet altijd mensen van Ajax over zou moeten nemen. Prima, dat kun je vinden, en er zullen genoeg PSV'ers zijn die daar hetzelfde over denken. Je sloot echter af met te stellen dat "alle" topclubs zelf eens rond zouden moeten kijken en dat AZ zich er ook schuldig aan maakt want die hadden een arts van Ajax overgenomen. En daar ga je wat mij betreft de fout in; Ten eerste was het verhaal veel te veel verteld vanuit Ajax perspectief, maar erger, geen enkele, en dan bedoel ik echt geen enkele PSV'er zal er op enig moment maar de geringste aandacht aan schenken dat AZ een arts van Ajax overneemt. Het zal ons werkelijk bratwurst sein.

Dat was voor mij het moment dat ik ging twijfelen aan je oprechtheid als PSV'er. Anyway, het is dat je er zelf om vraagt want eigenlijk heb ik helemaal geen zin in dit soort gedoe.

Dus feitelijk noem jij mij een ajacied, omdat ik een keer heb aangegeven dat teams waarvan de haat naar ajax enorm is, wel direct personeel overneemt? Rare denkwijze niet?
 Help mods!
The Harminator
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:55:57.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee. Hij noemt je een Ajacief omdat je überhaupt wéét dat een arts van Ajax naar AZ gaat.

Aan de andere kant heb je als studentje natuurlijk genoeg tijd om alle nieuwssites af te struinen.

[Dit bericht is veranderd door The Harminator (op 15 mei 2008 14:56:27).]
 Help mods!
Frikandel Grand Cru
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 14:58:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Dus feitelijk noem jij mij een ajacied, omdat ik een keer heb aangegeven dat teams waarvan de haat naar ajax enorm is, wel direct personeel overneemt? Rare denkwijze niet?

Nee, dat komt op geen enkele wijze zelfs maar in de buurt van wat ik zeg. Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in een discussie hierover, als je wil weten wat ik wel zeg zou ik het nog eens lezen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet
breukie nr. 1
Legende

Reg.: 10 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 15:20:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Nee, dat komt op geen enkele wijze zelfs maar in de buurt van wat ik zeg. Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in een discussie hierover, als je wil weten wat ik wel zeg zou ik het nog eens lezen.

Ik zou helaas het PN af moeten zoeken maar er zijn zeker 2 topics waar PsVeindhoven, zich als 'psv' supporter, behoorlijk kritisch uitlaat over ander supporters. Ook dit mag natuurlijk alleen de wijze waarop was niet van een PSV-er.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PsVeindhoven
Talentje

Gepost op 15 mei 2008 om 15:35:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

(...)

Ik zou helaas het PN af moeten zoeken maar er zijn zeker 2 topics waar PsVeindhoven, zich als 'psv' supporter, behoorlijk kritisch uitlaat over ander supporters. Ook dit mag natuurlijk alleen de wijze waarop was niet van een PSV-er.

Klopt, en beide keren heb ik ook aangegeven WAAROM ik ageer. Ik heb een hekel aan het gegeven dat supporters onderling maar even gaan uitmaken wie er wel of niet een betere supporter is, wie het met elkaar eens is en mocht je het niet eens zijn ben je ineens ajacied. Als er een ajacied post met zijn allen op hem inhakken, leuk, volwassen etc, DAAR ga ik tegenin. Dat heb ik ook aangegeven. Niets meer, en niets minder.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 15:37:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was Gabri er nog maar......*droom*

Heerlijke discussies over de eigen jeugd van Ajak$ en het niet lomp smijten met Eurotje$......
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
breukie nr. 1
Legende

Reg.: 10 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 16:08:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

Klopt, en beide keren heb ik ook aangegeven WAAROM ik ageer. Ik heb een hekel aan het gegeven dat supporters onderling maar even gaan uitmaken wie er wel of niet een betere supporter is, wie het met elkaar eens is en mocht je het niet eens zijn ben je ineens ajacied. Als er een ajacied post met zijn allen op hem inhakken, leuk, volwassen etc, DAAR ga ik tegenin. Dat heb ik ook aangegeven. Niets meer, en niets minder.

Prima wat jij wil. Toch kreeg ik een ander gevoel bij jouw posting, hoe goed en nobel wellicht bedoelt. Opvallend is dat er hier meer mensen zijn die dat idee hebben.

Maakt mij verder niet uit want dit is de Ajax topic en het lijkt me daarom beter om terug ontopic te gaan.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
arne
Basisspeler

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 16:21:38.     ICQ: 7  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook leuk: Ajax moet tegen FC Twente om de Champions league in te gaan. En Koster maakt de opstelling daar: Echter als Ajax verliest of gelijk speelt, dan gaat Ywente naar de Champions league. En de trainer daar wordt: KOSTER.
Nice...

Koster volgend seizoen aan de slag bij FC TwenteDoor Maarten Dekkers
Donderdag, 15 mei 2008, 12:28

EXCLUSIEF -- Adrie Koster lijkt zijn trainerscarrière voort te gaan zetten bij FC Twente. ELF Voetbal heeft uit zeer betrouwbare bron binnen de club uit Enschede vernomen dat de huidige interim-trainer van Ajax de opvolger wordt van Fred Rutten, die op zijn beurt vertrekt naar Schalke 04.

Koster is met Ajax nog in een hevige strijd verwikkeld met FC Twente voor een plaats in de voorronde van de Champions League. Beide partijen willen daarom de play-offs afwachten alvorens het nieuws over de aanstelling van Koster naar buiten wordt gebracht.

De eerste wedstrijd in Emmen (door verbouwing Arke Stadion moest Twente uitwijken naar stadion FC Emmen, red.) eindigde in een 2-1 overwinning voor FC Twente. Beide ploegen maken door deze uitslag allebei nog kans op het bereiken van de voorronde van het miljoenenbal. De verliezend finalist is zeker van UEFA Cup-voetbal.

elfvoetbal.nl
 Help mods!
Pool: 915eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk