PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Boeijke
Internationale topspeler

Uit: Assendelft
Vak: Noord - SS
Reg.: 2 juli 2002
Gepost op 6 mei 2008 om 17:18:04.         MSN: denboeij@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Danny Blind keert terug bij Ajax
Uitgegeven: 6 mei 2008 16:44
Laatst gewijzigd: 6 mei 2008 17:10

AMSTERDAM - Danny Blind keert na een kort uitstapje naar Sparta terug naar Ajax. Hij wordt daar manager technische zaken.

In die functie gaat hij op 15 mei aan het werk, meldt de Amsterdamse club. Hij heeft een contract getekend tot 2012. Blind was eerder onder meer actief als speler, (jeugd)trainer en directeur van de jeugdopleiding van de Amsterdamse club.

Danny Blind, die in 1995 met Ajax de Champions League en de wereldbeker won, werd in 2006 na een tegenvallend seizoen nog bij Ajax weggestuurd als hoofdtrainer. Hij werd daarop technisch directeur bij Sparta, de club waar hij zijn professionele spelerscarrière begon.

Van Geel

Technisch directeur Martin van Geel stapte onlangs op bij Ajax na een vernietigend rapport van de commissie-Coronel, die het beleid van de Amsterdamse club in de afgelopen tien jaar analiseerde.

Dat rapport stelt als mogelijke hervormingsrichting een structuur voor waarbij de trainer meer macht krijgt ten opzichte van de technisch directeur. Danny Blind zal onder de nieuwe coach Marco van Basten gaan werken als manager technische zaken. In die rol neemt hij een deel van Van Geels takenpakket over.

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.498,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Vak: -
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 6 mei 2008 om 17:21:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax.nl bevestigt mijn gedachtegang van zonet nog maar eens:

quote:
Blind manager technische zaken Ajax

Amsterdam, 06 mei 2008
AFC Ajax heeft met Sparta Rotterdam en Danny Blind overeenstemming bereikt over de overgang van Blind naar Ajax. De huidige technisch directeur van Sparta treedt per 15 mei 2008 bij Ajax in dienst als manager technische zaken.

Blind (46) neemt een aantal taken over van de kortgeleden bij Ajax vertrokken Martin van Geel. Hij gaat zich ondermeer bezighouden met de jeugdopleiding, de scouting en de aan- en verkopen. Met de aanstelling van Blind als manager technische zaken geeft Ajax verdere invulling aan het nieuwe organisatiemodel waarin Marco van Basten leiding gaat geven aan de gehele technische organisatie.

Blind tekent een contract met dezelfde afloopdatum als de nieuwe technische staf, namelijk 30 juni 2012. Ajax en Blind kennen samen een lange en succesvolle historie. De voormalige aanvoerder was 13 seizoenen contractspeler bij Ajax, daarin won hij vele (inter)nationale prijzen. Na zijn actieve loopbaan als voetballer is hij bij Ajax in dienst geweest als directeur spelersbeleid, trainer van de A1, hoofd jeugdopleiding en hoofdtrainer/coach van Ajax 1.

Marco van Basten: ,,Ik ben heel blij met de komst van Danny. Door het vertrek van Martin van Geel zouden erg veel zaken op mijn bord terechtkomen. En ik wil mij kunnen focussen op het eerste elftal. Het was noodzakelijk dat er zo snel mogelijk iemand bij zou komen. Want er zijn belangrijke maanden aangebroken bij Ajax die van invloed zijn op de komende seizoenen en ik heb mijn volle aandacht nodig bij het Nederlands elftal. Met Danny komt er iemand die de ins en outs van deze wereld kent en die kwaliteit toevoegt aan ons team. Ik heb veel vertrouwen in hem. We hebben uitvoerig over de taakverdeling gesproken en ik kijk erg uit naar de samenwerking.â€

Danny Blind: ,,Er zijn twee clubs in mijn leven die een belangrijke rol hebben gespeeld, Ajax en Sparta Rotterdam. Toen ik een contract als technisch directeur tekende bij Sparta Rotterdam voor de duur van 4 jaar was dat in de vaste overtuiging om dat contract ook uit te dienen. Toch hebben wij in het contract voorwaarden opgenomen die het mogelijk maken om naar Ajax te gaan wanneer die situatie zich zou aandienen. Ik heb de afgelopen periode met bijzonder veel plezier bij Sparta Rotterdam gewerkt maar deze aanbieding van Ajax kan ik simpelweg niet laten lopen.â€

AJAX.nl

Mooi dat hij in z'n contract op heeft laten nemen dat hij terug kon keren naar Ajax. Als trainer en jonge TD bij Ajax vond ik hem ongeschikt, maar dit lijkt me wel een mooie klus voor good old Danny.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 6 mei 2008 om 17:25:11.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die man zou nog terreinknecht willen worden bij Ajax, wat een loser die man!
 Help mods!
Pool: 754eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Naluk
Toeschouwer

Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 6 mei 2008 om 17:26:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boeijke schreef:

Goeie zaak, in zijn 1ste termijn in A'dam maakte hij er al een puinhoop van en ik denk dat Sparta blij is dat hij weer vertrekt.

Sparta zal hier juist niet blij mee zijn. Als je de analisten hoort waren ze allemaal te spreken over de prestaties van Blind bij Sparta. Borst haalde dit meerdere keren aan tijdens Studio Voetbal en als er iemand wat van Sparta weet is het Borst wel hoor.
 Help mods!
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 6 mei 2008 om 17:28:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. JEMP! schreef:

Die man zou nog terreinknecht willen worden bij Ajax, wat een loser die man!

Ja ja, niet alle clubliefde is zo gespeeld als die van Gomes.
 Help mods!
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 6 mei 2008 om 17:34:43.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Nee klopt, hij laat zich liever als een stuk vuil behandelen en om dan 2 jaar later terug te keren bij die club.
 Help mods!
Pool: 754eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 6 mei 2008 om 17:38:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De man die hem beschadigd heeft is weg. Overigens was het geheel terecht dat Blind destijds niet verder mocht als trainer van Ajax 1. De manier waarop was alleen niet chic. Maar goed, als Blind het is vergeten moet jij het ook wel kunnen vergeten, Jemp.

Van Basten, Van 't Schip, Blind, Frank de Boer, Bergkamp. Mooi om dit soort mensen terug te zien bij m'n club.
 Help mods!
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 6 mei 2008 om 18:21:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Gast, kom nou toch. Het feit dat niemand van Heerenveen ook maar enigszins protesteert zou genoeg moeten zeggen.

Ik geloof best dat het een pingel was hoor, maar ik zag het maar één keer dus kon ik het niet goed zien. Daarom vroeg ik het, ik probeerde niet te zeggen dat het een schwalbe was ofzo.
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Levi Bottle
Geselecteerd voor Oranje
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Vak: Oost - X
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 6 mei 2008 om 19:35:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik moet zeggen dat ik het eens ben met Thomas Aruba. Het is toch een prima ontwikkeling dat er zoveel oud-spelers terugkomen naar een club. En volgens mij heeft Blind het heus niet zo slecht gedaan bij Sparta. Maar ik ben wel benieuwd hoe de uitgeklede versie van TD bij ajax gaat worden ingevuld. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat MvB de alleenheerser wil gaan uithangen. Als je zelfs al Cruijff tegen het zere been gaat stoten...
 Help mods!
Pool: 307eMotM: -Battle-rating: 1.479,0VoVo: 85e / 482e / 104eOpstelling: 4-5-1
pascal77
Talentje

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 1 januari 2008
Gepost op 6 mei 2008 om 19:41:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Ajax en SC Heerenveen naderen akkoord Sulejmani'
Door: Sander Huizenganger
Datum: 6 Mei, 2008

Ajax en SC Heerenveen naderen een akkoord over de transfer van Miralem Sulejmani. De negentienjarige Servier zou bij de clubleiding hebben gevraagd om de club mee te laten werken aan een transfer. Heerenveen zou een bod van 11 accepteren van Ajax, en de transfer zit in afrondende fase. De transfer van Sulejmani naar Ajax was te verwachten. De Amsterdammers waren erg geintresseerd in de jonge linksbuiten en Ajax heeft gezien de concurrentie van Feyenoord absoluut betere papieren, gezien de speler erg graag prijzen wilt pakken.

Miralem Sulejmani mocht vorig seizoen nog niet uitkomen voor de Friezen, wegens een schorsing van de FIFA. Dit seizoen ontpopte Sulejmani zich tot een van de smaakmakers van de eredivisie en maakte in 34 wedstrijden 15 doelpunten. Mickey, zoals zijn bijnaam luidt, zou bij Ajax een contract voor ongeveer vier jaar gaan tekenen.

Het gerucht dat Feyenoord heeft gesproken met Sulejnami lijkt dus een verzonnen verhaaltje. Het lijkt er meer op dat de speler komend seizoen in het rood-wit speelt van Ajax. Helaas voor de Feyenoorders, want die maakte zich blij met een dode mus.

Ik vindt dit dus zo balen, Ajax haalt de ene speler na de andere, Sulejmani is echt goed en in een voorhoede samen met Suarez...ppfffff

Daarnaast hebben ze nu Danny Blind terug gehaald, het begint er steeds meer op te lijken dat ze in Amsterdam de zaken prima voor elkaar gaan krijgen.
Daarnaast als Sulejmani binnen is gaan ze voor Douglas en Dirar, waardoor ze de komende jaren ook verzekerd zijn van erg goede spelers en vele miljoenen...

Maar gelukkig zitten wij na 8 kampioenschappen in 10 jaar te klote over wie er de baas mag zijn in ons cluppie...

We kunnen als PSV die de afgelopen 10 jaar als enige Nederlandse club vertegenwoordigt is geweest in Europa niet eens meedoen in de strijd om Sulejmani en we mogen ons straks weer gelukkig prijzen als we een type Zonneveld weten te strikken voor 1,5 miljoen...

Kan iemand mij dit uitleggen ???
 Help mods!
Revo!ution
Internationale topspeler

Reg.: 18 januari 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 20:01:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pascal77 schreef:

'Ajax en SC Heerenveen naderen akkoord Sulejmani'
Door: Sander Huizenganger
Datum: 6 Mei, 2008

Ajax en SC Heerenveen naderen een akkoord over de transfer van Miralem Sulejmani. De negentienjarige Servier zou bij de clubleiding hebben gevraagd om de club mee te laten werken aan een transfer. Heerenveen zou een bod van 11 accepteren van Ajax, en de transfer zit in afrondende fase. De transfer van Sulejmani naar Ajax was te verwachten. De Amsterdammers waren erg geintresseerd in de jonge linksbuiten en Ajax heeft gezien de concurrentie van Feyenoord absoluut betere papieren, gezien de speler erg graag prijzen wilt pakken.

Miralem Sulejmani mocht vorig seizoen nog niet uitkomen voor de Friezen, wegens een schorsing van de FIFA. Dit seizoen ontpopte Sulejmani zich tot een van de smaakmakers van de eredivisie en maakte in 34 wedstrijden 15 doelpunten. Mickey, zoals zijn bijnaam luidt, zou bij Ajax een contract voor ongeveer vier jaar gaan tekenen.

Het gerucht dat Feyenoord heeft gesproken met Sulejnami lijkt dus een verzonnen verhaaltje. Het lijkt er meer op dat de speler komend seizoen in het rood-wit speelt van Ajax. Helaas voor de Feyenoorders, want die maakte zich blij met een dode mus.

Ik vindt dit dus zo balen, Ajax haalt de ene speler na de andere, Sulejmani is echt goed en in een voorhoede samen met Suarez...ppfffff

Daarnaast hebben ze nu Danny Blind terug gehaald, het begint er steeds meer op te lijken dat ze in Amsterdam de zaken prima voor elkaar gaan krijgen.
Daarnaast als Sulejmani binnen is gaan ze voor Douglas en Dirar, waardoor ze de komende jaren ook verzekerd zijn van erg goede spelers en vele miljoenen...

Maar gelukkig zitten wij na 8 kampioenschappen in 10 jaar te klote over wie er de baas mag zijn in ons cluppie...

We kunnen als PSV die de afgelopen 10 jaar als enige Nederlandse club vertegenwoordigt is geweest in Europa niet eens meedoen in de strijd om Sulejmani en we mogen ons straks weer gelukkig prijzen als we een type Zonneveld weten te strikken voor 1,5 miljoen...

Kan iemand mij dit uitleggen ???

Wat een enorm slecht geschreven artikel, zoiets ga je toch niet serieus nemen. Overgens wel leuk wanneer je de bron er ook bijgeeft.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.377,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 6 mei 2008 om 20:11:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AT5: Komend seizoen nog geen kunstgras
AT5 meldt dat Ajax komend seizoen nog niet zal overgaan tot kunstgras in de Arena. Het aanleggen van een kunstmat is namelijk niet haalbaar in verband met het drukke concertschema in de Arena deze zomer. Kunstgras moet minimaal zes weken liggen voordat het wordt gekeurd, en daar is geen tijd voor
Was Ajax er echt over te denken om kunstgras te nemen? Ik heb echt zo'n hekel aan dit neppe gras en vind het jammer dat steeds meer ploegen het nemen. Zeker topploegen horen gewoon een echte mat te hebben!

Voetbal hoort op echt gras!
 Help mods!
Pool: 319eMotM: -Battle-rating: 1.544,8 (daag uit)VoVo: 532e / 1293e / 465eOpstelling: 4-4-2
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 20:57:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na ja op zich is het wel logisch toch?

Nep club nep gras.
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 6 mei 2008 om 21:27:10.     MSN: pdebeer18@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

Na ja op zich is het wel logisch toch?

Nep club nep supporters nep gras.

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 6 mei 2008 21:27:23).]
 Help mods!
Pool: 725eMotM: -Battle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 7 mei 2008 om 02:03:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Levi Bottle schreef:

Ik moet zeggen dat ik het eens ben met Thomas Aruba. Het is toch een prima ontwikkeling dat er zoveel oud-spelers terugkomen naar een club. En volgens mij heeft Blind het heus niet zo slecht gedaan bij Sparta. Maar ik ben wel benieuwd hoe de uitgeklede versie van TD bij ajax gaat worden ingevuld. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat MvB de alleenheerser wil gaan uithangen. Als je zelfs al Cruijff tegen het zere been gaat stoten...

Deed geen pijn, toch?

Ik kan moeilijk beoordelen hoe Blind het heeft gedaan bij Sparta. Hugo Borst had hem graag zien blijven en ik hoor dat hij daar goed werk heeft verricht bij de jeugdopleiding. Op het gebied van jeugdopleiding heeft hij bij Ajax overigens ook goed werk verricht. Als directeur spelersbeleid en als trainer was het natuurlijk helemaal niets, maar in deze uitgeklede en uitvoerende functie heb ik wel vertrouwen in hem. Hij geeft zelf ook al aan in een filmpje op Ajax.nl wat zijn functie is. Hij wordt de rechter hand van Van Basten en voert dus in feite uti wat Van Basten voor ogen heeft. Verder denk ik dat hij ook de nieuwe hoofd scouting wordt (en dus niet Hennie Spijkerman) en dat hij belangrijk wordt bij het kort houden van de lijntjes tussen jeugdopleiding, scouting en het eerste elftal.
 Help mods!
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 7 mei 2008 om 08:29:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.ad.nl

Van Basten handelt bij Ajax als een briljant strateeg

,,Een goed paard is nog geen goede ruiter.'' Ik moest even denken aan deze uitspraak van Co Adriaanse toen ik afgelopen zondag na de uitzending van 'Voetbal Insite' naar huis reed.

Adriaanse zei dit ooit over de beginnende trainer Marco van Basten. Op zich een vreemde uitspraak. Ik heb nog nooit een paard ruiter zien worden, maar Adriaanse bedoelde er mee te zeggen dat trainer zijn een vak apart is. Dat ben je niet zomaar.

Toen Van Basten dit weekend te gast was, moest ik ook even aan een paard denken. 'Het paard van Troje' om precies te zijn. Dat kwam niet zozeer door zijn kapsel, maar meer door de uitspraken over zijn rol bij Ajax en de wijze waarop hij die wil invullen. Volledig op zijn manier en met zijn mensen. Dat hij daarmee de vriendschap met Cruijff op het spel heeft gezet en afspraken heeft laten veranderen, betreurt hij. Maar 'ik word straks afgerekend', was zijn steekhoudende motivatie. Hij wil ook alleen maar werken met mensen die hij volledig vertrouwt. Dat doet hij niet zo snel.

Marco is van nature erg achterdochtig. Daarom eiste hij bij Ajax de aanwezigheid van John van 't Schip en Rob Witschge en ziet hij graag een belangrijke rol voor zijn zaakwaarnemer Perry Overeem weggelegd. Zeker gedurende de periode waarin hijzelf straks zijn handen vol heeft aan Oranje. Afgelopen zondag ontkende hij dat niet, maar bij Ajax leek men verrast door deze ontwikkeling en was men benieuwd wie er nog meer uit het Trojaanse paard tevoorschijn zouden komen.

Voor wie 'Troy' met Brad Pitt heeft gemist: in de oudheid slaagden de Grieken er niet in om de stad Troje te veroveren. Daarom vertrokken zij en lieten een groot houten paard achter, zogenaamd als geschenk voor de godin 'Pallas Athene'. Toen de Trojanen het paard binnen de muren haalden, bleek het vol met Griekse strijders te zitten en viel de stad alsnog. Vandaar waarschijnlijk ook de aanstelling van Danny Blind als technisch coördinator. Een club die vernoemd is naar een Griekse held kent zijn klassieken, mag je aannemen.

Natuurlijk is Van Basten absoluut niet uit op de ondergang van Ajax, maar gelet op de bestaande situatie in Amsterdam handelt hij op dit moment als een briljant strateeg. Aangezien Uri Coronel op 19 mei pas officieel voorzitter van de Raad van Commisarissen wordt en goed wil beginnen, en John Jaakke in zijn laatste weken absoluut geen impopulaire maatregelen zal nemen, grijpt Van Basten dit machtsvacuüm aan om alles zo veel mogelijk naar zijn hand te zetten. Dat is slim.

Of het ook slim is om een zaakwaarnemer daarbij een belangrijke rol te geven, valt te betwijfelen. Zeker gelet op de situatie bij PSV. Hoewel daar nu veel nadruk wordt gelegd op de vele valse beloftes van Jan Reker is toch met name de inbreng van spelersmakelaar Vlado Lemic van eminent belang.

Marco speelt het inderdaad zeer slim. Tot nu toe worden er alleen maar vriendjes van hem binnengehaald. Niemand die hem zal tegenspreken, iedereen in één lange, grote polonaise achter Bassie aan......

Ik ben benieuwd.....
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 7 mei 2008 om 09:29:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het wel getuigen van Lef wat Marco doet.

Hij neemt alle touwtjes in handen en schreeuwt het zowat van de daken af dat hij de grote man is bij Ajax.

Hij is overtuigd van zijn kunnen, MAAR, stel dat het fout gaat, STEL dat hij het niet redt, stel dat hij na een half jaar op 12 punten achter PSV staat, dan ben ik benieuwd of hi jnet zo belachelijke veel krediet krijgt, als hij bij het Nederlands elftal kreeg?
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 7 mei 2008 om 09:51:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou niet weten waarom Marco van Basten uiteindelijk een topcoach zou worden. Ik vind de beste man veel te eigengereid en eigenwijs in de keuzes die hij maakt. Hij heeft een kliekje ja-knikkers om zich heen verzameld die hem nauwelijk tegen durven te spreken.

Het verbaast mij dat in het politieke bolwerk Ajax niemand tegengas durft te geven tegen Van Basten. Het toont eens temeer aan dat die club zelf niet stevig in de schoenen staat als je een nieuwe trainer-coach-manager zo zijn gang laat gaan.

Ik geloof best dat Ajax volgend jaar kampioen kan worden. Ze hebben natuurlijk prima spelers, zeker als de Broers Konijn blijven. Das meteen weer 50 goals namelijk. Ik geloof echter niet dat Van Basten van Ajax een gezonde topclub gaat maken. Daar mist Van Basten de nodige zelfreflectie en het vermogen voor om open te staan voor andere, meer ervaren mensen.
 Help mods!
Pool: 2064eMotM: -Battle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Gomesfannetje
Vaste waarde in elftal

Uit: Steenwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 7 mei 2008 om 10:01:43.     MSN: Vraag maar als je hem wilt hebben.  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax wil het contract van Huntelaar erg graag verlengen, zo staat op voetbalprimeur.nl.
 Help mods!
Pool: 277eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1313e / 1716e / 1534eOpstelling: 4-4-2
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 7 mei 2008 om 12:42:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En dat gaat ook lukken.
 Help mods!
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 7 mei 2008 om 13:10:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*besteed zorg aan je postings*

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 7 mei 2008 14:30:07).]
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 7 mei 2008 om 13:22:22.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is ook precies wat ik me afvraag. Daar vond (nu niet meer, nu het oogsten zou moeten beginnen doet hij alleen maar ajax, ajax en ajax) hij zichzelf erg belangrijk, had (weinig tot) geen ervaring nodig om zich heen en ook daar beloofde hij van alles waar tot op heden niets van terecht kwam.

Maar goed, we gaan het zien. Zoals mijn vader is vanaf dag 1 tegen die hork geweest, zowel bij oranje en zeker nu nu hij zijn cluppie aan het verkloten is. Hij kan dingen als: contractverlenging Colin, wegsturen/pesten/jagen van Cruijff en Van Geel en halen van Blind ook echt niet begrijpen en roept nu al dat die clown de kerst niet gaat halen

Ik ben iig ernstig benieuwd.
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jan_Vertonghen Rode kaart: waarschuwing

Toeschouwer

Uit: Aalsmeer
Reg.: 7 mei 2008
Gepost op 7 mei 2008 om 15:17:26.     MSN: nee  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*knip*

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 7 mei 2008 16:09:32).]
 Help mods!
Thomas Luijben
Internationale topspeler

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 7 mei 2008 om 16:11:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Inderdaad. Een spijker op de kop noem ik deze opmerking. Blind is een echte Ajacied en weet je? Ik heb nog respect voor hem ook. Een erg sympathieke vent!

En Gomes? Ach, wie is dat?

Even over Huntelaar; ik denk dat hij zijn contract eventueel wil verlengen pas als Ajax de CL haalt. Anders is de kans toch echt groot dat hij weggaat.

[Dit bericht is veranderd door Thomas Luijben (op 7 mei 2008 16:12:43).]
 Help mods!
Pool: 823eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 7 mei 2008 om 16:16:32.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bijtekenen voor die gelimiteerde transfersom en aankomende zomer er alsnog tussenuit piepen: het zou me niets verbazen.......
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk