PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Johnny Stardust
Vaste waarde in elftal

Uit: Groningen
Vak: Zuid - BB
Reg.: 2 mei 2003
Gepost op 16 mei 2008 om 14:54:30.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Adri Koster:

'Iedereen beseft waarom het gaat. De spelers weten hoe de belangen liggen.' Ajax-trainer Adrie Koster constateert dat zijn spelersgroep op scherp staat.

Zondag spelen de Amsterdammers de terugwedstrijd van de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League. FC Twente won de eerste wedstrijd in Enschede met 2-1.

Koster: 'De spelers weten hoe de belangen liggen. De voorrondes moeten worden gehaald. Daarom is dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.' In de drie eerdere wedstrijden tegen FC Twente kwam Ajax niet verder dan een gelijkspel, de andere twee duels werden verloren.

'Het wordt tijd dat we winnen', aldus Koster. '1-0 is voldoende. FC Twente is een lastige tegenstander, dat hebben ze laten zien. In de laatste uitwedstrijd vond ik dat we een uur goed hebben gespeeld en een half uur ging het minder. Aan dat uur goed voetbal moeten we vasthouden en dat negentig minuten zien vol te houden.'

'Het is zaak ze niet te laten voetballen', vervolgt de coach van Ajax. 'Hun middenveld is uitzonderlijk goed, maar wij hebben eveneens een goed middenveld. Wij zullen zoals altijd het initiatief nemen. Het ligt niet onze aard afwachtend te spelen.'

Ik kan de schrijver van deze column niet meer dan gelijk geven, en wat ben ik blij dat deze grijze muis niet naar Eindhoven komt.

quote:
Afscheid van Adrie

"1-0 thuis is voldoende. We zijn nog volop in de race. Het gaat over twee wedstrijden."

Er is maar één man die zulke fraaie drietrapsraketten van voetbalclichés kan knutselen, en dat is Adrie Koster. De gemiddelde Nederlander zou niet eens zoiets saais kúnnen zeggen, denk ik (voor je het weet mors je er één of twee woordjes tussendoor die
niet plat als een dubbeltje zijn), maar Adrie Koster verheft het tot kunst. Ik kan me werkelijk geen enkele memorabele uitspraak van de beste man herinneren.

Ik was in zijn eerste weken als hoofdtrainer wel blij met Koster, maar dat was vooral omdat ik zijn kalmte als een verademing ervoer na ruim een seizoen opportunistisch proletengezwatel van Henk ten Cate. Daar werd ik pas écht gek van. Als er persconferenties met Ten Cate op televisie waren, sprong ik soms schuimbekkend van onmacht en frustratie door de woonkamer ("Hou je bek! Hou je bek! Hou je bek!).

Nu, onder Adrie Koster, heb ik bijna het punt bereikt dat ik heimwee krijg naar de losse flodders van zijn voorganger. Na persconferenties van Adrie Koster sta ik óók elke zondagavond van frustratie tegen de muur te hengsten ("Zeg eens iets! Zeg eens iets! Zeg eens iets!).

Wat dat betreft kan ik niet wachten tot Marco van Basten begint. Eindelijk weer eens een intelligente, scherpzinnige man aan het roer, die zich niet laat opnaaien (zoals Ten Cate), geen wandelende clichéfabriek is (zoals Koster), gevoel voor understatement heeft en ook nog wel eens op een tongue in cheek formulering te betrappen valt. Nu alleen nog vertrouwen krijgen in zijn trainerscapaciteiten.

"1-0 is genoeg..." Het is een waarheid als een koe, maar het probleem is nou juist dat Ajax nooit de nul houdt. De kans dat Ajax in de ArenA twee of drie tegengoals krijgt (7x gebeurd) is bijna twee keer zo groot als de kans dat Ajax in eigen huis de nul houdt (4x gebeurd), dus we kunnen er gerust van uit gaan dat Ajax zondag drie of vier doelpunten nodig zal hebben, en met twee goals verschil zal moeten winnen om zonder penaltyschieten de play-offs te winnen. Enig idee hoe vaak Twente dit seizoen met twee goals verschil verloren heeft? Welgeteld twee keer - en van Ajax verloren ze in drie duels nog helemáál niet.

Als ik naar het spel kijk, word ik nog ongeruster. Ajax heeft er dit seizoen ruim 270 minuten voetbal op zitten tegen FC Twente, ruim voldoende om vast te stellen dat Twente gewoon de beter voetballende ploeg is. Ajax heeft meer individuele klasse en een bredere selectie, maar qua positiespel is Twente gewoon een beter elftal - en dat vind ik écht onthutsend. Bij Twente zie je patronen die je bij Ajax al jaren niet meer ziet: je ziet de ruit op het middenveld, je ziet de backs op het juiste moment starten, je ziet de driehoekjes, de looplijnen; je ziet - samenvattend gezegd - een eenheid. Bij Ajax, daarentegen, zie je niks: geen structuur, geen plan, geen verzorgd positiespel. Ajax speelt momentenvoetbal, angstvallig speculerend op een bevlieging voorin - en dat is eigenlijk al vijf jaar zo.

En Adrie Koster? Die serveert na elke wedstrijd zijn traditionele bordje lauwe pap: we stonden in de eerste helft goed, de 1-0 viel op een lekker moment, maar daarna vergaten we de kansen af te maken. Maak je ze wél, dan speel je een heel andere wedstrijd, maar nu gaven we onnodig een goal weg en maakten we het onszelf moeilijk. Van je bla-di-bla en van je hopseflops, dikke lul, drie bier. Ik kan het niet aanhoren.

Hallooooooo!? Twente heeft een begroting van 17 miljoen euroooo! Wij hebben vier keer zo veee-heeeeel, en we trainen minstens even vaaa-haaaaaak, maar toch voetballen we gewoon slechter dan hunnie, en niet zo"n beetje ooo-hoook!! Is er dan echt helemaal niemand bij Ajax die dat ziet en zich er een driedubbele zonnesteek aan ergert?

Ik ben blij dat het tijdperk Koster erop zit. Dit seizoen hadden we gezien de zwakke concurrentie kampioen móeten worden, maar het is wéér uitgelopen op een afgang, mede omdat we in oktober al besloten dat de trainer van het tweede de rest van het seizoen wel hoofdtrainer mocht zijn. Dat was ook wel goed genoeg.

En dat noemt zich dan een topclub. Ongelooflijk.
[Dit bericht is veranderd door Johnny Stardust (op 16 mei 2008 14:56:16).]
 Help mods!
Pool: 1584eMotM: -Battle-rating: 1.693,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 16 mei 2008 om 15:18:41.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koster: 'De spelers weten hoe de belangen liggen. De voorrondes moeten worden gehaald. Daarom is dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.'
Als ze slim waren geweest dan hadden ze één van die andere wedstrijden tegen Twente als meest belangrijk gekwalificeerd. Dan had iedereen de afgelopen weken met zijn ballen in de zon kunnen liggen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
hektiano
Vaste waarde in elftal

Uit: Gendringen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 16 mei 2008 om 15:21:48.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Harminator schreef:

(...)

Als ze slim waren geweest dan hadden ze één van die andere wedstrijden tegen Twente als meest belangrijk gekwalificeerd. Dan had iedereen de afgelopen weken met zijn ballen in de zon kunnen liggen.

Ach, zo rouwig ben ik er niet om.
Ik ben echt benieuwd hoe deze wedstrijd uitpakt.
Ik denk een overwinning van ajax, maar met hoeveel durf ik niet te zeggen.
 Help mods!
Pool: 375eMotM: -Battle-rating: 1.684,0 (daag uit)VoVo: 255e / 933e / 235eOpstelling: 4-4-2
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 16 mei 2008 om 17:35:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekkah!

N'Kufo doet mee tegen Ajax

AMSTERDAM - Trainer Fred Rutten van FC Twente, dat zondag met Ajax strijdt voor een plaats in de CL een voorsprong van 2-1 verdedigt, kan gewoon een beroep doen op Blaise N'Kufo.
Blaise N´Kufo scoorde twee keer in het heenduel

De Zwitser heeft een beetje last van zijn lies maar verzekerde vrijdag dat hij kan starten. Stein Huysegems vervangt de geschorste Romano Denneboom.

„We hebben dit seizoen drie keer tegen Ajax gespeeld en nul keer verlorenâ€, verklaarde Rutten. „Dat bewijst dat we moeilijk zijn te verslaan door Ajax. Hopelijk kunnen we dat zondag om kwart over vier nog een keer zeggen.â€
 Help mods!
Pool: 2064eMotM: -Battle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 17 mei 2008 om 10:21:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee..dat doet hij toch nooit...
Dat doen alleen zijn tegenstanders...

Eindelijk zien ze het eens alleen een beetje te laat, het is waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd voor Ajax.

17/5/2008 - Uilenberg wijst scheidsrechters op 'spelvervuiler' Huntelaar
(Gepost door )

Op een bijeenkomst van scheidsrechters werd Klaas-Jan Huntelaar met videobeelden door scheidsrechterbaas Jaap Uilenberg als voorbeeld gesteld, zo meldt De Telegraaf. Uilenberg tijdens de bijeenkomst tegen de scheidsrechters: „Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z’n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust.†[reageer]

Natuurlijk is hij het er niet mee eens...

17/5/2008 - Huntelaar niet blij met uitlatingen Uilenberg
(Gepost door )

Huntelaar reageerde in De Telegraaf allerminst blij op het nieuws over de instructies van Uilenberg op de speelwijze van Huntelaar. Hij vreest dat de scheidsrechters daardor bevooroordeeld het veld in gaan. „Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd. Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen.â€

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 17 mei 2008 10:25:30).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Juanito
Basisspeler

Uit: Malaga/Amsterdam
Vak: -
Reg.: 2 maart 2001
Gepost op 17 mei 2008 om 10:23:54.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Woensel,
je bent me net voor. De laatste wedstrijd van Huntelaar in Nederland en eindelijk wordt gezegd wat iedereen allang heeft gezien: die Huntelaar is een vervuiler met al zijn geniepige ellebogen.
 Help mods!
Pool: 39eMotM: -Battle-rating: 1.576,6 (daag uit)VoVo: 358e / 1084e / 360eOpstelling: 4-4-2
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 17 mei 2008 om 10:33:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juanito schreef:

Woensel,
je bent me net voor. De laatste wedstrijd van Huntelaar in Nederland en eindelijk wordt gezegd wat iedereen allang heeft gezien: die Huntelaar is een vervuiler met al zijn geniepige ellebogen.

De scheidsrechter (in dit geval Vink) kan dan nog voor gerechtigheid zorgen (met terug werkende kracht) door de juiste beslissingen te nemen en goed op te letten.
 Help mods!
Huybson
Legende

Uit: Nuenen
Reg.: 30 september 2002
Gepost op 17 mei 2008 om 11:47:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit zeg ik al jaren. Moet je eens opletten hoe vaak hij vrijstaat bij een corner of vrije trap. Dit is puur door de verdediger uit balans te brengen door duwen trekken enzovoort. Die ellebogen heeft hij denk ik van Zlatan geleerd.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.487,9VoVo: -Opstelling: incompleet
redbull009
Bankzitter

Vak: West - KK
Reg.: 24 oktober 2001
Gepost op 17 mei 2008 om 11:51:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Huntelaar reageerde in De Telegraaf allerminst blij op het nieuws over de instructies van Uilenberg op de speelwijze van Huntelaar. Hij vreest dat de scheidsrechters daardor bevooroordeeld het veld in gaan. „Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd. Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen.â€

Ach nee he menneke je doet nooit niets, misselijk vervuiler dat je bent. Aankomende zondag goed in de gaten houden die kwal.
 Help mods!
Pool: 413eMotM: -Battle-rating: 1.489,2 (daag uit)VoVo: 201e / 551e / 298eOpstelling: 3-4-3
9. ROMARIO
Legende

Uit: Delft
Vak: Oost - WW
Reg.: 1 september 2002
Gepost op 17 mei 2008 om 12:15:01.     MSN: erikberug@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax-aanvaller Rommedahl: 'Ik was de Sulejmani van PSV' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

Dennis Rommedahl (foto, links) heet een aankoop te zijn van Martin van Geel, de technisch directeur die afscheid nam van Ajax omdat volgend seizoen zijn voornaamste taken in handen liggen van alleenheerser Marco van Basten. Het soort aankopen dus, dat mag vertrekken.

Rommedahl, Deens voetballer van het jaar 2007, zegt in Sportweek: “Pff, heb ik ook al twintig keer gehoord, maar het interesseert me niet wie me hier naartoe heeft gehaald. En dat ze Miralem Sulejmani willen halen, tsja, dat is Ajax. De concurrentie is groot. Toen ik de Sulejmani bij PSV was, zeg maar, had ik ook veel concurrentie. Dat is in die acht jaar dat ik daar heb gespeeld, zo gebleven. Dat maakte me alleen maar beter.â€

Rommedahl kijkt deels tevreden terug op het afgelopen seizoen. "Ik heb bijna alles gespeeld." Minder tevreden is hij over zijn vorm. "Die ging in pieken en dalen. Bovendien zijn de ambities er niet helemaal uitgekomen. We wilden kampioen worden, ons direct plaatsen voor de Champions League. Dat is er niet uitgekomen, terwijl we daarvoor wel de kwaliteit hebben. Hoe dat komt? Te weinig ritme, te veel wisselingen in alle geledingen. Op die manier komt geen rust en vorm."

Muhahaha, en Colin de Alex van PSV zeker?
 Help mods!
Pool: 187eMotM: -Battle-rating: 1.462,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002
Gepost op 17 mei 2008 om 12:19:05.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is die Uilenberg niet een Twente man?
Briljante timing
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: incompleet
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 17 mei 2008 om 12:22:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9. ROMARIO schreef:

Ajax-aanvaller Rommedahl: 'Ik was de Sulejmani van PSV' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

Dennis Rommedahl (foto, links) heet een aankoop te zijn van Martin van Geel, de technisch directeur die afscheid nam van Ajax omdat volgend seizoen zijn voornaamste taken in handen liggen van alleenheerser Marco van Basten. Het soort aankopen dus, dat mag vertrekken.

Rommedahl, Deens voetballer van het jaar 2007, zegt in Sportweek: “Pff, heb ik ook al twintig keer gehoord, maar het interesseert me niet wie me hier naartoe heeft gehaald. En dat ze Miralem Sulejmani willen halen, tsja, dat is Ajax. De concurrentie is groot. Toen ik de Sulejmani bij PSV was, zeg maar, had ik ook veel concurrentie. Dat is in die acht jaar dat ik daar heb gespeeld, zo gebleven. Dat maakte me alleen maar beter.â€

Rommedahl kijkt deels tevreden terug op het afgelopen seizoen. "Ik heb bijna alles gespeeld." Minder tevreden is hij over zijn vorm. "Die ging in pieken en dalen. Bovendien zijn de ambities er niet helemaal uitgekomen. We wilden kampioen worden, ons direct plaatsen voor de Champions League. Dat is er niet uitgekomen, terwijl we daarvoor wel de kwaliteit hebben. Hoe dat komt? Te weinig ritme, te veel wisselingen in alle geledingen. Op die manier komt geen rust en vorm."

Muhahaha, en Colin de Alex van PSV zeker?

Hoezo??? vond Alex PSV vet dan??

Ach aan zelfoverschatting komt Dennis niets te kort.
Had hij dat al langer of hebben ze dat hem snel bijgeleerd op een cursus in Amsterdam?
 Help mods!
Thomas Luijben
Internationale topspeler

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 17 mei 2008 om 13:45:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
driekes schreef:

Is die Uilenberg niet een Twente man?
Briljante timing

Helaas heet de scheidsrechter dit weekend bij Ajax-Twente VINK.
 Help mods!
Pool: 823eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 17 mei 2008 om 14:08:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een onzin zeg van Uilenberg, om dit NU bij zijn (waarschijnlijk) laatste wedstrijd in de media te gooien. Pff een vervuiler kom op zeg...

Ik kan er wel mee lachen hoor maar vind het wel echt een kansloze actie.
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2340e / 1834e / 2399eOpstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Uit: Bergen op Zoom
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 14:17:56.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Wat een onzin zeg van Uilenberg, om dit NU bij zijn (waarschijnlijk) laatste wedstrijd in de media te gooien. Pff een vervuiler kom op zeg...

Ik kan er wel mee lachen hoor maar vind het wel echt een kansloze actie.

Hoezo, het valt me juist mee van Uilenberg, hij heeft gewoon heel erg gelijk
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.520,9 (daag uit)VoVo: 1205e / 816e / 1682eOpstelling: 4-2-4
Frits - Philips
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000
Gepost op 17 mei 2008 om 14:20:27.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Huybson schreef:

Dit zeg ik al jaren. Moet je eens opletten hoe vaak hij vrijstaat bij een corner of vrije trap. Dit is puur door de verdediger uit balans te brengen door duwen trekken enzovoort. Die ellebogen heeft hij denk ik van Zlatan geleerd.

Je kunt het ook overdrijven. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal in de voetballerij. De ene keer is het de verdediger die de aanvaller een duwtje geeft, of stiekem vasthoudt, om hem het scoren te beletten, de andere keer maakt de aanvaller er gebruik of misbruik van.

Raar dat Uilenberg Huntelaar als voorbeeld noemt. Uitgerekend een speler die uit frustratie nog weleens natrapt of tikken uitdeeld, terwijl de bal al weg was. Duidelijk te zien op de tv beelden, maar hoevaak daarvoor aangeklaagd?
 Help mods!
Pool: 3288eMotM: -Battle-rating: 1.667,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 17 mei 2008 om 14:43:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwacht dat ik hier weinig medestanders zal vinden, maar het is ronduit schandalig van Uilenberg om vlak voor zo'n belangrijke wedstrijd zich zo te focussen op een speler. Als hij zich er zo aan stoort, dan had hij dit al veel eerder moeten bespreken. Nu gaat hij even voor een belangrijke wedstrijd van uitgerekend de club uit zijn streek, druk leggen op een scheidsrechter als Vink om Huntelaar een gele kaart te geven. Wat er ook gebeurt, een scheidsrechtersbaas moet altijd voorkomen dat hij de schijn tegen heeft. Ajax is dit seizoen namelijk al in twee wedstrijden benadeeld door de scheidsrechter. Je ziet nu al dat de gehele pers het oppikt en er over schrijft. Persoonlijk vind ik iemand die dit seizoen bekijkt en oordeelt dat de scheidsrechters het goed hebben gedaan sowieso rijp voor ontslag op staande voet. Ik neem aan dat we het daar wel over eens kunnen zijn.
 Help mods!
Gomes4Ever
Vaste waarde in elftal

Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 17 mei 2008 om 14:53:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Ik verwacht dat ik hier weinig medestanders zal vinden, maar het is ronduit schandalig van Uilenberg om vlak voor zo'n belangrijke wedstrijd zich zo te focussen op een speler.
Het is ronduit belachelijk dat je nu pas komt zeuren over de KNVB. Was je ook zo verontwaardigd toen KJH de ene na de andere elleboog gaf, natrapte, maar dat KJH nooit geschorst werd?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 17 mei 2008 om 15:02:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Ik verwacht dat ik hier weinig medestanders zal vinden, maar het is ronduit schandalig van Uilenberg om vlak voor zo'n belangrijke wedstrijd zich zo te focussen op een speler. Als hij zich er zo aan stoort, dan had hij dit al veel eerder moeten bespreken. Nu gaat hij even voor een belangrijke wedstrijd van uitgerekend de club uit zijn streek, druk leggen op een scheidsrechter als Vink om Huntelaar een gele kaart te geven. Wat er ook gebeurt, een scheidsrechtersbaas moet altijd voorkomen dat hij de schijn tegen heeft. Ajax is dit seizoen namelijk al in twee wedstrijden benadeeld door de scheidsrechter. Je ziet nu al dat de gehele pers het oppikt en er over schrijft. Persoonlijk vind ik iemand die dit seizoen bekijkt en oordeelt dat de scheidsrechters het goed hebben gedaan sowieso rijp voor ontslag op staande voet. Ik neem aan dat we het daar wel over eens kunnen zijn.

Neem aan dat je echt nu in aruba zit.
Want je zal zekers te lang in het zonnetje hebben gezeten

Je begint met dat niemand waarschijnlijk het met je eens is en je eindigt met dat iedereen het met je eens moet zijn.
Ik persoonlijk vind het belachelijk dat het tot de laatste wedstrijd die haasjan gaat spelen heeft geduurd alvorens er aandacht is aan zn ellebogen.
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
Gomes4Ever
Vaste waarde in elftal

Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 17 mei 2008 om 15:12:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

(...)

Aan zn gepiep te horen kan ik me ook voorstellen dat hij gewoon in Amsterdam zit

Of neem je je calimero ook mee naar Aruba?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 17 mei 2008 om 15:25:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na voor 1 keer kan in me wel verplaatsen in de Ajacieden (heb geen idee waar dit nu weer vandaan komt, misschien medelijden omdat Clown Bassie hun trainer is komend seizoen), het is gewoon belachelijk als de hoofdscheidsrechter zo'n uitspraak gaat doen vlak voor een belangrijk duel. Stel het gelijk aan dat hij voor PSV-Ajax had gezegd dat de scheidsrechter op theather van Gomes/Afellay/Farfan moet letten omdat zij 'vervuilers' zijn. Ik zou me flink genaaid voelen. En verder wat kan hij nou mee bereiken, ik wil niet weten wat er gebeurt als Huntelaar morgen rood krijgt, terecht of niet.

Maargoed het wordt vervuiler vind ik dan persoonlijk wel weer positief aan dit hele verhaal, hoe verzint hij het?

HUNTELAAR=VERVUILER!
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2340e / 1834e / 2399eOpstelling: incompleet
chev
Internationale topspeler

Gepost op 17 mei 2008 om 15:31:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koevermans schreef:

Na voor 1 keer kan in me wel verplaatsen in de Ajacieden (heb geen idee waar dit nu weer vandaan komt, misschien medelijden omdat Clown Bassie hun trainer is komend seizoen), het is gewoon belachelijk als de hoofdscheidsrechter zo'n uitspraak gaat doen vlak voor een belangrijk duel. Stel het gelijk aan dat hij voor PSV-Ajax had gezegd dat de scheidsrechter op theather van Gomes/Afellay/Farfan moet letten omdat zij 'vervuilers' zijn. Ik zou me flink genaaid voelen. En verder wat kan hij nou mee bereiken, ik wil niet weten wat er gebeurt als Huntelaar morgen rood krijgt, terecht of niet.

Maargoed het wordt vervuiler vind ik dan persoonlijk wel weer positief aan dit hele verhaal, hoe verzint hij het?

HUNTELAAR=VERVUILER!

Allebei de woorden hebben wel 9 letters.
Mischien is het daar door

Wij hadden een scheids die juichte voor de 5-1 van ajax, dat moest eens andersom zijn gebeurt.
Trouwens als ik eerlijk ben is het natuurlijk wel krom, maar van de andere kant, noem eens 1 speler die meer overtredingen maakt en nooit bestraft wordt?
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 17 mei 2008 om 16:09:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes4Ever schreef:

(...)Het is ronduit belachelijk dat je nu pas komt zeuren over de KNVB. Was je ook zo verontwaardigd toen KJH de ene na de andere elleboog gaf, natrapte, maar dat KJH nooit geschorst werd?

Nu pas. Ik heb al vaker geroepen dat de scheidsrechters in Nederland dramatisch zijn. Niet partijdig of zo, maar gewoon in alle richtingen dramatisch. Ik volg het voetbal in zo'n 20 competities en ik zou niet zo snel weten waar de scheidsrechters slechter zijn dan in Nederland.

En inderdaad, Huntelaar heeft de neiging om met z'n armen te wapperen en had daar al een paar keer vaker geschorst voor moeten worden. Maar ik vind het echt niet kunnen dat die zak uit Twente daar uitgerekend nu mee komt. Is mij te toevallig.

quote:
chev schreef:

(...)

Je begint met dat niemand waarschijnlijk het met je eens is en je eindigt met dat iedereen het met je eens moet zijn.
Ik persoonlijk vind het belachelijk dat het tot de laatste wedstrijd die haasjan gaat spelen heeft geduurd alvorens er aandacht is aan zn ellebogen.

Ik bedoelde met die laatste zin te zeggen dat jullie het wel met me eens zullen zijn dat iemand die n.a.v. dit seizoen tevreden was over de arbitrage in Nederland, op staande voet ontslagen moet worden.
 Help mods!
chev
Internationale topspeler

Gepost op 17 mei 2008 om 16:11:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

20 competies

Ik kan er bijna niet eens zo veel opnoemen.

Lol hahaha:
http://fctwente.blog.nl/you_tube/2008/05/17/huntelaar-is-inderdaad-geen-pingu-n.-of-toch

[Dit bericht is veranderd door chev (op 17 mei 2008 16:12:28).]
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 17 mei 2008 om 16:30:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan me nog ajacieden herinneren over Vennegoor of Hesselink...
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk