| Poster | | Topic: [club] Ajax XXI |  |
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3022 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Eindhoven 040 schreef:
ja idd toen werd Ajax zelfs 5e!!
maar igg geweldig dat ze geen CL hebben daar
zullen veel spelers willen komen bassie met z'n samenwerking :p
Huntelaar weg, davids weg, heitinga weg. :p
Toen werden ze ook 'gewoon' vierde. FC Groningen werd destijds vijfde.
Dit is denk ik ook het einde voor Huntelaar in Amsterdam. Die heeft geen trek in nog een jaartje UEFA Cup denk ik.
|
|
|
Mr. Angle Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 2054 Reg.: 8 juni 2001 | Haha schitterend! Twente naar de voorronde CL en verdiend. Ze hebben 4x tegen elkaar gespeeld dit seizoen en ajax heeft geen een keer van Twente gewonnen. Zegt genoeg.
FREDJE RUTTEN !
|
|
|
Natte Krant Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 2070 Reg.: 12 juli 2004 | Wij zitten met PSV in de shit, maar volgens mij niet zo erg als 020 dat zit.........
|
|
|
AstraJunkyXXL Nationale topspeler
Vak: - Posts: 767 Reg.: 16 april 2005 | Iemand beelden van Gabri die Suarez in de houdgreep legt?
Klonk op de radio als een hilarisch moment 
|
|
|
Koevermans Nationale topspeler
Vak: - Posts: 805 Reg.: 5 januari 2004 | 1 lichtpuntje voor de Amsterdammers, ik heb op linksback de nieuwe Urby Emanuelson gezien!! 
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 10894 Reg.: 6 maart 2003 | En dan die supporters op ajax netwerk die gaan mauwen dat de play offs niet eerlijk zijn. Welke ploeg was er 3 jaar geleden ook alweer als enige tegen? Owja die ploeg uit Eindhoven die al die jaren geen play offs heeft hoeven spelen!
|
|
|
Peejay Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen Vak: Noord - S Posts: 2912 Reg.: 11 januari 2002 |
quote: AstraJunkyXXL schreef:
Iemand beelden van Gabri die Suarez in de houdgreep legt?
Niet beschikbaar, maar wel gezien! Suarez ging helemaal door het lint en Gabri legt hem neer met een judo-worp.
Als dit niet gedaan was, dan had Suarez een rode kaart gekregen en een flinke schorsing.
|
|
|
nilisfanforlife Vedette
Vak: - Posts: 1447 Reg.: 1 februari 2005 | Koop in de winterstop dan ook FC Twente leeg, stelletje
sukkels.
|
|
|
Adje Interim Bankzitter
Vak: - Posts: 1362 Reg.: 30 november 2007 | zie je het voor je, goed voor t NL voetbal..:
Twente-Barca..
man o man o man
--
Ik lieg het niet; deze stond echt op het AN.
Ajax-Barcelona is natuurlijk hele andere koek 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4492 Reg.: 7 april 2003 | Koster in de Champions League! 
|
|
|
Gomes4Ever Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 1508 Reg.: 15 mei 2007 |
quote: AstraJunkyXXL schreef:
Iemand beelden van Gabri die Suarez in de houdgreep legt?
Was een mooi moment. Hij smeet hem gewoon tegen de grond 
|
|
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Uit: Gendringen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1132 Reg.: 1 mei 2007 | Van harte gefeliciteerd met het behalen van plaatsing voor de UEFA CUP.

|
|
|
Bastie Legende
Uit: groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3152 Reg.: 8 september 2002 | Koster : de gelukkigste heeft gewonnen vandaag
Barend : niet de beste?
Koster: Nee, Twente heeft 2 kansjes gehad en die hebben wij ook gehad.
Wat een goeie verliezer, ook nog even mieren over de playoffs 
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5344 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: AFELLAY schreef:
En dan die supporters op ajax netwerk die gaan mauwen dat de play offs niet eerlijk zijn. Welke ploeg was er 3 jaar geleden ook alweer als enige tegen? Owja die ploeg uit Eindhoven die al die jaren geen play offs heeft hoeven spelen!
Dat heet Karma Afellay, Karma. Na vandaag geloof ik er in.
|
|
|
Rickardoko Meervoudig international
Uit: Kollum Vak: - Posts: 724 Reg.: 9 juli 2006 | 2 jaar terug stond Ajax niet 2e in de Eredivisie en werden ze gered in de play offs maar nu zijn ze zelf het slachtoffer geworden. Als supporter van PSV kan ik er keihard om lachen maar voor het Nederlands voetbal is het erg jammer.
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3363 Reg.: 18 juli 2004 | Piep piep Adrie Koster.. Hij maakt in z'n eentje 020 compleet belachelijk met de uitspraken die hij doet hahaha.. Scheidsrechter hier, kansjes daar, gelukkigste heeft gewonnen, 2e geeindigd toch de play-offs het zijn de kleine dingetjes die het doen
Zelfs DE TANK URZAIZ kon ajax niet redden 
[Dit bericht is veranderd door B. Dzsudzsak (op 18 mei 2008 17:01:08).]
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
quote: Rickardoko schreef:
2 jaar terug stond Ajax niet 2e in de Eredivisie en werden ze gered in de play offs maar nu zijn ze zelf het slachtoffer geworden. Als supporter van PSV kan ik er keihard om lachen maar voor het Nederlands voetbal is het erg jammer.
Ga nou niet liegen, want dit is helemaal niet erg voor 'het Nederlandse voetbal'. Naar je strafhoek en ga nadenken waarom het niet klopt wat je zegt.
|
|
|
O Baixinho Geselecteerd voor Oranje
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 509 Reg.: 1 september 2006 | |
|
Thomas Luijben Internationale topspeler
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2025 Reg.: 10 april 2005 | Het zal slechts een kwestie van tijd zijn, eer de naam van Ajax in Europa alleen nog maar een vage herinnering oproept. 
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
quote: Thomas Luijben schreef:
Het zal slechts een kwestie van tijd zijn, eer de naam van Ajax in Europa alleen nog maar een vage herinnering oproept. 
Is nu al het geval hoor .
|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6632 Reg.: 1 september 2002 | Hahaha
[Dit bericht is veranderd door 9. ROMARIO (op 18 mei 2008 17:09:48).]
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3022 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Mooie quote van het Ajax Netwerk, zeker in vergelijking met zijn accountnaam:
quote: ajax the champions schreef:
ik kan wel janken wat een drama weer
We zijn officieel van het niveau feyenoord 

Edit: WSU was me voor 8 seconden voor. 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 18 mei 2008 17:10:58).]
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1024 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Adje Interim schreef:
zie je het voor je, goed voor t NL voetbal..:
Twente-Barca..
man o man o man
--
Ik lieg het niet; deze stond echt op het AN.
Ajax-Barcelona is natuurlijk hele andere koek 
whaha die arrogantjes zijn ook niet makkelijk stil te krijgen he ajax heeft 4x tegen twente gespeeld dit jaar en heeft geen 1x kunnen winnen. Twente is dus beter dan ajax, klaar. Als Twente het niet redt tegen Barcelona, dan ajax zeker niet.
Beetje dit idee daar:

|
|
|