| Poster | | Topic: [club] Ajax XXI |  |
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1024 Reg.: 5 juni 2007 | Pff wat een ajaxsupporters daar bij radio 1 zeg 
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3364 Reg.: 24 december 2000 | Ja op Tele2 is het ook Ajax hier en daar. Eerste helft netjes overleefd, maar je voelt dat de goal nog gaat vallen. Ajax veel balbezit maar nauwelijks gevaarlijk. Huntelaar (weer eens een topwedstrijd) niet gezien. Twente leunt en mikt op de counter. Sfeer stadion nihil.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3022 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Bah, dat klote Planet! Eerst krijg je NAC - NEC te zien, vervolgens geen problemen en dan vliegt ineens de site op offline. Hopelijk doet ie het weer tegen de tijd dat de tweede helft begint, anders moet ik het doen met sopcast en dat is geen pratje. 
|
|
|
iceminem Internationale topspeler
Uit: zwerver Vak: West - LL Posts: 967 Reg.: 24 maart 2000 | Wat een stel jankers zeg, de een na de andere neus gaat liggen. Suarez, Stuntelaar, en Davids............. scheids, scheids ze kijken allemaal boos naar ons en nu willen wij een vrije trap behhhhhehhhhhhe 
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5344 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Bah, dat klote Planet! Eerst krijg je NAC - NEC te zien, vervolgens geen problemen en dan vliegt ineens de site op offline. Hopelijk doet ie het weer tegen de tijd dat de tweede helft begint, anders moet ik het doen met sopcast en dat is geen pratje. 
Je gaat toch geen geld uitgeven om ajax te kijken mag ik hopen?
Zo te horen verloopt de wedstrijd zoals ik had verwacht; overwicht bij ajax, gele kaarten Twente. Na de rest gaat er iemand af met rood.
|
|
|
PSV4ever1 International
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 558 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: Drs.Nimrod schreef:
(...)
Zo te horen verloopt de wedstrijd zoals ik had verwacht; overwicht bij ajax, gele kaarten Twente. Na de rest gaat er iemand af met rood.
Wat was er precies met Gabri en Suarez als ik dat zo hoorde is dat gewoon beide rood
|
|
|
iceminem Internationale topspeler
Uit: zwerver Vak: West - LL Posts: 967 Reg.: 24 maart 2000 |
(...)
Dan laat het AUB die mongool van een Suarez zijn, wat is dat een klootzak zeg 
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6927 Reg.: 18 juli 2002 |
(...)
Ik heb ook een seizoensabonnement bij Tele2 dus kost niets extra 
Helaas doet die kutsite niets dus daar baal ik stevig van had graag samen met mijn pa gekeken zodat die huilend kon weglopen halverwege.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3364 Reg.: 24 december 2000 | Er vallen sowieso nog genoeg gele kaarten, let maar op. Notoire verzamelaars als Wilkshire en Davids staan nog droog. Verder zie ik Braafheid eraf gaan met 2e geel. Kijken of Vink de druk aankan, want Suarez zal Braafheid gaan opzoeken.
Verder schandalige benadering in de rust. Zeggen dat Twente maar 1 uitgespeelde kans heeft ghekregen terwijl er Ajax nier meer heeft gehad. Bah, wat selectief.
|
|
|
Gomes4Ever Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 1508 Reg.: 15 mei 2007 |
quote: PSV4ever1 schreef:
(...)
Wat was er precies met Gabri en Suarez als ik dat zo hoorde is dat gewoon beide rood
Suarez draaide door. Gabri was bang dat Suarez zich zou laten gaan, (wat hem rood zou kunnen kosten), dus werkte hij Suarez maar zelf tegen de grond.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Ik heb ook een seizoensabonnement bij Tele2 dus kost niets extra 
Helaas doet die kutsite niets dus daar baal ik stevig van had graag samen met mijn pa gekeken zodat die huilend kon weglopen halverwege.
Ik vind het leuker om te volgen via dit forum of teletekst, anders ga ik me alleen maar doodergeren aan slecht voetbal en schwalbes .
Edit: Teletekst is een beetje wispelturig, eerst waren er 50.000 toeschouwers, nu 'slechts' 44.500. Ik dacht dat ajacieden de gay-offs aan het boycotten waren?
[Dit bericht is veranderd door Drs.Nimrod (op 18 mei 2008 15:56:42).]
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3022 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
(...)
Ik heb een seizoenskaart bij Planet. 
quote: PSV4ever1 schreef:
(...)
Suarez wilde flink doorgaan op, ik dacht, Braafheid, maar Gabri suste de boel en smeet Suarez op de grond. 
|
|
|
Marc39 Legende
Uit: Boxtel Vak: Noord - PP Posts: 1740 Reg.: 15 september 2001 | wedstrijd verloopt zoals verwacht. Zal pas in de 2e helft losbranden denk ik. Irriteer me weer dood aan het commentaar. Volgens Spaan heeft Twente niks in de CL te zoeken. hahahah.... nee Ajax wel zeker??
Echt te kansloos voor woorden.....
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3022 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Tip voor de planet.nl bezoekers: klik op de wedstrijd NAC-NEC en je krijgt Ajax-FC Twente te zien. 
Kanaal Ajax-FC Twente werkt namelijk nog steeds niet.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 18 mei 2008 15:41:36).]
|
|
|
Danzel Regelmatige invaller
Uit: Hoogerheide Vak: Noord - U Posts: 265 Reg.: 11 november 2005 | Nog steeds 0-0 wordt lastig voor ze
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3022 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Zeer zeker, zeker omdat FC Twente nu meer aanspraak mag maken op de winst dan Ajax. Maarja, Ajax heeft natuurlijk wel Urzaiz in het veld. Die is in staat uit het niets te scoren. 
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Zeer zeker, zeker omdat FC Twente nu meer aanspraak mag maken op de winst dan Ajax. Maarja, Ajax heeft natuurlijk wel Urzaiz in het veld. Die is in staat uit het niets te scoren. 
Laten we hopen dat je die zin moet veranderen in "Die is in staat niet te scoren." .

Edit: Nieuwe ontdekking Ajax netwerk Live
16:25:40 Het zit erop, Ajax verliest en plaatst zich niet voor de voorronde van de CL AJAX HEEFT NIET VERLOREN LUL!
16:25:03 Lindgren alleen op Boschker: MIS
[Dit bericht is veranderd door Drs.Nimrod (op 18 mei 2008 16:26:30).]
|
|
|
Easygoing83 Regelmatige invaller
Uit: Diemen Vak: - Posts: 288 Reg.: 19 april 2005 | Al zouden ze gewonnen hebben de voorrondes winnen had toch een utopie geweest .
Heitinga weg. Davids weg en Huntelaar weg. PSV'ers het kan altijd erger 
|
|
|
Adje Interim Bankzitter
Vak: - Posts: 1362 Reg.: 30 november 2007 | Wij zijn Ajax, wij zijn de beste 
|
|
|
Danzel Regelmatige invaller
Uit: Hoogerheide Vak: Noord - U Posts: 265 Reg.: 11 november 2005 | |
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6927 Reg.: 18 juli 2002 | Haha 
Weer een verloren seizoen 
Benieuwd welke grote horde volgend jaar wacht in de eerste Uefa Cup ronde 
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 460 Reg.: 4 maart 2007 | 020 is klaar om gesloopt te worden!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajax, een lachertje!!
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3363 Reg.: 18 juli 2004 | CL??
IK DACHT HET NIET HEH!
Heerlijke zondag!
TWENTE ENSCHEDEE OLEE OLEEE
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1024 Reg.: 5 juni 2007 | JAAAAAAAAAAAAAAA! 3 jaar op rij, dit is gewoon te mooi om waar te zijn 
|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1384 Reg.: 14 februari 2000 |
quote: Tommassi schreef:
Bla-Bla-Bla-we winnen die play offs heus wel.
Bla-bla-bla en weer hadden ze een grote bek.
Helemaal niets in Amsterdam 
|
|
|