| Poster | | Topic: [club] Ajax XXI |  |
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 908 Reg.: 14 september 2006 |
quote: haaimethenk schreef:
Mensen die het programma Andere Tijden hebben gezien? Ging over het jaar 1996 EK Engeland. En dan specifiek over de verdeeldheid in de groep ajax-spelers, de zgn zwarte en witte kant. Ronald de Boer en W Bogarde spraken 12 jaar na dato over deze tijd en er vielen pittige woorden over en weer (los van elkaar geinterviewd).
Heb het programma ook gezien. Er bleek toendertijd totaal geen chemie in de spelersgroep te zijn. De spelers waren destijds verdeeld in twee kampen. Wat eigenlijk al te gek voor woorden is.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2933 Reg.: 6 december 2003 |
quote: Spelers waarvan inmiddels bekend is dat ze volgend jaar niet meer voor Ajax spelen en/of spelers die van mij nog mogen vertrekken zijn:
Gentenaar, Heijblok, Ogararu, Stam, Heitinga, Kuffour, Colin, Emanuelson, Schilder, Davids, Gabri, Leonardo, Luque, Kennedy, Krohn-Dehli, Delorge, Urzaiz, Perez, Mitea, Rommedahl, Poepon en Manucharyan.
Totaal 22 spelers in de etalage! Sommigen zijn al verkocht. Het is zolang de voorraad strekt. En ik heb ze zoveel mogelijk in mijn favoriete opstelling opgenomen en denk eraan ze ook maar op Ebay en Marktplaats te zetten.
Opgeruimd staat netjes!
Dit is een Quote van het AN. In deze quote zijn alle namen opgenomen die veel mensen liever niet meer bij de amsterdammers zouden zien komend seizoen.
Gabri wordt nog over gediscuseerd.
Stekelenburg wordt ook aan getwijfelt minder als Gabri
Terwijl ook door bijna iedereen wordt verwacht dat Huntelaar weg gaat. iets wat ik nog steeds hoop.
Dikgedrukt waren basis spelers aan het eind van het seizoen. Cursief een flink aantal basisplaatsen tijdens het seizoen toebedeeld gekregen..
Dat zijn veel spelers die ze weg willen. dat ze Gabri zo graag zien vertrekken snap ik niet. Dit is een van de weinige echte aanwinsten die echt is geslaagd bij Ajax. Itt Stam en een Davids, die beide niet de stempel konden drukken en door omstandigheden niet alle wedstrijden het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor hebben gespeeld.
Huntelaar/Gabri/Suarez/Silva zijn de enige geslaagde aankopen van Ajax de laatste 2 a 3 jaar..
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6927 Reg.: 18 juli 2002 | |
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 2933 Reg.: 6 december 2003 |
quote: 'Liever Huntelaar dan Ronaldo' 25 mei 2008
Klaas-Jan Huntelaar Real Madrid-supporters verkiezen Klaas-Jan Huntelaar boven Cristiano Ronaldo. Zo luidt de uitkomst van een onderzoek dat door de Spaanse krant Marca werd verricht. Volgens de krant zouden de Madrileense fans liever de Ajacied zien komen dan de Portugese winnaar van de Gouden Schoen. Ronaldo wordt de laatste dagen veelvuldig gelinkt aan Real Madrid.
Met name voorzitter Ramon Calderon en trainer Bernd Schuster zouden Ronaldo graag in het witte shirt zien. Voor de fans ligt dat dus even wat anders. Maarliefst 66 procent is tegen de komst van de aanvaller van Manchester United. Het liefst zouden de fans Klaas-Jan Huntelaar en Arsenals Aleksander Hleb verwelkomen. Madrid heeft tevens belangstelling voor die spelers, maar dat zou het zogenaamde Plan B zijn. Het liefst zouden de Madrilenen het volledige transferbudget aan Ronaldo uitgeven.
ik hoop het van ganzeharte...
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2802 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: Samba schreef:
(...)
Nope jij wilt gelijk en ik geef je gelijk.
Maar je hebt je gelijk dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Gelijk kun je niet krijgen of geven. Gelijk heb je of heb je niet. 
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1164 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: KaleGek schreef:
(...)
ik hoop het van ganzeharte...
Nou, als Madrid KJH ECHT wil, dan betalen ze zo belachelijk veel geld dat ajax er alleen maar beter van wordt...
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1024 Reg.: 5 juni 2007 |
Liever Huntelaar dan Christiano Ronaldo.. Wat zit er in het drinkwater daar in Spanje
|
|
|
The Viking Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4907 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
Nou, als Madrid KJH ECHT wil, dan betalen ze zo belachelijk veel geld dat ajax er alleen maar beter van wordt...
Ja want dat heeft de transfer van Wesley Sneijder wel bewezen!!
Ik denk dat het zo gaat:
C. Ronaldo voor meer dan 100 miljoen naar Real
Huntelaar voor een dikke 30-35 miljoen naar ManU
Ajax 35 miljoen rijker.
PSV ook, maar zonder spelers te verkopen (Ajax bedankt ) eigelijk Twente bedankt 
[Dit bericht is veranderd door The Viking (op 26 mei 2008 12:53:44).]
|
|
|
Revo!ution Internationale topspeler
Vak: - Posts: 982 Reg.: 18 januari 2005 | Voor 35 Miljoen zou ik niet aarezelen als ik Ajax was, maar dat zie ik momenteel niet gebeuren.
|
|
|
Turbo-Tinus72 Basisspeler
Vak: - Posts: 347 Reg.: 11 juni 2007 |
quote: Revo!ution schreef:
Voor 35 Miljoen zou ik niet aarezelen als ik Ajax was, maar dat zie ik momenteel niet gebeuren.
Ze doen wel eens rare dingen in Spanje, maar dit lijkt mij zelfs voor Madrid buitenproportioneel. Huntelaar heeft zich bewezen in Nederland, hij scoort aan de lopendeband. Internationaal heeft hij echter nog niet zoveel laten zien. Dat zegt niet zoveel bij Madrid, dat hebben we kunnen zien bij Drenthe. Toch denk ik dat Madrid beter 100000000 voor Ronaldo kan neerleggen dan 35 miljoen voor Huntelaar. Ronaldo in namelijk meer dan 3x beter dan Huntelaar. Ronaldo creeerd zelf kansen, is 2 benig en is snel, en dat zijn net dingen die belangrijk zijn in het hedendaagse topvoetbal en kwaliteiten die Huntelaar wat minder heeft.
|
|
| Pool: 454e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8150 Reg.: 9 december 1999 |
quote: The Viking schreef:
(...)
Ja want dat heeft de transfer van Wesley Sneijder wel bewezen!!
Ik denk dat het zo gaat:
C. Ronaldo voor meer dan 100 miljoen naar Real
Huntelaar voor een dikke 30-35 miljoen naar ManU
Ajax 35 miljoen rijker.
PSV ook, maar zonder spelers te verkopen (Ajax bedankt ) eigelijk Twente bedankt 
Krijgt PSV nog een opleidingsvergoeding dan? PSV .
EUR 35mio voor een spits die nooit belangerijk is, is geen kattepis.
|
|
|
PsVeindhoven Talentje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 89 Reg.: 8 februari 2008 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Niet belangrijk???? Zonder Huntelaar stond ajax 6e .
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8150 Reg.: 9 december 1999 |
quote: PsVeindhoven schreef:
(...)
Niet belangrijk???? Zonder Huntelaar stond ajax 6e .
6de of 2de of 3de, of 4de of 12de what is the difference???
Voor jou als Ajacied maakt het misschien uit.
Maar een spits die niet scoort in belangrijke wedstrijden zoals PSV/Twente, in de week dat het er omgaat in de competitie, vervolgens ook 0 keer scoort in de Play off en van 0 waarde is geweest is de voorronde CL....
|
|
|
Just_Waal Legende
(...)
6de of 2de of 3de, of 4de of 12de what is the difference???
Voor jou als Ajacied maakt het misschien uit.
Maar een spits die niet scoort in belangrijke wedstrijden zoals PSV/Twente, in de week dat het er omgaat in de competitie, vervolgens ook 0 keer scoort in de Play off en van 0 waarde is geweest is de voorronde CL....
... én de UEFA Cup én de KNVB Beker
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1164 Reg.: 18 mei 2005 |
(...)
Mnee, hij duidt op het mislopen van de CL door ajax en gaat er daarbij gemakshalve vanuit dat FC Twente de voorronde niet overleeft.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1024 Reg.: 5 juni 2007 | Wij mogen heel erg jaloers zijn op ajax als ze stuntelaar voor 35 miljoen verpatsen hoor. Dat is ie nog niet waard met een cheque van 34 miljoen in zn broekzak. En wat is Real een ongelofelijk domme club als ze weer zo'n monsterbedrag neerleggen voor een middelmatige Nederlandse speler. Als PSV slim is gaan we nou kiezen voor Nederlandse spitsen met eventueel minder kwaliteiten dan een andere buitenlandse spits. Kunnen we em over een jaar mooi voor 20x zn waarde aan Real verkopen.
Schiet me nu te binnen trouwens; Jonathan wilden ze toch ook voor veels te veel geld kopen, of was dat onzin?
Ow enne, tuurlijk krijgt PSV opleidingsgeld. En dat zal op een bedrag van 35 miljoen ook geen kattenpis zijn. Farfán was 1.5 miljoen ofzo toch? Zou leuk zijn als we van die centen weer zo'n speler kunnen kopen Kan ajax dat verdiende geld mooi weer uitgeven aan spelers als Luque en Leonardo 
[Dit bericht is veranderd door Sjoerd87 PSV (op 26 mei 2008 17:10:01).]
|
|
|
Mance Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 720 Reg.: 25 augustus 2007 | Wat een geweldige reclame zag ik bij Voetbalzone.nl:

|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6927 Reg.: 18 juli 2002 | Sjoerd wat een onzin om te zeggen dat KJH slechts 1 miljoen waard is. Uiteraard zijn de bedragen die Real betaald altijd een beetje te veel van het goede maar 1 miljoen slaat natuurlijk helemaal nergens op.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1024 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: MiKaZa schreef:
Sjoerd wat een onzin om te zeggen dat KJH slechts 1 miljoen waard is. Uiteraard zijn de bedragen die Real betaald altijd een beetje te veel van het goede maar 1 miljoen slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Tuurlijk is ie meer waard. Ik hou van overdrijven. Maar 35 mil is ie echt niet.
|
|
|
PsVeindhoven Talentje
quote: Mance schreef:
Wat een geweldige reclame zag ik bij Voetbalzone.nl:
(plaatje)

Wat een superreclame, die moeten we hier ook hebben .
|
|
|
Just_Waal Legende
quote: PsVeindhoven schreef:
(...)
Wat een superreclame, die moeten we hier ook hebben .
Logisch dat jij die ringtone wil hebben... 
|
|
|
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
Tuurlijk is ie meer waard. Ik hou van overdrijven. Maar 35 mil is ie echt niet.
Maar ik neem aan de je de voetbal wereld onderhand wel kent.
Het gaat niet om de waarde van een speler, het gaat erom wat de gek ervoor geeft.
Vorig jaar nog de transfer van Babel voor 17 miljoen?
of
John Obi Mikel voor 25 miljoen van Man U naar Chelsea en van dat geld kocht Man U Nani van porto
Vind jij deze twee samen 50 miljoen waard?
OF deze als vergelijk
In het jaar dat Kuyt naar Liverpool gaat voor 18 Miljoen gaat van Nistelrooij van Man U naar Real Madrid voor 15 miljoen??
Of Schevchenko voor 54 miljoen van Milan naar Chelsea?
Zeg maar welke transfer wel redelijk betaald is!
|
|
|
PsVeindhoven Talentje
quote: Just_Waal schreef:
(...)
Logisch dat jij die ringtone wil hebben... 
Hoe dat zo?
|
|
|
lindsaywilson Legende
Posts: 7019 Reg.: 7 maart 2002 | Van der Vaart: "Ajax moet sneller scouten"
Rafael van der Vaart vindt het pijnlijk om te zien dat Ajax weinig successen boekt. De middenvelder van Hamburger SV laat tegenover Ajax Life weten waar de remedie voor deze kwaal ligt. Het vroeg scouten en opleiden van talenten.
"Ajax zal er gewoon sneller bij moeten zijn", liet de international weten. "Overal waar je kijkt, kun je goed talent ophalen. Ik denk sowieso dat de komst van Marco van Basten een hoop gaat veranderen. Veel talenten willen graag onder hem werken."
Goh, Rafael, echt waar ? 
|
|
|
quote: lindsaywilson schreef:
Van der Vaart: "Ajax moet sneller scouten"
Rafael van der Vaart vindt het pijnlijk om te zien dat Ajax weinig successen boekt. De middenvelder van Hamburger SV laat tegenover Ajax Life weten waar de remedie voor deze kwaal ligt. Het vroeg scouten en opleiden van talenten.
"Ajax zal er gewoon sneller bij moeten zijn", liet de international weten. "Overal waar je kijkt, kun je goed talent ophalen. Ik denk sowieso dat de komst van Marco van Basten een hoop gaat veranderen. Veel talenten willen graag onder hem werken."
Goh, Rafael, echt waar ? 
Veel talenten willen ook graag een invalbeurtje in een Champions League wedstrijd!!
|
|
|