PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
breukie nr. 1
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 10 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 16:34:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik Ajax zou zijn zou Koster bij mij direct op non-acties staan. Eigenlijk wat ze bij VVV ook hadden moeten doen met hun trainers toen ze wisten dat ze tegen ADO moesten. De belangen zijn zo groot dat je geen risico kan lopen.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 16:58:07.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach dan hebben ze iig een goed excuus als het mis gaat, toch?
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 17:03:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

Als ik Ajax zou zijn zou Koster bij mij direct op non-acties staan. Eigenlijk wat ze bij VVV ook hadden moeten doen met hun trainers toen ze wisten dat ze tegen ADO moesten. De belangen zijn zo groot dat je geen risico kan lopen.

Bij mij ook. Hij voegt verder toch niets toe aan Ajax, dus wat mij betreft mag hij morgen nog op straat worden gezet. Sowieso lekker chic dat Twente dat nu gaat regelen. Ondertussen moeten wij wel wachten met de onderhandelingen over Douglas tot na de play-offs.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MiKaZa
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 17:11:12.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach ik kan me een discussie hier herinneren waarbij gesteld werd dat een gesprek HELEMAAL niet erg was omdat daarvoor toch toestemming van de club nodig is dus die er schijnbaar dus er is niets aan de hand (als ik de strekking van toen doortrek).

Sterker nog: in dat geval is ajax gewoon STOM
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 17:19:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij heb ik die discussie niet gevoerd hoor. Clubs praten altijd eerst met de speler of trainer in kwestie, voordat men met de club in onderhandeling gaat.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 18:22:33.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat was volgens mij 1 van je medestanders hier, ik meen die zak stront van 18 uit Spanje die zo lekker druk op Fok zit te spammen

Maar wat je zegt is onzin want een club moet eerst toestemming geven voor een onderhandeling.
 Help mods!
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 18:31:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou zondag:
---------------Gentenaar------------------
Ogararu----Colin----Vertonghen--Emanuelson
----------------Delorge-------------------
---------Bakircogulu---Davids-------------
-Rommendahl------Urzaiz-------------Luque-

Ik zeg 3-2.
3' Urzaiz
28' Luque
65' Colin
75' N'Kufo
90+2' Emanuelson e.d.
bijz. Davids mist strafschop 90'

Wat een rukdeal op dit moment, ik twijfel er niet aan dat Koster hier proffesioneel genoeg voor is maar toch erg vreemd dat ze dit nu naar buiten willen brengen.

@ Thomas Aruba. Denk nou echt dat Twente spelletjes gaat spelen met (vermeend) geblesseerde spelers? De tukkers pakken dat toch veel grootser aan zie je wel.
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2340e / 1834e / 2399eOpstelling: incompleet
arne
Basisspeler

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 18:35:31.     ICQ: 7  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Nou zondag:
---------------Gentenaar------------------
Ogararu----Colin----Vertonghen--Emanuelson
----------------Delorge-------------------
---------Bakircogulu---Davids-------------
-Rommendahl------Urzaiz-------------Luque-

Wat een rukdeal op dit moment, ik twijfel er niet aan dat Koster hier proffesioneel genoeg voor is maar toch erg vreemd dat ze dit nu naar buiten willen brengen.

Emanuelson kan niet meespelen (blessure) en de clubs hebben het nog nioet naar buiten gebracht officieel. Het verhaal gaat dat dat pas gebeurd na de wedstrijd. Het zou dus uitgelekt zijn...
 Help mods!
Pool: 915eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
breukie nr. 1
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 18:57:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Bij mij ook. Hij voegt verder toch niets toe aan Ajax, dus wat mij betreft mag hij morgen nog op straat worden gezet. Sowieso lekker chic dat Twente dat nu gaat regelen. Ondertussen moeten wij wel wachten met de onderhandelingen over Douglas tot na de play-offs.

Maar zelf als hij wel wat toevoegd, als zou het Guus Hiddink himself zijn dannog zou hij bij mij op non-actief komen te staan. Dit kan je gewoon niet maken op dit moment in de play-offs. Of de clubs nu wel of geen toestemming geven vind ik niet relevant. Dit is gewoon minachting naar de supporters van Ajax.
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 15 mei 2008 om 20:07:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind ik ook, Breukie. Ik weet meteen weer waarom ik je heb uitgenodigd voor het mooiste Ajax-forum ter wereld.

quote:
MiKaZa schreef:

Dat was volgens mij 1 van je medestanders hier, ik meen die zak stront van 18 uit Spanje die zo lekker druk op Fok zit te spammen

Maar wat je zegt is onzin want een club moet eerst toestemming geven voor een onderhandeling.

Zo zijn de regels, ja. Maar jij denkt toch niet serieus dat er clubs zijn die eerst aankloppen bij de club van de door hun gewilde speler? Geinteresseerde clubs gaan natuurlijk eerst bij de speler checken of hij wel oren heeft naar een transfer. Anders is onderhandelen immers nutteloos. Zodra een speler z'n zinnen op een transfer heeft gezet is het ook lekkerder onderhandelen voor de kopende club.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 20:18:08.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zei ik dus ook maar die persoon die ik net al omschreef (betere omschrijving is misschien 'zak stront') was het daar weer niet mee eens.
 Help mods!
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 22:14:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Ik verwacht dat Ajax zal winnen met 3-0

Ajax dat de nul houd?

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 15 mei 2008 22:14:43).]
 Help mods!
Pool: 862eMotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: 1732e / 1480e / 1668eOpstelling: 4-5-1
WOENSEL
Veelbelovend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 22:34:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

...En dat is niet eerlijk

Koster moet gewoon op non-actief gezet worden vind ik.
Aan de andere kant is Ajax er toch zelf bij...dus werken ze eigelijk gewoon mee..dus niet zeuren.

Wat vind je van Heitinga die er op aan stuurt dat Huntelaar ook maar moet gaan??
Dat als oer speler van de club...
Jammer dat het zo allemaal moet gaan tegenwoordig.

Is Urby alweer fit???? Hij heeft nog een paar dagen..
 Help mods!
breukie nr. 1
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 22:38:03.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

Koster moet gewoon op non-actief gezet worden vind ik.
Aan de andere kant is Ajax er toch zelf bij...dus werken ze eigelijk gewoon mee..dus niet zeuren.

Ajax zelf werkt mee klopt maar wat kunnen de supporters daaraan doen? Ik vind het terecht als ze zeuren. Denk er eens aan als dit bij PSV zou gebeuren. Ik zou het verschrikkelijk vinden en ik denk met mij nog heel veel anderen.
 Help mods!
WOENSEL
Veelbelovend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 22:52:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

(...)

Ajax zelf werkt mee klopt maar wat kunnen de supporters daaraan doen? Ik vind het terecht als ze zeuren. Denk er eens aan als dit bij PSV zou gebeuren. Ik zou het verschrikkelijk vinden en ik denk met mij nog heel veel anderen.

Ik zou het ook jammer vinden en boos zijn (verschrikkelijk vind ik overdreven), maar op dit moment wordt hij gewoon betaald door Ajax dus ik neem aan dat hij daarvoor dan ook door het vuur zou gaan.
(wanneer je nu opzichtig zal falen..denk je dat hij dat rustig zal gaan slapen...ik denk dat er dan veel Ajax supporters in Nuenen naar de mooie natuur komen kijken )

Bij het Ned elftal heb je nu ongeveer hetzelfde...een coach (nou ja ..) die ook al ergens anders getekend heeft.
Bij hem zie je veel duidelijker dat hij op een scheve schaats aan het fietsen is
Maar dat wordt allemaal goed gepraat....dus is dit dan zooo erg???
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 16 mei 2008 om 01:19:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Basten heeft er geen enkele baat bij dat hij slecht presteert met het Nederlands elftal.

Kijk, ik wil dit helemaal niet als excuus opvoeren hoor, maar die hele situatie kan natuurlijk gewoon niet. Je kan wel zeggen dat Koster het beste voor moet hebben met Ajax, maar je gaat mij niet vertellen dat bijv. Wetzel in zijn situatie het stiekem niet geweldig had gevonden als hij met z'n toekomstige werkgever in de Eredivisie was begonnen. Het is gewoon onmogelijk om van Koster te verwachten dat hij zich voor de volle honderd procent inzet voor Ajax.

Maar goed, we zien het allemaal wel. Zoveel kan Koster nu ook weer niet doen om het te verneuken, denk ik.
 Help mods!
PSV Down Under
Internationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 16 mei 2008 om 05:22:19.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Maar goed, we zien het allemaal wel. Zoveel kan Koster nu ook weer niet doen om het te verneuken, denk ik.

Nee, dat doen de spelers zelf wel

Ik hoop op 3-2.

Forza Down Under
 Help mods!
Pool: 469eMotM: -Battle-rating: 1.498,8 (daag uit)VoVo: 309e / 935e / 352eOpstelling: 5-3-2
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 16 mei 2008 om 09:10:38.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En toch vertelde Derksen dat Wetzel liever met ADO in de eerste divisie begint. Dat geloof ik best. ADO zou volgend jaar gewoon degraderen aangezien de selectie sportief failliet is. Het staat veel beter op zijn cv als hij in staat is om ADO te laten promoveren.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
breukie nr. 1
Legende

Gepost op 16 mei 2008 om 09:49:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

Ik zou het ook jammer vinden en boos zijn (verschrikkelijk vind ik overdreven), maar op dit moment wordt hij gewoon betaald door Ajax dus ik neem aan dat hij daarvoor dan ook door het vuur zou gaan.
(wanneer je nu opzichtig zal falen..denk je dat hij dat rustig zal gaan slapen...ik denk dat er dan veel Ajax supporters in Nuenen naar de mooie natuur komen kijken )

Bij het Ned elftal heb je nu ongeveer hetzelfde...een coach (nou ja ..) die ook al ergens anders getekend heeft.
Bij hem zie je veel duidelijker dat hij op een scheve schaats aan het fietsen is
Maar dat wordt allemaal goed gepraat....dus is dit dan zooo erg???

Het Nederlands elftal is nog net anders, ook daar vind ik overigens dingen wel heel erg vreemd gaan en is er echt een risico op belangenverstrengeling. Dit gaat echter over Ajax. Bij Oranje heeft iemand het verhaal over belangen al een keer uiteengezet.

Waar het mij omgaat is dat het niet kan. Ook al is Koster in dienst bij Ajax en zou hij voor die club door het vuur moeten gaan zal hij in zijn achterhoofd houden dat hij volgend seizoen bij Twente speelt. Ik neem aan dat hj toch ook met die club CL wil halen.

Nog buiten het feit dat het minachting is naar de supporters had Koster die zelf niet moeten willen. Hij kan het nooit goed doen. Als hij verliest dan zullen Ajax supporters zeggen dat hij dit in de hand heeft gewerkt, zeker als daar een duidelijke fout van Koster (bijvoorbeeld een foute wissel) bij zit. Wint hij met Ajax dan zullen ze bij Twente weer met een scheef gezicht kijken omdat hij zijn club benadeeld.

Ik zou als supporter hier een heel naar gevoel aan over houden. Nu zijn we de laatste tijd bij PSV ook niet verwend maar goed
 Help mods!
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 16 mei 2008 om 10:02:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
22. Balazs Dzsudzsak schreef:

(...)

Ajax dat de nul houd?

Ach ja, in de competitie heeft Twente daar weliswaar ook weten te winnen maar ik verwacht (helaas) toch wel een aanvallend Ajax en dan kan het zo gedaan zijn. Het wordt eerder 3-0 dan 1-0 denk ik. Zie de wedstrijd tegen Heerenveen.

Aan de andere kant doet Twente het in de play-offs ook gewoon nog erg goed dus eigenlijk kan het nog alle kanten op. Ik ga wel met grote interesse kijken

Maar hoewel ik Ajax het eigenlijk niet gun ben ik het met Borst eens. Moeten we het Twente gunnen waar na dit seizoen de trainer en de belangrijkste spelers de deur uit lopen? Nederland kan niet wéér zo'n voorronde debacle gebruiken

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 16 mei 2008 10:03:42).]
 Help mods!
Pool: 3487eMotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 16 mei 2008 om 10:15:44.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij wel hoor. Die debacles zijn onze lifeline
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
TimmySimons
Regelmatige invaller

Reg.: 28 juli 2005
Gepost op 16 mei 2008 om 11:12:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Van Basten heeft er geen enkele baat bij dat hij slecht presteert met het Nederlands elftal.

Dat klopt op zich wel.
Maar bij het samenstellen van zijn selectie kan het wel meespelen.
Hij moet keuzes maken om spelers af te laten vallen. We hebben bijvoorbeeld veel te veel spitsen namelijk Vennegoor, Koevermans, van Nistelrooij, Kuyt, Huntelaar.
Stel dat hij twijfelt tussen Kuyt en Huntelaar, dan zal hij toch eerder Kuyt af laten vallen om gezeik te voorkomen.
 Help mods!
Pool: 3846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 16 mei 2008 om 11:43:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of hij neemt Huntelaar gewoon mee om voetbaltechnische redenen.
 Help mods!
TimmySimons
Regelmatige invaller

Reg.: 28 juli 2005
Gepost op 16 mei 2008 om 11:48:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het was maar een voorbeeld Thomas Aruba....
Natuurlijk is het niet vreemd als Huntelaar mee gaat.
Ik wil alleen aangeven dat bij twijfel het makkelijk is voor van Basten om voor de Ajacied te kiezen.
 Help mods!
Pool: 3846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV Down Under
Internationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 16 mei 2008 om 12:36:45.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is het prijskaartje dat aan Huntelaar hangt? 25 miljoen ofzo? Denk dat dat ook wel betaald zal worden.

Forza Down Under
 Help mods!
Pool: 469eMotM: -Battle-rating: 1.498,8 (daag uit)VoVo: 309e / 935e / 352eOpstelling: 5-3-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk